Bacalaureat 2010, principalele schimbari

Sambata, 01 08 2009, 14:44
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Print   | Trimite unui prieten

Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, a anuntat, la finalul unei noi runde de negocieri cu sindicatele pe tema pachetului de legi privind reforma educatiei, cateva dintre schimbarile posibile la bacalaureat.

kati-andronescuPotrivit ministrului, restructurarea acestui examen prevede derularea lui in doua etape. Una dintre ele va avea loc pe parcursul clasei a XII-a, cand elevii vor fi evaluati privind competentele lor lingvistice, in comunicare, precum si cele in utilizarea calculatorului.

Aceste evaluari se vor incheia cu obtinerea unui "europass", un certificat de nivel european, care va confirma calitatea competentelor absolventilor de liceu in privinta utilizarii limbilor straine si a calculatorului, a mai explicat ministrul.

In plus, la finalul clasei a XII-a, elevii isi vor testa cunostintele sustinand trei probe scrise. Obligatorie pentru toti va fi cea la limba si literatura romana, elevii de alte nationalitati urmand sa sustina in plus si proba la limba materna.

Cea de a doua proba de bacalaureat va fi matematica pentru absolventii claselor cu profil stiintific si vocational si istoria pentru cei din zona socio-umanista, a mai declarat ministrul Educatiei.

"Cea de a treia proba a bacalaureatului va fi la alegere din ariile curriculare specifice", a precizat Andronescu mentionand ca va fi vorba, printre altele, de chimie, fizica, biologie, sau informatica la liceele cu profil real, si de economie, geografie, logica, filosofie, la socio-uman.

Ecaterina Andronescu a mai explicat ca restructurarea bacalaureatului se face in vederea avantajarii elevilor si simplificarii probelor si a subliniat ca, in plus, "elevii care au terminat licee de specialitate cu specific bine conturat vor putea sa dea evaluare si obtine si certificate de competente profesionale".

"Sper ca aceste schimbari sa intre in vigoare din acest an", a mai declarat ministrul Educatiei, refuzand sa comenteze solutia avansata in acest sens de unul dintre liderii sindicali participanti la negocieri care a propus ca pachetul de legi privind reforma in educatie sa intre in vigoare prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Citit de 26026 ori |
Arhiva Arhiva |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
92.
silviu
Marti, 29 06 2010, 12:29
voi nu stiti un sg lucru;) si anume: doamna andronescu este o doamnaaa\:D/
91.
Anonim
Marti, 22 06 2010, 17:58
femeia asta este o marmota obosita batuta cu paru ,este o proasta de bubuie ,daca ar durea prostia ar tipa pana la cer ,eu dau bacul anul asta si trebuie sa dau biologia dar specializarea mes este tmd cu sa si sunt obligat sa dau biologie de la idioata asta a venit legea si de ministerul cu.ului... ca alfel nu pot sa-i spun sistemul de sanatate e de rahat ,guvernul e praf , si sistemul de invatamant e la pamant ptr ce sa mai traiesti in tara asta ,salarii de tot rahatul ,preturi pana la cer ,si se mai mira lumea de ce pleaca pe capete ,''de bine ce o ducem'' ,si basescu zicea sa traim bine sa iei dick de taran obosit hotu naibi ,primul stalp al tau sa fie sa intru cu loganu ala al tau .
90.
Anonim
Marti, 22 06 2010, 17:57
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
89.
Anonim
Marti, 22 06 2010, 17:56
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
88.
Anonim
Miercuri, 26 05 2010, 13:22
eu fac muzica de 12 ani si sa nu dau bacu la instrument? la specialitate?? ce prostie!!! si am dat la informatica care o sa ma ajute un C***T in viata!!! cea mai tampita persoana ar fii putut face schimbarile astea: "doamna" ECATERINA ANDRONESCU! si e mai greu asa, pt ca eu as fii dat bacu scris doar din 2 materii...asa il dau din 3. si la engleza sa se intinda pe 3 zileeee??? nu merg nici la cambridge!!! femeie proasta!!!
87.
Anonim
Miercuri, 26 05 2010, 13:12
prostie de sistem!!!! era muuult mai bine cum era inainte! i-o apucat acum pe ei sa schimbe. sa-mi zica si mie cineva unde vezi dincolo in occident ca fac atata scoala elevii si ca dau tampeniile astea de examene pe care le dam noi....ma refer la scolile de specialitate. minister de C***T avem!
86.
Anonim
Duminica, 18 04 2010, 21:21
Si doamne se scrie Doamne.
85.
Anonim
Duminica, 18 04 2010, 21:20
Proastai? prost esti tu ca nu stii sa scrii. Ce note ai la romana? Se scrie proasta-i ca e vorba de ea.
84.
Anonim
Duminica, 18 04 2010, 21:15
Intr-un fel e bine la voi ca nu se mai dau toate o data dar notarea e penibila. 0 puncte si esti incepator. La noi se dadeau note mari dar totusi trebuia sa indeplinesti niste criterii ca sa iei nota 5.
83.
Anonim
Luni, 08 03 2010, 22:29
fratilor-femeia-asta-e-inamicul-nr-1.e-mai-ceva-pentru-elevi-decat-osama-pentru-americani.am-impresia-ca-femeia-asta-nu-gandeste-deloc.cred-ca-si-eu-pot-administra-mai-bine-ministerul-invatamantului..schimba-legile-astea-mai-ceva-ca-chilotii.
82.
Anonim
Vineri, 19 02 2010, 23:55
Doar traiam in Romania ,cu asta spun totul :) ;)
81.
Anonim
Joi, 11 02 2010, 20:51
daca am dat bacul in 2002 si nu am luat o proba in ce condititi mai pot da iar bacalaoreatul?va rog mult sa-mi raspundeti!!!!!!!!!1
80.
Anonim
Joi, 14 01 2010, 15:46
hello...fratilor nu va mai agitati atat sa postati comentarii la acest articol pentru ca oricum doamna Andronescu nu va sta sa va citeasca voua mesajele cu atat mai putin sa va raspunda la ele,dansa este prea ocupata cu modificarile ce vor mai avea loc la bacalaureat asta asa ca sa va suceasca de tot.. e rusinos ce se intampla in tara asta!
79.
Anonim
Joi, 07 01 2010, 21:03
deci mi se pare prostesc sa dai bacul asa aiurea.sa se lase pt.anul 2010 asa cum era si din 2011 si pentru urmatorii ani sa se adopte niste schimbari.mi se pare o prostie sa dai atatea probe si sa alegi doar intre biologie,chimie,fiizca...etc...oricum trebuie facute niste reforme in invatamantul roman.in strainatate se fac obligatoriu doar materiile de baza si restul la alegere(ore ce te intereseaza).de ce nu se gandesc si la elevi?ei habar nu au pentru ei si vor sa stim noi pentru toti[ceva de genul]
78.
primarul
Miercuri, 16 12 2009, 16:38
femeia asta este prea proasta fratilor.... Ea nu se gandeste ce face ?? ce tot face atatea schimbari in programa de bac ?? Ce vrea sa ajungem ??Dextari ??? Este cel mai rusinos mod de a conduce invatamantul roman
77.
lore
Duminica, 22 11 2009, 17:03
Esti bolnava femeie!Daca ai gandi putin nu ai face schimbarile astea!
76.
Anonim
Vineri, 13 11 2009, 22:37
Rusine doamnei Andronescu a reusit sa arunce invatamantul in aer, sa produca haos si sa streseze elevii cu noul bac .Saracii copii nici nu stiu de ce sa se apuce.Ma intreb daca ar da dansa examenul de bacalaureat pe care la inventat ......Ce nota ar lua? As fi bucuros s-o vad la o simulare macar sa vad cum s-ar descurca?
75.
Anonim
Vineri, 13 11 2009, 22:37
Rusine doamnei Andronescu a reusit sa arunce invatamantul in aer, sa produca haos si sa streseze elevii cu noul bac .Saracii copii nici nu stiu de ce sa se apuce.Ma intreb daca ar da dansa examenul de bacalaureat pe care la inventat ......Ce nota ar lua? As fi bucuros s-o vad la o simulare macar sa vad cum s-ar descurca?
74.
Anonim
Sambata, 31 10 2009, 19:16
GREVAAAA toti studenti in greva XD
73.
dia
Luni, 26 10 2009, 20:34
nu,nu poti da la biologie pt k nu ai studiat aceasta materie la liceu,si eu am aceeasi problema dar asta e....va trebui sa aleg intre fizica si chimie.....
72.
catalina
Sambata, 24 10 2009, 19:45
api :-j numa in romania se poate intampla aja cva :)):)) ce greva sa facem:)) credeti ca snt in stare toti? nee :-j nu avem ce face:p sa trecem si de asta:D succes tuturor:D api ajtia de la uman nu va mai plangeti:p ca aveti un bac usoooooooooor :)
71.
nico
Duminica, 04 10 2009, 19:01
eu nu inteleg cu bacu asta Andronescu chiar isi bate joc de noi de viitoru nostru eu sunt la tehnic fac 13 clase eu nu am facut biologie deloc in liceu si la proba obtionala mi-a bagat si biologie eu nu cred ca isi are rostu intradevar e mai usoara decat fizica sau chimia dar pot da bacu la o materie care nu mi-a fost predata? va rog frumos sa-mi raspundeti si mie la intrebare va multumesc anticipat si multumesc si tie andronescu k ne folosesti pe post de cobai
70.
irinucalove18
Duminica, 04 10 2009, 10:06
aaaaaaa..........si inca ceva ,pt ce mai fac profesorii astia greva k nu ii inteleg deloc nu vad k e criza financiara?pai un om d rand,cu venituri mult mai modeste ce ar trebui sa faca? nu pot sa inteleg procedurile astea deloc...stiu k au o facultate dar ..........
69.
irinucalove18
Duminica, 04 10 2009, 10:06
aaaaaaa..........si inca ceva ,pt ce mai fac profesorii astia greva k nu ii inteleg deloc nu vad k e criza financiara?pai un om d rand,cu venituri mult mai modeste ce ar trebui sa faca? nu pot sa inteleg procedurile astea deloc...stiu k au o facultate dar ..........
68.
irinucalove18
Duminica, 04 10 2009, 10:03
nu mai inteleg nimic,pt ce au facut anuntul k se va schimba bacul dak nici ei nu sunt hotarati k va ramane asa...eu inteleg k e mai usor dar totusi.........
67.
eddy
Vineri, 02 10 2009, 15:30
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
66.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 19:34
pentru ce greva?probele orale nu sunt eliminatorii.trebuiau sa hotarasca tot pana sa incepem noi scoala. totusi,priviti partea buna a lucrurilor. poate certificatele alea o sa ne ajute mai tarziu cu ceva si o sa avem mult mai putin de invatat pentru probele scrise.k daca facem greva si o tinem tot asa,astia poate schimba legea sau nu.sa presupunem ca o schimba spre sfarsit,iar nu o sa fie bine pentru k o sa fie mai multe materii si nu cred ca sta cineva sa invete in plus cand stie ca da dacat 3 probe scrise.la capacitate tot 3 probe am dat, am skpat repede,nu am invatat la n materii.
65.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 18:51
Nu va mai plangeti atat ca nu ati facut informatica pentru ca veti da bacul din TIC. Si eu sunt in clasa a XII a si pot spune ca sunt de acord cu modificarile aduse bacului :D Pana la urma e mai simplu decat in anii trecuti,important e sa invatam pentru bac nu sa stam sa ne lamentam.
64.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 17:42
jos cu Andronescu,jos cu Andronescu,jos cu Andronescu,jos cu Andronescu..............haideti elevi romani sa protestam k asa nu se mai poate
63.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 15:54
nu v-ar fi rusina doamna,face-ti experimente pe educatzia copiilor!rusine sa va fie!
62.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 14:26
am vzt ca sunt si cativa care sunt de acord cu noile schimbari dar o sa vada ei de ex la limba rom cum e sa ai la dispozitie 3 luni sa inv toata materia in loc de 8 sau sa ai la o limba moderna 3 probe in loc de un amarat de oral pe care il treceau toti. Androneasca si'a batut joc de toti elevii ce sustin bacu anul acesta. Acum se vede cine a dus de nas poporul de roman pt a'i vota si a'si bate joc de tara.
61.
Anonim
Joi, 01 10 2009, 11:43
Dna Andronescu sunt la un liceu de arta...si fac muzica de 10 ani si nu dau bacu la muzica(respectivul intrument)? e incredibil
60.
Anonim
Miercuri, 30 09 2009, 22:00
la fel cred si eu sa facem greva ,si doamna Ecaterina sa isi dea demisia deoarece este o inculta si o proasta si nu vrea decat sa faca campanie electorala .ASA ne trebuie fratilor dc am votat cu cine nu trebuia mai bn ramanea PNL la guvernare k era mult mai bn pt noi cit si pt tara in care traim!!!!!!!!!!!!!!!
59.
Anonim
Miercuri, 30 09 2009, 21:55
eu cred k doamna ministru Ecaterina Andronescu isi bate joc de noi cei care suntem an terminal,si in loc sa lase cum era inainte bacalaureatul acum il complica mai rau
58.
Anonim
Miercuri, 30 09 2009, 18:20
aaa.... Si eu sunt de acord sa facem greva. Si credeti-ma ca nu va fi in defavoarea noastra !!!! Nu le va conveni ca sute de mii de elevi sa nu dea bacu'..... Haideti sa ne trezim macar noi, cei cu cap in ultima clipa si sa ne salvam pe noi si pe ceilalti care vor urma sa treaca prin aceleasi modoficari tampite!!!! Faceti-va auziti !!!!
57.
Anonim
Miercuri, 30 09 2009, 18:17
Ca la noi la nimenea!!!!!!!!!! Cu totii suntem in aceeasi oala, ne plangem, dar nimeni nu ne baga in seama. Ce zic: "Lasa prostii! Noi sa fim sanatosi"... Nu e nici chiar asa. Multi dinre noi ne pregatiseram pentru anumite probe si acum _|_ .... Degeaba ne agitam atat.... Ar trebui sa mergem la "d-na" asta care se crede ministru si sa ii pune si noi niste intrebari de cultura generala.... Pun pariu ca e in plop si plopu-n aer !!!!!
56.
CEREN
Marti, 29 09 2009, 17:24
Doamne ...buey fratilor haideti sa facem greva...si eu sunt la lic tehnologic si de aseamenea sunt foarte revoltata de metodologia asta pt bac....noi de ce nu avem dreptul sa optam pt mai multe materii cum sunt cei de la uman...aia o o gramada de materii si noi...noi practic nu avem niciuna buna...e cea mai mare tampenie pe care am auzito vreodata sa dau bacul la alegere intre fizica,chimie,biologie sau info din moment ce primele 3 materii nu le mai fac din cls a X a iar informatica nu am facut niciodata de cand sunt in liceu...am facut doar TIC care este o materie asemanatoare cu informatica dar nu este informatica.....de ce "DESTEPTILOR" nu ati lasat la a treia materie pt filierele tehnologice o specialitate cum e marketingul de exemplu??..de ce trebuie tocmai acum sa veniti voi cu schimbarile astea si cu niste materii total aiurea pt filiera tehnologica...defapt nici nu trebuie sa ma mir de tampenia asta din moment ce tara noastra este condusa numai de TAMPITI !!!...BRAVO VOUA...VA FELICIT CHIAR PT CA AJUTATI LA DISTRUGEREA VIITORULUI TARII!!!...NUMAI RATATI CU TOT FELUL DE IDEI TAMPITE....
55.
Anonim
Joi, 24 09 2009, 21:48
....pt chestiile astea trebuia sa fim anuntati din clasa a9a ...d cand am intrat l liceu...nu aqm ...se trezesc in al 2lea semestru s ne zica clar ce si cum e....:| ...mie mi se pare aiurea...macar sa s aplice de l generatia care intra aqm l liceu...sau nujth...nu avem timp s ne pregatim...yo sper totusi sa nu s aprobe de anu asta....:((
54.
Anonim
Miercuri, 23 09 2009, 14:09
Proastai asta doamne
53.
Anonim
Marti, 22 09 2009, 19:06
Nu inteleg de ce a bagat a 3 a proba fizica chimie biologie sau informatica cand bilogie nu mai facem din a 10 a , info nu am facut deloc, fizica si chimie am invatat doar ca sa trec, iar cei de la licee tehnice cum sunt si eu am invatat pt speciliatea de la liceul nostru s-a dus totul pe apa sambetei..... nu inteleg macar baga mai multe probe la alegere...
52.
BeNNyy
Marti, 22 09 2009, 18:08
Asta e cea mai proasta idee pe care am auzit`oo :(( Sunt la liceu Tehenologic care aveam a 3`a proba o specialitate f. corect si bn. acuma D`na Andronescu X( ne`a bagat biologie care am facut numai pe`a 9 chimie pe`a 9 si a 10-a info am facut TIC si dak nu gresesc TIC e diferit de info. AM mai ramas cu Fizica cum PLM sa dam bacu din fizica !!! X(X(X( LOL astai proasta nu suntem multumiti de loc !!!!! JOS CU Andronescu !!!!!
51.
Anonim
Luni, 21 09 2009, 21:30
De ce noi,cu profilul tehnologic trebuie sa intram in aceeasi oala k cei de la real??????????:| Noi am fakt 2 ani de zile fizica chimie biologie cate 2 ore pe sapt,apoi 1 in timp ce elevii de la liceul de chimie de ex fac 4 ani de zile aceste materii nu stiu cate ore pe saptamana!!!!!!! Cum e posibil sa ceva??? Chiar nu ganditiii?????????? Cei de la profilul tehnologic(de ex la mine) se axeaza pe materiile de profil cum ar fi : marketing,economie...nu avem nici o treaba k biologia fizica sau chimia!!!!!! Asta e o mareeee prostie!!!! In cazu asta nu vom mai lua bacul nici intr-o 1000 de ani!!! Ar trebui,noi,cei dl profilul tehnologic sa putem alege: marketing,geografie,economie,,etk Parerea noastra chiar nu conteaza? in fond,noi mergem zi de zi la scoala si stim ce si cum! De ce ni se baga pe gat aceste materii??
50.
Anonim
Luni, 21 09 2009, 16:34
in primul rand androneasca asta e o proasta asta nu stie pe ce lume traieste...cum dracu poti sa bagi liceul teotetic cu liceul tehnologic in aceeasi oala voi astia care ati facut programa asta ganditi?cum dracu sa dau la chimie la fizica sau la bio la fel cu cei din liceele teoretice care fac 3 sau 4 ore pe saptamana din materiile astea pe cand eu fac una singura....sau deloc de exemplu la bio care am facut in cls 9 si a 10 si avetii pretentia sa dau din chimie si biologie...daca fac chestia asta care dracu o sa fie diferenta dintre un liceu teoretic si un liceu tehnologic?v-ati pus problema asta?de ce nu lasati cum era inainte?fiecare lcieu cu specialitatea si profilu?va bateti joc de noi,si dupaia tot voi sunteti cu gura mare ca tinerii din ziua de azi nu stiu pe ce lume traiesc...asta numa datorita dumneavoastra astora sus-pusi...Doamne traim intr-o tara in care nu se poate trai...anu asta la bac o sa pice pe capete sa vedem atunci ce o sa aiba de zis Doamna ministru...
49.
Anonim
Duminica, 20 09 2009, 19:19
androneasca nu se gandeste ca unii s-au o pregatit la lb straine sa dea, sau la sport, ai facut niste schimbari de se caca lumea`n ele
48.
Anonim
Marti, 15 09 2009, 23:06
nu mi se pare normal k pe noi cei de clasa a 12-a sa ne oblige la filologie sa dam din istorie, doamna ministru trebuia sa se consulte si cu elevii pt ca noi probabil am dat tot timpul teze si ne-am pregatit la geografie , dar daca ea are doar profesori de istorie prin preajma noi c mai putem face . daca pe noi ne obliga sa dam la istorie atunci sa fie asa si la clasa a 8-a nu lor la alegere si noua cum vor ei . data viitoare doamna ministru consultativa si cu noi elevii pt ca si parerea noastra ar trebui sa conteze ca pe noi ne siliti sa invatam ceva pt care nu avem atractie .
47.
Fiti calmi!
Marti, 15 09 2009, 20:49
Buna sunt o eleva in clasa a 12-a si din curiozitate am citit si eu parerile voastre cu privire la bacalaureat! Sncera sa fiu , nu ii inteleg pe aia care se agita si pun atatea intrebari.... daca s-a hotarat o schimbare trebuie sa ne adaptam...Voi credeti ca ministrul invatamantului a recurs la aceste schimbari ca sa ne faca noua rau sau sa ne ajute? Chiar nu va inteleg...inainte erau 6 probe cu tot cu orale iar acum la fel. Ce-i drept si eu imi doream sa pot alege intre geogra si istorie la proba a 2-a dar na..asta e... Aaa... si inca un lucru ..nu vreau sa fiu rautacioasa dar cei care vorbesc atat de urat si se agita (ma repet) ca o sticla de bere sunt aia care nu invata si vor sa se dea in spectacol...daca le e sa dea bac ..dau...oricum ar fi...fara prea multe comentarii! succes tuturor!
46.
nervi
Luni, 14 09 2009, 20:29
asta ce viseaza noaptea pune in aplicare ziua.daca nu o sa mai fie ea ministru cum o sa se dea in continuare?o sa se introduca iar capacitatea si bacul cum era inainte,nu?ca de cate ori a fost asta s-au facut modificari.si noi trebuie sa suportam tot,ca doar suntem elevi si nu putem zice nimic.asta alta ocupatie nu are.si cum in romania orice e posibil si romanu inventiv,uitati ce rezulta.elevii sunt din ce in ce mai zapaciti de "desteptii"care sunt la putere!!!!
45.
buhu
Duminica, 13 09 2009, 19:22
Romania tara de pomanagii si lenesi !!!!
44.
buhu
Duminica, 13 09 2009, 19:20
bah sunteti idioti ?.. cat de cat a simplificat lucrurile...va plangeti ca s-a scos sportu ? pai daca mergeati la pomana cred si eu ... iar proba la info mi se pare destul de normala ... tot omu tre sa stie sa foloseasca un calculator nu ?
43.
x-ulescu
Sambata, 12 09 2009, 09:28
bai,e frumos! ne place in romania! romania e frumoasa...si plina de idioti,iar idiotii sunt la putere. oameni buni,pe majoritatea(celor ce au ceva in capshor si nu se bazeaza pe copiat) ar trebui sa-i bucure noile schimbari.exceptie fac cei de la vocational... nu de alta,dar eu studiez la liceu vocational,iar cu anii mei de studii...nu fac nimic...adica,majoritatea au la a 3-a proba o materie de profil,sau apropiata,dar noi nu avem desen/arhitectura/sport(pt cei de la sportiva)... si pe langa asta,majoritatea celor care studiaza la un liceud e arta,au si atestat in specializarea studiata (un atestat in arhitectura e mult mai greu decat unul in engleza)....si nu putem face nimic cu el.e super! doamna ministra....va iubim! ne-ati arata ca se poate SI MAI PROST/SI MAI RAU.
42.
Anonim
Vineri, 11 09 2009, 11:50
cea mai buna solutie pt bac ar fi asa: pt profilul uman sa se dea romana,obiectul d profil si alegere intre geografie si istorie iar pt real romana,matematica(cu gradul d dificultate in functie d profil)si alegere intre geografie si istorie si atat..consider k e suficient,iar pt liceele vocationale sa se dea tot romana,obiectul d specializare si alegere intre geografie si istorie..si ar fi suficienet k e destul si pt admiterea la facultate de invatat,era bine sa se propuna asta si sa se supuna la vot,dar se pare k parerea noastra nu conteaza.:|
41.
Anonim
Vineri, 11 09 2009, 09:53
nu cred k domnii ministri s`au interesat de programa scolara inainte de aceste schimbari.cei de la mate-fizica cum vor da bac`ul la mate?M1 sau M2?de ce ne trebuie certificatele de competenta in utilizarea calculatorului dak nu vrem sa urmam o cariera in acest domeniu?poate k inainte de aceste ``geniale`` schimbari ar putut fi intrebati si elevii,deoarece mereu suntem obligati sa suportam mofturile domnilor profesori.sistem de rahat
40.
Anonim
Joi, 10 09 2009, 23:31
androneasco nu esti normala la kp!! d c ne pui sa dam istorie obligatoriu pt cei d la uman?dak d knd ma stiu am dat teza la geografie,pana si capacitatea..:| d c ne bagi p gat?nu putea sa fie la alegere,si cu cunostintele alea d operare p calculator...ne lasi?pt cine are nevoie d atestat exista ecdl.cisco etc,pt cnva kre nu lucreaza in domeniul calculatoarelor nu are nevoie de atestat, simplificati p o parte si adaugati prin alte parti,k sa va compensati voua lipsurile,sistem romanesc infect!!in loc sa ramana kt mai simplu bacu asta k unii mai au si admitere:| il complikti inutil,va bateti joc ,si aveti pretentia k tara asta sa se dezvolte,dar e imposibil,dak luati decizii fara sa ne consultati si pe noi...
39.
anonim
Joi, 10 09 2009, 19:01
sunt clasa a12a..sunt foarte multumita de 3 materii pt bac!! d-na ministrul ed este extraordinara...:)
38.
Ady(elelv cls a 12 a)
Joi, 10 09 2009, 18:57
ati observat cum sta doamna ministru cu degetul din mijloc:))dar probele alea pt "europass" cum se dau,in ce constau.Pacat ca nu se mai da si la sport.Oricum SPORTUL e mai putin important decat fizica,matematica.Cum sa nu plece lumea din tara.Eu dc o sa pot o sa plec fara sa ma uit inapoi.Bafta la bac colegi!;)
37.
Anonim
Joi, 10 09 2009, 18:28
este cea mai buna schimbare pt bac!!! bine ca s-a aprobat
36.
mata
Miercuri, 09 09 2009, 19:19
Ma alatur campaniei de dat UUUE tuturor politicienilor , dar in special domnului BOc (muc cel mic ) si doamnei Andronescu . Elevul roman de clasa a 12-a . _I_
35.
Anonim
Miercuri, 09 09 2009, 18:51
bravoo.perfecta sincronizare dmn ministru..orikum ala este singurul semn decent p kare il primesti din partea tut elevilor d cls a -12-a! _I_
34.
Roxana
Marti, 08 09 2009, 16:45
Nu ni se par corecte aceste modificari deoarece noi incepusem sa ne pregatim la materiile din care initial trebuia sa dam BAC-ul si nu din acele materii pe care lea-am studiat doar un an de zile....evident,trebuia sa iesiti si voi cu ceva in evidentza k doar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!!!!!! Aceasta hotarare privind modificarea examenului de bacalaureat trebuia luata inca de la inceputul anului scolar 2008-2009 ca noi elevii din acest an sa ne putem pregatii ! Dar noi nu avem nici un cuvant de spus in legatura cu aceasta hotarare???????Opinia noastra nu conteaza?????
33.
ce chestie de tot haousul
Luni, 07 09 2009, 16:29
As avea extrem de multe chestii de spus.pentru ce-s atatea modificari la acest bacalaureat? care este motivul cel mai important din aceasta incurcatura care induce totii elevii intr-un haos total anapoda.la mine se pune problema in felul urmator.am terminat in 2008 bacul si am dat si am luat la doar cateva dintre ele...mai aveam o singura materie.este oare nevoie de asemenea sa o iau de la capat cu aceasta schimbare? avand in vedere ca eu apucasem sistemul vechi dar spre ghinionul meu nu am luat la toate cele 6 materii..va rog sa ma tineti si pe mine la curent cu aceste detalii legate privind aceasta noua metodologie..sunt si imi doresc extrem de mult sa absolv cu brio acest examen...multumesc anticipat......
32.
yellowAlien
Luni, 07 09 2009, 10:32
Bravo Milano =))))))
31.
Anonim
Sambata, 05 09 2009, 22:08
deci info nuj ce treaba are cel putin pt cei care nus pe profilu asta da in fine...dupa mine dadeam la romana specialitate si ceva la alegere. ATAT !
30.
eleva
Sambata, 05 09 2009, 13:33
ce o sa facem cu acel certificat "europass"?ni l bagam undeva?cretini mai sunteti!!!bacul era singurul examen care ramasese ok ...trebuia sa-l stricati ca altfel cum ieseati si voi in evidenta?poate ca unii ne am pregatit deja la ce ne interesa nu la istorie si info:|...cretinilor!
29.
Anonim
Sambata, 05 09 2009, 02:15
am ajuns la concluzia k astia ce viseaza noaptea pun in aplicare ziua ..........au zapacit sist educational complet :)) ..........bn k cel putin am scapat de BAC :D :D
28.
katti
Vineri, 04 09 2009, 23:35
am si eu o intrebare.anu asta sunt a 12a si sunt la liceul de arta.pictura am vazut ca a 3a prob ceva de matematica ce treaba avem noi cu matematica??? nu am facut ddintra 11a .poate nu va pali sa dam acum la mate cand noi stiam ca nu avem treaba la bac cu asta noi cei de la arte..eventual pictura care sunt mai exact obiectele? multumesc anticipat
27.
fara-matematica
Vineri, 04 09 2009, 23:23
eu sunt in clasa a 12 la liceu economic si daca nu as da bacu la matematica as fi foarte fericit si despre informatica ce sa zic :foarte buna ideea pt ca daca vrei o diploma cu informatica tre sa faci un curs scump asa statu iti certifica competentele. in fine fara matematica in rest si desen tehnic sau orice altceva
26.
popescu21
Vineri, 04 09 2009, 21:38
este inadmisibil ca istoria sa fie obligatorie la examenul de bacalaureat ptr profilul socio-uman. de ce nu lasati la alegere cu geografia ca pana acum asa era? sau....aha... anul asta sunt ceva profesori de istorie prin minister sau rude e-ale lor care au nevoie de meditati.... aha .... am inteles :(
25.
adryana90r
Vineri, 04 09 2009, 19:52
Mady,cred ca nu ai inteles bine.Utilizarea calculatorului se refera,banuiesc,la lucruri legate de word,excel,cum sa salvezi,sa modifici ceva.Aceste lucruri toti elevii le stiu.Referitor la bac,pe mine ma avantajeaza.Sunt la mate-info,asa ca nu ma plang decat de un singur lucru.Nu mi se pare corect ca eu sa dau acelasi subiect la romana ca si cei de la clasele de filologie.
24.
Anonim
Vineri, 04 09 2009, 16:17
nu inteleg de ce trebuie sa sunstinem neaparat proba la istorie daca suntem profil socio-uman.....poate pana incepe scoala va hotarati cum va fi cu bacul anul acesta....
23.
mady
Vineri, 04 09 2009, 13:27
Oare chiar nu stie d-na ministru ca toti copii din ziua de astazi au notiuni de baza in ceea ce priveste calculatorul? .. si chiar mai multe decat oamenii mari care nu sunt scoliti pe domeniu.... De ce oare fiica mea care este la un profil de uman sa sustina proba si la informatica.. daca vroia se axa pe un profil de informatica.. .. Sunt indignata de ceea ce gandeste d-na ministru si oare copilul meu sa treaca prin toate schimbarile posibile pe care le fac altii. Este copilul meu si nu un COBAI asa cum ii considera altii.. O sa plece toti tinerii buni din tara asta si o sa ne intoarcem in epoca de piatra, (de parca nu am fi !) RUSINE!!!
22.
Cammy
Vineri, 04 09 2009, 10:23
CE VISEAZA NOAPTEA pune in aplicare a doua zi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce naiba tot aveti cu acest examen??? ar trebui sa facem noi experimente pe voi ,.,..sa vedeti ce bine e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21.
Anonim
Joi, 03 09 2009, 17:22
mie-mi pare bine ca sunt doar trei probe scrise....eu sunt la mate-info si sunt multumita...si cei de la profil uman ar trebui sa fie multumiti...nici mie nu-mi place matematica si tre sa dau bacu la aceasta materie...(am ales mate-info pentru ca imi doresc sa profesez intr-un domeniu realist,..mai profitabil si m-am descurcat binisor in anii de liceu)....daca tot s-au limitat nr de probe pot sa invat linistita pt o admitere
20.
cineva
Joi, 03 09 2009, 12:48
hai sa fim seriosi... nu cred ca e atat de greu daca ai un an la dispozitie, cv materie cenusie functionala si putina ambitie sa inv la istorie...nu mi se pare mare filozofie...e logica! mie mi se pare mai mult decat ok sa dau bac'u la 3 materii...e mai putzin de invatat...ma rog, acum o sa depinda si de dificultatea subiectelor, caci ma ast sa fie cv mai greu, din moment ce totul se reduce la 3 materii principale....deci si ast ar fi mai mari....ideea e ca om trai si om vedea... dar nu mi se pare nm imposibil daca inveti...si nici ca ne'ar da viata, anu sau viitoru sau ce o mai fi peste cap...imp e ca in viatza sa te adaptezi la orice schimbare...asta e cheia succesului din cate imi imaginez eu
19.
Anonimmm
Miercuri, 02 09 2009, 02:01
Sper sa nu se produca aceste schimbari dorite de Andronescu.Sunt niste prostii. In afara de faptul ca ne-a ametit de tot..nu e corect si normal sa ne anunte abia acum pe noi..cei din a12a. Zice bine 18,sa intre in vigoare pt cei care intra acum a9a.Eu sunt la stiinte sociale si am ales geografia dintr-a 9a,m am axat pe asta,(iistorie ff putina),am dat teze,m am pregatit, mi am luat materiale ca sa imi bage obligatoriu istoria?! Schimbarile astea trebuiau propuse acum 3 ani..nu in ultimul moment.Mi-ar da total planurile peste cap
18.
Anonim
Marti, 01 09 2009, 13:33
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
17.
Anonim
Luni, 31 08 2009, 18:42
poate va hotarati si voi pana la inceperea anului ...prea ne zapaciti...pisamasi pe schimbarile voastreee de idioti
16.
Anonim
Duminica, 30 08 2009, 19:05
eu sunt de acord cu aceasta schimbare...dar cand o sa aflam decizia finala?..sunt in clasa a-12-a si nu mai stiu ce sa invat si ce nu,sunt zapacita de tot...ganditi-va si la noi;)
15.
Milano
Sambata, 29 08 2009, 15:43
Sa-mi bag p in tot ce inseamna ministerul educatiei, eu am copiat cu cartiile pe masa bine ca-m scapat de voi futu-va-n gura
14.
Anonim
Sambata, 29 08 2009, 14:34
mai multe detalii dak se poate sa intelegem si noi ceva ....oricum istoria e o aberatie sa fie obligatorie.eu personal m am axat pe geografie si acu treb sa invat si isoria de park sunt prea putine probe .....
13.
Anonim
Sambata, 29 08 2009, 14:30
va bateti joc de noi!
12.
o fata
Vineri, 28 08 2009, 15:57
mda ce pot sa zic minunat....! numa japite de idei are ministra asta frate sa mor...sunt a 12-a si sunt debusolata....proba de istorie obligatorie si utilizarea calculatorului mi se pare o aberatzie totala :| cik vrea sa simplifice....de unde atata...k ne-a ametit de tot ;) si nu mai stim ce sa credem...dar asta e...traim intr-o tzara libera si fara prejudecatzi unde fiecare schimba ce vrea si face ce vrea cu oricine...misto ;)
11.
silvia
Miercuri, 26 08 2009, 11:46
pai noi cred ca o sa aflam pe ultima suta de metri care e decizia finala....eu una sunt zapacita de tot ......noi care suntem acum a 12a cred ca vom fi nauciti de cap pana aflam ce bac dam.....dar asta e scumpa noastra tara......niciodata nu vom avea o conducere normala care sa se gandeasca cu adevarat la dezvoltarea noastra profesionala si nu numai....
10.
bosss
Miercuri, 19 08 2009, 15:04
sper sa se hotarasca pana la inceputul anului scolar,nu in ultimul moment sa ne dea vestea cea mare
9.
Anonim
Marti, 18 08 2009, 18:24
ce sa spun..nemaipomenit de inteligenta "schimbare"
8.
sefu
Marti, 11 08 2009, 18:11
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
7.
Anonim
Joi, 06 08 2009, 16:59
poate se hotaraste pana in iunie 2010, ca sa stim si noi ce facem! :P
6.
anonim
Marti, 04 08 2009, 15:15
totusi poate va hotarati ce fel de examen sa ramana,nu de alta dar detaliile sunt din ce in ce mai confuze....................clarificatile mai repede!!!!!!
5.
Anonim
Duminica, 02 08 2009, 14:17
serios, dak tot s-a hotarat asa, macar sa intre de anu` asta in vigoare legea, sa nu ne zapaceasca complet. si sa fie si ei mai clari in exprimare, detaliile sa fie mai exacte. pardon, in primu rand sa dea detalii...
4.
Anonim
Duminica, 02 08 2009, 09:26
Ei ha.....si eu care nu ma dat bac-ul timp de vreo 10 ani din motive de 5 obiecte ( inutile de altfel pentru un astfel de examen)...cum procedez cu cele certificate de compententa avand in vedere ca trecui de clasa a XII-a...cum dau bac-ul la anu' tot la 5 obiecte...sau la detalii nu s-a intrat inca? Mai profund stimabililor...nu numai titluri de presa....aroma de bac la 3 obiecte....
3.
un elev
Sambata, 01 08 2009, 19:34
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
2.
Anonim
Sambata, 01 08 2009, 17:04
muta, ambramburico, degetuzu un pic mai sus...
1.
Anonim
Sambata, 01 08 2009, 15:45
Sa dea Bunul Dumnezeu sa intre de anul acesta!!!!!!!!! AMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată