Bodo de la Proconsul s-a pocait

Miercuri, 17 11 2010, 15:37
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Bodo si sotia sa, Loredana, impreuna cu Dida Dragan, s-au pocait si botezat in Biserica Riul Vietii. Acum, solistul isi doreste ca toti membrii trupei Proconsul sa-i urmeze gestul. "Domnul e la treaba."

bodo si loredana prSolistul trupei Proconsul, Bogdan Marin, alias Bodo, s-a pocait la insistentele sotiei sale, Loredana, si se gandeste sa lanseze un album crestin.

"Este adevarat, m-am pocait si botezat aproximativ acum 7 luni, impreuna cu sotia mea, Loredana, si Dida Dragan, in Biserica Riul Vietii de catre Pastorul Razvan Mihailescu, un om ales. Recunosc ca la aceasta decizie a contribuit si sotia mea, Loredana. Imi repeta mereu dupa nunta si dupa ce ne-am mutat in casa noua: Ce bun e Domnul! Noi ce  facem pentru El? Cum sa-I rasplatim bunatatea?

Vedeam clar ca nu aveam nicio contributie pentru tot ce ni se intampla. Asta a fost declicul. Ne simtim foarte protejati si speciali. Suntem in lume, dar nu facem parte din lume...

Poate suna arogant, dar copiii Domnului stiu despre ce vorbesc, iar cei ce nu sunt inca, sa ia decizia asta, pentru ca numai asa pot intelege sentimentul de protectie si dragoste Divina", a spus Bodo pentru crestintotal.ro.

proconsul"Ne dorim ca toti membrii formatiei sa se pocaiasca, dar am credinta ca Domnul e la treaba. Nu este exclus sa scoatem un album crestin, insa nu s-a demarat nimic deocamdata in sensul asta. Loredana este mult mai atenta acum la versurile melodiilor de pe albumele noastre si constata de fiecare data ca multe din cantece au mesaj crestin. Inca o data se vede clar cine a fost muza noastra, poate ca nici eu cand compuneam versurile nu constientizam", a spus Bodo.

Chiar daca a decis sa renunte la ortodoxie, solistul trupei Proconsul va continua sa-si incante publicul indiferent de ce religie este acesta.

"In continuare cantam la evenimente necrestine, pentru ca si oamenii de acolo au nevoie de mesajul nostru, si oricum niciodata nu scapa la sfarsitul fiecarui concert nebinecuvantati", a spus acesta.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la portal@agenda.ro

Citit de 153884 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
76.
T DUMITRU
Duminica, 27 11 2011, 21:16
FELICITARI!!! PENTRU DECIZIA LUATA.
75.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 16:24
nu e de ras ...........e de plans..............
74.
sugativa
Duminica, 29 05 2011, 16:23
aoleo....................daca se da bere ma inscriu si ..yo da multa .......................
73.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 16:21
era berea calda rau .........atunci cand s.a dus la carciuma .pardon biserica aia...
72.
pastore(nu Teodoreanu)
Duminica, 29 05 2011, 16:18
berea daca e rece .o bei ..daca nu e rece n.o ........bei ..........................................pastorul de la biserica ."CARUL CU BOI"
71.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 16:13
decat sa.ti fie rau ....mai bine sa.ti fie............................ bine
70.
berila
Duminica, 29 05 2011, 16:11
bere ........bere ............ bere............bere .........amin hahahahahahaha............................................amin
69.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 16:10
tare asta cu traiasca berea .........esti tare..............................................doamne iarta.l
68.
angel...a
Duminica, 29 05 2011, 16:08
"traiasca berea ' ce mare .adevar .cred ca asta se canta la biserica 'raul berii ' .aaaaaaaa ...pardon raul vietii ...
67.
'fratele' Garganel
Duminica, 29 05 2011, 16:05
daca exista o biserica "La caru cu bere ' va rog contactati.ma cant mai misto ca bodo dupa ce bag vreo 5 beri
66.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 16:00
problema e ca nici acum nu stie ....
65.
evanghelista(fara Linda)
Duminica, 29 05 2011, 15:58
ce faceti bai fratilor .........luati un alcool test cand mai faceti "adeziuni ' ce naiba voi n.ati auzit de bodo .........el nu stia daca e biserica sau bar
64.
Anonim
Duminica, 29 05 2011, 15:54
bai bodo ai zis ca nu mai bei ....pai ce e asta biserica sau carciuma .....sper ca acum te.ai trezit......
63.
Anonim
Duminica, 29 05 2011, 15:52
unde e carciuma asta ...aaaa .pardon biserica ...asta
62.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:49
Bodo ......cred ca ai luat ceva "arginti ' ca ai facut reclama unei biserici cu nume de carciuma
61.
Anonim
Duminica, 29 05 2011, 15:46
aoleo ........e dus rau saracul .......ce e asta "raul vietii " carciuma .......ca biserica n.are cum
60.
Anonim
Duminica, 29 05 2011, 15:43
am cunoscut .o ."pocaita" .cu care am facut cele mai tari perversiuni posibile >..stiti ce mi.a spus dupa ...ca .i pare rau ca la ei la" credinciosi ' nu se fac de.astea.........era casatorita si avea 4 copii .avea 24 de ani ........NO COMENT
59.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:38
bai "credinciosii " sunteti dusi rau ....................doamne iarta.i
58.
Anonim
Duminica, 29 05 2011, 15:36
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
57.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:33
bai sectantilor cunosc atatia"credinciosi '..cum va spuneti voi care fura mint si pacalesc oamenii .incat mi.e scarba de voi rugativa la DUMNEZEU sa va ierte ...................nemernicilor
56.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:28
bodo DUMNEZEU sat.ti .dea minte ca ai nevoie multa,DOAMNE ajuta
55.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:25
Bodo .mi.am dat seama ca nu ai nimic in cap in momentul cand te.ai casatorit cu fata lui basescu .nu.i gresala dar nu merita majuscula ...ca e prea nemernic.
54.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:14
"IARTA.I DOAMNE CA NU STIU CE FAC "...........va suna cunoscut ...bai sectantilor?....
53.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:09
bai sectantilor nu trebuie sa credeti intr.o biserica "trendi' la biserica te rogi ..nu canti nu dansezi nu mananci ,asa cum faceti voi ....rugati.va la DUMNEZEU sa va dea mintea cea de pe urma.......ca aveti nevoie
52.
dorupreda
Duminica, 29 05 2011, 15:04
bai sectantilor .DUMNEZEU e unul singur
51.
Anonim
Duminica, 23 01 2011, 17:13
Domnul sa fie cu voi Bodo. Sa ramane-ti tari in Domnul .Nu o sa fie usor dar cu D-l impreuna e bine.
50.
ghita
Luni, 22 11 2010, 21:36
Dumnezeu este Calea Aevarul si Viata ma bucur ca printre cei care au ales calea ,,(adevarata cale ) ma refer este si Bodo sa ne rugam si pt restul trupei ca in urma pasului facut de bodo sa faca si ei o schimbare in vata lor ,, si nu numai si pt cei care lasa commenturi precum 1 sau 41 si nu numai toti care sunt orbiti sa zic asa si nu vor sa renunte la viata lor pacatoasa nimeni nu te forteaza sa te pocaiesti,, a fi pocait nu inseamna sa mergi la o biserica anume,, a fi pocait inseamna sa citesti biblia so implinesti si sa traiesti ceea ce citesti Fi binecuvantat Bodo si deasemenea si Sotia ta Domnu sa va intareasca pasii in Lumea aceasta care este plina de inselaciune si ingropata in mocirla pacatului, si pt care tre sa ne rugam sa renunte la viciile care nu ii lasa sa descopere si ei adevarata cale ,,
49.
Anonim
Sambata, 20 11 2010, 00:22
iintrebarea pe care ar trebui sa ne-o punem cu totii ar trebui sa fie: Daca as muri chiar acum unde as merge?
48.
Anonim
Vineri, 19 11 2010, 15:11
Nu aderarea la o religie te salveaza de la infern, ci o relatie personala viabila cu Isus Cristos, Mantuitorul lumii! Biblia intermediaza si faciliteaza aceasta relatie salutara!
47.
Anonim
Vineri, 19 11 2010, 13:51
@a 45 Biserica Ortodoxa nu mai este "trandy". Haideti toti in "viata riului".
46.
Adina
Vineri, 19 11 2010, 10:48
Felicitari Bodo!!! Domnul sa te binecuvinteze!!
45.
Anonim
Vineri, 19 11 2010, 09:05
vai s'amar...Biserica ortodoxa nu mai este buna? N-a mai avut loc in Biserica?
44.
Anonim
Vineri, 19 11 2010, 01:58
cit timp o sa existe religie, o sa existe razboaie...
43.
dorin
Vineri, 19 11 2010, 01:18
pt 41: Datoria Bisericii este sa spuna oamenilor Adevarul revelat de Isus dar nimeni nu te obliga sa-l accepti; este ca la scoala, statul ti-a oferit sansa, profesorul te mustra, bate, etc, etc, dar la urma urmei este alegerea elevului ce vrea sa faca in viata; problema pocaintei este insa mult mai importanta: de asta depinde viata eterna a omului; D-zeu ne-a oferit Calea (Isus) si nimeni nu-l va putea acuza vreodata ca nu si-a facut partea Lui;
42.
Anonim
Vineri, 19 11 2010, 00:51
imi doresc ca schimbarea produsa in Bodo sa nu fie doar una de moment si in timp, prin purtarea sa, sa le dea peste nas tuturor scepticilor si celor ce au aruncat cu noroi in el.
41.
Spavardache
Joi, 18 11 2010, 19:50
Biserica = cea mai buna masina de spalat creiere...Nu dau 2 bani pe astia care baga religia cu forta pe gat...ajungem sa ne inchinam sfintilor cu mitraliere la gat........
40.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 19:45
pt 36...era chiar dirijorul corului si om implicat in multe lucrari si misiuni
39.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 19:35
eu nu citesc sfintii parinti decat Biblia...care este aceeasi pt toti si nu este schimbata! acolo gasesc tot ce am nevoie despre botez
38.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 19:33
deci....BOTEZUL....indiferent unde e facut ...indiferent de biserica sau de credinta bisericii respective despre botez nu te spala de pacate...domnul Isus nu a fost botezat pentru a fi spalat de pacatul stramosesc initial...da..se spune in evanghelie...ca Ioan propovaduia botezul pocaintei pentru iertarea pacatelor...adica...omul cel vechi se sterge si prin apa botezului ramane omul nou in Isus Cristos! insa ceea ce spala pacatele este sangele si trupul Mantuitorului! otezul ingroapa omul vechi de pacatele lui! ince priveste botezul copilului pt iertarea pacatelor se prevede clar in ezechiel....copii nu poarta pacatele parintilor...citeste in Ezechiel 18. Dumnezeu spune asa...pentru ce nu poarta fiul pedeapsa pt nelegiuirea tatalui?pt ca fiul a lucrat dupa neprihanire si dreptate, a pazit si implinit toate legile mele, el va trai negresit! sufletul care pacatuieste acela va muri! fiul nu va purta nelegiuirea tatalui! iar apoi in Marcu 1 se spune asa...tot tinutul Iudeii si toti locuitorii ierusalimului au inceput sa iasa la el.si marturisindu si pacatele erau botezati de el in Iordan! deci...cum paote un bebelus sa si marturiseasca pacatele!...iar apoi exista porunca in evanghelie...toti sa SE boteze...iar copilul ESTE botezat...nu SE boteaza!
37.
west
Joi, 18 11 2010, 17:26
Deocamdata Lumina Sfanta apare doar la ortodocsi,dar daca acestia vor ecumenism cu orice pret atunci probabil ca va aparea din ce in ce mai greu.Iordanul se intoarce de Boboteaza pe rit vechi,iar norul dinspre Betleem vine anual in aceeasi noapte a schimbarii la fata pe muntele Tabor.Sunt minuni verificabile,mergeti si le vedeti.A adauga sau a scoate din cuvanrul Evangheliei inseamna erezie.Daca se arata Maica Domnului in fata a zeci de mii de oameni(in tara pagana atentie!)si voi o considerati o simpla femeie ce mai poti sa spui....adevarul e unul singur ,nu pot fi mai multe,traim vremuri profetite de sfintii parinti cu sute de ani in urma,bisericile sunt poleite cu aur dar pe dinauntru sunt pustii.Acum cativa ani un soldat rus a fost decapitat de ceceni fiindca n-a vrut sa-si scoata crucea de la gat.Voi nu credeti nici in sfinti si nici in moastele lor facatoare de minuni,dar astept sa-mi explice un ateu om de stiinta cum izvorasc mior din ele sau cum se vindeca cei cu boli foarte grave.Ceea ce nu-ntelegeti voi e ca nu sfantul te vindeca ci D-zeu prin intermediul sfantului,datorita vietii curate ce a dus-o in pustie in rugaciune si post.Aici ma opresc,oricum nu exista sanse de a trece in alta barca,dar vai de sufletele unora,caci mai usor ii este paganului care nu stie legea decat celuia ce-o cunoaste dar o trunchiaza.
36.
Dora
Joi, 18 11 2010, 16:03
pt 31: nu toti baptistii sunt crestini; oricum, poate ala ce-a injurat, era un vizitator in biserica, sau un membru cazut; fiind un local public, intra oricine; insa cainele tot caine ramane chiar daca intra in casa; omul insa isi poate schimba natura sufletului cat timp traieste; dupa moarte, nimeni nu te mai duce din Iad in Rai; preotii care-i inseala pe oameni cu pomeni si rugaciuni pt morti, vor fi aspru judecati de D-zeu dincolo si unii chiar si pe pamant.
35.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 14:33
bai fratilor, voi sunteti dusi rau cu pluta. procristo, asta da nume de formatie pt. bodo. bai fratilor, voi sunteti dusi rau cu pluta. procristo, asta da nume de formatie pt. bodo. @ tanti liza, cu botezul: botezul ce-l primim noi nu e cel ce l-a primit Iisus de la Sf. Ioan. Iisus ne-a scapat de pacate prin jertfa Lui si noi la botez primim stergerea pacatelor oamenilor, pt. a avea un start de la zero. Nu mai ascultati toti profitorii ca inventeaza tot felul de biserici si interpreteaza Biblia dupa cum vor. Cititi Sfintii Parinti si o sa aaflati astfel de detalii.
34.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 14:08
melodia Cerul poate era o prefigurare a faptului ca vei fi altfel...si erai dorit undeva acolo...!
33.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 13:49
Poate suna arogant, dar copiii Domnului stiu despre ce vorbesc este fraza care raspunde tuturor comentariilor! nu veti stii niciodata din afara ce e inauntru!.......citind Biblia si ajungad la levitici deuteronom si apoi citind noul testament veti intelege ca ortodoxia este un amestec intre vechiul si noul testament...dar dupa cum spun insusi Domnul Isus nu poti pune un petic vechi la o haina nou sau vin nou in burdufuri vechi! ...cititi si nu vi se vor mai parea ciudate cantelece crestine si vorbele si actiunile protestantilor!...iar pt cel caruia i se apre pacat sa ti schimbi religia ....acela poate nu are decat atat RELIGIE!...iar cu icoanele......da...te inchini persoanei din icoana adica lui Isus inca se da porunca clara nu va facti chip cipolit reprezentand lucruri pamantesti sau reprezentand ceea ce este in ceruri! e pacat ca te rogi atat sfinitlor si moastelor...si pierzi atat din clipele cu Dumnezeu...in care ii vorbesti si iti vorbeste...ascultand preotul si pierzand momentele splendide in care citesti cuvantul Lui..psalmii..proverbele...pildele....epistolele...Iov...si atatea cuvinte frumaose! citeste si vei intelege!...preotul nu ti va sopti el toata Biblia la ureche sau duminica dimineata! CITESTE O!...VEI INTELEGE! SI TE VA FACE FERICIT SI TE VA UMPLE DE HAR SI ADEVAR!
32.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 13:41
Cine stie ce vraji i-a facut Baseasca de s-a tampit saracu Bodo sau poate chiar marinarul de ciuda ca ia lasat fata ii face ceva woodoo....
31.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 13:40
pentru elizabeth........am inceput sa merg intr o biserica baptista si vreau sa contnui acolo si sper sa ajung ziua ce a mare....dar...am auzit baptist injurand de dumnezeu cum n am auzit nici un ortodox,,,insa....asta nu ma descurajeaza......eu privesc spre Dumnezeu...indiferent ce se intampla in jurul meu.......nu aleg religia...oamenii........Il aleg pe El!
30.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 13:40
Foarte buna interventia ta, anonim 29. Fusesem incomplet, din cauza vitezei, probabil. Multumesc. In nici un caz nu am vrut sa vorbesc despre singuratate intru credinta!
29.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 13:38
pt 28: Partial ai dreptate, de D-zeu te apropii singur dar de multe ori cu ajutorul altuia; sa nu uitam ca toti ucenicii lui Isus formau si actionau ca un grup unit (cu exceptia lui Iuda), cu aceleasi principii de viata; Isus a instituit Biserica si El a spus ca urmasii sai sa se implice in viata Bisericii cu talentele lor, sa-i ajute si pe altii; crestinii trebuie sa formeze o famile; crestinii singuratici sunt in pericol sa cada in cursele diavolului.
28.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 12:45
... revin cu un addaggio: multi au cazut in capcana asta. O consider o capcana pentru ca apropierea de Dumnezeu se face cu sinele fiecaruia, nu cu cel al grupului... Doar raspunzand chemarii de "vino la noi sa te apropii de Domnul" ( cam asa suna chemarile, nu?) nu faci pasi prea importanti. Ci, dimpotriva: slujesti interesele lumesti ale unui grup sau altul! ce-i drept, cu senzatia ca te-ai asezat mai aproape de piciorul lui Dumnezeu. Pe care poate chiar il prinzi, daca te ajuta "fratii si surorile" ! Iarta-ma, Doamne, daca gresesc !
27.
Anonim
Joi, 18 11 2010, 12:40
Salut apropierea lui Bodo de Domnul! dar nu cred ca asta se face prin trecerea la un alt cult. Te poti apropia de Dumnezeu si ca ortodox si inca foarte bine... schimband religia/ cultul nu faci decat sa recunosti alti conducatori lumesti si sa contribui financiar la conturile altei organizatii. eu cel putin asa cred.
26.
Cristi
Miercuri, 17 11 2010, 23:58
pt proconsul.....va veni vremea sa intelegeti ca bodo s-a pocait si Dumnezeu va cheama si pe voi la cruce ( ca sa vezi west ca noi pocaitii iubim crucea )pt ca acolo domnul ne-a aratat cat insemnam noi pt el. west ....domnul a murit si pt tine si pt mine ,ce ne facem?daca ajungem in cer amandoi?cum impartim vesnicia?o sa fim prieteni?sau nu?sunt intrebari retorice,care vor doar sa te faca sa iti ridici semne de intrebare:)
25.
Cristi
Miercuri, 17 11 2010, 23:54
pt west ai perfecta dreptate,vor merge multi in iad cu biblia in mana,insa nu cei care au biblia in inima,e mare diferenta.noi,si aici ma refer la lumea protestanta( in mare parte ,insa cu exceptiile ei ),vrem sa tinem cuvantul lui dumnezeu in inmima si pe hristos de asemenea,nu doar intr-o imagine fie ea si crucea cu hristos pe ea.daca ai citi ce porunci a dat domnul cand traia pe pamant ai intelege ca El,Isus ,Mesia ,a pretins dragoste ,si asa cum o relatie intre doi oameni traieste prin dragoste,tot asa si relatia mea si a ta( sper ) cu Dumnezeu trebuie sa fie dominata de dragoste.eu nu imi doresc ca ortodocsii sa mearga in iad,imi doresc sa fie toti in cer.si mai vreau sa intelegeti toti cei care va simtiti lezati,amenintati ,frustrati de cei care imbratiseaza o alta "religie"( crestina ) ca acesti oameni isi schimba religia ( daca asa vrei sa ii spui ) pt ca ei se intalnesc cu Hristos.si ce poate fi mai frumos decat sa te intalnesti cu Domnul,si atunci de ce sunteti atat de plini de ura? fiecare dintre noi admira in vreun fel sau altul multi cantareti ,actori,scriitori,sportivi de peste ocean,aveti idee cati dintre ei sunt baptisti?foarte multi.si atunci??? am vazut ca multe mesaje ale tale au fost sterse pt limbaj licentios......de ce oare ?ce duh iti domina scrierea? eu iti spun doar atat: imi doresc sa te intalnesti cu Isus. repet,bodo,bravo,cea mai inteleapta decizie din viata ta
24.
cineva
Miercuri, 17 11 2010, 22:53
Da,Domnul lucreaza.El ne-a facut,ai Lui suntem.Frate Bodo,fie-ti binecuvantata familia!A sosit vremea sa se afle si despre noi,caci despre ortodoxi sunt pline televiziunile.Adica despre credinta adevarata in conformitate cu Biblia.
23.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 22:27
pt west: copilul nu este dus in rai prin botez; Isus s-a botezat la maturitate!! sper ca stii asta; tu incurci rau lucrurile, nu te supara pe mine; tu vorbesti de secte, dar exista si secte mari, si una poate fi si biserica ortodoxa, sau oricare biserica care nu mai asculta de Mantuitorul; sa nu fim intunecati de ura caci cine "cine uraste Adevarul din varii motive este al diavolului"
22.
west
Miercuri, 17 11 2010, 21:31
Pai am vrut sa faci legatura cu ortodocsii care injura de sfinti etc.Numele pe care le iau in ras il deranjeaza pe inspector belzebuth,cu sectari numai are treaba prea multa fiindca sia atins scopul.E exact ce se petrece in Occident acum,ei sunt mult mai linsititi decat ortodocsii,dar in UK de ex sunt mai multi vrajitori spiritisti etc decat in evul mediu.Bisericile lor in schimb sunt goale.Vai de copilul care moare nebotezat,sau mai bine zis vai de cel prin care vine sminteala.
21.
elizabeth
Miercuri, 17 11 2010, 21:21
DA STIU,AIA DIN CARCIUMA SUNT SIGUR A LUI....NU TREBUIE SA SE MUNCEASCA MULT. DAR PT. A PRINDE UNUL DIN BISERICA TREBUIE SA MUNCEASCA MULT SI SA-SI TRIMITA MULTI ARGATI! PACE TIE!
20.
west
Miercuri, 17 11 2010, 21:18
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
19.
west
Miercuri, 17 11 2010, 21:16
Elizabeth.....la usa unei carciumi sta un singur drac,dar la usa Bisericii stau cu sutele...ai inteles?
18.
west
Miercuri, 17 11 2010, 21:15
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
17.
elizabeth
Miercuri, 17 11 2010, 21:08
BODO, FELICITARI! S-AR PUTEA CA ACEASTA SA INSEMNE SFARSITUL FORMATIEI PROCONSUL, ASA CUM SCRIE RAUTACIOSUL DE MAI JOS, DAR POATE FI SI UN NOU INCEPUT PENTRU O NOUA FORMATIE PROCRISTO, ? DE CE NU? DEABEA ASTEPTAM SA SCOTI CD-URI CU MUZICA CRESTINA!
16.
elizabeth
Miercuri, 17 11 2010, 20:59
TREBUIE SA-TI SPUN, CA INCA NU AM AUZIT NICI UN POCAIT SA INJURE DE DUMNEZEU, DE CRISTOSII MATII, F... CRUCEA MATII, ....SFANTA MARIA ETC. DAR PE ORTODOCSI (DIN PACATE) II AUZI LA TOT PASUL. INTREBAREA MEA E ATUNCI CINE VA MERGE IN IAD CU TRADITIA IN CAP? SAU CINE O RESPECTA MAI MULT PE SFANTA FECIOARA MARIA, POCAITII SAU VOI ? SI INCA CEVA, MAI CAUTA PRIN ISTORIE SI AI SA VEZI CA POPORUL ROMAN NU A AVUT RELIGIA ORTODOXA DE CAND NEAMU... CE AU FOST CATOLICI SI ASA MAI DEPARTE PANA LA DECEBAL AU AVUT ALTE FORME DE RELIGII. ASA CA DRAGUL MEU PUTIN RESPECT FATA DE OAMENII CARE VOR CU ADEVARAT SA TRAIASCA CU DUMNEZEU SI TE ROG ALUNGA ATATA URA DIN INIMA TA.
15.
lll
Miercuri, 17 11 2010, 20:52
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
14.
west
Miercuri, 17 11 2010, 20:51
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
13.
west
Miercuri, 17 11 2010, 20:44
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
12.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 20:31
a fost,este si va ramane formatia mea preferat ,,, ma bucur si ii asteptam cu noi albume si crestine bineinteles...
11.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 20:30
Bodo a ascultat de porunca lui Isus care spune "Cine crede si se va boteza va fi mantuit". El a crezut (un copil nu poate crede) si apoi s-a botezat. D-zeu sa-l ajute. Vor fi si ispite pe noul drum, si descurajari, dar cu D-zeu ceea ce cladim ramane si la urma e Raiul etern.
10.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 20:27
pt 8: Oare de ce crezi ca ca una din cele 10 porunci spune clar sa nu-ti faci chip cioplit in care sa-l infatisezi pe D-zeu? E multa idolatie "sfintita" azi, dar tot idolatrie este. Ortodoxia s-a indepartat prea mult de Biblie din pacate si de aceea sunt multi oameni care pleaca din ea, asa cum Isus a plecat din religia stramosilor sai.
9.
@ west
Miercuri, 17 11 2010, 20:22
icoana e totuna cu chipul cioplit sau pictat de mana omului, ceea ce inseamna idol, adica incerci sa-L limitezi pe Dumnezeul infinit, atotputernic, omnistient, omniprezent, de 3 ori sfant, la o simpla bucata de lemn/piatra cu chip uman. "Cine se inchina lui Dumnezeu sa se inchine in Duh si Adevar, caci astfel de inchinatori doreste Tatal" - a spus Domnul Isus. Evreii de ce nu aveau icoane si nici in ziua de azi nu au? Erau ei mai prosti? I-a condamnat vreodata Domnul Isus ca nu au icoane? Sau le-a spus vreodata sa faca icoane cu chipul Lui? Nu.
8.
west
Miercuri, 17 11 2010, 20:06
Daca icoanele sunt idoli atunci de ce in Biserica primara(azi avem dovezi ale grotelor in care se ascundeau apostolii si primii crestini)existau icoane?Nu ne inchinam la lemnul pictat ci la ceea ce reprezinta pictura,la Maica Domnului de ex care pt voi e doar o simpla femeie,dar S-a aratat la Zeitun in fata a zeci de mii de oameni(in tara musulmana)vindecand orbi din nastere si paralitici.Egiptenii au intrerupt curentu pe o suprafata f mare crezand ca e o facatura ,dar inclusiv in prezenta presedintelui se uitau ca broasca la bariera.De ce nu se strica apa sfiintita nici dupa ani de zile sectarilor,daca e apa obisnuita?Bine a zis Arsenie Boca,,veti merge in iad cu Biblia-n mana"Sa nu-ti faci chip cioplit era lege data inainte de Hristos prin care D-zeu incerca sa inlature idolatria iudeilor,dar dupa ce-au fost salvati de Moise(prin D-zeu) ei si-au facut vitel de aur,acum capisci sectarilor ce e un idol si ce e o icoana?Sunt icoane care plang mir,sange sau lacrimi reale,la care oamenii de stiinta se uita ca broasca la bariera,dar veniti voi care ati aparut de 2sute de ani sa ne spuneti care-i credinta adevarata.Pai daca semnul Omului(crucea) va fi pe cer la a2a venire voi de ce nu va faceti cruce?daca la o exorcizare prin cruce se alunga duhurile necurate voi de ce o ocoliti?N-a spus nimeni ca doar ortodocsii se mantuiesc,dar Ortodoxia este credinta adevarata,atat cat reuseste sa se tina departe de ecumenism.
7.
Cristi
Miercuri, 17 11 2010, 19:34
Bodo nu si-a schimbat religia ,si- a schimbat Stapanul, incercati sa inlaturati obloanele de pe ochi si sa vedeti ca Bodo a declarat deschis ca Domnul este stapanul sau, asa cum spune in biblie, daca crezi in inima ta si .... Atentie" daca marturisesti cu gura ta ca isus este fiul lui dumnezeu , vei fii mantuit" Asta nu e ortodoxie su e protestantism este credinta reala crestina Bodo, bravo, Domnul cu tine si cu proconsul, Si vb ta , Domnul e la treaba, slava Lui
6.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 18:33
Cineva de-aici vorbea despre traditie,dar traditie nu inseamna credinta.Nu stiu cati dintre voi au discutat deschis cu un preot dspre ce inseamna ortodoxie...eu am facut-o.L-am intrebat la ce ajuta apa sfintita si mi-a spus foarte deschis ca ea nu ajuta nici nu strica,e doar...apa.Nici pomenile nu sunt ceea ce credeti voi,oamenii au parte de bine pe lumea cealalta doar daca fac bine pe lumea asta.Aaa si apropo singurul care face minuni e D-zeu iar el nu tine cont de religie,prin urmare nu numai ortodocsii au parte de ele.Si ca tot vorbeati de idolatrie va spun ca si voi cei care va inchinati la icoane sunteti idolatrii dragii mei.Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va dea intelepciune sa nu mai spuneti asemenea aberatii ca e pacat!
5.
west
Miercuri, 17 11 2010, 18:06
Atentie cu pacatul de a renunta la credinta in care te-ai nascut.Daca te nasti pagan si afli credinta adevarata(singura in care se fac minuni si in zilele noastre) si al carei D-zeu S-a aratat prin minuni sau aparitii mariale etc si altor credinte nu cred ca mai este un pacat .Hristos a trimis apostoli in toata lumea pt a propovadui credinta adevarata dar nu toti au primit-o.De ex Toma a fost ucis in India si ei au ramas idolatrii.Ortodoxia e singura care pastreaza traditia bisericii primare.,catolicii cazand in erezie odata cu infiltrarea iudeilor in masonerie si controlul acestora asupra papalitatii.Diavolos=dezbinatorul(in greaca),el a reusit sa scindeze Biserica in factiunu(secte) pt a dilua adevarul.N-o sa reuseasca pocaitii niciodata sa sfinteasca apa fiindca n-au har,iar Lumina Sfanta(care nimeni din oamenii de stiinta nu-si explica cum apare)nu va aparea la nici o alta secta,din pacate traim vremurile in care decaderea ortodoxiei e evidenta,dar totodata prin asta se-mplineste inca o profetie:,,oare cata credinta va mai gasi Fiul Omului cand va veni?"
4.
Totnick
Miercuri, 17 11 2010, 17:36
Dumnezeu sa-l ierte !
3.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 17:09
Intrebati-l catzi bani a luat ca sa faca reclama acestei secte?Mai multi decat ar lua din vanzari de discuri si spectacole.
2.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 16:21
Sigur fanii ortodoxi nu vor mai veni la spectacolele sectarilor. Formatia ta nu o va mai duce mult asa,nu poti impune oamenilor nimic. Este inceputul sfarsitului pentru formatie. Este un mare pacat sa renunti la religia in care ai fost nascut. Poti face ceva pentru Dumnezeu chiar daca nu te pocaiesti si ramai cu religia ta. Schimband-o ai facut ceva contra Lui.
1.
Anonim
Miercuri, 17 11 2010, 15:55
saracul Bodo a luat-o razna. auzi, biserica Riul vietii !?! yeah, right!
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată