Izbita in plin pe trecerea de pietoni, langa Posta Mare

Luni, 10 08 2009, 18:34
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Video   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

A lovit-o cu putere, a aruncat-o pe capota, a izbit parbrizul cu capul si s-a prabusit pe sosea la cativa metri departare. O tanara a fost accidentata pe zebra in centrul Timisoarei. Un echipaj SMURD a preluat-o de urgenta. Fata a ajuns la spital cu capul spart si mai multe rani la maini si la picioare.

accident pe trecerea de pietoni 1_bDe

De vina a fost soferul unui VolksWagen Golf. La trecerea de pietoni de vizavi de Posta Mare nu a incetinit si a suprins-o pe tanara care tocmai traversa. Impactul a fost foarte puternic, iar fata a crapat pur si simplu parbrizul cand s-a lovit cu capul. Politistii de la Rutiera l-au luat pe sofer la intrebari. Acesta a sustinut ca tanara i-a tasnit in fata si de aceea n-a mai putut sa o evite. Martorii spun insa ca baiatul n-a franat la zebra. De altfel, masina s-a oprit abia dupa ce a trecut de zebra. Agentii au deschis o ancheta.


accident pe trecerea de pietoni 2_b

****************

Femeie lovita de masina si in Piata 700! Minute in sir, zeci de masini au trecut pe langa victima prabusita in mijlocul drumului, fara ca vreun sofer sa opreasca....

Dupa aproximativ doua ore de la accidentul de vizavi de Posta Mare, un altul s-a petrecut in zona centrala a Timisoarei. De asta data, intre Piata 700 si Spitalul Militar. O femeie a fost lovita in plin de o masina in timp ce traversa in fuga strada ca sa-si cumpere un bilet de autobuz. Zebra se gasea la nici 20 de metri departare de locul in care s-a petrecut accidentul.


Lovita de masina 04_b

Femeia a suferit lovituri la cap, la maini si la picioare si a cazut in mijlocul soselei. Cativa trecatori s-au oprit sa ii acorde primul ajutor, insa masinile si autobuzele si-au continuat drumul nestingherite, chiar pe langa picioarele victimei prabusite. Minute in sir (vezi filmul!), niciun sofer care a avut drum prin zona nu a oprit sa intrebe daca ar putea fi de ajutor cu ceva sau ce s-a intamplat. In cele din urma, un taximetrist si-a pus masina la cativa metri de femeie, in drum,  ca sa opreasca traficul macar pe o banda si sa faca loc echipajului SMURD. Medicii au preluat-o rapid pe femeie si au transportat-o la Spitalul Municipal. Se pare ca are capul spart si o mana si un picior rupte. Soferul care a provocat accidentul spune ca nu a observat-o pe femeie si ca aceasta i-a aparut brusc in fata.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Citit de 6297 ori |
Arhiva Arhiva |
Video Video |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
70.
Gabriela
Duminica, 07 03 2010, 23:23
Buna,sunt "vaca" de care vb domnul FANE....vreau sa va multumesc tuturor pt cuvintele frumoase,Dumnezeu sa pazazeasca de ceea ce am patit eu.Domul Fane......am sa ma rog pt dumneta si pt familia ta
69.
cunostinta a femeii lovita in piata 700
Duminica, 07 03 2010, 22:12
Puteti sa injurati si sa spurcati si sa vorbiti cum vreti voi despre femei....si despre cei care mai trec strada si prin alta parte decat trecerea de pietoni.Nu cred ca exista un om care sa nu fi trecut si pe langa trecere de pietoni.Aceasta femeie sa ales cu 19 interventii a stat in coma 3 saptamani si a fost la cel mai mic pas de moarte....are nu stiu cate tije a avut mana si piciorul rupt fractura de craniu si multe altele ....a nenorocito dreptatea e de partea lui ca era la cativa metri de trecere,femeia e de la faget se grabea sa ia bilet sa ajunga acel autobuz sa nu piarda naveta....vina ei..saraca ...dupa acest accident a ramas fara servici...si a fost imobilizata pana acuma in carucior si in carje abia a inceput sa mearga....pacat e tanara....fara servici si nenorocita pe viata....acel sofer nesimtit ca nu pot sa spun altfel nici macar nu sa sinchisit sa vada daca mai e in viata dupa accident ......poate dormi linistit oare? In schimb aceasta femeie ar vrea din suflet sa multumeasca celor care au stat in strada langa ea si barbatului care o tinea de mana....si-ar dori sa ii intalneasca personal sa le multumeasca.
68.
iojibcn
Vineri, 14 08 2009, 15:43
Soferii romani sunt printre cei mai slabi soferi din Europa,plini de ei ,arogantzi,slabi ca soferi; mai prinzi vreunul cu vreo masina "tare" si ai puso .Stiti cum e ,prostul nu-i prost destul daca nu e si fudul .Cum poate sa spuna idiotul ca i-a sarit in fata si nu a vazut-o?In tzarile civilizate ale lumii cand te apropii de o trecere de pietoni se reduce viteza ,iar in Rrom-ania trecerea de pietoni e cel mai periculos loc pentru acestia .Asta este ,ca rromanul nu-i nici unu.
67.
Anonim
Joi, 13 08 2009, 19:35
Cine nu e capabil sa aiba un discurs civilizat sa meraga sa injure in codru, unde nu deranjeaza persoanele educate. Liberatea de expresie nu e echivalenta cu libertatea de a improsca mizerie in auzul tuturor. Nenumarati copii si adolescenti citesc si chiar intervin pe bloguri. Chiar nu mai avem pic de rusine, ca demnitatea e o realitate prea complexa pentru unii handicapati mintal. Cei care s-au jertfit pentru rasturnarea comunismului nu aveau pe buze expresiile unui Fane sau ale altor insi bolnavi mintal ca el. Ei vad Timisoara plina de vaci, boi, numai ei insisi fiind niste genii.
66.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 19:17
Pentru anonima 54 in mare parte sunt de acord cu tine dar pentru asta,"Altii, in schimb, ar trebui identificati si deferiti organelor de justitie pentru felul brutal si nerusinat in care isi exprima puseurile asasine", au murit unii la revolutie, pt libertatea de expresie chiar daca contravine bunului simt
65.
(Circ)ulatia Mare
Marti, 11 08 2009, 16:14
D-lor politisti, mai iesiti "preventiv" si-n stada, in locuri aglomerate si la ore de varf si faceti-va utili, macar cu prezenta! Onor (fara onoare!) comisie de circulatie de la Primarie, mai mutati din limitatoarele de viteza din "curtea" Primariei in locurile periculoase unde chiar e nevoie de ele! Mai cenzurati-va un pic nerusinarea cu care "nasteti monstri" cum ar fi amplasarea de limitatoare si a unui semn de "cedeaza trecerea" pe un drum principal, in favoarea unei iesiri dintr-o curte (a Primariei, desigur), astfel incat barosanii alesi si platiti de noi toti sa ne poata sfida "legal"! Restul, alegatorii "multi si prosti", n-au decat sa-si imprastie creierii pe parbrize, ca "organele" statului sunt impotente (scuzati termenul, nu si sensul)! Ca doar, vorba fabulei: "noi vrem egalitate, dar nu pentru catei"!
64.
Emil
Marti, 11 08 2009, 14:01
Stiti care e solutia simpla? Limita de 30 km-h in centrul orasului! Daca altfel nu se poate, sa se mearga cu 30km, ca e zona pietonala! Care merge mai repede, amenda sau poate chiar suspendarea permisului.
63.
dory tm
Marti, 11 08 2009, 13:36
nu am observat ca au fost 2 accidente,scuze
62.
dory tm
Marti, 11 08 2009, 13:31
care zebra,care posta mare?nu a fost nici la posta mare si nici pe zebra.daca tot a mancat-o in cur sa treaca printr-un loc nepermis,trebuia barem sa se asigure..................fiti mai atenti cand postati ceva,sa coincida cu realitatea.si de ce a venit s.m.u.r.d.-ul asa de tarziu?ca sunt o gramada de spitale in jur.................poti sa mori linistit..........
61.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 13:30
La trecerile de pe la posta - prefectura mi-e greu si mie sa observ pietonii de multe ori, nu stiu de ce, poate e prea umbra, nu e destula lumina, mai sunt si multe lucruri pe margini care iti atrag atentia sau te impiedica sa vezi, cum sunt pomii de langa sinele de tramvai, cand vi cu masina nu observi din timp pietonii din cauza pomilor, poate de asta si tramvaiele lovesc pietonii in aceasi zona. ------------------- Emil zicea "In Germania ... Cand te vede cineva ca esti la 2-3 metri si mergi spre trecerea de pietoni deja opreste!" Pai in Germania probabil pietonii nu stau la discutii langa sau pe trecerea de pietoni cum se intampla pe la noi :)
60.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 13:20
Au dreptate persoanele cu discurs coerent si civilizat. Insi ca acest Fane sunt psihopati cu intentia subconstienta de a calca orice persoana de sex femeiesc de pe trecerea de pietoni, pentru ca sa-si valideze tezele misogine. Din nefericire, majoritatea barbatilor conducatori auto se distinge prin conducere neglijenta, iar multi sunt de-a dreptul niste iresponsabili. Fiind bantuiti si de misoginie, multi nenorociti se cred zei la volan, iar bietele femei fiind pe cap cu grijile casei (unde mai primesc si insulte si pumni de la alde Fane) si ale serviciului nu se pot simti protejate nici in postura in care legea protejeaza orice pieton. Uitam ca pietonii nu au aripi? Oamenii normali ar trebui sa fie mai fermi, sa-i apostrofeze cum merita pe soferii cu iesiri de brute si pe aceia care le iau apararea, iar legisalatia trebuie mult inasprita, pentru a apara viata, integritatea oamenilor normali. Oricand noi insine sau cineva drag poate deveni victima unor astfel de salbatici, inclusiv pe trotuar, cum bine se stie. Mai putin stie Fane cel cu vocabular spurcat si ura fata de orice purtatoare de fusta. La doctor cu el, fratilor!
59.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 13:18
Clar soferii sunt vinovati daca lovesc pietonii pe trecere, dar sunt acei pietoni care (cum zicea cineva si mai jos) nici macar nu se deranjeaza sa intoarca capul sa se uite, se bazeaza pe faptul ca sunt pe trecere si au impresia ca daca sunt pe trecere nu o sa ii loveasca nimeni. Daca soferul nu te vede macar tu (pieton) poti sa te feresti. Trebuie sa te uiti atent la fiecare banda in parte inainte sa intaintezi. Am vazut o femeie accidentata grav in fata mea pe trecere (cred ca a decedat)... erau 4 penzi, pe prima banda un bus a oprit si ea a inaintat fara sa se asigure si la a doua banda, soferul de pe a doua banda nu a vazut-o de bus-ul oprit pe prima banda si a lovit-o. Clar era soferul vinovat pentru ca nu a incetinit dar femeia daca se uita si la a doua banda putea sa ramana pe prima banda si nu ar fi fost lovita.
58.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 12:58
Individul imund care semneaza "Fane" sa se caute la psihiatru. Are nevoie de o lunga vacanta departe de lumea civilizata, care merita sa respire usurata fara asemenea insi in jur. Cum a ajuns un asemenea manelist nenorocit sa locuiasca in Timisoara?
57.
Emil
Marti, 11 08 2009, 12:53
In Germania nu se intampla asa ceva pentru acolo pietonul si biciclistul are prioritate, chiar si atunci cand rare ori trece pe locuri unde nu e trecere de pietoni. Cand te vede cineva ca esti la 2-3 metri si mergi spre trecerea de pietoni deja opreste! In Romania chiar si pe trecerea de pietoni daca esti tot trec masinile pe linga tine si nu opresc. Lispa de respect total fata de pieton. Numai soferii psihopati sunt in Romania la volan , toti sunt grabiti si nervosi.
56.
fane
Marti, 11 08 2009, 12:44
stea "vaca" la reanimare 20 de ani de acum incolo iar "pampalauu " ala care o avut spirit de observatie cat un mos de 90 de ani stea si ala 20 de ani la bulau.......2 prosti mai putin......urmatoarea persoana lovita de masina va fii "muiere"...."prietenii stiu de ce"
55.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 12:02
Toate trecerile de pietoni trebuie semaforizate. Sunt foarte multe treceri unde masinile sunt parcate la doua degete de marcaj. Iar pietonul ala idiot nici nu se sinchiseste sa intoarca capatana spre stanga..eventual sa-si arunce ochii la soferul care vine spre el si se uita dupa femei, sa observe daca l-a vazut si reduce viteza sau il calca ca pe o pisica. Exact asa se intampla si la coloanele ce se formeaza pe trecerile de pietoni. Iese nea gigi din spatele tirului dar nu se uita in dreapta daca vine ceva si iti cade direct pe capota. Mare atentie soferi!
54.
Anonima
Marti, 11 08 2009, 11:51
Citesc cu placere foarte putine din postari, ce apartin in mod evident unor oameni echilibrati, civilizati, adica timisoreni veritabili prin intregul lor comportament. Altii, in schimb, ar trebui identificati si deferiti organelor de justitie pentru felul brutal si nerusinat in care isi exprima puseurile asasine. Cei mai multi sunt si agramati, de o vulgaritate insuportabila. Ce cauta in Timisoara asemenea specimene?
53.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 11:50
mda! Vina este a victimei pentru ca zona de acolo este foarte circulata si nu poti traversa decat pe trecere la semafor. Vand ajungi acolo trebuie sa te uiti in toate directiile se baga de peste tot. Problema mare a romanului este ca sta si se uita ca boul la ala de-si da sufletu pe jos si nu misca un pai. Asa am fost educati de comunism si de situatia actuala. Nimeni nu risca nimic, toti fug ca sobolanii, raspundere zero. (tot asa a fost si in accidentul din Bucuresti cu rusoaica de-a calcat-o "femeia de afaceri cu masina de 80000eu", politia a trecut pe langa ea dar nu putea sa opreasca sau sa anunte colegii din zona, pentru ca insoteau coloana D-lui prim ministru)..ASTA ESTE! DACA VRETI SCHIMBARE...EMIGRATI FRATILOR!
52.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 11:43
Cinismul extrem al unor comentatori e semn clar de boala psihica grava. Atentie, vietuiesc in preajma noastra! In acceptia lor aberanta, victima lovita pe trecerea de pietoni e vinovata, nu dobitocul care circula cu mare viteza si fara pic de respect pentru orasul locuit de sute de mii de oameni care merita acest nume! Cat despre indivizii cu proiectii zoofile in tartacuta, sa nu uitam ca la volanul masinilor conduse besmetric se gasesc intotdeauna - cum mai spun cativa comentatori normali - niste nenorociti care nu merita nici a fi numiti boi. Boii sunt animale utile, nevinovate, blande, nu ...bolunde. Si boii nu se imbata ca niste matracuce, urcand apoi la volan si inchipuindu-se cascadori de elita.
51.
Soro
Marti, 11 08 2009, 10:52
... si inca ceva, pentru autorii articolului si pentru unii dintre comentatori. Cred ca erau suficiente persoane acolo in jurul femeii de pe sosea si chiar masini oprite (pe partea care nu era filmata). In acest caz a fost anuntata salvarea (care are sediul la 200m de locul acela). Nu era necesar sa mai opreasca nimeni. Articolul e tendentios si titlul (Minute in sir... ) se inscrie in tipicul cu care am fost obisnuiti de a se face senzatie din orice lucru normal. Nu mai vedem nici un lucru pozitiv din nimic (Smurd a venit repede, oamenii au sarit in ajutor si au protejat mijlocul drumului, oamenii au sustinut moral victima pana la venirea Smurd, ...)
50.
Soro
Marti, 11 08 2009, 10:44
Bineinteles ca nu dau dreptate lui Fane care e clar un frustrat, produs des intalnit al societatii noastre. Ii doresc sa ramana fara carnet pentru totdeauna si sa mearga numai pe jos trecand trecerile de pietoni cu frica, ca poate vine un Fane2 cu 100km/h si ii ia si posibilitatea de a merge pe jos. E greu ca pieton sa vezi o masina care vine cu viteza mare pentru ca in general (aici e si cazul trecerii de la posta) sunt masini parcate si nu ai camp deschis ca sa vezi masinile de la distanta. Eu conduc masina (din pacate chiar mai mult decat as avea nevoie) dar am mare respect pentru pietoni. Am invatat din strainatate ca trebuie sa-l lasi pe un pieton sa traverseze nestingherit trecerea si nu sa-l "impingi" cu masina de la 0.5m. In Austria am vazut un TIR care a oprit la o trecere doar vazandu-ma apropiindu-ma de trecerea de pietoni iar soferul era la fel de calm ca si cand nu eram acolo. In cazul de la piata 700 e vinovata cea care a trecut in afara trecerii de pietoni. Din pacate la noi, pentru 10 secunde in plus se traverseaza pe oriunde. Din pacate si din postura de sofer trebuie sa ai grija pentru ca trebuie sa protejam viata asa cum e ea, cu neatentie sau fara. Cunosc multe persoane de adevarata valoare si cultura care nu se pot concentra la trecerea unei treceri de pietoni sau nu pot conduce foarte bine masina. Apreciez femeile pentru ceea ce fac ele bine nu pentru ce nu fac bine.
49.
Iosif
Marti, 11 08 2009, 09:21
Iata mentalitate de roman.. - biletul e mai important decat viata - pe trecerea de pietoni nu se opreste si nici nu se reduce viteza, eventual se claxoneaza si se accelereaza - daca vezi pe cineva cazut la pamant mergi mai departe, nu e treaba ta, nu esti nici medic, nici politist
48.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 09:12
auzi....fănele....o singură dată să te prind eu,c+ te scot din maşină in mijlocul străzii,pe zebră,şi ai să vezi tu reanimare .o să- ţi scoţi pompa de benzină că perfuzia n-o să te ajute.
47.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 08:35
Eu cred ca Fane asta e unul din bizoni care conduce un bolid... ia cumparat si lui taticul o masina si e regele soselelor... revino-ti omule!!!!! cum sa scri asa ceva? cum sa te bucuri ca cineva a fost lovit? PSIHOPAT!
46.
VLAD TEPES
Marti, 11 08 2009, 07:47
soferul roman: un frustrat intr o tara fara drumuri, singura lui refulare sa accelereze in oras. criminali, nesimtiti, merita puscaria mai rau ca infractorii
45.
VLAD TEPES
Marti, 11 08 2009, 07:45
puscarie pe viata pentru cine schilodeaza pe trecere de pietoni.
44.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 04:25
VOTATI CU PSD !!!
43.
Anonim
Marti, 11 08 2009, 01:20
daca soferii nu feresc pietonii, pietonii ar trebui sa se fereasca de berbeci...
42.
ACRU
Marti, 11 08 2009, 01:03
42. fane Luni, 10 08 2009, 23:50.......FANELE,NU TE LASA,FI JUPAN CE Pu1a MEA...RUPE-I !!!! FANEEEEE, PE ASTA O MAI STII ? ALUPIGUS.... ;)))))
41.
fane
Luni, 10 08 2009, 23:50
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
40.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 23:40
Na si ce !!! daca eu ii dau dreptate lu Fane.Zice bine sa stiti cascati ochii cand treceti strada.
39.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 23:18
daca tu cu mata trecetzi ca niste vaci pe strada, aia nu inseamna ca tre sa generalizazi...ghips ce esti
38.
fane
Luni, 10 08 2009, 23:02
esti o proasta....ce treaba am eu cu accidentu asta....eram eu cel care traversa strada sau cel care era la volanul masinii........sunteti voi niste frustrate niste ametite si niste putori ordinare la cre vii lene sa cascati ochii.....am permis de conducere de cand unii care comenteaza aici erau in faza de proiect.........din partea mea....sa stea ala 20 de ani in puscarie si "vaca" 20 ani la terapie intensiva..........2 prosti mai putin pe strada.......un tampit care maine poimaine omoara oameni nevinovati.....iar alta cretina care isi da duhuu si il ai baga pe altii la probleme si la necazuri..........steie amandoi acolo unde este locul pana m-oi duce eu sa-i scot afara........prostii dracului.......cand treci strada.....deschizi ochii ....nu bagi capu in pamant si te arunci aiurea.....sau vorbesti la telefon si o iei la fuga pe zebra......
37.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 22:53
fane, ai face bine sa iesi din dulap si sa recunosti ca esti gay, ultra frustrat...
36.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 22:43
Daca esti proasta, te calca masina, daca esti desteapta nu mai treci strada pana in anul viitor, pentru ca in general nu se vad intentiile soferilor de a incetini in apropiere de zebra. Si cand te gandesti ca se pierd vieti si se nenorocesc familii... cata nepasare!!!!
35.
fane
Luni, 10 08 2009, 22:42
anonim 33 ..degeaba le spui ...ca ei probabil la insistentele muierilor sar cu gura ca prostii in targ.......in primu rand ca masina asta nu era invizibila.....si nici nu iesea din tunelul timpului exact in clipa in care "vaca" era la mijloc......clara treaba.....dupa lege si dupa regulile de circulatie "bolovanul" cu masina ai de vina........dar in realitate "vaca " crezand ea ca ai la sat acolo unde o fost ea crescuta si unde trece o masina odata la 3 ore ....nu o binevoit sa deschida ochii calumea si sa vada ca ala vine...si vine destul de "bine si de tare " spre ea.......o sarit ca "vita" repede probabil vazandu-l pe ala care io umplut curu aseara si o uitat sa mai intoarca capu in stanga.........nu doresc raul nimanui....dar pe undeva ma bucur ca o invatat-o minte........de acum incolo si daca se trezeste si umbla noaptea in somn sub luna plina va stii sa intoarca capul si sa deschida ochii cand trece strada....iar pentru anonima 32 pe care nu o satisfacut-o cum trebuie vre-un pampalau ....am eu ce manca stai linistita si am ce face toata ziua........pe undeva ai dreptate........cand vad o femeie facuta praf sau pocnita pe zebra ma bucur nu pentru ca asi avea ceva cu ele ci pentru ca stiu ca sunt praf si pulbere si cand sunt la volan si cand trec strada..........si cand stau in dreapta numa te incurca.....ba zbiara cat poate ca mergi prea tare ba o apuca somnul ba foamea ba ai trebe la wc ba i se face rau de la drum ba nu stiu ce.........numa te incurca la un drum mai lung.....daca ai lasa-oo pe ea la volan ti-ar trebui 3 luni sa ajungi la destinatie.......i se face frica si sa depaseasca un biciclist dar mai sa bage calumea talpa in aceleratie..........femei la drum lung = moarte inceata si sigura
34.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 22:23
fiecare pe riscul lui traverseaza strada in locuri nepermise. daca nu si-a cascat ochii...asta este. !(pt accidentul nr.2- piata 700). ar fi culmea sa aibe pretentii !
33.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 22:17
Ai dreptate Fane ! Trotuarul e trotuar si carosabilul e carosabil ! Ce te costa sa arunci o privire ? Uite , proastele astea doua acum pot fi fericite ca ele aveau prioritate ! Cind treci de pe trotuar pe carosabil casca ochii ca de aia ai cap si creier ca sa gindesti , nu sa mergi ca animalul ! Clar ca soferul care nu da prioritate la zebra e vinovat , dar tu te alegi cu oasele rupte ! Cum exista conducere preventiva asa trebuie sa fie si traversare preventiva !
32.
Anonim45
Luni, 10 08 2009, 22:14
a aparut fane "dereglatu"!, mai bolnav ca inainte,si tot cu un singur neuron functional! eu cred ca nu are ce manca si se "hraneste" cu accidentele in care sunt implicate femei,si asta este unica lui placere perversa....pentru ca in viata lui anosta nu se petrece nimic altceva. dar asa se intampla la cei cu mintile bolnave.
31.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 22:05
dar cum se face ca din atatea accidente , 90 % au fost provocate de soferi barbati?
30.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 22:02
fane nu te ascunde in spatele anonimatului acum :)
29.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 21:50
...cum dracu din atatea accidente din atatea persoane lovite de masini....90 % sunt femei..
28.
fane
Luni, 10 08 2009, 21:45
ba dobitocule....esti pe zebra da n-ai ochi bai pleava ordinara....nimeni nu zice ca nu trebuie sa-ti acorde prioritate da tu atata de nesimtit sa fii sau atat de tampit esti incat nu te uiti si tu sau nu-ti pui intrebarea ...ba daca vine un nebun..ia sa ma uit si eu chiar daca sunt pe zebra..........cate "vaci" nu sunt prin oras care nu se uita... merg asa inainte ca "tancu" ..parca ar fii pe camp sau pe aratura unde nu este lume........cum dracu treci strada bai idiotule fara sa te uiti.......pai vaca asta pe care o lovit-o bolovanu asta nu o vazut masina ca vine cu viteza ? ........ce dracu ca doar nu o iesit din gaura timpului exact cand era ea la mijlocul trecerii de pietonii...........iti spun eu cum s-a intamplat......ala o prins verde la semaforu de la conti o calcat-o pe la 60-70 iar vaca o iesit pe trecere asa aiurea fara sa se uite cu atentie de langa chioscul ala de ziare..............pai bai.......cat de tampit de ingust la minte sa fii sa nu te uiti macar......ba daca vine un nebun cu 200......acuma ca n-o vedea de la 5 km tot........da nici sa-l vezi pe ala ca vine cu viteza nu esti in stare..........femeia= prostie intruchipata.....bine io facut ca o pleznit-o.....data viitoare cand avem de gand sa trecem strada chiar si pe zebra.....cascam ochii
27.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 21:40
Mesajele unor imbecili semianalfabeti obsedati sexual nu ar trebui sa fie publicate. Sa-si rezolve frustrarile la psihiatru! Vocabularul lor zoologic se explica numai prin faptul ca ei insisi sunt fii de vaci, adica boi sadea. Neispravitii nu au auzit de Brancusi, Eugen Ionesco, Sadoveanu (avea tata oltean) Ion MInulescu, Radu Tuculescu, Marin Sorescu si zeci de alti romani geniali cu radacini in Oltenia. De eroii care s-au jertfit pentru tara nici nu mai pomenesc, ca bietii insi nu cunosc semnificatia realitatilor numite "PATRIE", "DEMNITATE", "CULTURA" etc. Ei sunt cu maneleleeee!!! Nu e de mirare: abia stiu sa buchiseasca. Vocabularul lor e dovada cea mai limpede a calitatilor multiple pe care le au.
26.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 21:37
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
25.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 21:35
se scrie TRUMP. Sa ai grija cand o mai aduci pe mata aia inteligenta la oras, ca poate vrea cineva sa scape lumea de 'muieri' proaste si ti-o nimereste...:))
24.
kidd`
Luni, 10 08 2009, 21:35
Fane , fane ...proasta plla a fost la curu lu' mata ....Esti facut din laba ? TTTTEN mortii m de idiot , bosorog infect . Zebra e zebra cacatule !!! daca cineva e pe zebra masinile obligatoriu trebuie sa opreasca , cina doamne iarta ma ti a dat permis ? oltenii ? l aarges ? unde ai luat ?
23.
fane
Luni, 10 08 2009, 21:33
bine io facut la proasta co luat-o pe capota....sa invete dracului minte sa caste ochii ....si sa se uite naibi in stanga si-n dreapta.....trebuia sa-i mai dea si cateva castane in freza .....mai este o categorie de imputiti ...care ...trec pe zebra asa incet incet .....vede ca vin multe masini cu viteza da ei trec asa incet incet numa sa-i scoata din minti pe cei de la volan........mai gasesc eu vre-o lepra dintr-asta daca nu scot levieru din porbagaj si ai rup cateva coaste....sa vezi numa dupa aia ce bine va traversa el.....gunoaiele dracului
22.
fane
Luni, 10 08 2009, 21:28
esti tu din timisoara cand oi fii eu donald trumph.....da nu-i nimic ...ma bucur ca o invatat-o minte pe tantaloaca asta din imagine.....data viitoare cand mai trece strada chiar si pe zebra cu siguranta va stii sa se uite in stanga si-n dreapta....nu sa aibe figuri in cur si sa se arunce ca vaca fara macar sa se uite daca nu cumva vine "coc" cu 180 km/h
21.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 21:23
Stiu ca te-a durut :)...Adevarul doare, aa si mai ceva...noi, in Timisoara nu folosim cuvantul "muiere".
20.
ACRU
Luni, 10 08 2009, 21:20
ASA E FANE...NU TI-AR MAI DA DOAMNA MA'TA PISZDA...
19.
fane
Luni, 10 08 2009, 21:19
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
18.
fane
Luni, 10 08 2009, 21:18
14-15 sunteti doi afemeiati pe care ai pocnesc muierile cu sucitoru.....daca sunteti asa de grozavi de ce nu cautati aici in arhiva stirilor ....toate personele lovite de masini au fost putori de femei ...pe care nu le-a dus mintea sa intoarca capu in stanga si-n dreapta....femeile-s proaste si cand sunt la volan si cand trec strada.....
17.
Anonim M
Luni, 10 08 2009, 21:16
Ce tzarani avortati a mai creat si tzara asta.....Fane, prietenii stiu doar de ce muierea de mata te-a scuipat pe lumea asta. Pune-ti castile cu manele si du-te cu primu' tren inapoi la Caracal sau de unde te-ai tarat pana aici. Gunoi misogin..
16.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 20:54
Ai mare dreptate anonim 2. Subscriu.
15.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 20:47
Fane esti tampit ? Cum se face ca Vasile merge in oras cu 100 km/h ? E tampit ? Bou Fane , lasa ne ca ne ai plictisit cu aceleasi comentarii ...
14.
pt. fane
Luni, 10 08 2009, 20:31
am si eu o intrebare: cum se face ca dintre toti numai tu sugi p...?!
13.
fane
Luni, 10 08 2009, 20:16
ba in fata primariei ba in fata postei ba in intersectie...femeia trece ca vaca,,,,, nu se uita in stanga in dreapta nu are spirit de observatie nu-si da seama ca vasile are 100 km si nu poate frana....ea baga capu in pamant si se arunca in mijlocu strazii.....sau vorbeste la telefon.......proastele dracului
12.
fane
Luni, 10 08 2009, 20:12
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
11.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 20:09
anonim 9,rusine mai mare decat sa fii oltean este aceea de a fi tigan,toate problemele incep cu olteni,ramaneti in patria paduchilor hotilor,mincinosilor,nespalatilor,incultilor,necivilizatilor pentru totdeauna.Timisoara nu va vrea siu nu v-a vrut niciodata fomistilor!!!!
10.
Anonim3,7
Luni, 10 08 2009, 20:04
Anonim 9 , nu stiu daca vei "auzi" , ca nu vorbesc cu voce tare ...eventual sa citesti. Da , ii arunc pe olteni in schema , deoarece , Adrian Iosif Cocoana , dupa ce a ucis un om nevinovat pe trotuar , va scapa "basma curata" din cauza oltenilor , sau sa zicem datorita oltenilor...Ai ceva impotriva ? Te simti cu musca pe caciula ?
9.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 19:57
anonim 7, vreo problema cu oltenii? hai sa auzim. care-i faza? una doua aruncati oltenii in schema.
8.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 19:46
ai dreptate anonim 7! cocoana e bine mersi si va scapa ca doar procesul "se judeca" in patria coruptiei, Oltenia, deci va primi cu suspendare. si hauptmann asta va scapa si el. ca doar au bani!
7.
Anonim3
Luni, 10 08 2009, 19:44
Acrule , de la numarul 6 , eu nu vorbeam cu tine , nu stiu ce te bagi in seama ..Si daca tot te ai bagat in seama nu esti in stare sa vorbesti civilizat ? de unde esti , din oltenia ? Sunt ferm convins ca tu esti " prost, Acrule !!! " , Cocoana , Dupa ~ 1 an de la accident , se plimba liber cu salupa pe bega , Iar in ceea ce-l priveste pe "Hauptmann" , NU HAUPTAMN , va scapa si ala , ca vezi doamne , E SMEKER CU BANI. Acrule acrule ....
6.
ACRU
Luni, 10 08 2009, 19:26
@3. Anonim Luni, 10 08 2009, 19:08.....ESTI PROST,ANONIMULE !!!! SI COCOANA SI HAUPTAMN VOR FI CONDAMNATI SI VOR AVEA PERMISELE ANULATE,IAR DUPA ISPASIREA PEDEPSELOR...PROBABIL VOR DA DIN NOU EXAMEN PENTRU REDOBANDIREA DREPTULUI DE A MAI CONDUCE !DACA SE MAI DADEA SPAGA,SE DADEA PENTRU FLEACURI,DAR PENTRU OMOR SI OMOR DIN CULPA...NU MAI TINE "JMEKERIA",POSIBIL CA ,COCOANA ALA SA PRIMEASCA CU SUSPENDARE,DAR CELALALT VA FACE 10 ANI CA OAGARU' :)
5.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 19:23
ce ti-e si cu permisele astea de Arges.....
4.
Xenia
Luni, 10 08 2009, 19:16
Mare-i gradina lui D-zeu!!! Citi inapti circula in Timisoara!!! Sper ca soferul ramine fara carnet; daca scapa jeftin soferul....as ramane fara cuvinte. Ce a ajuns Romania?!!!!!! Nu mai esti sigur nici unde.....
3.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 19:08
te inseli anonim 2 .. Cocoana , hauptmann , dau spaga unde trebuie si tot vor circula . hihihi ...dar ai dreptate in privinta amenzilor care ar trebui aplicate gunoaielor ca asta
2.
Anonim
Luni, 10 08 2009, 19:03
Se vede ca suntem in Romania! Numai la noi te calca pe trecere gunoaiele astea! M-am intors din concediu, din Austria. Acolo, numai cand te apropiai de trecerea de pietoni, masinile incetineau si te lasau sa treci. Pana nu vor fi introduse pedepse mai mari, pedepse cu inchisoarea si nu cu suspendare, pt.gunoaiele astea, nimic nu se va schimba! Si amenzile sa fie intre 5.000 si 10.000 de euro, fara posibilitatea de a plati jumatate din amenda in 48 de ore si fara posibilitatea de a fi contestate in instanta! Si atunci si in tara asta de rahat se vor respecta regulile de circulatie si nu vor mai fi accidentati oameni pe trecerile de pietoni sau pe trotuare!
1.
kidd
Luni, 10 08 2009, 19:01
"vina a fost soferul unui VolksWagen Golf. La trecerea de pietoni de visavi de Posta Mare nu a incetinit ." Codruta , Corecteaza si incepe frumos propozitiile cu litera mare , si fa cumva sa aibe sens propozitia . de ex. Vina a fost a soferului unui Volkswagen, si ori "vizavi" , ori "vis-a-vis" , hotaraste . Sincer , sunteti ziaristi ce naiba ...
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată