De ce nu si-a deschis Mercedes fabrica in Romania?

Marti, 25 01 2011, 23:17
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Fostul premier Calin Popescu Tariceanu arata cu degetul autoritatile locale din Timis, Arad si Bihor, dar si speculantii imobiliari, cand a venit vorba de ratarea unei investitii de aproape un miliard de euro: deschiderea unei fabrici Mercedes in vestul tarii.

calin popescu tariceanu_1Tariceanu spune ca s-a dus personal in Germania, pe cand era in fruntea Guvernului, sa trateze cu cei de la Daimler, iar o mana de ajutor pentru a pune pe picioare acest mega-proiect i l-ar fi dat omul de afaceri Ion Tiriac.

"Lucrurile, din pacate, au mers prost, nu pentru ca a fost infrastructura neadaptata, pentru ca acolo distantele de transport pâna la granita sunt extrem de scurte, ci pentru ca autoritatile locale din Timis, Arad si Bihor nu au fost în stare sa le puna la dispozitie un teren în conditii avantajoase (circa 300 de hectare) si au intervenit diversi speculanti imobiliari, care au vrut sa faca o afacere profitabila, personala din aceasta proiect, cu implicarea discreta a autoritatilor locale", a declarat fostul prim ministru pentru Capital.

Ce am pierdut? O investitie de peste 800 milioane de euro, care presupunea peste 2.500 locuri de munca numai in cadrul fabricii si alte mii de joburi la companiile care ar fi avut tangenta cu aceasta fabrica.

Partea maghiara a dat terenul gratis, in apropiere de Kecskemet, si astfel vecinii nostri s-au ales cu o investitie colosala, cu implicarea a numeroase firme locale. Fabrica va incepe sa functioneze in mai 2011 si va atinge capacitatea programata in 2012.

 

Citit de 14683 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
88.
HAHAHA
Duminica, 29 01 2012, 16:33
AU CREZUT MIRLANII ROMANI CA SE FAC C PLA MARE UNFLIND PRETUL TERENULUI NA CA ATI LUAT GIUGIUCA BRAVO UNGARIA !!!!!!!!!!!!!!
87.
Anonimcetatean german
Vineri, 28 01 2011, 18:14
cei de la mercedes citesc aceste comentarii si se gandesc..... cu asa oameni nu faci nici o roaba mai ganditiva putin mecedesului ii trebuie muncitori nu lichele puteti spune ce doriti ca e democratie, dar spune si un lucru bun
86.
Anonimcetatean german
Vineri, 28 01 2011, 18:14
cei de la mercedes citesc aceste comentarii si se gandesc..... cu asa oameni nu faci nici o roaba mai ganditiva putin mecedesului ii trebuie muncitori nu lichele puteti spune ce doriti ca e democratie, dar spune si un lucru bun
85.
Anonimcetatean german
Vineri, 28 01 2011, 18:13
cei de la mercedes citesc aceste comentarii si se gandesc..... cu asa oameni nu faci nici o roaba mai ganditiva putin mecedesului ii trebuie muncitori nu lichele puteti spune ce doriti ca e democratie, dar spune si un lucru bun
84.
Ovi
Vineri, 28 01 2011, 09:29
starpitorule.......comentul tau trebuia postat la nr.1 sau chiar sub titlul articolului. Provincia de vest nu are voie la dezvoltare decat via Dambovita si numai in anumite conditii.
83.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 13:40
@81 a..ps!tot el a fost si singurul care a reactionat negativ la difuzarea filmului TRIANON 2006,film difuzat la ARTA pe ascuns ziua lamiaza..bine inteles cu program dedicat marilor unguri care defapt as din secuime!BOC era pisat pe el la BUCALE
82.
Ceangau
Joi, 27 01 2011, 13:36
@81 Boc numai e primar de ani de zile!:))lol..iar Funar asa cum a fost a facut mult pentru ORAS!el a facut tot posibilul ca arta si cultura din cj sa continue..a reamenajat cinematografele din cj,teatrul,opera din cj..deci boc a venit in 2004 iar cj-ul s-a dezvoltat puternic abia in 2007!da este adevarat ca lui Funar ai placeau acele 3 culori pe care le desena pe unde vroia muschii lui..insa a aparat cultura!practic BOC era un primar absent teoretic el era mai mult la BUCALE..atunci devenea om de lins blide la bucale!
81.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 13:21
Eu am locuit in Cluj pe vremea lui Funar. Nimeni nu investea in cluj din cauza dobitocului care in loc sa ii ajute sa gaseasca terenuri mai degraba le punea bete in roate ca sa "nu ne vindem tara". Cum a plecat Funar si a venit Boc cum a urmat o explozie de investitii la periferia clujului. Va spus sincer ca in 6 luni am vazut vreo 50 de hale ridicandu-se. Nu e nici de mirare ca Boc a fost reales cu 85% in cluj. Asadar un conducator tont intr-o anumita zona poate influenta foarte mult investitiile si locurile de munca.
80.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 11:53
@ Draga BUMERANG. Si tu ai dreptate, sunt convins ca multi ar spune acelasi lucru despre OLTENI, dar sunt atat de multi in jurul nostru incat s-ar putea s-o luam in gura-si-n-mandula - suntem banateni minoritari in BANAT - asta este, ne-au cotropit romanii, turcii, nemtii, haustrohungarii si cate si mai cate popoare , si am scapat cum am putut - DAR de OLTENI NU NE MAI SCAPA NIMENI, SUNT PRECUM IARBA CEA REA CARE NU PIERE NICIODATA. Mai, Bumerang ,dar cat pot fi de lingusitori, de schimbatori, de vanzatori, sunt adevarati ACTORI, joaca cum le place lor si te lasa in pana cand ti-e lumea mai draga, cand ai nevoie de ajutor de la Olteni, ti-l ofera verbal, la fapte piula mia, te lasa sa mori, - tui-in-gura-de-prăzari, cacaitzi de Olteni, ACASA CU OLTENII, la ei, (daca au), nu in Banat. Ț-AI DRiACU DĂ PRĂZARI ! Hai sa-i lasam draicu de olteni si sa ne vedem de Tariceanu Barosanu - ucis miseleste de Regele Birturilor Basescu, omul-gunoi Basescu Traian
79.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 11:51
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
78.
starpitorul 6
Joi, 27 01 2011, 11:42
Timisoara ar fi fost aleasa datorita cuvantului SWABILOR "DE TIMIS" acum in Bavaria... CE AR FI FOST DISPUSI SA SE INTOARCA, CA SA ASIGURE STRUCTURA DE BAZA, PRECUM INEGALATA DISCIPLINA A MUNCII SI CALITATE NEMTEASCA! Dar si datorita unei maini de lucru calificate a celor crescuti in Banat, educati si scoliti in "spirit nemtesc", vorbitori de alte limbi... aruncati prin alte colturi ale lumii... Revolutia a inceput la Timisoara... tot acolo ar trebui sa fie terminata pentru prima data! Cu cat mai curand cu atat mai bine! Deocamdata, cei ce au murit... au murit pe degeaba! Nu-i mai putem readuce... dar putem schimba prezentul! TRAIASCA EURO-REGIUNEA BANAT! ... si asta cat mai curand...
77.
starpitorul 5
Joi, 27 01 2011, 11:42
Si in Ungaria sunt comunisti sadea... si in Ungaria sunt securisti disimulati in toate haznalele ilegalitatii... si in Ungaria sunt capitalisti unsi cu toate unsorile banilor ilegali... si in Ungaria sunt interese personale sau partinice cat se poate de divergente... DAR ABSOLUT NIMIC NU A AVUT TRECERE IN FATA INTERESULUI NATIONAL, AL LOGICII BUNULUI SIMT, AL REALITATILOR ECONOMICE ACTUALE SI AL DECIZIILOR PRACTICE... Asta e... niste nenorociti... pierduti in aridele nisipuri ale pustei... n-au nici macar o minune de bubucuresti pe damblovita... unde iarna nu-i ca vara... in niciuna din tartacutele politicienilor... unde dementa jefului, distrugerii si nepasarii mereu castiga... in dulcerle somn al ratiunii "alesilor"... pe fondul mereu ademenitor al mamaligalilor! Astfel, aceasta unica sansa de dezvoltare solida pe viitor... si federalizare rapida si definitiva a Banatului fata de "resturile" tarii... s-a dus!
76.
starpitorul 4
Joi, 27 01 2011, 11:41
Delegatia Mercedes a plecat zambind cu greata fata de nesimtirea si inconstienta tuturor autoritatilor implicate... ce "impuneau" un pret ridicol... neoferind NIMIC! Cu cateva luni inainte sosise oferta ungurilor de la Kecskemet. Care suna clar, Va invitam sa ne onorati cu o vizita a delegatiei dumneavoastra ca sa vedeti terenul pe care dorim sa vi-l donam in vederea construirii unei Uzine Mercedes. Infrastructura e gata (autostrada intretinuta ca sticla la nivel european, pozitie privilegiata fix langa pentru expunere si transport, drumuri de acces, cale ferata functionala, linii de putere, apa si canalizare). Ne angajam sa va indeplinim in timp rezonabil orice alte cerinte si doleante cerute de dumneavoastra pentru implantarea Uzinei Mercedes pe teritoriul adiacent... Vizita si contractul s-au perfectat doar intr-o saptamana.
75.
starpitorul 3
Joi, 27 01 2011, 11:40
Delegatia Mercedes venise la Timisoara cu o enorma bunavointa, dar si cu hotararea de a porni cat mai curand constructia dupa semnarea contractului... "Contract" care i-a lasat masca... pretul terenului de 300 de hectare contigue pentru inceput (deoarece s-a cerut si asigurarea unei zone tampon "pentru dezvoltari viitoare" interzisa aprobarilor imobiliare, de inca 400 de hectare)... "crescuse" peste noapte "doar" de zece ori... Prin perfida "inter-colaborare" a mafiilor terenurilor si imobiliarelor alcatuite din securistii "din" si "de pa langa" guvern, spurcaciunile de "afaceristi" locali si nelipsitii tigani "de suflet"... Votantii dovediti ieftini platibili ai pesedeului, ciuhandului si al pedelistilor condusi de bulibase penale lasate in libertate. Cu rolul exclusiv in desfasurarea continua a violentelor intru "lamurirea instantanee" a micilor propietari recalcitranti, ce se opuneau vanzarii loturilor atat de greu dobandite legal dupa cruntii ani ai comunismului. Plageri complet ignorate de politie, sri si restul de-"serviciilor" implicate in teoretica jupuire a "mercedesului"...
74.
starpitorul 2
Joi, 27 01 2011, 11:39
Liceele, Scolile de meserii, Universitatile... dar si sutele de intreprinderi specializate cu personal calificat din zona ar fi beneficiat de o colaborare si o dezvolltare fara precedent... Incepand tocmai de la "invazia" romana din anul 100, cand ultima tehnologie de dezvoltare, un sistem infailibil de schimburi comerciale si deschiderea mintii la noi oportunitati... la nivelul maxim din cea vreme: dru-mu-ri-le de piatra impreuna cu organizarea trasporturilor de marfuri si informatiilor comerciale, au fost aduse fortat in Dacia, cu consecinte pozitive enorme pentru dezvoltarea la nivel economic. Nivel care se vede cu ochiul liber si astazi... dar mai ales se simte la nivelul civilizatiei si modului de gandire practic "tipic ba-na-te-nesc"! "Decalaj" care a facut din Banat o regiune privilegiata de atunci, pana in ziua de azi... mandra "Californie" a Romaniei...
73.
starpitorul 1
Joi, 27 01 2011, 11:38
RATAREA MILENIULUI!!! de aceia capul lui Ciuhandu, Sarbu si restul slehtei din pedele trebuie sa cada... negresit Uzina MERCEDES ar fi pus Romania pe harta tehnologiilor de varf a lumii...Toata industria romaneasca la un loc nu facea cat acea sigla invartindu-se... evident doar unde era posibil... in Banat! Terenul a fost ales cu grija la 20 de Km nord de Timisoara, langa traseul viitoarei autostrazi. Nemtii de la Mercedes erau chiar dispusi sa cumpere cele 300 de hectare "la schimb" mijlocind un ajutor concret in: proiectare, specialisti si utilaje necesare construirii cat mai rapide a capatului ramas "neterminat" si pana azi... Terninarea legaturii cu Szeget ar fi insemnat legarea reala de Uniunea Europeana, legarea de civilizatie. DAR, cel mai important ruperea de miticisme... ce au inceput sa-si infiga daunatoarele radacini in Banat si sa-si rasara alungatorii ghimpi pentru orice investitor serios pe termen lung. Timisoara... Banatul... ar fi fost puse pe harta elitei tehnologice a lumii, ca locul unde se produce MER-CE-DES... nu "inginerii economice" de dambovita!
72.
dan oradea
Joi, 27 01 2011, 11:01
'voi sunteti urmasii romei? niste rai si niste fameni ii e rusine omenirii sa va spuna voua oameni' valabil pentru conducerea bihorului ,oradiei niste gunoaie si noi suntem de vina ca am avut primar un tigan din sud....p.filip
71.
Bumerang
Joi, 27 01 2011, 10:56
Anonim 70 Zici tu bine. Pai piros feher zöld a fost, si a fost bine in Banat si Temesvar, si pt unguri dar si pt romani, nemti sarbi etc! Dar a venit aramata eliberatoare de mitici in 1920, si a adus "dreptate si bunastare" romanilor, de le-au iesit pe ochi! Iar de atunci si pana azi, pe langa ca au gonit bastinasii, care au construit Banatul, in vest, au adus prazarii cu trenurile, sa spalaceasca atat componenta entnica cat si cultura banateana, care se caracterizeaza in primul rand prin TOLERANTA! Da' oltenii veniti cu valiza de lemn, s-au apucat sa dea lectii de patriotism si cultura banatenilor !
70.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:25
@ Attila. Mai Atti, eu nu plec din Romania pana nu o vad rasa de pe suprafata pamantului. Sper ca cel care o va cumpara definitiv si irevocabil sa faca o plantatie mare de dovlecei pe tot teritoriul tarii. Tara care se duce pră sulă zi de zi oră de oră cu betivanul si tampitul de Basescu si acolitii lui care au golit toate buzunarele tarii - acum si pe ale noastre - si asa goale si rupte vai-si-amar-de-noi. PIROS - FEHER - ZOLT ! Hai acasa-n Kecskemet. Oare cat mai suportam ????
69.
tibi
Joi, 27 01 2011, 10:06
culoarul 4 pan european = Nadlac - Arad -Timisoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti -Constanta intradevar autostrada transilvania va fi prin Oradea, dar daca cititi pe site-ul de la drumuri si Autostrazi veti afla ca, culoarul 4 are prioritate ca vin bani de la EU.(arad -tm gata anul acesta, teoretic :P, iar pana in 2014 se lauda astia ca cica e gata pana la Deva , ceea ce nu cred ever) asta a fost off topic si pt Ana
68.
Atila
Joi, 27 01 2011, 09:41
Nu-i nici un bai. Ne luam cetatenia maghiara si trecem dincolo. Poate, cu voia lui Dumnezeu, ajungem un judet de-al Ungariei.
67.
romania
Joi, 27 01 2011, 09:18
o sa fie lucru prost dincauza?????
66.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 06:09
pt .Ana behai mai femeie! de la Timsoara este in constructie autostrada spre Arad si vama daca nu ai stiut! da, aveti si voi partea voastra de la Cluj la Oradea, dar nu vorbi prostii daca nu stii ca behai ce prost tre sa fii sa spui ceva fara sa stii sa te rada lumea...
65.
Ana
Miercuri, 26 01 2011, 23:54
@TIBI...autostrada se face de la ORADEA LA CLUJ..nici decum TM!de la bors la debrecen sunt cam 60 de km..iar de la debrecen este M3 !deci ideea era in ardeal oricum!sa ne uitam ce drum avem inspre vama CENAD ..si ne dam seama ce conducatori avem la nivel de judet!sa nu vorbesc ca mie rusine cand intreaba cineva unde e CENTURA TIMISOAREI
64.
Darby
Miercuri, 26 01 2011, 23:45
De ce nu a zis Furiceanu nimic atunci cand trebuia sa zica....acum cand se vede fara ciolan dar din toate coatele ptr. a iesi la suprafata si poate o mai apuca si el ceva din transa de la FMI pe care noi ce de rand o vom platii. Furicene si cu petrolul cum ramane....cand o sa dai la iveala ce s-a intamplat si in Marea Neagra ??? In fine , eu nu inteleg de ce statul nu da odata de pamant cu acesti intermediari care nu fac nimic....doar au firme care incaseaza....trebuie odata si odata aranjati acesti intermediari....din cauza lor multe afaceri au cazut..... Pe langa acesti intermediari ar mai fii evazionistii, cartelurile.......de astia nu se ia nimeni ??? Chiar cred astia de la guvern ca noi suntem pe langa sau poate ar trebui sa ne intrebam noi....oare guvernul asta este capabil sa conduca o tara sau este acolo ptr. asi atinge scopurile personale???
63.
Tibi
Miercuri, 26 01 2011, 23:17
@ Clantaverina eu unde am citit erau Cluj si timisoara, dar na, fiecare cu pasarica lui. nu conteaza unde era investitia, in Oradea probabil era o posibilitate dar Cluj si Timisoara erau o optiune mai buna din cauza proiectelor de autostrada (transilvania si culoarul 4 pan european care prevede trecerea prin timisoara a unei autostrazi si a unei cai ferate de mare viteza in viitor) si cum prioritatea a trecut pt culoarul 4 inseamna ca aveau autostrada mai repede decat pe la cluj...dar in fine, Romania apierdut enorm, degeaba suntem noi smecheri ca Ungurii sunt si mai smecheri.
62.
tibi
Miercuri, 26 01 2011, 23:03
tipic romanesc, ajungem sa ne atacam unii pe altii avand impresia ca unu e mai bun decat altul. Ce olteni, ce banateni..ce mitici , toti suntem o apa si un pamant , vrem sa fim mai smecheri de cat toti crezand ca suntem buricul pamantului. Eticheta e pusa pe noi de mult in strainatate: tzigani, hoti, spaga la vama si in institutii , fara drumuri, ce mai autostrazi. Poate mai faceti si voi cei de la agenda o investigatie si veti afla ca cei de la Volkswagen au venit la Timisoara prin 90'sa cumpere fabrica Tehnometal (unde se facea Lastunul) dar iliescu a fost cel mai "destept" si a zis noi nu ne vindem tara ... asa a vanduto la fratii Cristescu ca sa faca si ai nostii un ban cinstit ..iar acuma...praful s-a ales de tot (chestia asta o spun pe surse confirmate, tatal meu a lucrat la Tehnometal si stie de vizita nemtilor de la VW). Poate acuma aveam si noi oameni calificati in zona pt industria auto, si poate se facea o amarata de autostrada la presiunea lor...cine stie , si atunci mai venea si Mercedes-ul... asta e..papa, ceau sau cum vreti voi
61.
vasile
Miercuri, 26 01 2011, 21:44
ARE MARE DREPTATE ASA ESTE ami aduc aminte ! sa multumim PNTCD ! CRETINI smanglitorii ce coruptie in primaria aia ! vai de mine BIROU SPECIAL PENTRU INVESTITORI SI S A SE FACA PUBLIC ORICE PROIECT ORICE INTENTIE hotilor Tariceanu nu o fost prost
60.
Clantaverina:))
Miercuri, 26 01 2011, 19:48
mai ciocoflenderi,gen bumerang si toate nikurile de la zoo..pe cine pl intereseaza frustrarea voastra banateana?fiecare guvern a furat..ideea ca nimeni nu a investit un sac de tarfa in drumurile din N-V!subiectul se refera la pierderea unei ocazii unice pt romania ..si pt toti acei bagareti si vineti in piept ...fabrica urma sa se faca la ORI LA CJ ORI LA ORADEA..NICI DECUM TM!so get a fk off,ramaneti voi cu Continentalul vostru si poluativa prorpriul oras
59.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 19:14
Dragi olteni pt. ce va agitati atata?! Deocamdata ati venit aici in oras pt. ca la voi nu era bine.....(cel putin asta ii parerea mea....) Daca ati venit aici ar fi bine sa va abtineti si sa nu mai faceti comentari aiurea,lasati prostii care comenteaza despre voi sa vorbeasca in continuare,la cat de tari sunteti in gura sa-r putea ca la un moment dat sa vi se ia un drept la comentarii in banat....daca sunteti veniti aici comportativa dupa regulile de aici....sau plecati acasa....si da banatenii nu au atat de multi studii superioare,pt. ca unii mai trebuie sa stie sa dea si la sapa,sa mature si strada,sa bata si cuie si sa stie si sa schimbe un bec. Nu putem fi toti cu mapa caci ar trebuii schimbat proverbul ;)
58.
ellider
Miercuri, 26 01 2011, 18:27
1. Din moment ce majoritatea posturilor bugetare sunt atribuite pe linie de partid, era greu ca seful unui partid de guvernare sa intervina? Sau sa lase de la el ceva ca "partenerii" de guvernare sa intervina si ei? Este absurd sa sustii ca investitia a picat doar din cauza speculei. Specula cu terenuri exista peste tot in lume. In Ungaria a sarit statul cu pamantul, statul va face drumuri pana la teren la noi era greu? Iarasi avem un politician care nu mai stie cum sa ajunga pe prima pagina a WC-urilor patriei. 2. Pentru banateni tot mai putini. Fratilor, asta este. Cei ca noi emigreaza, si in loc vin altii din vechiul regat. Uitati-va in satele vechi cate "vinituri" sunt si cat de gospodari sunt. De educatie si bun simt nu doresc sa vorbesc. Daca nu ne-a fost bine cand bunicii nostrii vorbeau 3-4 limbi, atunci trebuie sa-i acceptam pe noii vecini. Asa balcanici cum sunt. 3. Pentru oltenii care se isi varsa frustratiile: Din moment ce sunt majoritari e normal sa fie mai multi olteni la conducere. Din clasa mea de liceu 60% a emigrat (banateni), la facultate insa 90% erau din oltenia, si toti au ramas in Timisoara. Asta nu insemna ca ati adus ceva pozitiv aici. 4. Sanatate multa pentru Bumerang"!! Numai bine!
57.
AdrianS
Miercuri, 26 01 2011, 18:24
Bai gunoaie Anonime ordinare ,cat a fost Tariceanu prim ministru mergea cat de cat tara a fost singuru care probabil avea coaie cat voi toti la un loc si la pus cu fiecare ocazie cu botu pe labe pe betivanu de la putere ,voi nu ca el e rau ,Base e de-al vostru ,e mitocan si jeg ca voi . Acuma ca totul se duce pe p3!@ din ce in ce mai rau ( sa nu aud nici un retard ca zice de criza sau grea mostenire ,ca isi umple doar gura cu rahat ) tot nu va invatati minte ,sper sa traiti bine cu marele vostru dicatator ,da altundeva ,de preferat pe o insula izolata de restu civilizatiei unde sa puteti involua la nivelul de maimuta in liniste
56.
Sektor
Miercuri, 26 01 2011, 18:13
daca eram primar dadeam in cap cu patul de la AK la oricare speculant imobiliar, hotzoman si orice fel de recidivist care sa se impotriveasca unei investitii de sute de milioane de euro sau sa incerce sa faca supraprofit din munca altora....noi suntem de vina ca lasam gunoaiele care au inceput cu alba neagra sa dicteze economia locala..."serviciile" locale ce mortzii mamii lor au pazit? degeaba aveti ochi albastri si iq de 150 daca nu sunteti in stare sa realizati ce impact ar fi avut asupra nivelului de trai regional, stabilitate economica, dezvoltare...trebuia in plm sa paziti investitiile cu bata de baseball...va e frica de mafia locala? eliminati-i!!!...asa e daca frecati mana prin buzunare si cititi ziarele 3-4 ore pe zi din 8 ore de munca ...faceam mertzane in romania intelectualilor!!!
55.
Sektor
Miercuri, 26 01 2011, 18:07
asta inseamna sa avem alesi locali dobitoci, talhari infractori si retardati ca primari
54.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 18:05
tariceanu mai bine ar fi tras tare sa se faca autostrada avand in vedere ca negocierile se purtau de mai multa vreme pe acest palier intre autoritati si nemti, degeaba se da mare ca tocmai EL a fost la negocieri, si ce a negociat? Le-a zis alora sa plece direct in Ungaria ca sa nu-i strice lui afacerile pe-aici probabil!
53.
Bumerang
Miercuri, 26 01 2011, 17:51
Taxa de poluare: Efectele taxei de poluare sunt exact inverse cu cele scontate. Cine n-are 10 mii de euro sa ia u citroen nou, de plastic, si fara dotari, sau o dacie de rasul lumii, ala poate doar sa aduca ceva de afar cu 3 sau 4 mii, care consuma putin, si merge bine, sau sa cumpere o gioarsa deja inmatriculata aici, eventual o dacie 1300, care consuma triplu!
52.
Bumerang
Miercuri, 26 01 2011, 17:45
Lasati presupusu' si cititi ce au spus nemtii "Intr-o recenta conferinta de presa, oficialii de la Daimler au declarat: investitia de la Timisoara a cazut din cauza unei starii jalnice a drumurilor, instabilitatii fiscale din Romania, precum si lipsei de forta de munca calificata ce determina cresterea ireala a salariilor. " Sursa Agenda 27 07 2008 ... .agenda.ro/news/news/9616/mercedes-de-la-timisoara-la-kecskemet.html Deci, domnu' Motocicleanu, o fi spagari in Banat, nu zic nu. Insa in Bucuresti daca ar fi fost, cereati mai mult! Infrastructura si coruptia va rupe gatu', si in Bucuresti. Obligati firmele mari sa investeasca in "kakapitala", sau in Muntenia, si-i cazati in vile cu hazna! In momentul in care vestul tarii se leaga Europa, de care apartine firesc, o sa fie calatoria de la Timisoara la Bucuresti mai lunga decat la Berlin! Instabilitatea fiscla, este modul diplomatica de a spune, coruptie la nivel de stat!
51.
Bumerang
Miercuri, 26 01 2011, 17:17
@Anonim 50 Mai Parpanghel, mai musca odata din praz, si incearca sa-ti activezi cei doi neuroni. Cam ce crezi tu, de ce nu sunt banateni multi la institutiile de invataman, sau in posturi de conducere? Ia sa vedem, cat de perspicace esti? Raspuns: Pt ca studiaza in Germania, Austria, Ungaria, USA, sau prin alte locrui ale lumii, sau ocupa acolo posturi de conducere, la diferite nivele. Capsunarii sunt de obicei din Oltenia sau Moldova, chiar daca unii se dau banateni! In clasa mea din liceu, pana in 87 cand am facut bacul, 50% nu erau romani! Nemti, unguri, sarbi, chir si un polonez si un slovac am avut. Este de prisos sa mai spun ca majoritatea nu mai sunt in tara. Si din romani banateni, am intalnit doi, intamplator aici in Germania! Da' de unde sa sti tu chestii de astea.....
50.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 16:24
am o intrebare pt banatenii care au ceva cu oltenii: cum se face ca fff putini banateni ajung la o institutie de invatamant superior? va deranjeaza ca oltenii ocupa majoritatea posturilor de conducere? poate daca v-ar interesa mai mult sa invatati ati fi si voi pe acolo....si sa mai luati si dexu din cand in cand in mana sa vedeti cine vorbeste cel mai corect limba romana....
49.
fan-viola-Tm
Miercuri, 26 01 2011, 14:52
Tu vorbesti miticule,care a-i vandut rezervele de petrol din Marea Neagra?taci din gura ca voi astia de la Bucuresti n-ati vrut ca Mercedes sa deschida o fabrica langa Timisoara.N-ati facut 1km.de autostrada,infrastructura este la pamant din cauza voastra,adica a Bucurestiului.Nemtii de aceea au ales Ungaria deoarece au o infrastrctura superioara tarii noastre.Intr-o zi ne vom declara independenta fata de mizeria de la Bucuresti. BANAT IS NOT ROMANIA.
48.
maricika
Miercuri, 26 01 2011, 14:51
s-a realizat in UNGARIA pana la urma pt ca noi nu avem ifrastructura!tiristii germani se trag de cap cand aud ca au de mers in romania!ROMANIA =COUNTRY WITH NO ROADS!
47.
Ardeal-Timisoara
Miercuri, 26 01 2011, 14:37
Asa ne trebuie daca nu suntem in stare sa punem la punct miticii.Au ajuns ardeleni si banatenii sa fie condusi de niste tzigani bulgari. Unde este mandria noastra? Sa ardem Bucurestiul.
46.
banatan
Miercuri, 26 01 2011, 14:30
.....gunoi borit.....si cam cit era partea ta ?,desteptu p...atriei......si cam cit a-ti luat spaga ca sa introduceti taxa auto....???????? Doar cind BANATUL se va auto administra, si nu vom mai depinde de lichelele de la bucuresti, va fi altfel.....hoti ordinari!!!!
45.
Bogdan
Miercuri, 26 01 2011, 14:03
Caline, fotomodelule, neasemuitule, prea luminatule, lichea ordinara, pus la carma ministerelor ca si marioneta, TU VORBESTI? Am citit toate comentariile, si totusi nu am vazut o parere legata de faptul ca, oriunde in tara, nimic nu misca fara vointa MAFIEI cu sediul la Bucuresti, aici, "in provincie", cum spun boraturile de la Bucuresti, sunt doar niste filiale ale "preamaritei conduceri".
44.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 14:02
Si cu ce ajuta ca spune acuma? Desi nu cred neaparat adevarata ipoteze lui pt ca in primul rand motivul infrastructurii proaste a fost dierct invocat de Mercedes si in al doilea rand la cate tzepe a tras omu asta....cuvantul lui nu merita nimic!
43.
timisorean
Miercuri, 26 01 2011, 13:47
@anonim 23... da, pai ce sa mai spun... ca de cind ai venit tu in Banat, de vreo 2-3 ani la scoala, cred ca nici nu stii care-i situatia pe aici. Cit despre munca, cred ca confunzi prazaria, sau mai bine tzigania din oltenia ta cu Banatul!!!
42.
runway
Miercuri, 26 01 2011, 13:45
Vrei sa Fumezi Inteligent? Solutia : Tigara Electronica - Fumeaza mai sanatos, fara miros si mult mai economic! - 20 Pachete de tigari cu 27 Ron - Iti surade ideea? Te asteptam pe w w w . eTigaraRunway . ro
41.
ionut`
Miercuri, 26 01 2011, 13:22
nu stiu de ce ne miram atat? nu se vede ca Romania este cea mai corupta tara? si in ea traiesc capii mafiei? eu unul nu ma mai mir de ce ne refuza toti ... si cu spatiul Schengen... PACAT !!!!
40.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 13:15
a fost dat jos de la guvernare ca nu si-a facut datoria atunci cad trebuia, acum da vina pe alti, ce realizari avem din guvernul tariceanu, dupa el nu sant toate lucrurile ok sau destule dar misca ceva chiar daca nu de toate ne putem mandri
39.
Bumerang
Miercuri, 26 01 2011, 13:05
Asa-i romanu'! Vra mult si primeste putin, sau chiar nimic pana la urma. Banatul si Ardealul prosperau atunci cand era conduse de unguri si nemti. LAs' c.au preluat romanii puterea acuma, si fac tot ce trebe! Se dau peste cap de competenti ce sunt! puntei unguri si nemti la conducerea judetelor si a localitatilor, si atunci veti avea schimbari. Pana atunci, tepe, tuniri si alte susanale balcanice!
38.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 12:50
Putea sa faca minuni, asa-i? Tara asta prea crede in vraji, minuni, horoscoape.
37.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 12:31
a fost la guvern si putea sa faca ceva, ce sa facut in timpul guvernari dansului? acum doreste sa culeaga roade de la pomul neplantat. pai de unde roade daca nu este pom?
36.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 12:30
a fost la guvern si putea sa faca ceva, ce sa facut in timpul guvernari dansului? acum doreste sa culeaga roade de la pomul neplantat. pai de unde roade daca nu este pom?
35.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 12:30
a fost la guvern si putea sa faca ceva, ce sa facut in timpul guvernari dansului? acum doreste sa culeaga roade de la pomul neplantat. pai de unde roade daca nu este pom? guvernul tariceanu nea lasat o mostenire negativa
34.
Viorel
Miercuri, 26 01 2011, 11:50
Ramona are dreptate la Arad erau terenuri, acum nu mai stiu care e situatia, niste terenuri ale ADS ului chiar bine plasate fata de oras dar,,,,,,,,,, ce sai faci acele terenuri au ajuns sau vor ajunge acolo unde trebuie!
33.
Ramona
Miercuri, 26 01 2011, 11:33
Daca guvernul lui Tariceanu declara investitia de interes national, o halca mare de pamant putea fi expropriata si proprietarii platiti la pretul pietei. Dar, de fapt, nu s-a vrut fabrica in Romania. S-au gasit scuze iar scuzele bine ticluite aduc comisioane bune. Asta se face de 21 de ani. Pe vremea lui Tariceanu supermarketurile au gasit pamant pe unde-au vrut sau nu?
32.
Eugen
Miercuri, 26 01 2011, 11:20
Are dreptate Tari, aici in Arad, Timis si poate si Bihor sunt doi mari latifundiari care controleaza terenurile din jurul celor 3 orase . La Arad o firma care vroia sa construiasca un supermarket(de parca n-ar fi destule) a dat 1.9 mil eur pt 2.3 ha adica ...... socotiti si voi cat a costat metrul patrat!!!!!!!! Terenurile le-au obtinut si cu ajutorul comisiilor locale si judetene de fond funciar!!!!!!!!!
31.
Romania PCR
Miercuri, 26 01 2011, 11:09
si daca spunea sareau si mai multi sacali sa ia si iei o bucatica. Vad acuma cum ii cu autostrada timisoara lugoj. Primarul din belint a impartit terenul la care na gasit proprietari rudelor. Cam tot traseul apartine firmelor . O intrebare cine a desenat traseu proiectantul? :)
30.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 11:08
Aham,ai dreptate domnule Tariceanu,ca Insula Serpilor a vandut-o Falca sau Ciuhandru dupa ce a cheltuit amarata asta de tara tone de bani sa o primim inapoi...Ca nu va mai satura Al de Sus...
29.
Ostaficiuc
Miercuri, 26 01 2011, 11:07
INCREDIBIL!!! Tot Tariceanu e de vina. Omul iti explica clar ce s-a intamplat, deasemenea iti spune ce au oferit ungurii, iar noi il scoatem vinovat tot pe Tariceanu. CHIAR NU VEDEM CA NU SE MAI MISCA NIMIC IN TIMIS? Nu Prefectura are terenuri, ci Consiliul Judetean si eventual Primaria (ma indoiesc ca avea 300 de ha). Adica HOTII NOSTRI sunt mai buni ca sunt timiseni?
28.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:59
de ce nu a zis atunci nimic? acum s-a trezit????
27.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:48
dorinta de a culege fructe nu pomul care nu a fost plantat
26.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:48
dorinta de a culege fructe nu pomul care nu a fost plantat
25.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:47
dorinta de a culege fructe nu pomul care nu a fost plantat
24.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:45
Dar ce treaba au autoritatile locale....cand foarte simplu prefectura care ii condusa de guvern putea sa le dea un teren....deci tot ei sunt de vina.....sa tinem cont ca prefectura ii partea guvernului in teritoriu si detine si ea la randul ei teren :)) asa ca Tariceanule nu te-ai gandit bine de cine sa comentezi...daca spuneai lucrul asta intr-o zona de oameni usor de manipulat poate te credeau astia...dar in Timis,Arad si Bihor nu cred ca ai vreo sansa sa manipulezi pe cineva...
23.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:44
Da, stilul tipic de Banat:sa ne imbogatim prin tunuri, nu conteazaq decat suma bagata in buzunarul propriu, terenuri parloaga sunt cacalau in tot judetul, ca este grea munca, nu e asa? Foarte bine au facut nemtii ca si-au bagat poola in giura speculantilor si i-au lasat cu buza umflata. traiasca criza, cea care i-a lasat pe "oamenii de afaceri"fara sansa de a deveni milionari din nimic! La munca, scarnaviilor!
22.
Liviu
Miercuri, 26 01 2011, 10:29
Dar poate vrei tu sa faci o fabrica citroen ca si asa faci milioane de euro de pe urma firmei respective.si nu mai comenta atat de autoritatile locale din judetele astea care chiar au facut ceva.pe cand tu,samsar de masini,ai marit taxa auto pana la refuz sa iti rotunjesti averea
21.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:28
are dreptate tariceanu,romanii sunt oportunisti,si se gindesc doar la burta lor,si nu la populatie,pentru ca daca se creeaza locuri de munca,oameni o duc mai bine,si cumpara case,masini,consuma in general,dar daca dobitocii ,adica un grup restrins se gindesc la matul lor gros si la ceafa lor de comunisti,tot acolo v-om ramine si nu este singurul caz,si in caras severin,loc bocsa,s-a dorit deschiderea unei fabrici acum 2-3 ani,nu dau nume,si conducerea locala,a cerut ceva in plus ,pe linga,nu s-a mai deschis nimic. Normal ca ,umflati de acolo s-au gindit la ei,nu la populatia orasului saracita pina la maduva.Sa le dea Dumnezeu sa moara de foame,cum au facut ei cu populatia orasului.
20.
Cosmin
Miercuri, 26 01 2011, 10:25
Vrajeli ordinare ale acestui incapabil.nu a facut nimic in mandatul sau si acum da vina pe autoritatile locale din respectivele judete.dar atunci de ce nu a vorbit nimc?cu adevarat penibil
19.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:21
Citesc comentariile si simt nevoia sa adaug: daca vedem paiul, hai sa observam macar si barna. hai sa aruncam la cos cotele prea inalte de auto-stima, fiindca sunt ca un bolovan greoi si de prea mult timp legat de picior... Dupa ce ne arata ultimii ani in zona, trebuie sa fii rau de tot batut in cap sa nu constati ca suntem condusi si aici de structuri mafiotizate si puse pe scos bani si din piatra seaca. hai saa nu-i mai mangaiem pe crestet, oricat de banateni s-ar da ei. Ca sutul in fund tot noi ni-l luam...
18.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:21
Timisoara tot mai neatractiva. Daca vrei sa iti faci o fabricuta cu fonduri europene mai intai trebuie sa ai terenul. Acum am cautat pe net: 30E/m2 in parcul industrial Torontalului. Daca mai pui ca platesti TVA-ul si la teren si la utilije din banii tai, plus ale cheltuieli nedeductibile, inseamna ca trebuie sa ai vreo 300.000 euro din start ca sa faci fabricuta. Din astia cam jumate sunt pe teren.
17.
Ovidelu Draganelu
Miercuri, 26 01 2011, 10:09
Normal, premierul tariceanu se refera la dl. Draganescu, fostul prefect liberal,cand spune ca...auroritatile locale au dat o mana de ajutor speculantilor imobiliari. Acum e prea tarziu, dle premier. Atunci ati avut toate informatiile si nu ati facut nimic. Acum va plangeti. Jenant!
16.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:07
Securistul de Man de la Carani, el a cumparat pamant ca inecatul cu banii nemtilor, sperand sa-l vanda la perturi de n-ori mai mare celor de la Mercedes. Sleahtei lui de securisti nu i-a mers.
15.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 10:05
La Caransebes nu ajunge autostrada. Pana acum jumatate de an era un cosmar sa ajungi de la Timisoara la Caransebes. Am facut si 2:30. In perioada aia, Resita nu avea nici un parc industrial, se tot lalaiau unde sa il faca si cine ar mai face fabrici intre munti?. La Lugoj centura nu era finalizata (care apropo, nu are profil de autostrada), de autostrada spre vest nu se auzea nimic sigur. Deci singurele varinte viabile erau orasele de la granita.
14.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 09:44
Si pentru cei care intreaba de ce nu a fortat mana autoritatilor locale, tin sa le asuc aminte ca banatenii in general se pisa impotriva vantului: voteaza cu partide moarte, si cu primari mumii... Ne credem mai mandri dar din pacate in cazul acesta este semn de prostie crasa!
13.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 09:41
Ha ha ha, cand ii aud pe unii vb de spaga la asa nivel, ma faceti sa rad. Crezi ca Solectron, Continental, Siemens, B&D, P&G, etc au deschis in Timis doar dupa ce au dat spaga? NU, NU si NU. Le-a placut ce au gasit ca si personal, ca si pret la teren, ca si salarii. Sa stiti ca inclusiv salariile romanilor acum sunt mai mari decat in Ungaria(cel putin la doua corporatii mari stiu cu siguranta asta), ce sa mai vb de 300 HA fara nici un ban. Priviti in Cluj, Nokia, chiar credeti ca dat spaga ca sa deschida in Romania, pai atunci stateau bine merci cu toata fabrica in DE, nu o mutau aici. Da, eu cred ca "fruncea" a vrut sa faca o megafacere fara sa munceasca, asa cum este stilul banatenilor.
12.
Dan
Miercuri, 26 01 2011, 09:39
Daca stiam,,le dadeam terenul meu,...48000mp.......si asa primesc 300 ron/an de la asociatie,..egal cu "0". Se aude ca au cerut pe un teren in Arad ,15 milioane de euro,...eu il dadeam cu 500000-600000
11.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 09:32
PAI CUM SA OFERE FALCA CEVA FARA SA-SI IA EL CASUL GROS DE ACOLO?!? CRED CA GLUMITI! FACE NUMAI CE NU NE E NECESAR IN ARAD DAR SA POATA ADUNA SI EL CEVA, NU? SI COMPANIA AERIANA LOW-COST RYANAIR AM PIERDUT-O TOT DIN LACOMIA LOR
10.
Un timisorean.
Miercuri, 26 01 2011, 09:11
Ce fecale scoate pe gura acest nimeni in drum.Care a stat 4 ani cu ajutorul comunistilor la carma tarii.
9.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 08:35
Ba desteptule, dai vina pe autoritatile locale, pai cine era premier, cine avea putere de decizie? Normal ca jmechri ca tine care stiau din timp de intentia nemtilor au vrut sa se imbogateasca au cumparat terenul din timp si au pregatit utilitatile, da de lacomi ce au fost nu le-a iesit.
8.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 08:19
Buna dimineata D-le Tariceanu. Nu ti-au intrat banii in cont ? Poate data viitoare o sa ai mai mult suuces. Multumeste-te cu "putinul" primit in perioada de "glorioase realizari" Articol de umplutura - "copy - paste"
7.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 08:11
e simplu, cu cat omul s-a civilizat mai mult cu atat gandeste in folosul comunitatii, cu cat e mai aproape de regnul animal cu atat gandeste doar in interesul personal.
6.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 07:16
texte, mai bine ar recunoaste ca nu s-au inteles la spaga!
5.
Sakura
Miercuri, 26 01 2011, 02:59
S-o creadă cucu că a durat atâţia ani să-şi aducă aminte pe cine ar putea da vina. Dacă asta era singura problemă, putea să rezolve lucrurile la Caransebeş, unde primarul era şi este liberal. Apropo, pentru petrolul din platoul continental al Mării Negre cine este de vină că l-a înstrăinat gratuit prietenilor? Zeul Neptun poate? Năstase ne-a lăsat fără zăcămintele de uscat, tăriceanu fără cele marine. Normal că acum sunt pe cale să facă o alianţă, sunt exact la fel de hoţi.
4.
Bogdan
Miercuri, 26 01 2011, 01:23
Sa spunem ca faceau specula,ar fi cerut 35000 euro pe hectar venea cam 10.500.000euro,la 1 miliard investitie se asteptau sa cumpere moka terenul?Daca merg in Germania sa deschida o fabrica o sa gaseasca teren comasat cu 2000 euro /ha ,vrajeli de popa beat.Altele au fost interesele,nu terenul,probabil CPT vroia cota parte din ce se producea sau a cerut spaga mai mult decat facea fabrica :))))))
3.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 00:09
Se mai cunosc cazuri de orase din Banat care au ramas in urma datorita speculei cu terenuri.
2.
Anonim
Miercuri, 26 01 2011, 00:08
Adevarul ca e jale cu specula asta imobiliara. Cine e tampit sa dea tot atatia bani pe un teren cat pentru toate utilizale de care are nevoie?
1.
Anonim
Marti, 25 01 2011, 23:46
Ehhh daaaa, hotul striga hotii :) De ce nu a venit personal si de ce nu a dat cu pumnu in masa sa se realiseze investitia de la Mercedes?
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată