Haos si multe necunoscute in noul regulament Telpark

Miercuri, 17 03 2010, 12:45
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Vor sa-l schimbe, dar habar n-au cum. Reprezentantii ADP si ai Politiei Comunitare au tinut sa faca niste precizari pe marginea noului regulament Telpark, dar n-au reusit sa lamureasca prea tare lucrurile.

adp-telpark_b

Bunaoara, nu se stie daca vom avea voie sa parcam langa piata o ora sau doua si cum se va stabili care masini apartin timisorenilor veniti la cumparaturi si care vanzatorilor din piete care isi aduc marfa. Modul in care vor fi folosite parcometrele, aparatele de taxare, sunt inca o mare necunoscuta pentru cei care gestioneaza sistemul de parcare Telpark. Acestia nu stiu inca ce vor face cu riveranii din zona centrala si nici cum vor inlocui ori modifica actualele table metalice care indica zonele Telpark.

Reprezentantii ADP stiu insa ca pe 22 de strazi din centrul Timisoarei se limiteaza perioada de stationare la maximum 2 ore si ca acolo abonamentele Telpark nu mai sunt valabile. Liviu Barbu, directorul ADP a oferit si lista cu aceste strazi cu regim special. Este vorba de Piata Libertatii, Lucian Blaga, Vasile Alecsandri, Bolyai Ianos, Dimitrie Cantemir, General Praporgescu, Proclamatia de la Timisoara, Augustin Pacha, Eugeniu de Savoya, Victor Vlad Delamarina, Tepes Voda, I.C. Bratianu, George Cosbuc, Paul Chinezu, Matei Corvin, Radu Negru, Mercy, Piata Sf Gheorghe, Carol Telbisz, General Traian Doda, Palanca si Carusso.

Reprezentantii ADP s-au plans ca aplicarea acestui nou regulament Telpark va insemna costuri suplimentare si noi angajari, insa au precizat ca asa au cerut Primaria si Comisia de Circulatie, iar ei doar se conformeaza. "Aceste schimbari sunt dezavantajoase pentru ca implica cheltuieli in plus si angajari suplimentare de personal, dar trebuie luate la solicitarea Primariei si a Comisiei de Circulatie", a spus Barbu.

Atat seful ADP, Liviu Barbu, cat si seful Politiei Comunitare, Doru Spataru, au explicat ca este necesara modificarea Regulamentului, intrucat cel actual e depasit, iar ei au primit mii de plangeri de la timisorenii care locuiesc in centru, mai ales in zona Unirii, si pe langa piete, care sustin ca n-au unde sa-si parcheze masinile. Liviu Barbu recunoaste insa ca sunt tot atat de multe plangeri de la timisorenii care platesc abonamente Telpark si spun ca nu este normal sa nu aiba unde sa-si lase autoturismul.

adp-telpark_2"Abonamentele Telpark sunt prea ieftine"

Sefii ADP si Politiei Comunitare spun ca timisorenii s-au obisnuit sa parcheze cat mai aproape de institutia ori magazinul la care au treaba. Acestia i-au indemnat pe soferi sa nu mai fie comozi si sa isi lase masinile mai departe de centru.

"S-a facut un studiu, in aprilie anul trecut, si potrivit acestuia, rata de schimb pe locul de parcare e de 5 ore."Oricum, din cauza ca abonamentele sunt ieftine s-a ajuns la blocarea situatiei in zona centrala", crede Liviu Barbu Barbu.

Parcometrele - o mare necunoscuta pentru administratorii Telpark

In privinta limitarilor de stationare de pe strazile din centru si a parcometrelor, aparatele speciale de taxare, seful ADP n-a stiut sa spuna prea multe. Doar ca vor fi montate pe strazile din centrul Timisoarei si ca pretul pentru un astfel de aparat variaza, de la 2500 de euro, cel mai ieftin, la 12.000 de euro, cel mai scump. Acestea vor functiona, in principiu, cu fise, iar o ora de parcare in zona centrala va fi de 1,5 lei.

Nu se stie insa cu exactitate cate parcometre vor fi achizitionate si unde anume ar putea fi instalate. Temerea cea mare a lui Liviu Barbu si a lui Doru Spataru este legata de faptul ca vor deveni tinta spargatorilor. Seful Politiei Comunitare a tinut sa-si exprime speranta ca nu va fi nevoie sa puna cate un agent sa pazeasca fiecare aparat.

Intrebat ce se va intampla cu riveranii din zona centrala ori cu cei care locuiesc acolo cu chirie sau lucreaza pe strazile cu pricina, seful ADP a spus doar ca a cerut primariei si consiliului local sa gaseasca solutii si sa ia masuri separate.

timisoara telpark micNu se stie ce se va intampla cu panourile Telpark

Modificarea programului de parcare in Timisoara, adica extinderea lui pana la ora 19.00 si introducerea taxarii si sambata, precum si a limitarilor de stationare de pe cele 22 de strazi din centru va insemna si schimbarea panourilor Telpark plantate in oras.

Intrebat cum se va proceda in privinta acestora, Liviu Barbu a spus ca"probabil vor fi puse abtibilde aditionale, oricum este treaba Comisiei de Circulatie sa ia deciziile cu privire la acestea".

Parcarea de o ora sau doua langa piata, inca neelucidata

Nici despre faptul ca noul regulament prevede ca timisorenii sa-si poata lasa masina doar o ora langa piata, cei de la ADP n-au avut prea multe de spus. Mai exact au sustinut ca "urmeaza sa stabilim daca e vorba de o ora sau doua. Oricum, masura a fost luata pentru protejarea timisorenilor care merg sa faca cumparaturi si ii priveste, in fapt, pe cei cu autoutilitarele de marfa care obisnuiesc sa-si lase masinile in jurul pietelor agro-alimentare", a Liviu Barbu.

"Este inadmisibil ca toate locurile de parcare din jurul pietelor sa fie blocate de autoutilitarele cu marfa. In acest sens s-au adunat mii de reclamatii la politia comunitara, ADP si primarie", a precizat si Doru Spataru.

Acesta a mai spus ca "nu sunt locuri pentru persoanele cu dizabilitati in jurul pietelor, ca sa nu mai vorbim de disconfortul locatarilor din zona. Ramane de discutat timpul de parcare in jurul pietelor". "Oricum actualul regulament e depasit si trebuie amenajate parcari subterane in zona centrala", adauga Doru Spataru.

In privinta construirii de noi parcari, Liviu Barbu a tinut sa precizeze "acum Telpark administreaza 9125 de locuri de parcare pe 270 de strazi, din care 3280 sunt parcari amenjate,  iar restul sunt locuri pe strada, la bordura". El a reamintit ca "pentru zona centrala  exista un studiu in lucru, care va fi gata la finele lunii martie. Acest studiu urmareste identificarea tuturor terenurilor virane care ar putea fi folosite pentru amenajarea de parcari. Insa, multe dintre ele sunt disputate cu cei de la Directia de Mediu care vor sa amenajeze pe ele spatii verzi. Se va face o comisie formata din consilieri locali, inspectori de la Patrimoniu si ADP care sa negocieze apoi conditiile in care doi investitori straini, care s-au aratat interesati sa construiasca parcari in Timisoara, vor putea sa primeasca asemenea lucrari", a adaugat seful ADP.

Liviu Barbu s-a mai plins de faptul ca multi bani se cheltuie in fiecare an cu procesele cu timisorenii fie nu achita amenzile Telpark, fie le contesta. In acest moment, pe rol, sunt 300 de astfel de procese, iar anual se aduna cam 600, iar acestea dureaza si 2 ani", a precizat seful ADP.

Noul regulament Telpark urmeaza sa fie analizat de consilierii locali care, mai apoi, vor decide daca il vor aproba sau nu.

 

VEZI MAI JOS CARE SUNT MODIFICARILE ADUSE REGULAMENTULUI TELPARK!


telpark timisoara_b

Specialistii au intocmit un proiect de hotarare prin care sa modifice si sa completeze actualul regulament de functionare a sistemului de parcare Telpark. Acest proiect urmeaza sa fie supus votului consilierilor locali.

Sambata, platim Telpark, iar in zilele lucratoare pana la ora 19.00

Schimbari importante in programul de taxare Telpark. In primul rand, de luni pana vineri, orarul se prelungeste pana la ora 19.00, fata de 17.00 cat este acum. Mai mult, vom plati parcarea si sambata, intre orele 8.00 si 13.00.

Langa Piete vom avea voie sa parcam doar 1 ora, altfel ramanem fara masina

Cand mergem la piata, nu vom mai avea prea multa vreme sa ne tocmim cu vanzatorii de legume si fructe. Asta pentru ca, daca intr-o ora n-am plecat, riscam sa ajungem acasa pe jos. Proiectul de modificare Telpark prevede ca stationarea in jurul pietelor agro-aliemntare nu are voie sa depaseasca 1 ora. Altfel, masina va fi ridicata si dusa la depozit. Si vom scoate bani din buzunar ca sa o recuperam.

In apropierea unor institutii se pot pune restrictii

Proiectul propune ca pe anumite strazi aflate in apropierea institutiilor publice  stationarea sa nu fie mai lunga de 2 ore. De asemenea, in acelasi permietru, se poate stabili ca primele 15 minute sa fie gratuite, cu conditia sa ne procuram un tichet in forma de ceas pe care sa insemnam momentul stationarii. Acesta se va gasi la punctele de achizitionare a taloanelor Telpark. Daca depasim cele doua ore, ne pandeste aceeasi pedeapsa. Ni se ridica masina.

Ce vor face camionagiii?

Pe strazile cu Telpark nu vor avea voie sa parcheze masinile mai grele de 3,5 tone. De altfel, ADP nici nu va elibera  tichete sau abonamente pentru aceste masini. Soferii de camioane se intreaba insa cum vor mai aproviziona magazinele si depozitele, intrucat este absolut necesara stationarea in timpul predarii-preluarii de marfa.
timisoara telpark (3)_b

Tichetele Telpark vor fi de 2 feluri

Vom avea doua variante de tichete Telpark care vor asigura dreptul de stationare astfel:
- Tichet INTREG (pe fond albastru)

zona tarifara I   1 ora
zona tarifara II  2 ore
zona tarifara III 4 ore

- Tichet UNIVERSAL (pe fond verde), care va fi valabil o zi intreaga

Platim si ca sa ne parcam masina in fata casei, daca pe strada e Telpark

Abonamentele sufera si ele modificari. Daca stam pe o strada cuprinsa in sistemul Telpark, va  trebui sa platim abonament LOCATAR ca sa o tinem in fata blocului. Pretul va fi de 5% din abonamentul anual si trebuie sa dovedim ca locuim in zona Telpark si ca nu avem garaj.

Abonamentul GENERAL  ne asigura parcare nelimitata in orice zona, cu exceptia celor speciale ori pentru care au fost impuse deja niste restrictii, cum ar fi pietele ori zona institutiilor.Aceleasi limitari le au si abonamentele pentru zonele tarifare I,II,III, LA PURTATOR, nu insa si cele destinate persoanelor cu handicap al caror abonament e gratuit si pot stationa oriunde, oricat.
Tarifele vor fi stabilite  de catre ADP si vor fi supuse aprobarii consilierilor locali.

O alta noutate a regulamentului consta in introducerea de aparate de taxat  - parcometre - care vor functiona cu monezi si carduri, cel mai probabil in zonele speciale, intrucat proiectul nu face mentiuni clare cu privire la felul in care vor fi folosite.

Parchezi aiurea? Esti penalizat

In privinta sanctiunilor pentru soferii indisciplinati, pe langa lipsa tichetelor, tichetelor speciale si a  abonamentelor va fi pedepsita si parcarea necorespunzatoare. Cu alte cuvinte, cei care isi vor aseza masinile ocupand doua locuri de parcare, vor fi penalizati cu achitarea unei amenzi care poate merge pana la de 60 de ori contravaloarea unui tichet intreg, daca depasesti 15 zile calendaristice la achitarea ei. Daca platesti insa in primele 48 de ore, penalizarea se reduce la de 10 ori valoarea unui tichet.

In plus, la a treia abatere, adica la a treia stationare neregulamentara, daca se dovedeste ca nici celelalte amenzi n-au fost achitate, soferul se va trezi cu rotile blocate ori chiar cu masina ridicata.

Insa, toate aceste modificari prevazute in proiectul de modificare a Regulamentului Telpark  trebuie sa primeasca votul consilierilor locali pentru a intra in vigoare.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Citit de 6609 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
83.
tudor
Duminica, 27 11 2011, 03:41
da,comentariul meu il gasitzi la castig telpark,aici nu m-au lasat.
82.
Anonim
Duminica, 27 11 2011, 03:35
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
81.
Anonim
Duminica, 27 11 2011, 03:31
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
80.
Anonim
Duminica, 27 11 2011, 03:31
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
79.
Anonim
Duminica, 27 11 2011, 03:30
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
78.
Anonim
Duminica, 27 11 2011, 03:26
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
77.
Anonim
Sambata, 27 03 2010, 07:33
Si eu sunt satul de aceste reguli. Nu mi se pare normal sa nu ai unde parca nici macar in fata locului(pentru ca e un bulverad), in spatele blocului nu exista acces pentru masini, dar sa trebuiasca sa platesti telpark ca sa o lasi...pe o alta strada la mare distanta. Nu sunt de acord sa platesc un serviciu care nu mi se ofera. Tinand cont ca parchez pe strazi, ar trebui ca din banii din Telpark sa se faca strazile. Venind din Unirii inspre muzeul Banatului, e plin de gropi acolo, strada e Telpark si locuri de parcare amenajate cu linii pe dreapta si pe stanga. De fapt nici nu cred ca sunt linii trase. Cum e posibil sa se imbogateasca altii pe spatele nostru? Stim ca asa se practica peste tot in tara, dar poate ca ar trebui sa incepem sa facem mai mult decat s-a facut pana acum pentru a stopa aceste lucruri. Un sistem Telpark, dar bine gandit si in folosul cetatenilor este necesar in partea centrala(de exemplu pe cele 12 strazi aminitite de voi). In rest, trebuie eliminat. De ce sa platesti cand vii acasa de la serviciu pentru ca lasi masina pe o straduta aflata la mare distanta de casa, stand chiar si aproape de periferii? As fi de acord sa platesc daca am avea parcari subterane sau supraetajate. Asta inseamna bani bagati, investitie, o afacere adevaratau trei linii, 2 pavaje si hai sa-i prostim pe prosti.
76.
Anonim
Vineri, 19 03 2010, 01:05
sa va ia dracu pe toti cu telparkul vostru cu tot de hoti ce santeti voi nu santeti romani, ci numai niste gunoaie capitalste insetate dupa bani nemunciti
75.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 12:18
singura solutie pentru schimbarea Timisoara este se veniti la vot. Fac un apel la toti nemultumitii, soferi amatori, taximetristi, soferi profesionisti, patroni de firme, oameni ce au fost umiliti in primarie, in special tinerii, veniti la vot sa schimbam definitiv aceasta casta a jafului din banii cetatenilor. Este singura solutie legala. Decat sa vorbim degeaba prin site mai bine vorbim la vot.
74.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 10:20
va intreb, de unde plateste primaria salariul lui L.Barbu de 25.000 lei / luna?? De unde credeti ca sunt bani sa plateasca scursura securista de Cojan, Spataru la comunitara cu salar de 7500 lei/ luna??? De unde?? De la voi, fiinte credule si proaste care le platiti amenzi inexistente si telpark. In anii de cand functioneaza Telpark in Timisoara, sa luat de la ev financiara , s-au incasat 8,55 miliarde euro !!! Acum va intreb, unde sunt parcarile??? Cetatenilor, luati de beregata consilierii astia nenorociti care s-au vandut taranistilor sa primeasca cate un os. Slugi nemernice.
73.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 10:03
1 Domnilor chiar doresc sa platesc telpark dar prima oara sa construiasca parcari civilizate ( nu doar niste dungi pe asfalt gen Elena Udrea Bucuresti) si apoi sa aibe pretentii. 2.Comunitarii sunt cam degeaba adica in occident pt a fii politie municipala se fac niste studii in Romania am cunostinte de persoana care are putine clase cam ca trenul si e comunitar si mai castiga si bani ca e mare militian si amendeaza contribuabilul care a parcat gresit. 3. RUSINE PRIMARIA TIMISOARA SI A>D>P .RUSINE.faceti ceva prima oara ca sa puteti cere nu cereti ca sa faceti!!
72.
badea mircea
Joi, 18 03 2010, 09:30
Pt 69. bah m _ _ e (ie) asa civilizezi tu "cimisorenii" . . . esti foarte nesabuit shi chiar foarte prost, mult foarte prost.
71.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 09:01
daca spiritul timisoarei ramanea cel din anii ''90,asemenea gunoaie ca, ciuhandu,cojocaru,spataru, barbu, erau de mult linsati.
70.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 08:12
Abonamentele nu sunt deloc ieftine, ci doar locurile de parcare prea putine.
69.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 08:07
ASA O SA SE MAI CIVILIZEZE CIMISORENII NESIMTITI ! SCUMPITI PARCAREA LA 10 LEI / ORA, SI CUMPARATIVA MAI MULTE MASINI DE RIDICAT MASINI ! VREAU ODATA SA VAD CIMISORENI CIVILIZATI IN TIMISOARA !!!
68.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 06:48
secretarul penal cojocarii al p m timisoara va fi arestat.
67.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 06:23
aceste 2 penisuri reprezinta timisoara,handicapati amandoi,uitati-va la ei..........
66.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 06:21
numai platiti telpark si amenzile lor,nu au ce va face. cojan spunea in cazul telpark:cine o musca o musca ,cine nu, nu'', nu avem ce le face. nu fiti fraieri sunt mii de amenzi in debit neachitate si nu le fac nimic. va dati seama ce s-ar intimpla daca ar da drumul acestor mii de fleacuri in tribunal. inclusiv institutia telpark,daca pot sai spun asa este neconstitutionala, ptr. cine stie ce vorbesc. numai achitati telpark!
65.
Groza Ionel
Joi, 18 03 2010, 02:44
Anonimescule ! Numai portocalii sunt raketi.Nimeni altcineva!Iar mie si muuuultor altora ne e scarba de portocalii.Si nici o grija.N-o sa pupati voi primaria Timisoara,pana-i lumea si pamantul!Salutare si s-auzim de bine !
64.
Anonim
Joi, 18 03 2010, 00:23
poi cum o sa mai ridice masini..domnii analfabeti de la adp--mai bine ar reduce din ei,acolo merg banii contribuabilului,garcea se plimba cu Logan iar ciorile analfabete se plimba cu PEUGEOT! este afacere curata!!! -daca eu lucrez in centru in zona 1 atunci ce fac..tot mut masina, numai au cum sa ridice masini asa ca au gasit o solutie!!!! este furt !!!!!taxa trailer de 550 ron:))cu atata o tractez pana in ORADEA cel putin
63.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 23:17
DIN CITE AM AUZIT PRIN TIRG CHESTIA ASTA CU TELPARKUL E DE FAPT O AFACERE PRIVATA A CITORVA SMECHERI, DE CARE NICI EDILUL ORASULUI NU E STRAIN. S-AU GINDIT CITIVA SMECHERASI SA FACA AFACERI PE ASFALTUL STATULUI.SI TIMISORENII FRAIERI PUN BOTUL .
62.
anton
Miercuri, 17 03 2010, 23:06
ma gandeam sa comentez.nu are rost . exista un film romanesc ,de prin 80-90, in care este o replica potrivita situatiei de fata " TARA DE CRETINI SI HOTI,FUTUVA-N GURA PE TOTI !!!" sa ne traiti domnilor conducatori
61.
FRONTUL
Miercuri, 17 03 2010, 22:24
ASA O SA SE MAI CIVILIZEZE CIMISORENII NESIMTITI ! SCUMPITI PARCAREA LA 10 LEI / ORA, SI CUMPARATIVA MAI MULTE MASINI DE RIDICAT MASINI ! VREAU ODATA SA VAD CIMISORENI CIVILIZATI IN TIMISOARA !!!
60.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 21:45
E o discriminare acel lucru cu 1 ora sau 2 ore parcarea... Daca eu am nevoie la locul respectiv mai mult de 1 - 2 ore, desi platesc sa fiu amendat si cu masina ridicata ? Mi se pare o prostie fara margini, una din cele mai mari prostii pe care le-a facut Ciuhandu in ultimii 20 de ani...
59.
Alin
Miercuri, 17 03 2010, 20:38
O noua galeata de bani a lu Ciuhandu, din cate stiu TelParku e a lu nevasta-sa sau oricum cuiva apropiat lui, care e faza, nu mai e profitabil si s-a gandit Ciuhandrelu cam ce taxe sa ne mai bage? Da studii care sa arate cate locuri de parcare sunt raportate la nr masinilor nu s-a gandit sa faca si sa rezolve situatia? De ce ne pune pe noi sa platim pt ca e el incompetent????
58.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 19:58
Dar de parcari supraetajate nu ati auzit? Sigur voi vreti gratis un teren viran de la primarie, peste care sa puneti un strat mic de asfalt si gata parcarea.
57.
m.
Miercuri, 17 03 2010, 19:25
acest priamras trebuie tras la raspundere si alaturi de el toti cei din administratia locala actuala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
56.
m.
Miercuri, 17 03 2010, 19:20
HOTIE , hotie fara limite acest sistem TelPark. SRL -ul in cauza incaseaza bani degeaba in conditiile in care singura lor investitie consta in amplasarea celebrelor tablite TelPark pe domeniul public. O HOTIE care se pare ia amploare. Nu stiu de ce am senzatia ca in spatele acestui sistem este chiar " smenarul " sef Ciuhandrelul SRL. Mie sila de ceea ce tinde sa devina acest " frumos " oras TImisoara.
55.
AsociatiaDevalizatorilorPenali
Miercuri, 17 03 2010, 18:58
Bine s-a zis mai jos! Vreau si eu sa stiu cine v-a vota proiectul acesta nou!!! Ca sa vorbim la urmatoarele alegeri
54.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:52
AI DREPTATE ANMONIM 53 NUMAI ASA II PUTEM STIRPI
53.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:45
decat sa fiti atat de inveninati, mai bine veniti la vot in 2012. Atunci daca veniti peste 50% vom sti cu adevarat ce vor cetatenii. Lipsa dv la vot, duce la alegerea acelorasi mecle de oameni de 14 ani incoace, cu Ciuhandu un monument de incompetenta si indolenta fata de cetateni, cu un securist Spataru ce da ordine analfabetilor de comunitari sa amendeze orice, cu un Cojocari jefuitor si cu un Orza ce este beat 5 zile din 7. Asta e orasul si nu putem sa schimbam nimic pana nu venim la vot !
52.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:36
@ 33 , in 20 de ani alesii nostri au invatat cum sa fure legal , studii de fezabilitate si proiecte fara nicio finalizare , pomi stradali din Olanda cu 6 mil / buc , coafari de pomi , amenajari de spatii verzi , 1mp de sosea umflat de 7 ori fata de costul real, schimbat de borduri etc etc !
51.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:29
DAR VA-TI INTREBAT CAREVA CINE ARE RELATII CU FIRMA CARE PRODUCE ASA ZISELE APARATE DE TAXARE SI CIT E COMISIONUL LA CONTRACTARE (vazi si aparatele de validat de la ratt ce de cpmisiopane s-au luattttttttttttt )tot inainte TOVARASII ca prostii platesc DAR V-ATI INTREBAT PINA CIND.
50.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:29
Cum putem afla si noi cam ce suma incaseaza Telpark pe an si ce se face cu acesti bani ? Sau este confidential ? Nu de alta , dar parcarile care s-au executat sunt ffff putine ! Vreau sa mai spun ca Primaria sectorului 6 Buc . a dat cistig de cauza unui cetatean caruia i s-a ridicat masina si i-a dat in judecata !
49.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:28
anonim48, lasa sugestiile. puna mana pe gramatica limbii romane!
48.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 18:21
stimate dl primar daca te pot numi asa MAI AI CEVA RUDE CARE NU AU POSTURII I-TI DAU O SUGESTIE -TELPARC totussi sustin si eu o lista cu d-nii consilierii care voteaza SA STIM SA-I VOTAM SI NOI LA VIITOARELE ALEGERII
47.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 17:48
Analfabeţii portocalii se dezlănţuie din nou. Chemaţi salvarea! Mai sunt câteva paturi libere la Jebel, Gătaia, pe Văcărescu...
46.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 17:46
Vreau sa vad care vor fi consilierii locali ce vor fvota porcaria asta!!! Le vreau numele, pt ca in viitoarea campanie electorala sa stie timisorenii cine-s tulucii!!!
45.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:47
pretineee! ca bine ai ginito cu ciuhi, cu spatzirul pe ulitza, cred ca tre sa stam la rand..... da, mai e unul,ai auzit de cojocariiiiii,si asta dupa ce no mai fi secretar il ia dracu sigur cu tot cu vilele de la anl,si cu tot cu casa de la balintz si oili din saivan,oooo si inca cum! iar spataru si cojan la azilu de bolunzi numai acolo nu poti sa intri decat daca esti.......
44.
pretinu
Miercuri, 17 03 2010, 16:18
lasa-neeee, lasa-neee! ciuhule, vine alegerile si ghici, ce? nu mai iesi primar, dragule. ve trebui sa te retragi la karlsruhe. prietenii stiu exact si pe ce strada! cum ce sa faci cu vila din TM? i-o lasi juniorului!
43.
gogu
Miercuri, 17 03 2010, 16:16
ce dreak sa faci o juma de ora in centru? daca se duce spataru la un close public nu are timp nici sa se stearga la c u r ! sau ciuhi, sa bea una mica... la inchisoare cu ei!
42.
sesizatorul
Miercuri, 17 03 2010, 16:13
la timisoara cand o sa cada,o sa cada toti,adica ciuhandu,cojocaru,miut,spataru, si cei de la d.n.a fiindca nu se autosesizeaza,si stiu ei de ce. un singur lucru ce nu stiu mizeriile astea ca deja cine trebuia a fost sesizat, e chestiune de timp ,mon cher............
41.
primari penaliiiiiiiiiiiiiiii
Miercuri, 17 03 2010, 16:09
auziti-o si pe asta. primari arestati: solomon-craiova= pdl. neagu-calarasi=psd. primarul -baia mare=pnl. ciuhandu-timisoara=pntcd, asta mai lipseste momentan din colectie,dar nu mult, ha,ha,ha.
40.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:06
Rusineeeeeeeee, ra-tzi ai dreku de nesimtzitzi
39.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:05
de ce nu spune primarul asta rosu unde sunt banii staransi de-a lungul anilor din acest telpark? adica cat sunt salarii ? cat sunt investitii si in ce? pai se compara szeged cu timisoara? niciodata! acolo platesti dar gasesti locuri de parcare,drumurile sunt f bune marcaje peste tot , samd. sper sa urmeze arestarea barbosului si a clicii formate in infecta aia de primarie !!!!!!!!!!!!
38.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:05
1. ce ai timp sa faci in 15 minute in centru? 2. pentru ce taxare sambata? unde au mai auzit/vazut ei in europa asa ceva? 3. daca un om lucreaza in centru si vine din afara orasului cu masina dar nu are voie sa parcheze mai mult de 2 ore , ala ce face? 4. ce ce drept au pus bariere in unele parcari din oras (ca cea de langa Casa Tineretului)?
37.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:04
Ar trebui sa creeze locuri noi de parcare si dupa sa aibe tupeu sa ceara extra taxe oamenilor din oras pentru parcare!!!!! Ar trebui sa va preocupe problema locurilor de parcare nu marirea preturilor la parcare!!!!jenant cat tupeu!!!!!!!
36.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:04
de ce credeti ca ADP si Politia Comunitara nu ridica masinile de langa noul sediu al finantelor publice? stiti ce e acolo, nebunie. va spui io de ce: pen' ca nu stiu care-s masinile sefilor de la fisc si care ale contribuabililor. le e frica, asta e. zilele trecute am platit 100 RON la ADP si 300 la Politia Comunitara pen' ca am parcat pe un trotuar. eu, ca prostu', ma luam dupa codul rutier, care spune, la art. 177, in regulamentul de aplicare, ca poti stationa pe trotuar daca lasi 1,5m pentru pietoni. Da de unde... Avem o HCL care te sanctioneaza pentru "diminuarea prin orice mijloace a suprafetei trotuarelor". Au fost jmecheri? Au fost! Boi am fost noi, ca i-am votat. Dar asta n-o mai fi, va garantez!
35.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 16:02
singura solutie, inc-o REVOLUTIE!!!
34.
Marcel
Miercuri, 17 03 2010, 15:37
Haos e putin spus, am citit regulamentu nou si se fac tot felul de referiri ambigue, nu stii ce sa mai crezi, anumite chestii sunt scoase din joben, cum o sa le aplice? nu ti se spune, se face vorbire de lucruri ca si cum ar fi incetatenite si nu stii de unde provin, haloo ati copiat un regulament din alta parte la betie, ca altfel nu se explica
33.
DNA sesizeaza-te
Miercuri, 17 03 2010, 15:32
Astaptm ca DNA sa intre si in Primaria Timisoara, sa inceapa curatenia, ca alta solutie nu-i cu astia
32.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 15:30
VREM DEZBATERI PUBLICE PE CHESTIILE MAJORE ORGANIZATE CA LUMEA, nu doua randuri strecurate in strafundurile sitului primariei si dup-aia se mira ca vin doi-trei. SA SE DUCA DL BARBU LA TV, sa fie cu public, sa vada to orasul ce si cum. SA SE ORGANIZEZE UN SOI DE REFERENDUM LOCAL. ASTA E DICTATURA, DOMNILOR, NU NE MAI REPREZENTATI, ceea ce faceti faceti impotriva timisorenilor si in folosul buzunarului vostru. Consilierii locali au datoria sa respinga acest gunoi de regulament si cine l-a redactat sa-si ceara public scuze. E O BATAIE DE JOC GENERALIZATA !!!
31.
de la mehala-ovidiu balea
Miercuri, 17 03 2010, 15:26
primarul din baia mare condamnat la 2 si 6 luni puscarie. inca unul! acusi urmeaza si ciuhandu+ cojocaru pentru terenurile din mehala de pe ov. balea. sigur se ajunge la bulau acolo. zeci de oameni au sentinte def. si iorev. si nu sunt pusi in drepturi,se strange latul,gunoaiele astea doua nu vor prinde pastele.
30.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:59
Normal ca rata de schimb e de 5 ore, ca multi - in special cei care lucreaza in zona sau au cabinete, sau cei care au cauze la instante stau de dimineata pana seara. Unde sa iti parchezi masina? Sa creeze prima data posibilitati si pe urma interdictii! Parcarile sub- si supra-terane... care nu exista! Cate locuri de parcare s-au amenajat de cand s-a introdus sistemul Telpark? De fapt, cate s-au CREAT? Ca scrie Telpark pe un stalp nu inseamna ca au amenajat, lumea putea parca si inainte. Sunt de acord sa platim parcarea, dar sa se si faca ceva cu banii aia. Oricum asta cu stationarea limitata e o aberatie, o idee imbecila! Ca si chestiunea cu interzicerea accesului tir-urilor in oras, cand tu nu ai centura ocolitoare. Niste penibili! Asa ne trebuie, ca alegem numai tampitli, si in fruntea tarii, si in fruntea orasului!
29.
fotografu'
Miercuri, 17 03 2010, 14:52
ia uitativa la cei doi din foto,aceleasi mecle de 20 de ani,aceleasi mecle la primaria tm de 20 de ani,aceleasi mecle in parlament de 20 de ani,aceleasi mecle pe la presedentie 20 de ani,toate aceste mecle au dus la distrugerea tarii,au facut ce-au stiut si ce au invatat mai bine in regimul comunist: sa fure si sa minta. cat mai putem indura sa traim cu aceste mecle,oare de aceia a fost revolutia,sa schimbam doar mecle? oare poporul roman in afara de mecle numai are ,,figurii' de aratat,ca de-a lungul istoriei nu a dus lipsa.
28.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:45
mafia lui cihanddu si a militenilir si securistii afara cu ei
27.
AD
Miercuri, 17 03 2010, 14:38
Nu conteaza ce au de spus si oamenii? E ca in dictatura - noi vrem bani mai multi, voi va supuneti! Cum se poate sa ceri bani mai multi cand tu nu ai amenajat nimic, nici macar nu sunt marcate locurile de parcare, doar au pus pancartele alea! Daca ar cere bani mai multi pe parcari amenajate de ei, asta e, s-ar vedea ca au investit banii in ceva. Asa cer bani in plus pe locul de parcare de langa trotuar... Chiar nu se poate face nimic?
26.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:34
domnilor, cui credeti ca ii pasa ca nu sunt parcari?? Pe ei ii intereseaza sa ridice mii de masini si sa amendeze mii de oameni. Sa umfle conturile lui Barbu si nu inteleg ce cauta comunitarii in treaba cu parcarile si rutierul. Baietii astia isi depasesc atributiile si o vor lua in barba cat de repede in instranta. Jos Ciuhandu incompetentul. Numai votati fratilor barbosul asta slinos si camarila PNTCD. Si asa mai au 0,5% !!
25.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:32
Primaria nu cistiga absolut nimic din prelungirea Telpak-ului, ca banii oricum ii incaseaza ADP-ul care e o societatea comerciala.
24.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:26
mie mi-a luat masina de 2 ori din fata blocului ca nu am avut loc sa-mi pun masina,stau linga o piata,cum vrea sa faca domnu Barbu,daca eu platesc abonament,eu am unde sa-mi pun masina?
23.
Hotie, numele tau este Ciuhandu
Miercuri, 17 03 2010, 14:25
In afara de jaf pe fata cu parcarea pe strada, taxata, indiferent ca ai loc asigurat sau nu, in afara de a ne pune sa o platim in curand si peste noapte, duminca, sarbatorile si toate cele 366 de zile din an, ce altceva a mai facut gunoiul numit Ciuhandu pentru acest oras?cate parcari s-au construit?cate strazi s-au reparat? Cat il mai rabdam pe hotul asta cu clica lui de mafioti?!
22.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:18
ce economie de bani s-ar face daca s-ar desfiinta politia comunitara cu toate avanitzele si incultii de acolo. de la sefi si pina la ultimul carashan.
21.
magicianul
Miercuri, 17 03 2010, 14:15
se vaita ca nu sunt bani? pai curtea de conturi a descoperit o gaura de vreo cateva sute de mii de euro la politia comunitara timisoara ! acolo sunt sefi de sefi,specializati in albirea banilor si disparitia lor,dar tinand cont de senectutea lor si-au c-am pierdut din ,,hocus-pocus''.vorbeam de spataru,cojan,balan,hada si alte rebuturi ale istoriei si expiratii ceausisti. oricum la imbunatatirea traiului lor si magia cu sutele de mii de euro au mai participat doi prestidigitatori,ciuha si cojo,nu?
20.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:14
politia comunitara a fost infiintata numai ca sa nu ia bataie nulitati ca primaru si barbu cand pun biruri aberante. ce as face daca as fi primar? as desfiinta telparku, l-as da dea berbeleacul pe scari pe spataru si clica lui de militieni
19.
mi-e scarba!
Miercuri, 17 03 2010, 14:11
va dati seama ca sula verde de spataru a renuntat la pensie in pofida unui salariu amarat la pol.com. tim de vreo 8000 de lei si plus prime. numai ca primele ar trebui sa le ia din incasari, de unde? de la telpark ca fraierii sunt destui. pina nu ne vom scapa de mizeriile astea comuniste care din pacate ne sufoca cu duhoarea lor si scarba lor,greu ne vom putea reveni. cu acesti oameni expirati ai istoriei,nu vom fi in viitor. mentalitatea militienista,comportamentul de haita afacerista, dobitocia si prostia din pacate asta este virtutea lor, si ciuhandu cu cojocaru pe linga ei,ca doar ei i-au adus. rusine si jos cu voi ,,gunoaielor''.
18.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:10
poate ne spune acest SPATARU DORU cam care este suma suportată din banii contribuabililor numai pentru transportul sau la şi de la domiciliu?
17.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:05
o solutie f. simpla:numai platiti telpark,lasatii sa adune mii de amnenzi neplatite fiindca nu au ce sa n-e faca,sigur sa fiti de asta. a spus cu gura lui gunoiul milian de spataru ca au mii de sesizari si reclamatii si nu au facut nimic,asa si cu amenzile ,nu vor face nimic. astia de la telpark cat si militia comunitara isi bat joc de banul nostru si de onoarea noastra. inca odata numai platiti telpark si nu se va intimpla nimic,nimic doar ca vor da ei de dracu. va spune cineva avizat .
16.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 14:05
Cu parcările subterane lăsaţi-o mai moale: pânza freatică e foarte sus şi bogată. Ar fi bani aruncaţi. Cele supraetajate, ca la Veneţia etc ar avea cu adevărat rost şi ar costa mai puţin.
15.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:59
este interesanta parerea "specialistului" DORU SPATARU de a amenaja parcari subterane. Daca am reduce costurile de intretinere a Politiei Comunitare (o serie de fosti militieni pensionari pusi sa conduca aceasa institutie dupa principii comuniuste) poate s-ar realiza si parcarile subterane.
14.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:56
Telpark este o hotie. Punct. Daca primaria vrea bani de la cei ce-si parcheaza masina pe domeniul public atunci sa o faca printr-o directie din primarie. Numai atunci banii incasati vor ajunge la bugetul local.
13.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:52
puneti domle telpark si duminica si in curtile oamenilor! sa va faceti salarii si mai mari, ca alceva nu s-a vazut din aceasta nesimtire si bataie de joc numita telpark! Masuri sa se faca parcari etajate nu stiti sa ganditi!
12.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:35
s-a facut o parcare etajata in TM? una subterana?se putea faca linistit o parcare subterana intre modex si muzeu. se poate face o parcare in locul gradinii de vara capitol, care oricum nu e folosita de ani buni. se poate face o parcare etajata in locul cazarmei, cu pastrarea zidurilor exterioare. linga tribunal ar trebui facuta o parcare subterana cel putin. daca pui o placa pe are scrie telpark, aia nu e parcare ctitorita. e doar jaf.
11.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:35
cum este parcarea telpark la szeged, orasul mult invocat cind este vorba despre sistemul "revolutionar" si "civilizat" de parcare. este doar in ZONA CENTRALA si daca nu doresti sa platesti, mergi citeva colturi distanta de primarie si deja zona de stationare cu taxa se termina. nici vorba de bataia de joc din timisoara, unde inca putin si este telpark in tot orasul.
10.
Tanase
Miercuri, 17 03 2010, 13:33
Deja a fost castigat un proces pt ridicarea masinii! Castigat de catre proprietarul masinii, bineinteles. Deci s-a creat un precedent! Aveti cuvanul meu, ca daca vad o masina blocata, si soferul imi cere ajutor, NU voi pregeta in al ajuta sa scape de cacaturile alea de blocheaza rotile. NU FITI NAIVI SA VA PLATITI AMENZILE DE TELPARK, NU AU CE SA VA FACA, TELPARK E DOAR O SPERIETOARE DE CIORI. Pt cine e curios, sa mearga sa vorbeasca cu un avocat. Soferii timisoreni se pot constitui intr-o asociatie, care va putea tine asrfel piept prostiei astia de telporc. Ce sa o mai lungesc, E ILEGALA!
9.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:31
eu zic sa puna telpark si duminica , doar tirurile care nu au numar de tm sa fie discriminate ? . daca se poate si pietonii pe strada sa plateasca telpark sa aiba cate un ecuson in piept cu perioada valabilitatii, asa va trebuie ... daca ati votat acelasi primar .. asta o sa puna telpark si pe apa si pe aer ....
8.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:31
niste nesimtiti , iar noi daca vom accepta asta ne vom merita soarta , nu inteleg in orasul asta mare nimeni nu sare sa organizeze un miting sau niste semnaturi sa ne opunem cumva ,sunt convins ca daca s-ar face asa ceva lumea ar veni pt ca este o aberatie eu care timisorean sa platesc telpark(aka) asta in fata blocului/casei mele , asa ca ganditi-va un pic daca ar fi mediatizata treaba asta am putea avea castig de cauza , trebuie sa opunem un pic rezistenta si sa nu mai fim luati de prosti
7.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:29
Nu stiu cum dracu face Ciuhi si trupa lui, dar par porniti ca, la viitoarele alegeri locale, timisorenii sa "voteze" cu o flegma in patratelul lor.
6.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:29
Dl Barbu are dreptate. EXTINDEREA TELPARK = MAI MULTI ANGAJATI. Pe salariile lor o sa se duca incasarile noi, nu pe realizarea de parcari noi.
5.
Parco-barbu
Miercuri, 17 03 2010, 13:24
Tichetele rosii nu vor mai fi? Pai ele apar ca semn distinctiv, vezi foto, pe tablele Telpark. Iar o sa prospere firma Rosign. Primria o sa ne umple cu atatea indicatoare de o sa avem unul pe casa scarii si unul in baie, ba chiar si unul langa pat (STATIONAREA INTERZISA)
4.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:21
Pentru Anonim 2: A mai promis-o si Oancea acum cativa ani, l-am votat si dupa alegeri a dat-o cotita ca, de fapt, sa vedeti samd, ca nu mi-a iesit in cale sa-l bat obrazul!
3.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:19
Cate indicatoare Telpark sunt in oras? Cred ca sunt cateva mii. Cine plateste distractia asta cu rescrierea lor? Un parcometru 2500 pana la 12 000 de euro? De mare exceptie: cate locuri de parcare se pot amenaja cu acesti bani? Prilej de comisioane grase etc etc pentru unii. De ce platim Telpark cand sunt parcari cu taxa in centru? Cate locuri de parcare NOI a amenajat ADP in ultimii ani si nu locuri de parcare in locul altora existente, prilej de inghitit bani pe borduri, pavele si altele! O GRAMADA DE INTREBARI, DOMNILOR DE LA ADP, RASPUNDETI LA ELE.
2.
Anonimescu
Miercuri, 17 03 2010, 13:16
E clar, viitoarele alegeri locale le va cistiga cine va promite desfiintarea acestei hotii numite Telpark. Cit despre raketii astia taranisti prefer sa nu mai spun nimic pentru ca mi-e prea scirba.
1.
Anonim
Miercuri, 17 03 2010, 13:11
Ce face dl Barbu? Paseaza pisica moarta in ograda Primariei? Cine e realizatorul acestui nou regulament? Culita Chis? Atunci nu ne mai miram de nimic. De ce s-a ocupat Chisculita s-a ales praful si pulberea. Noul regulament e, la o prima citire, atat de plin de necunoscute! Ca intotdeuana, mai intai legiferam si dupa aia constatam ca nu putem aplica legea. Prevedem parcometre, dar nu le avem. La fel a fost si cu taxa de tranzit! O legiferam si dupa aia constatam ca nu se poate aplica, nu sunt indicatoare, unora li se falfaie de ea!
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată