2 motociclisti morti intr-o cursa ilegala pe Centura Timisoarei

Duminica, 26 04 2009, 16:41
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Video   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Inconstienta transformata in tragedie. Si-au masurat caii putere, iar cursa a scapat de sub control. Doi tineri conducatori de motociclete si-au izbit in plin bolizii. Unul facea slalom pe sosea, celalalt l-a vazut prea tarziu.

Accident motociclete 06_b

Tinerii, de 23 si 25 de ani, erau, se pare, "imbatati" de adrenalina. Unul dintre ei se apucase sa serpuiasca pe sosea, iar al doilea gonea nebuneste din fata. Nu aveau farurile pornite si, desi drumul este destul de lat, s-au trezit fata in fata. Nici n-au mai apucat sa franeze.  Impactul dintre o Yamaha si o Suzuki a fost nimicitor, iar trupurile au fost azvarlite in aer si s-au prabusit langa motoare. Cei doi tineri au sfarsit pe loc, asta desi purtau casti de protectie. Viteza insa a fost mult prea mare.
accident motociclete timisoara 3Accident motociclete 19



















Accidentul s-a petrecut pe o portiune din Soseaua de Centura a Timisoarei care nu este deschisa inca circulatiei, dar pe care este turnat asfaltul de mai multa vreme.

Martorii spun ca tinerii mergeau ca vantul. Politistii criminalisti au inceput cercetarile. Unul dintre motociclistii care au sfarsit in urma impactului din aceasta dupa-amiaza era casatorit si avea un copil de numai 3 ani.

*** Atentie! Imaginile sunt socante!

Vezi cele mai tari accidente de motocicleta pe Youtube

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Citit de 17702 ori |
Arhiva Arhiva |
Video Video |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
168.
RADU
Joi, 11 03 2010, 04:52
Ma uit cu uimire la ce puteti scrie unii dintre voi si mi se face scarba....Pt cei care nu cunosc persoanele implicate in accident sau nu au fost de fata,sau nu sunt implicate direct ar trebui sa fie 2 variante de comentarii la articolul asta. Prima varianta e tacerea,sa taca dracu din gura si sa nu zica nimic, sau a doua sa isi prezinte respectuos si uman condoleantele pt familie si cei dragi celor morti ca nu exista suferinta mai mare decat sa iti pierzi aproapele..Dar asta e valabil pt oameni nu pt niste jeguri ca voi,unii dintre voi.. Bah ratatilor,unul din cei morti in accident era singurul meu var primar si asa bun sau rau cum a fost el muncea pt ca sa isi castige paine si nu fura, isi iubea nevasta,avea grija de parintii lui si avea grija si o iubea enorm pe fetita sa de numai 3 anisori si il astepta cu cel mai mare drag pe cel de-al doilea copil.. Cum puteti mah sa judecati si sa balamati si sa injurati niste oameni morti? Eu desi stiu ca nu varul meu a fost vinovat.. si recunosc ca la inceput l-am condamnat si eu pe celalat ca din cauza lui s-a dus si varul meu,dar EU nu judec pe nimeni si nu acuz.. imi plang varul si imi prezint condoleantele si pt familia celuilalat.. ca nu doar noi suferim ... si familia lui sufera si cine e vinovat si in ce masura plateste acolo sus.. acolo o sa platiti si voi pt fiecare cuvant, gand si rautate pe care o faceti pe lumea asta... SA VA FIE RUSINE!!! Dumnezeu sa te ierte Caline.. verisorul meu iubit!!
167.
yamaha
Luni, 28 09 2009, 19:27
daca accidentul se petrecea pe un drum public nu pe unul in lucru puteati sai judecati.dar asa ce rau va facut? sa aveti noroc de aceiasi soarta care au avuto cei doi baieti,numai peste voi sa dea tirul, sa va ambaleze in pungute(asa sa va ajute dumnezeu)
166.
Anonim
Duminica, 12 07 2009, 01:11
buna,in primul rand condoleante familiilor, conduc si eu motoare de ceva timp dar in portugalia unde pot zice ca sunt foarte respectati motociclisti,aici nu ai vazut nici o masina sa ti se bage in fata desi tu mergand pe banda a doua si el pe prima ti se baga in fata brusc desi nu are nici un obstacol in fata.DECI ACESTI SOFERI SUNTETI NISTE GUNOAIEEE. multi motociclisti cred ca ati auzit de concentratia din portugalia mai exact din FARO este a 2 ca marime din europa aici ati putea vedea cum sunt respectati motociclisti
165.
ramm
Duminica, 24 05 2009, 15:06
Celor care i-au blamat pe motociclisti, va spun:1. Sunteti niste idioti cu mame curve si bete care au facut sex cu primul venit(nu e vina voastra ca v-ati nascut retardati dintr-un incest) 2. Cei doi motociclisti exersau pentru un numar inedit la un concurs de stunt, unde vroiau sa reprezinte ROMANIA si unde nu ar fi castigat oricum,pentru ca organizatorii erau niste TAPARI!!!. 3. Haideti sa nu ne mai blamam eroii, ci sa ii ridicam in slavi pentru ca au incercat sa demonstreze ceva ( si e acel ceva pentru care multi prefera sa stea in fata calculatorului decat sa treaca la fapte). 4. Dati-ma in judecat pentru ce am scris, si veti avea o surpriza inedita: fratii vostrii vitregi nu vor fi retarzi ci vor fi motociclisti adevarati pentru ca din mine doar motociclisti se nasc!! Manelistilor!!!!
164.
Anonim
Miercuri, 29 04 2009, 21:49
D-zeu sa ii odihneasca in pace!!!Caline ai fost un baiat de nota 10 si imi pare rau pt cele intamplae...:(:(
163.
Anonim
Miercuri, 29 04 2009, 18:46
Dupa inmormantare va impartiti in 2 tabere pentru "care se fereste primul"....poate asa mai scapam de cativa cretini de genu asta, inconstientilor...
162.
Anonim
Marti, 28 04 2009, 17:48
Condoleante familei Albota ! Dumnezeu sa ii odihneasca in pace !
161.
Tollwood
Marti, 28 04 2009, 15:50
Dumnezeu sa-i odihneasca! Liviu(din Giarmata) a fost inmormantat azi. A fost cursa. Se stie dar nu se recunoaste...(asta o stiu sau stim cei care au sau am fost de fata). Cursa ...poate cunoasteti genul acela de curse "care se fereste primul"......Asta a fost . Si lasati certurile . Vinovati sau nu..... nu avem noi dreptul sa judecam! E dureros si fara comentarii cu sau fara perdea. Macar putina tinere de seama a tragediei va va face sa va abtineti de la comentarii deplasate. S-a dus un prieten....pentru tot deauna, vinovat si dupa parerea mea.....dar S-A DUS...... Nu-mi ramane deacat sa-mi aduc aminte ca "a fost candva"........condoleante familiilor
160.
Anonim
Marti, 28 04 2009, 14:01
Nu va mai tot certati atat ce rost are oricum ei nu mai sunt condoleante famiililor celor 2 . Cine stie cand e inmormantarea si unde ;se strang si motociclisti? Cine stie va rog sa imi raspundeti. Inca o data condoleante si DUMNEZEU sa-i odihneasca in pace
159.
Anonim
Marti, 28 04 2009, 11:42
Dumnezeu sa nu ii odihneasca in pace ;) au mai murit 2 idioti ;) chiar ma bucur daca is prosti...decat sa planga maicamea ca ma loveste pe mine mai bine plange masa ;) bafta in cursa din viata de apoi =)) muhahaha cretini
158.
eu
Luni, 27 04 2009, 23:58
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
157.
silvia
Luni, 27 04 2009, 23:37
Motociclistii astia idioti, imbecili si cum le mai spuneti voi, sunt mai uniti decat toti automobilistii.dar nu asta conta, era vorba de ei saracii care nu au apucat sa isi traiasca viata.asta a fost ceasul rau, si sunt oameni la care le place viteza,si dau tot pentru un motor. si nu mai vorbiti asa, cum sa va bucurati de moartea lor? as vrea sa aveti motociclisti in familie sau stiti cum ii atunci cand pleaca la un drum mai lung si esti linistit numa cand il vezi ca vine. asta e treaba nu teribilismul lor, credeti ca nu sunt constienti de ce fac?
156.
madacbr
Luni, 27 04 2009, 23:18
Condoleante familiilor,si imi pare rau ca nu pot fii la inmormantare...sper ca toti sa fim mai precauti!!!
155.
rottyaby
Luni, 27 04 2009, 23:13
well...condolente familiilor si sper ca astfel de accidente sa nu mai vedem,unul dintre prietenii mei e campion la moto viteza...si nu poate renunta la motor...totusi nu face greseala sa nu isi ia echipament sau mai mult sa faca tot felul de incrucisari cu altii pe motoare...
154.
loredana
Luni, 27 04 2009, 22:44
CONDOLEANTE FAMILILOR:((:((nare rost sa va certati fecare si-o face cu mana lui....imi pare foarte rau pt ce sa intamplat am trecut de multe ori prin asa ceva nu doresc la nimeni:((:((TOTUSI BINE ZIS ATENTIE LA MOTOCICLISTI......aveti grija de voi cei care sunt pasionati de viteza si alte tampeni asa sunt si io dar stiti ceva nu doriti MOARTE LA NIMENI......R.I.P ......ODIHNITIVA IN PACE ....DUMNEZEU SA VA IERTE
153.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 22:33
anonim 151, taci si dormi!
152.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 21:31
neatentia ucide,lipsa de bun simt ucide,teribilismul ucide,prostia ucide,viteza ucide,sa nu folosesti oglinda retrovizoare poate sa ucida,sa treci pe rosu poate sa ucida,sa nu te asiguri poate sa ucida.Deci nu numai viteza ucide,asa ca nu o mai bateti in cap cu viteza.incercati sa fiti atenti in trafic si sa va respectati.
151.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 21:12
vad ca tineti amboulea pozele astea sinistre pe pagina de baza a agenda.ro. era de bun simt sa puneti acolo niste poze normale cu avertisment textual: imagini socante. Cine vroia intra, cine nu, nu. Asa dai peste oribilitatea asta cand deschizi agenda, fie ca vrei, fie ca nu. dupa parerea mea este imoral, prostesc si lipsit de bun simt asa ceva. da e doar parerea mea.
150.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 19:45
VITEZA UCIDE!!!!!!!!!Cand o sa pricepeti asta oare?
149.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 19:14
sunt motociclist si lucrez la service la atelierul caroserie,va spun sincer ca vad zilnic masini facute praf si vad cate se intampla pe sosele in fiecare zi,daca deschizi televizorul te crucesti cate vezi.Acum asa cum tampiti care fac pe eroii la volanul masinii si vedeti ca zilnic sfarsesc multi din zina unui astefel de om,asa sunt din pacate si motociclist teribilisti,nu neg asta,Dar sa fi atat de idiot si imbecil incat sa te bucuri ca un om a murit doar pentru ca tu esti inchis in lumea ta si nu vezi mai departe de 4 roti,e o chestiune pur romanesca,si sincer ar trebui sa va fie rusine.Cum ar fi ca toti sa radem cand moare in accident un om,fie el motociclist sau automobilist?Cum ar fi ca unul din tre astia care injurati si felicitati acesta intamplare nefericita sa fie maine in locul lor din vina unui teribilist cu masina???Ar trebui ca eu sa ma bucur???ganditi inainte sa vb sau sa scrieti.Eu am avut un accident in luna martie fara sa am nici o vina si circula cu 40 la ora,asta inseamna ca sunt idiot ca ma urc pe motor,sau cel uita ca are oglinda si semnalizare e un imbecil? Condoleante familiei si sa-i odihneasca D-zeu in pace!!!!
148.
Raluca, explica-le
Luni, 27 04 2009, 18:24
am vazut ca ai scris ca ai trecut printr-o situatie asemanatoare. explica-le la toti timpitii ashtia cum e as pierzi pe cineva intr-un acc de motor
147.
Raluca
Luni, 27 04 2009, 18:08
Imi pare enorm de rau de baietii astia doi, ENORM! Si prietenul meu a murit in accident de motor. Sunt oameni care nu pot trai decat asa, periculos. Traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima. Din pacate, sfarsesc brusc, lasand in urma durere.
146.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 17:02
Se strang motociclistii la inmormantare?
145.
Andreea
Luni, 27 04 2009, 17:00
Imi pare rau pentru ei, dar ce sa spun, daca ai copil mic acasa si stii ca trebuie sa-i fii alaturi, o lasi mai moale cu deastea....teribilisme...merg prin oras, chiar nu se gandesc ca daca derapeaza, dau in trecatori nevinovati....asa ca atentie la motociclisti...
144.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 16:56
care-i relevanta dak aveau sau nu carnete?? tot mortzi is.
143.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 16:49
pe tion scrie acuma ca nici macar nu aveau permis de conducere....deci nu au mers pe drumu ala ca sa nu puna in pericol viata altora cum am mai citit,ci nu aveau voie pe alt drum....
142.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 16:42
ce atata vai vai...am scapat de 2 handicapatzi pe sosele
141.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 16:14
D-ZEU sai odihneasca in pace -albota unul din motociclisti mia fost coleg de clasa si prieten si nu imi pot imagina ce sa intimplat si nici nu imi vine sa cred ca nu mai este .este creu sa iti pierzi un prieten poate cine are un prieten si fost coleg isi poate inchipui ,liviu fei ramine mereu un prieten bun nu te vom uita nici o data D-ZEU SAI ODIHNEASCA IN PACE
140.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 15:49
Nu stie nimeni: cand va fi inmormantarea? stie cineva?
139.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 15:47
Sincere condoleante
138.
Carturaru'
Luni, 27 04 2009, 15:36
Ma doare si intristeaza depotriva ca procentul de soferi retardati (daca sigur sunt macar soferi) este atat de net superior celui de motociclisti cretini si/sau teribilisti. Vorba aia, eu daca nu te vad iti platesc masina, tu daca nu ma vezi, imi pierd viata....
137.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 15:16
ce dracu ai sorine cu presa? de ce va uitati toti la tv, cititi ziare si stati pe net? ca e presa de rahat? fa draga altceva si gata. ce ai vrea? presa sa nu spuna ce se intampla? sa dea numa stiri bune, ca pe vremea lu ceausescu? hai ma, mare destept mai esti! doar boii se bucura de moartea unui om. nu inseamna ca astia de la presa daca dau stirea se si bucura de ea.
136.
sorin
Luni, 27 04 2009, 15:12
presa preseaza rahat!
135.
sorin
Luni, 27 04 2009, 15:06
pacat pt ei!respect pt ca nu au facut-o pe un drum public,si cei care nu a-ti opservat asta sunte-ti niste romani prosti.si pt cei care se bucura pt moartea lor sunt si mai bucuros ca sunte-ti niste tarani cu chilotii galbeni la cur
134.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:49
nu, in loc sa se trezeasca, mai bine stau adormiti la taste si injura in mesaje. si tot asa ametiti se urca si pe motoare sau la volan
133.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:48
foarte bine ca sunt pareri pro si contra. asta inseamna ca multi cititori au aflat de nenorocire si poate vor arata si altora si poate ajunge necazul si la urechile si sub ochii motociclistilor din TM. oameni buni, treziti-va si nu va mai fotati norocul!
132.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:45
bine draga, da la cat de bine sta agenda la trafic, nici nu ma mir ca toata lumea comenteaza ce e la ea. toti intra pe agenda si mai au si gura mare!
131.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:39
hai sa fim seriosi, acest subiect chiar se preteaza la a prezenta astfel de poze. eu sunt cititor de online, le citesc pe toate din TM. dintre toti, astia de la agenda sunt chiar ok. si n-au exagerat cu poze suparatoare. la acest accident e bine ca au dat. Au dat si toti ceilalti, nu vad care e problema. poate asa le mai baga mintile in cap unora cand vad ce nenorocire ii poate paste. asa ca eu nu cred ca trebuie sa fim prea aspri in analiza. cine are probleme cu inima, sa nu se uite
130.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:35
jurnalistu lu peste, fa tu alte poze, mai profesioniste, acolo unde lucrezi, daca lucrezi undeva...
129.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 13:34
daca nici pe agenda nu se dau pozele, atunci unde? de ce tot comentati atat? macar pe internet sa vedem cum arata realitatea. in ziare nu poti da orice imagine, la tv la fel. ce naiba, nici pe net nu se poate? lasati-le sa le vada toata lumea ce se intampla! postere sa le faceti si alta data sa fiti mai atenti in trafic!
128.
jurnalist
Luni, 27 04 2009, 13:30
Mihai are dreptate, nu se justifica profesional asa ceva. Numai din perspectiva ahtierii dupa trafic. Se poate face si altfel, profesionist. Sa dai poze cu morti e cel mai simplu. Un copil de liceu poate asta. Restul sunt scuze ieftine.
127.
Soimos
Luni, 27 04 2009, 13:14
"Deci, pozele astea le-as face afis, mari de toti, si le-as pune pe niste panouri uriase pe care le-as monta pe margine de drum din 10 in 10 km in tot Timisul. asa poate inteleg toti zevzecii si dovlecii cu moatoare ce li se poate intimpla" am reluat un comment de mai jos. reflectati va rog la treaba asta. poate Politia Rutiera face vreo campanie serioasa
126.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 12:05
pentru mihai Sa dea cat mai multe poze ca sa vada toti MOTOCICLISTII la ce se expun - unii dintre DEMENTII de motociclisti -ISI MERITA SOARTA
125.
mihai
Luni, 27 04 2009, 11:15
da, e jenant pentru agenda sa se preteze la poze din astea cu cadavre. se poate face audienta si serios, nu nu otv-isme din astea de doi lei. eu ma intreb cat creier si ce cultura ala ala/aia care a facut din agenda, pe net, un tabloid de doi lei ?
124.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 11:00
eu zic ca in romania nu e bine ca se ia carnetu pt A asa usor,nici macar nu te scoate in trafic,cum se face in alte tari.si eu am categoria A dar nu mam urcat pe motor niciodata ca stiu ca habar nu am sa merg deoarece la scoala de soferi si la examen nam facut decat slalom si opturi cu maxim 30 la ora...si asa fac toti scoala si ne miram de accidente...
123.
wakasaky 1100
Luni, 27 04 2009, 10:36
Baieti lasati certurile ca nu isi au rostul..! Se vede foarte clar ca au murit din prostia lor (sau cel putin a unuia dintre ei) si acum nu se poate da vina pe vreun sofer de cazan neatent (aviz celor pe doua roti) Au platit pretul suprem si ca atare RIP ambilor si sper din tot sufletul ca familiile lor (in special sotia cu copil de doar 3 anisori) sa treaca peste acest incident care oricum ii va marca pe viata ! Ps: nu prea pare impact de 150 sau peste cum vehiculeaza altii voi ce ziceti..? Parerea mea personala e ca daca aveau 150 sau peste 150 ii culegeau medicii cu penseta dupa camp (avand in vedere faptul ca nu aveau echipament full) ...... Asfalt uscat si la cat mai putine incidente de orice natura !!
122.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 10:18
Deci, pozele astea le-as face afis, mari de toti, si le-as pune pe niste panouri uriase pe care le-as monta pe margine de drum din 10 in 10 km in tot Timisul. asa poate inteleg toti zevzecii si dovlecii cu moatoare ce li se poate intimpla
121.
BEATRICE
Luni, 27 04 2009, 09:52
"120. Anonim Luni, 27 04 2009, 09:32 vad ca se tot bate moneda pe problema cine ii mai vinovat motociclistul sau automobilistul. ca sa trec direct la parerea mea in Romania dupa cum bine stim nu exista drumuri pe care sa te dai in siguranta cu masina , cu motocicleta ce sa mai zicem prin urmare majoriatea se vor da prin oras , in oras mai mult de 70 la ora nu poti sa ii dai ca sa fi in siguranta .Si in primul rand ii foarte periculos sa te dai in oras cu motorul ,acuzati soferii de masini ca nu va baga im seama in trafic, gresit, nu va vedem in trafic pentru ca eu daca ma asigur in secunda unu in oglinda ca nu ii nimeni si schimb banda unu cu motoreta poate sa imi apara in secunda 2 in dreptul meu si sa intru in el si pe urma eu pic ca si criminal si indolent si inconstiet etc . in concluzie consider motociclistii ca principali vinovati" UITE-TE IN OGLINDA SI IN SECUNDA 1 SI IN SECUNDA 2, CAND INTENTIONEZI SA FACI O MANEVRA, DEOARECE MANEVRA TA NECONTROLATA, SAU CONTROLATA SUPERFICIAL, POATE COSTA VIATA CUIVA. NU TOTI MOTOCICLISTII CIRCULA CU VITEZE SUPERSONICE INCAT SA NU II POTI OBSERVA IN OGLINDA, DAR TE ASIGUR CA UN MOTOCICLIST POATE MURI LA O VITEZA LEGALA DE 50/60 KM/H, DACA TU NU TE-AI ASIGURAT SUFICIENT.
120.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 09:32
vad ca se tot bate moneda pe problema cine ii mai vinovat motociclistul sau automobilistul. ca sa trec direct la parerea mea in Romania dupa cum bine stim nu exista drumuri pe care sa te dai in siguranta cu masina , cu motocicleta ce sa mai zicem prin urmare majoriatea se vor da prin oras , in oras mai mult de 70 la ora nu poti sa ii dai ca sa fi in siguranta .Si in primul rand ii foarte periculos sa te dai in oras cu motorul ,acuzati soferii de masini ca nu va baga im seama in trafic, gresit, nu va vedem in trafic pentru ca eu daca ma asigur in secunda unu in oglinda ca nu ii nimeni si schimb banda unu cu motoreta poate sa imi apara in secunda 2 in dreptul meu si sa intru in el si pe urma eu pic ca si criminal si indolent si inconstiet etc . in concluzie consider motociclistii ca principali vinovati 1. pt ca si-au luat super motoare si nu au unde sa se deie cu ele 2. neavand unde sa se deie cu ele se dau prin oras unde isi asuma riscuri imense(limite de viteza nerespecatec , trafic, strazi inguste, oameni stresati si grabiti, pietoni)
119.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 09:10
unul dintre cele mai stupide accidente posibile sa fi doar tu si cu altu pe sosea si sa intri in el. Asta imi aduce aminte de cel mai stupid accident pe care l-am vazut la stiri cand un baiat de 17 ani a furat o masina si a intrat cu ea in pom ,singurul pom pe o raza de 2 km .
118.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 09:03
nush cum dreq s-a ajuns ca cineva din TM sa se bucure de moartea cuiva, mai ales ca , dupa parerea mea, chiar au incercat sa faca chestia asta punandu-i pe ceilalti cat mai putzin in pericol. De ce dreq nu va luatzi de autoritatzile care nu-s in stare sa faca o pista de carting ca lumea, un parc de distractii ca lumea, ce sa mai zic de Aquaworld-uri ca la Budapesta... Va irositzi energiile in directii gresite. Sa va fereasca dumnezeu de asa un rau! daca atzi avea copii atzi vorbi mai cu grija . ..ca nu se stie niciodata ... Iar acestui site, din ce in ce mai lipsit de bun simt:felicitari. va apropiatzi cu succes de otv. Site al poporului ce suntetzi!!!
117.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 09:01
solutzia: 1. Examene adevarate pentru permis 2. Cod rutier mai dur 3. Cat mai multe permise anulate, cat mai multi inconstienti scosi din trafic. 4. Interdictie de a mai conduce cel putin 5 ani pentru cei care au permisul anulat 5. Introducerea in codul penal a infractiunii de conducere periculoasa. In SUA se fac minim 3 ani inchisoare, cu executare si arestare imediata, pentru conducere periculoasa sau manevre care pot pune in pericol siguramta rutiera. Nu e cazul de fatza, baietzii astia erau pe un drum necirculat deci merita respect pentru ca au inteles sa nu pericliteze viatza altora. si-au riscat propria viatza, au pierdut, ca atare nu avem ce comenta. isi merita soarta,
116.
lena
Luni, 27 04 2009, 08:55
DEGEABA VA CERTATI PE AICI , ASTEA NU SE VOR TERMINA NICIODATA , INTOTDEAUNA VOR MAI FII SI ALTII , PT CA SI CEI DOI CARE AU MURIT ACUMA ( DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE ) AU VAZUT LA RANDUL LOR ALTE ACCIDENTE SI TOT DEGEABA CA NU S-AU POTOLIT.....SI MAI JUDECATI UNII DINTRE VOI DE PE AICI : AUZI CICA FAMILIA E DE VINA , VEZI DOAMNE EDUCATIA!. DE LA O VARSTA TE AUTOEDUCI SI ORICUM PARINTII NU PREA STIU CE FAC COPII LOR , SI NICI PRIMARIA NU E DE VINA CUM A SCRIS PE AICI CINEVA , EI AU FACUT SOSELE DAR NU I-A IMPINS PE TINERI LA SLALOMURI ....ORICUM IMEDIAT DUPA ACCIDENT AM VAZUT IN ORAS ALTI MOTOCICLISTI CARE STIAU DE ACEST TERIBIL ACCIDENT SI TOTUSI SI-AU "DAT IN BLANA"....
115.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 08:23
daca centura era functionala inconstientii astia faceau concurs pe ea si omorau oameni nevinovati. isi merita soarta din plin. Nu are nici o treaba functionalitatea centurii cu exemplul de prostie crasa, imbecila, al victimelor care au primit exact ce meritau. dincolo de asta, sfatuiesc rudele sa dea in judecata agenda. nu este admisibil ca sa fie publicate astfel de fotografii cu cadavre. nu este prima data. pana nu platesc corbii astia nu se potolesc. ce gunoaie
114.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 08:18
vinovatii morali sunt AND si MT care de ani de zile pun bete in roata centurii municipiului Timisoara! daca centura era functionala din 2006 poate nu s-ar fi intamplat asta! RUSINE COMUNISTI, MITICI JEGOSI!
113.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 08:13
agenda= un jeg de site care nu are niciun dram de bun simt. cum puteti sa dai poze cu cadavre ? astia care luati astfel de decizii sunteti niste oameni nesimtiti, fara caracter, fara cultura, niste jeguri. Ma mir ca in ograda lui Zoli Kovacs se intampla asa ceva, omu a construit un brand serios, curat, axat pe informatie si vin nistre neica nimeni acum sa umple de laturi brandul agenda. sunteti penali, penali, penali.
112.
Merceanu Doru
Luni, 27 04 2009, 03:23
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
111.
fallen-angel
Luni, 27 04 2009, 02:49
Familiile raman indurerate...2 copii raman fara tata (unul nici macar nu il va cunoaste vreodata) ,iar voi va certati care e mai destept?....si pentru cei ce zic ca motociclistii sunt "donatori vi de organe"....daca suntem ,atunci poate ca ar trebuii sa va donam si voua creier ,ca se pare ca nu aveti deloc. Condoleante familiilor......Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!
110.
Black
Luni, 27 04 2009, 01:20
Condoleante familiei...ce discutii aprinse aveti pe-aici nu sustin pe niciunul dar excesul de viteza in zone dens populate ca exemplu orasele mi se pare o prostie,pe langa ca iti pui viata in pericol mai pui si viata altor oameni iar daca se intampla ceva si scapi cu viata asta este suporti consecintele
109.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 01:11
lasa ca esti tu mai destept :)) prostia pute in tine ca in ghena:)) ne certam intre noi ca tampitii ca, cu ce viteza ii dam in gura etc etc..cand din cauza celor cu conserve se produc 90 % din accidente
108.
Angel
Luni, 27 04 2009, 01:08
sunteti toti niste prosti bine ????????????????????
107.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 01:02
:))))))))))))))))))))))))) vai fmm acum o dai la intors. SI cum adica ce conteaza cu cat mergi avand in vedere ca esti motociclist ? Pai ... ba retardule, te contrazici singur... acum zici ca nu e bine sa mergi in oras cu 150 ca iti sare unu in fata si o belesti si dupa 2 commenturi spui ca ce conteaza cu cat mergi avand in vedere ca esti motociclist. LOL Si ce inseamna la tine ca esti motociclist ? Deci daca esti "motociclist" si ai carnetul de cateva luni, conteaza daca mergi cu viteza sau nu !!! Ma tu nu-ti dai seama ce spui ma, `hai... du-te si culca-te ca esti praff. Noapte buna !
106.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:57
oricum ce coteaza cu cat mergi cat timp esti motociclist?
105.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:57
Ma da' fmm in gura sa-ti f*t de copil retardat facut din laba, ma tu esti prost rau de tot ma... ia uita-te fmm de copil retard ce esti, uita-te ce am scris la postul 99. Fmm de copil retard. Si unde fmm am zis eu ca merg in oras cu 150 ? Pfai fmm ce te-as bate daca te-as prinde fmm de cocalar cretin !
104.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:53
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
103.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:47
justme, ai punctat FOARTE BINE (desi esti fata :) ) NU viteza ucide, deci poti merge linistit cu viteza (nu exagerata) atata timp cat esti atent la drum si conduci linistit, nu slalom printre masini, sau sa mergi pe roata sau altceva).
102.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:45
Pai tocmai ca nu e acelasi lucru autostrada cu orasul/localitatea. Deci eu asum ca asta merge pana in 100km/h prin oras/localitate, corect ? Ca daca e pe autostrada merge mai tare (chiar daca sunt peste 10 masini) deci el merge pana in 100km/h aica cu 70~80~90km/h unde ? prin localitati/ oraseeeee.... buuuuun pai si fmm tu mergi pana in 100km/h prin localitati/orase ? Poate sa nu fie nicio masina, n-ai voie sa mergi cu viteza aia prin oras/localitate. Iar daca esti pe drum national si sunt 10 masini cum pui tu - trafic (lol ce retardat) sau chiar mai multe masini... poti merge si cu 130km/h daca sunt minim 2 benzi, si chiar daca e si una singura, poti depasi si automat atingi chiar si 150. ... plm... ce idioti suntei, nu-mi vine sa cred. Deci ba, sti ceva ? Una peste alta tu vrei sa-mi spui mie ca de exemplu pe ruta ploiesti - bucuresti sau pitesti bucuresti (unde e "trafic" nene... peste 10 masini LOL) tu vrei sa-mi spui mie ca nu mergi cu mai mult de 100km/h ? ahhaahahahh vai ce retardati... ba GSXR, ce-ai ma cu mine ? Nu vezi ca e retardat ?!
101.
justme
Luni, 27 04 2009, 00:39
condoleante familiilor... a fost o intamplare foarte nefericita,cu un final tragic... nici nu vreau sa ma gandesc ce sinte sotzia mai ales k au avut si un copil de 3 ani impreuna... numa sa aflu k prietenul meu a patzit cv cu motoru(si el e motociclist) si nici nu stiu cum as reactziona dar sa mai si moara,Doamne fereste,as fi chiar distrusa... deci nici nu as putea sa ma pun in pielea sotzie.... asa k nu mai judecatzi...ce a fost a fost,sa intamplat deja...si nu toata lumea e la fel...sunt si persoane care au motor de nush catzi ani si totusi nu or patzit nimic....depinde cum conduci si atentzia pe care o ai la drum... deci...avetzi cu totzii grija cum conducetzi! si din nou condoleantze familiilor!
100.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:36
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
99.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:33
A, si daca sunt 9 masini nu e trafic. :))) Ce retardat... Ce retardat... nu-mi vine sa cred ! Ba, si pe autostrada cum faci ? mergi cu mai putin de 100km/h sau cum ? Acolo cum e ? E trafic sau cum ? Sau tu vrei sa spui ca nu ii dai in localitate cand e trafic mai mult de 100km/h ? Pai... n-ai ce cauta nici macar cu 70~80 km/h in localitati, dar mite cu 100km/h. Deci asum ca tu mergi pe drum national pana in 100 Km/h iar din moment ce e pe drum national, poti merge linistit cu 150 km/h chiar daca e trafic (10 masini - cum spui tu). Ba retardatule, pe autostrada cand mergi cu motoru sunt mai mult de 10 masini (si nu-mi spune ca nu mergi pe autostrada ca daca nu mergi pe autostrada unde mm mergi tu cu 100km/h ?) si ce... vrei sa zici ca nu mergi cu mai mult de 100km/h ? Bai ce oameni retardati... commenturi care mai de care mai retardate...
98.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:26
trafic ( peste 10 masini )
97.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:24
Ce inseamna la tine trafic ? Bai retardatule... trafic inseamna si cand sunt 2 masini pe strada.
96.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:22
i-am dat cretinule ... dar nu cand ii trafic
95.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:22
in jur de ora 22, am vazut pe calea aradului citiva motociclisti capiati, unul mai sinucigas ca altul.... unul dintre ei, pe linga faptul ca nu avea numar de inmatriculare, facea slalom printre masini, a mai si trecut pe rosu la intersectia calea aradului cu miresei... se pare ca oriciti kamikaze mor in accidente, nu invata nimeni din greseala altuia...
94.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:15
Sa moara mata ca nu i-ai dat niciodata si ca nu ii dai si ca nu o sa-i mai dai mai mult de 100km/h pe drum public ?! Ma tu esti prost ? Tu te auzi ce spui ?
93.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:15
sa ne sjujeti pe toti noi motociclistii pentru o ciocnire intre 2 motociclisti pe an lasa ca aveti voi conservele grija sa va ciocniti frontal 10 000 pe an si sa savurati momentul pentru ca atata bucurie aveti si voi onanistilor.. vorba lu fratimiu.. baieteii cu masina.. barbatii cu motoru vedeti-va draq de lungu nasului ca se da permis la toti idiotii care nu sunt in stare pe 4 roti da fac gura la cei pe doua. invatati sa mergeti cu 4 inainte.
92.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:10
da stiu k s-au lipit: :) eu nu ii dau blana pe sosele ( 100 km\ora in sus) daca ii trafic, ii in arad circuit si acolo ii dau
91.
Hayabusa
Luni, 27 04 2009, 00:10
Era mai grav daca s-ar fi intamplat pe un drum public.Orice practicant de sporturi extreme isi ia in calcul ca poate sa moara in orice clipa.Ei au avut doar ghinion.Unii nu stiu ce inseamna setea de adrenalina.A nu simti asta e ca si cum nu ai avea un orgasm.
90.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:09
ok mersi
89.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:09
GSXR D'astia ca tine s-au lipit azi de asfalt
88.
Anonim
Luni, 27 04 2009, 00:09
1. Respect pt ei, pentru ca nu erau pe drum public (poate ca pe sosea mergeau regulamentar). 2. Voi nu ati "pacatuit" / nu ati accelerat niciodata / nu ai facut niciodata nicio prostie ? 3. Se poate numi cursa pt faptul ca ei poate vroiau sa vada care ajunge primul in capatul celalalt. Oricum e cam mult spus cursa, pentru ca nu se indreptau in aceeasi directie. 4. Unul facea slalom si celalalt mergea drept. De ce acela care mergea drept este injurat ? Voi nu ati mers in viata voastra cu cel putin 160 km/h ? 5. Unii dintre voi (retardati mintali - astia care jignesc) nu va dati seama ca de fapt voi NU sunteti exemple si poate chiar ati facut niste prostii mai mari decat ei - doar ca nu va dati seama de asta si chiar daca nu, nu aveti niciun drept si este lipsit de omenie sa judeci pe cineva care este mort. 6. Aveau casti, nu aveau echipament si chiar daca aveau echipament nu scapau. 7. Nu ii comparati cu cocalaii, aia se dau cu scooterele si daca va uitati mai atenti la poze va dati seama, una e sa fi cocalar si alta e sa fi ROMAN si sa faci o greseala mai mare. 8. Nu inteleg, si repet... de ce amandoi sunt bagati in aceeasi oala ? Poate ca numai cel care facea slalom e complet vinovat de accident. 9. Am vazut pe youtube, exact aceeasi problema, in curba... iar aia nu erau cocalari, mai... retardatilor ! 10. Sa te bucuri de moartea unui om, deja nu mai esti uman, esti o JIGODIE ! 11. Nu ii apar cu nimic, dar sa ma bucur de moartea lor, NICIODATA ! Cei care se bucura, nu le doresc niciun rau de pe lumea asta, pentru ca nu au avut parte se pare... 12. Senzatiile de pe motocicleta si sportul asta nu pot fi intelese de conducatorii de conserve. 13. Vi se poate intampla si voua, chiar mai rau... si nu-mi spuneti ca sunteti niste exemple ca nu va cred. 14. Numai retardatii mintali pot sa-i bage in aceeasi oala pe toti motociclistii. 15. Faptul ca au fost incepatori spune multe... 16. Nu inteleg de ce sunt acuzati acesti oameni care s-au dus pe un drum fara circulatie. 17. Ar fi bine sa bage la cap ce s-a intamplat acolo cei care sunt incepatori. Chiar si cineva cu capul pe umeri, daca este incepator... poate gresi. Nimeni nu este perfect si atotsiutor. 18. Am mers si cu 250 KM/h pe strada, pe drum public... si multi dintre voi ati mers, numai ca va cacati pe voi si judecati gresit. Idioti... Nu viteza ucide, retardatilor... copii retardati... Am mers cu viteza de cand m-am suit pe motor si n-am patit niciodata nimica. Conteaza enorm de mult s afi atent, baietii aia puteau sa se dea pe o roata cu viteza mare pana li se termina gazul, ideea e ca ei nu s-au vazut la timp. E oarecum simplu... daca unul facea slalom... e clar. Dar asta nu inseamna ca viteza ucide. Ma uitati-va si voi pe youtube, sa vedeti cum merg astia si cu 300~320Km/h si ce... mor ? Nu...
87.
old bikes
Luni, 27 04 2009, 00:06
mess'ul meu kpa3_trial pt gsxr
86.
GSXR
Luni, 27 04 2009, 00:01
cacatule yo conduc motore de la 14 ani :) si nu scutere motoare
85.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:59
Ba, ghe es ics er, sa ma cac pe motoru' tau de doi bani! Ai sa mori si tu, curand.
84.
GSXR
Duminica, 26 04 2009, 23:58
old bikes ai id de mess sa te intreb cateva chestii ?
83.
GSXR
Duminica, 26 04 2009, 23:57
....da pentru niste motociclete,daca unii is cuprinsi de adrenalina si nu stiu sa si-o stapaneasca si forteaza nu inseamna ca toti motociclisti sunt asa, nici nu stiu de ce soferii de conserve or scris pe acest site, nu va simiti mai superiori ca nu sunteti...unii soferi ca de exemplu fraierii care or lasat commenturi mai jos sunt niste cretini si oameni care au HQ-ul mai mic decat cel al unei maimute...asta ii ultimu meu comment,Respect 2 roti,Condoleante familiei...
82.
old bikes
Duminica, 26 04 2009, 23:54
oameni buni,astia care ii injuratii si ii faceti in tot felul pecei ce nbu mai sunt fiti siguri ca o sa dati socoteala exact pt ce spuneti exact in fata mortii,mai ganditiva odata!am condus 7 ani fara permis,de 6 ani cu permis,am avut diferitemotociclete si mai am si o sa mai am pana oi da coltu!daraici intervine diferenta pecareunii din voi nu o inteleg... una e sa iti placa sa renunti la multe pt o motocicleta,iar alta e sa iti iei doar pt ca sa te afirmi cu ea sau adrenalina etc,pe langa cele pe care le am mi-am achizitionat si una de 50 de ani,fapt ce-mi permitesa ma clasez intr-o alta categorie si la fel multi altii pecarevoi ii mestecati cu drag in aceeasi oala! nu vreau sa insinuez absolut nimik dar printre motociclisti sunt multi cocalari cu bmw care nu nici o treaba cu motocicletele dar isi permit,asa ca fie in bmw fie pemotocicleta tot aia vor face... ce le place! odihneasca-se in pace cei doi tinerei,sincere condoleante familiilor,iar acei sfinti ce nu au gresit cu nimic in viata pot arunca cu pietri in continuare! mare grija,mare grija,ca veti da socoteala pt vorbele grele pe care le azvarliti acum familiilor indurerate... si voi aveti familii... doamne fereste !!!
81.
GSXR
Duminica, 26 04 2009, 23:52
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
80.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:49
corect. pacat de familiile care ii plang.
79.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:46
Motociclistilor,idiotilor ar fi bine sa invatati din moarte semenilor nostri, pana sa aiba grija soferi de voi avevi voi insiva grija de voi inconstientilor,imbecililor. pacat ca au murit doi oameni(numai azi) pentru nimic, pacat ca acum un copil nu-si va mai vedea tatal iar o nevasta si patru parinti isi plang lucrul cel mai scump de pe lume. Aveti grija de voi macar pentru ca atata lume are nevoie de voi,atata lume va suferi dupa voi, merita oare,pentru ce, pentru niste motoare? P.S Sunt si motociclisti cu capul pe lume
78.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:45
corect 75, sa doneze organele! salvam vieti asa!
77.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:43
Hei 75 tu esti unul din frustratii cu p--a mica si ai vrea sa ti-o schimbi.
76.
coco
Duminica, 26 04 2009, 23:39
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
75.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:28
Sper ca organele sunt intregi, atatia au nevoie de ele.
74.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 23:19
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
73.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 22:50
Ce stire senzationala.Jurnalisti ipocriti.Si voi cred ca va bucurati ca si idiotii de mai jos ca aveti asemenea stiri. Auzi "mergeau ca vantul" din directii opuse si s-au ciocnit. Hai mai lasa-ne.Condoleante familiilor.
72.
das
Duminica, 26 04 2009, 22:35
Or fi fost ei dobitoci, inconstienti, cocalari samd dar pana sa te bucuri de moartea cuiva si de necazul unor familii e cale lunga.Va bate Dumnezeu. Multi frustrati sunt pe lumea asta. La jigniri sunteti primii, in rest nu-mi fac probleme ca oricum sunteti niste looseri si asa o sa fiti toata viata voastra.
71.
trezitiva
Duminica, 26 04 2009, 22:16
Eu zic sa mearga toti motociclisti acolo sa se dea si uite asa poate se linistesc si ei cand o sa treaca pe langa locu accidentului sa fie o poza mare de la accident acolo poate asa o sa invetze sa respecte limita de videza, zoro ce sintezti.
70.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 22:05
Am un prieteni cu motor ca ala galben, cand am vazut stirea am crezut ca el era, ca si lui ii place sa faca din astea cu motoru... Pacat ca au sfarsit asa...
69.
ion
Duminica, 26 04 2009, 22:03
niste tampitzi
68.
der banater
Duminica, 26 04 2009, 21:45
ultumiri deosebite d-lor Ostaficiuc, Ciuhandu si ceilalti din sleahta ca avem de 10 ani o bucata de sosea care nu vine de niciunde si nu duce nicaieri, numai buna pentru asmenea dezastre! Lovi-v-ar boala!
67.
TrollHeadHUnter
Duminica, 26 04 2009, 21:32
nu spun ca a fost bine ce au facut..greseala lor,au platit...dar asta cu gura mare "bine ca am mai scapat de 2"? nu meritati sa fiti numiti oameni..oare chiar numai bikeri inconstienti sunt? voi astia trebuiti calcati in picioare'n neamu vostru. dc nu se face ma atat scandal la fiecare accident auto? dc nu le ziceti ma si la aia bine ca am mai scapat de nishte imbecili? tot ce pot sa sper e ca si voi astia care atat condamnati sa va bagati in primul stalp si sa zica altii bine ca am mai scapat de cativa..ca deh,suntem romani,pt ce ne trebuie cap?
66.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:25
Dumnezeu sa-i odihneasca..
65.
Coco
Duminica, 26 04 2009, 21:23
Pentru ce protestau zilele trecute motociclistii? Cica si ei sunt in trafic? Au pretentia sa ne atraga atentia celor cu masini ca si ei exista in trafic? Pai drogatii astia de motociclisti nu sunt in stare sa-si atraga atentia intre ei ca sunt in trafic si se sinucid ca prostii! Oricum mai putini drogati pe 2 roti in trafic rezulta mai putine accidente pe drumurile publice! Bine ca mai scapam de maniaci! Mai bine motociclistii ar invata si piloteze motoretele alea si sa protesteze impotriva nebunilor de motocilcisti, decat sa faca galagie ca nu sunt atenti soferii la ei! Sa mai fie si ei atenti la altii! Oricum mai putini cretiti pe strazi inseamna o circulatie mai sigura! Bine ca am scapat de ei!
64.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:22
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Am mai scapat de doi inconstienti ! La mai mare ( multi ) !
63.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:22
Mintea motociclistilor nu a trecut de stadiu de desene animate. Doar acolo te dai cap in cap si nu ti se inatampla nimic la 150km/h+150km/h.
62.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:08
Dumnezeu sa ii ierte si condoleante familei si celor care i-au iubit , stiu ce inseamna asa pierdere si din experieta va spun ca ar trebui sa acceptam moartea si sa stim ca acesti 2 tineri sunt intr o lume mai buna, unde numai exista suferinta , lacrimi , moarte si unde vom ajunge cu totii daca vom fi oameni drepti cu credinta si incercand sa respectam cuvantul lui D-zeu . pentru a intelege mai bine acest lucru va recomand sa cititi http://www.sfaturiortodoxe.ro/_drumul.htm si sa va documentatii cat mai mult de drumul sufletului dupa moarte , asa o veti intelege cel mai usor si o veti accepta . eu asa am reusit sa accept tragicul eveniment din viata mea. numai bine!
61.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:06
bietii parinti cum sufera, si copilutzu ala de 3 ani ramas in urma...pt , ce? pt juma de ceas de prostie..odhineasca-se in pace cei doi si sa fie invatatura de minte pt toti ametitii care vor sa faca acelasi lucru
60.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 21:04
motociclistii astia nu tineau deloc la viata lor, ca daca ar fi tinut macar 5 min nu se aruncau ca bezmeticii sa-si tureze motoarele acolo...si voi astia cu dragostea voastra pt motoare, mai lasati-ne in plmea in pace ca vi-s cretini ...la ce i-a dus pe astia doi nebunia cu motoarele??ha?? la D-zeu...o lasat copilu ala pe drumuri
59.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 20:53
acesta ar trebui sa fie un semnal de alarma pt toti motociclistii care lupta pt respectul in trafic. prima data ar trebui sa invete sa respecte si ei si asta sa inceapa de la ei, sa se invete unii pe altii ce este ala respect si ca nu esti tu zmeu. deci, oameni dragi, invatati-va sa fiti participanti la trafic...nu ambalatori de motoare nu sunteti toti la fel...dar aveti grija si de ceilalti
58.
Catalin Avramut
Duminica, 26 04 2009, 20:42
Cum puteti sa sariti in apararea imbecililor care au murit. Nu mai pot intelege nimic. Vrea cineva sa spuna ca nu si-au cautat-o cu lumanarea? Cu regret, dar atunci acel cineva este un idiot stupid. Au vrut moarte, moarte au primit. Asemenea primitivi fara lipsa de autocontrol aici si trebuie sa ajunga: la moarte. Procesul se numeste selectie naturala, exista de zeci de milioane de ani si intr-un final duce la evolutie in natura prin eliminarea specimenelor inferioare, in cazul nostru cei doi imbecili lipsiti de caracteristici specifice mamiferelor superioare cum ar fi autocontrolul precum si preconizarea efectelor unei actiuni ce urmeaza a fi indeplinite. Daca nu ar fi murit azi si aici, ar fi fost oricum doar o chestiune de timp pana ar fi produs accidentele care sa le fi adus moartea, doar ca , altfel ar fi putut face mult rau si altor persoane complet nevinovate, persoane inzestrate cu un atribut esential necunoscut celor doi : GANDIREA .
57.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 20:41
s-au ciocnit dobitocii intre ei ! acum se circula mai sigur !bine ca nu au omorat un nevinovat !
56.
Giury
Duminica, 26 04 2009, 20:39
Domnilor, motocicletele au doar 2 rotzi si daca sunt conduse de zabauci iresponsabili precum sunt majoritatea celor care l-e poseda... nu iarta nici o greseala. Politzia si comunitarii unde sunt????Dumnezeu sa-i ierte pe totzi !
55.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 20:19
da, motociclisti de 2 lei... imbracati in blugi si pantofi sport... un motociclist adevarat are echipament adecvat, nu ca ar fi ajutat la ceva in acest accident dar macar dovedeste o minima responsabilitate...
54.
cu regret pt familii
Duminica, 26 04 2009, 20:17
asa se face selectia naturala. Specimenele slabe(iresponsabile) sunt eliminate si judecand la rece nu e neaparat ceva rau. N-as vrea sa fiu inteles gresit.
53.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 20:14
bineinteles ca conservarii sint de vina... altfel acesti sinucigasi alergau cu 200km/h prin oras...
52.
GPS
Duminica, 26 04 2009, 20:01
tot orasu stie ca acolo se fac curse. ok. nu erau intr-o cursa. erau intr-o demonstratie. asa e bine? ce naiba, doar nu s-au intalnit doar ei doi, intamplator, pe un drum infundat? e plin frate de motociclisti pe film si in poze. pe soseaua de centura se merge fix pentru concursuri, curse, ce or fi, intre masini, motociclete. ce o dam la intors? doamne fereste pe toata lumea. imi pare rau de ce s-a intamplat, da spunea bine cineva inainte, daca s-ar uita toti la imagini, poate ca data viitoare ar fi mai atenti. pacat. condoleante familiilor indoliate. chiar nu meritau sa fie puse pe al doilea loc, dupa pasiunea de viteza si mers pe doua roti. la asta nu se gandesc cei care vor atata adrenalina, ca lasa in urma lor oameni care ii plang. lasa familii, copii, prieteni. oare chiar merita atata durere? pentru ce? pentru cateva momente in care s-au simtit minunat "zburand"???
51.
Andra
Duminica, 26 04 2009, 19:57
PS. pentru "EU" : nici de moarte unui criminal nu te poti bucura, dar asta tine de bunul simt si de buna crestere a fiecaruia.
50.
Andra
Duminica, 26 04 2009, 19:55
In primul rand condoleante familiilor. Nu cred sincer ca doi motociclisti venind din sensuri diferite pot face o cursa. Pentru "domnul" Catalin de la nr 15 nu pot sa ii spun nimic... decat sa-i fie rushine ca poate gandi asa ceva. Este intr-adevar tragic (daca) acesti oameni si-au pus viata in pericol de buna voie, dar acum sa faci astfel de afirmatii despre TOTI motociclistii mi se pare o lipsa totala de bun simt si respect pentru o anumita parte a conducatorilor de vehicule. Domnule Catalin nu iti doresc decat sa ai parte de un apropiat pasionat de 2 roti si atunci poate vei intelege ce spun. Pentru ca mersul pe 2 roti nu inseamna viteza, cel putin nu pentru toti, dar un individ ce poate sa gandeasca ce gandesti tu nu ma astept sa inteleaga.
49.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:35
dumnezeu sa-i odihneasca......ce trebuie sa fie la ora asta in sufletul parintilor lor...... asemenea poze de dimensiuni mari ar trebui puse la fiecare semafor din oras...ca poate asa le-ar mai venii mintea macar unor dintre motociclisti dornici de "adrenalina"...pe care asa pot sa o primeasca si la terapie intensiva dupa un accident. pacat de tinereta lor......
48.
andrei
Duminica, 26 04 2009, 19:35
haha.a iesit zmeul din tine? ia-ti motorul,si du-te tare,la tine pe ulita.e greu sa accepti ca altul are dreptate?
47.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:34
sa suga pl ...toti invidiosii kare nu au motoare si kare nu stiu ce inseamna sportul si pasiunea asta...voii kretinilorr nu intelegetii motoarele pt ka voi nici nu stiti bine sa mergeti pe picioare da mai si pe motoare...kretinii draqului...kare sunteti inpotriva motociklistilor...voi nici bitzikla nu avetii ..dar sa va mai ganditi si la motoare...sa va umplu de respekt...
46.
Andrei, nu fi cretin pina la capat!
Duminica, 26 04 2009, 19:33
Andrei, incepi sa ma enervezi si daca ma enervez tare, chiar imi iau motoru si te caut si te calc pe cap ca sa iti scot toate fitzele si proasta crestere...asa ca fa bine si calmeaza-te, revizuieste-ti atitudinea ca o sa ai de-a face cu mine ,...si cu motoru meu nah
45.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:33
Se stie de atata timp ca duminica motociclistii se intalnesc pe centura si fac curse. Era doar o chestiune de timp sa se intample o tragedie. Si uite ca s-a intamplat. Dar fiti siguri ca duminica viitoare alti motociclisti vor fi din nou acolo sa tureze motoarele. Poate din cand in cand da si politia o raita pe acolo.
44.
andrei
Duminica, 26 04 2009, 19:29
idiotu satului,ca altfel nu pot sa te numesc..arata-mi tu mie unde am injurat reporterii? am zis doar ca nu is bine informati.si posteaza aiurea.cursa ilegala,faci tu cu autobuzul de la mine din cartier.iar daca ai motor,te invit sa te prezinti,si sa-mi zici ce motor ai,e clar ca tu nu stii diferenta intre o cursa ilegala,si o cursa de avion sau autobuz,sau cu ce mai mergi tu.
43.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:28
incepatorii merg mult pe o roata ? asa au zis pe protv,au mers pe o roata o bucata buna de timp,unul a pierdut controlul si ...
42.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:26
kiki are dreptate. pina la urma ce a fost? doar o mare greseala. sin pacate prea scump platita
41.
pt Andrei
Duminica, 26 04 2009, 19:24
mah nu-i mai injura oe ashtia de la agenda ca or dat primii sjtirea dar pina si faza asta se poate numi tot cursa . daca tu n-ai inteles pina acuma decat ca trebe sa mearga doi prosti in paralel ca sa se cheme cursa, atuncea si tu eshti cam idiot amicve...io daca ma pornesc acuma de acasa cu motoru si viu spre tine si ma cronopmetrez iti zic eu ca tot o cursa fac...la fel ca si autobuzu de la tine din cartier spre centru...pana si avioanele fac ...curse aeriene,,,asa pt cultura ta generala
40.
kiki
Duminica, 26 04 2009, 19:22
este un pacat a te bucura de moartea cuiva...........sa va fie rusineeeeeeeee,daca era un accident de masina nati fi comentat
39.
andrei
Duminica, 26 04 2009, 19:20
reporterii pacii.inainte sa postati,documentati-va.Cei doi erau incepatori,de aia se dadeau pe centura...iar daca era cursa ilegala,ar fi trebuit sa mearga in aceeasi directie,nicidecum din directii opuse.Dar voi,reporteri de carton ce sunteti,de ce sa va documentati inainte sa postati vreun reportaj?n-are rost.
38.
kiki
Duminica, 26 04 2009, 19:16
fratilorrrrrrrr.........nu-i mai bagati la oala,ca si voi puteti gresi .....asta a fost sa fie .....d-zeu sai odihneasca
37.
Duminica
Duminica, 26 04 2009, 19:08
Au gresit, au platit si asta foarte scump, suntem oameni si oamenii fac greseli, dar asta nu ne da dreptul sa judecam pe altii. Pacat, chiar astazi de Pastele Mic. Condoleante familiilor!
36.
Moro
Duminica, 26 04 2009, 19:04
Cata inconstienta poate exista in randul motocilclistilor daca se ciocnesc frontal pe o sosea lata de peste 6m, necirculata
35.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:03
astia cu motocicletele lor sunt niste kamikaze , nu stiu ce e in capul lor, probabil nimic.....
34.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 19:02
ganditorilor care-i baga pe toti motociclistii in aceeasi "oala" le doresc o viata cat mai linistita in continuare, pentru ca oricum creierul lor sta lejer, n-ar trebui sa aiba prea multe stresuri... asa e, sunt foarte foarte foarte multi teribilisti care "se curata singuri", dar cred ca sunt mult mai multi care au categoria B si un "bolid" pe care il forteaza la maxim ori de cate ori au ocazia... voi (ganditorii) n-o sa intelegeti niciodata demonstratiile de constientizare a motociclistilor in trafic si veti avea in vedere numai "elita" care din punctul meu de vedere ar trebui numita sinucigasi. va atrag atentia, nu bagati toti motociclistii in aceeasi oala, pentru ca nu toti sunt teribilisti, avizi de viteza si toate celea. va sugerez sa faceti un test cu o bicicleta in trafic si sa vedeti cum sta treaba cu 2 roti. pana atunci degeaba incerc sa va explic orice ca tot nu veti intelege... drum bun !
33.
Pt Eu
Duminica, 26 04 2009, 18:54
Bai Eu esti un timpit cum poti sa zici ca te bucuri de moartea cuiva??? esti pur si simplu un jegos cu IQ sub nivelu marii
32.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:48
oricine putea sa greseasca.........pacat ca sant tineri
31.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:32
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
30.
Eu
Duminica, 26 04 2009, 18:30
Da, eu sunt sofer de 8 ani deja si niciodata nu am depasit viteza legala. Asa ca arunc cu piatra si ma bucur de moartea celor doi.
29.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:27
clarr daca nu erau pe drum public, puteau sa mearga cu cit ii tinea motoru' chiar asa...au avut ghinion si atat. condoleante familiilor
28.
Viorel, tu esti lupu moralist sau ce?
Duminica, 26 04 2009, 18:26
bah mai terminatzi cu fazele si moralele astea de kkt. ce mah voi n-ati accelerat nicviodata in viata voast5ra? n-ati depasit viteza legala niciodata??? sa arunce cu piatra ala de n-a gresit ever. dar imi place cit de tare va scandalizati ca au incalcat aia vitezele. (vedeti ca zice unu intr-un comment ca nici macar nu aveau de respectat vreo viteza ca NU erau pe drum public)
27.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:23
ashtia chiar au cautat-o cu luminarea...pacat de tineretea lor
26.
pt Anonim 25
Duminica, 26 04 2009, 18:21
pai ce mah yamaha e un fel de BMW al kmotocicletelor????
25.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:21
pai normal ca s-a dat tare ca avea YAMAHA...
24.
Nu va inteleg
Duminica, 26 04 2009, 18:20
Cum puteti sa sariti in apararea imbecililor care au murit. Nu mai pot intelege nimic. Vrea cineva sa spuna ca nu si-au cautat-o cu lumanarea? Cu regret, dar atunci acel cineva este un idiot stupid. Au vrut moarte, moarte au primit. Asemenea primitivi fara lipsa de autocontrol aici si trebuie sa ajunga: la moarte. Procesul se numeste selectie naturala, exista de zeci de milioane de ani si intr-un final duce la evolutie in natura prin eliminarea specimenelor inferioare, in cazul nostru cei doi imbecili lipsiti de caracteristici specifice mamiferelor superioare cum ar fi autocontrolul precum si preconizarea efectelor unei actiuni ce urmeaza a fi indeplinite. Daca nu ar fi murit azi si aici, ar fi fost oricum doar o chestiune de timp pana ar fi produs accidentele care sa le fi adus moartea, doar ca , altfel ar fi putut face mult rau si altor persoane complet nevinovate, persoane inzestrate cu un atribut esential necunoscut celor doi : GANDIREA .
23.
pt Viorel
Duminica, 26 04 2009, 18:17
politia n-are nicio treaba cu ce s-a intimplat. cursa a fost pe o sosea care nu e drum public. deci ce s-a intimplat nici macar nu e considerat accident de circulatie... dobitocii s-au dus pe un drum inchis si s-au dat cu motoarele
22.
Viorel
Duminica, 26 04 2009, 18:17
Vreau sa mai adaug ,ca mia scapat , nu sunt de acord cu astfel de vitejii in trafic , legile sunt facute sa fie respectate , nu degeaba e limita de 50 km/h in oras , la 50 mai ai sanse sa scapi orice sar intampla , apuci sa reactionezi.Nu suport cocalarii pe motociclete din cauza carora suferim o comunitate intreaga , si as vrea ca soferii sa ii vada si pe acei motociclisti care circula regulamentar , nu vreau sa fiu comparat cu un cocalar care nu stie ce e ala motor , sa nu vorbim de permis si alte cele. Sunt foarte multi automobilisti inimaginabil de nesimtit la volan dar asta nu ma face sa compar pe toti automobilistii la fel . Cine vrea intelege , putin respect si bun simt trebuie. Si da sunt si motociclist.
21.
Viorel
Duminica, 26 04 2009, 18:11
Nu stiu ce sa zic , ma minunez ce comentarii puteti da unii. Bun .Sincer nu stiu cu ce sa incep si ce sa spun pentru ca e foarte mult de povestit pe tema asta , privita din toate unghiurile si toate punctele de vedere.Din pacate vreau sa precizez din nou ca politia inca nu isi face treaba si nu controleaza la sange pe toti conducatorii de vehicule, si nu aplica legea.Din pacate nu stiu ce a fost acolo si ce au vrut ei sa faca.Partea buna e ca ei daca chiar au vrut sa faca concurs sau ce se zice ca vroiau sa faca e de apreciat ca nu au ales sa o faca prin oras , si din pacate la toti va scapa asta si nu observati.Mai multe nu pot sa zic pentru ca nu cunosc pe nimeni implicat si nici nu cunosc decat aspectele prezentate in presa.Din pacate vad multi care au prins inca un moment sa ii jigneasca pe motociclisti , tot ce va doresc e sa aveti si voi in familie un motociclist.Sanatate multa
20.
AlecuL
Duminica, 26 04 2009, 18:05
pt Catalin: aceleasi urari si familiei tale ! trist...
19.
pt pt uica puiu
Duminica, 26 04 2009, 18:02
ok,am gresit.nu am bemveu inca,nu imi trebuie bmw sa merg cu 180.am trecut de perioada aia,conduc cu viteza normala.poate noi ar trebui sa ne punem semnele "atentie la motociclisti" pe masini sa ii atentionam pe ceilalti soferi ca vin motociclistii ca rachetele.dar nu trebuie sa ii bagam pe toti in aceeasi oala,cum nu aproapte toti oltenii sunt hoti,prosti etc la fel nici toti motociclistii sunt nebuni.
18.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 18:01
Pentru anonim4 : "familiile nu au nici o vina" - TOTAL GRESIT! Comportamentul celor doi tineri tine de educatia primita acasa si de spiritul de responsabilitate pe care il influenteaza societatea din care faceau parte.
17.
radu
Duminica, 26 04 2009, 17:59
din pacate,sunt multi ca ei,sunt curios daca vreunul din cei care au fost acolo va circula mai incet de-acum incolo.probabil ca nu.Condoleante famiilor
16.
sadnel
Duminica, 26 04 2009, 17:53
ps pt ,,ce bine mi pare ....esti un BOU
15.
Catalin
Duminica, 26 04 2009, 17:53
Bai sinucigasilor, macar de-ati mai astepta pana se adopta legea donarii de organe imediat dupa moarte. Motociclistilor, macar atunci o sa muriti cu un folos. Folositi tot drumuri dinastea, si va dorim la cati mai multi de-ati ajunge ca in pozele astea.
14.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:51
bai ''ce bine imi pare'' sa o iau pe mamicuta ta in penis, si tot restul userilor de aici ;)
13.
sadnel
Duminica, 26 04 2009, 17:50
,,ATENTIE LA MOTOCICLISTI"probabil nu cunosteau sloganul,datorita acestei intamplari nefericite sloganul se poate transform in mai veridicul..:FI-TI VOI MAI ATENTI MOTOCICLISTILOR.....vietile voastre sunt in joc!!!cu rugaminte de a invata din necazul altora trag speranta ca veti fii mai chibzuiti cu vietile voastre...nu de alta dar macar asa cei 2 colegi ai vostrii nu au parasit aceasta lume fara a va lasa un motiv dureros la care sa va ganditi de 2 ori cad veti mai accelera inconstienti!!condoleante familiilor!PS pt ESTI UN BOU!!!!
12.
Florin Cuza (ramm)
Duminica, 26 04 2009, 17:48
Nu inteleg de ce au fetele cenzurate! Care e faza cu cenzura asta? Suntem un popor de anonimi fara fete? Dumnezeu sa-i odihneasca si condoleante famililor.
11.
Cristi
Duminica, 26 04 2009, 17:44
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
10.
pt uica puiu
Duminica, 26 04 2009, 17:43
faptu ca cei doi boi dadeau bice in caii putere tot cursa se cheama. tu cand alergi cu BMW-ul tau, mah uica puiu, nu tot cursa ii zice?? nu te uiti pe ceas si iti calculezi in cit timp atinge 180 km/h??
9.
Ce bine-mi pare
Duminica, 26 04 2009, 17:37
Ce bine imi pare ca si-au primit ce merita. Haideti donatorilor de organe sa va auzim acum, cu ce mai puteti sari cu gura. Imbecililor, asa va doresc sa ajungeti cu totii !
8.
uica puiu
Duminica, 26 04 2009, 17:35
CURSA ILEGALA ??? cum cristos pot sa faca doi oameni cursa cand vin din sensuri diferite.poate cu ei insisi sau cu moartea faceau cursa,macar stim cine a castigat.Condoleante familiilor !
7.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:35
e clar ca aveau suuper viteza imbecilii...au gfasit ce-au cautat...cand ii vad pe strazi vca acceleraza ma gandesc mereu ca sunte donatorii ideali de organe
6.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:29
baaah da soseaua aia e lata frate cum plm s-au ptutut izbi din fata???????????????
5.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:28
ce cretini. parca am fi intr-un film prost
4.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:26
condoleante familiilor. ca alea n-au nicio vina ca astia au fost idioti. raman parintii sa-i plinga..mama lor de dobitoci
3.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:21
Cu mana lor si-au facuto... Vedeti oamenii buni.. viteaza... RIP.. prea tineri.. dar vb anonimului 2 si au fortat norocu... VITEZA UCIDE!!
2.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:12
astia si-aiu fortzat rau norocu
1.
Anonim
Duminica, 26 04 2009, 17:08
fantastic..ce dementi..uite ca nu mai sunt..as pune pozele cu ei pe toate gardurile din oras poate asa vor intelege si ceilalti ca VITEZA SI PROSTIA UCID
Rezultate: [1 pagina]    1