Cozmin Gusa catre rezervisti: "Ati mancat la popota, ati furat din banii statului"

Joi, 27 01 2011, 09:32
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Aseara, la Realitatea TV, Cozmin Gusa a lansat un atac virulent la adresa unor militari pensionari, "obedienti ai sistemului, care nu ati facut nimic". A iesit un adevarat circ!

cozmin gusa 1La emisiunea "Realitatea te priveste", spiritele s-au incins puternic. In studiourile postului de stiri erau invitati Cozmin Gusa si doi pensionari militari, care se plangeau de taierea pensiilor de catre Guvernul Boc.

Probabil s-ar fi asteptat ca Gusa sa le ia apararea, insa acesta i-a atacat dur, reprosandu-le, printre altele, ca nu au fost solidari cu cetatenii afectati de taieri anul trecut:: "Daca veneati in ajutorul categoriilor profesionale care au creat valoare in Romania, care au fost defavorizate anul trecut, v-as fi apreciat foarte mult. V-ati apucat sa zbierati acum ca doar drepturile dumneavoastra sunt afectate. Situatia in Romania este prea disperata ca sa mai accept populisme din astea".

"Armata iese in strada numai la ordin",i-a raspuns un colonel in rezerva. Gusa a replicat: "Lasati-ma in pace cu armata. De ce ne-ati aparat? Nu ati creat nimic, ati fost niste obedienti ai sistemului si luati pensii de 800 si de 1000 de euro. Va rog frumos, fiti moderati".

"Nu mai jigni! Esti un nesimtit la fel ca si cei din guvernele astea", i-a replicat Adrian Hozoc, colonel in rezerva.

Cozmin Gusa nu s-a lasat intimidat si si-a continuat atacurile: "Sunteti niste privilegiati care nu ati facut nimic tot timpul. Ati mancat la popota, ati furat din banii statului roman. Am facut armata si stiu. Nu ati aparat Romania de nimeni. Ati slujit conducatorul mereu. Nu v-ati pus problema ca trebuie sa scapati Romania de Ceausescu? Aveti o pensie de o mie de euro si strigati doar cand va pasa. Sunteti o casta care ati influentat puterea tot timpul si nu doresc sa accept asemenea privilegii", a incheiat Gusa.

Apararea colonelului in rezerva Constantin Teodorescu a fost... slabuta: "Am participat la toate lucrarile din economia nationala si la majoraritatea lucrarilor din sistemul militar de aparare".

Citit de 5970 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
54.
clearence
Marti, 15 03 2011, 21:09
Problema consta in diferentele uluitoare intre pensiile militarilor, unii au 20-30 milioane iar altii 100-200 de milioane.Cum se justifica aceste diferente fff mari? Probabil unii militarasi au fost mai descurcareti si s-au descurcat , s-au strecurat pe langa zecile de amendamente la Legea pensiilor militare. Cei care urla de zor sunt cei ce-si vor pierde privilegiile , pensiile nemeritate. Cei care au facut IRAK-ul , Bosnia si Afganistanul sunt inca in activitate, nu au iesit la pensie.Cei cu pensii fff mari sunt convinsa ca nici macar nu au vazut frontul, sunt niste trepadusi, fripturisti, contopisti, care au stat la caldurica dar au stiut sa profite de situatie si de legile alambicate date special pentru gusteri.ASTA E SI BINE FACE GUVERNUL CA LE MAI TAIE DIN PRIVILEGII. CU CAT MAI REPEDE CU ATAT MAI BINE.
53.
PANI HACITIN
Luni, 14 03 2011, 20:55
Daca militarii sunt privilegiati,tu de ce nu mergi la armata? Nu te opreste nimeni! Fa-o repede si peste 30 de ani vei primi si tu o pensie nesimtita! Activitatile sunt facultative! N-ai treaba cu instructia, cu poligoanele, cu aplicatiile, cu tragerile pe timp de noapte, uneori la -15grade sau pe ploi mocanesti de toamna! Ai dreptul la vacante, de cate 6 luni, in Afganistan, Irak, Somalia, Bosnia, Albania-''ALL INCLUSIVE", totul moaca, ba chiar esti si platit!. Pentru distractie, adrenalina,divertisment, in unele din aceste pachete de vacanta intra cate un glonte sau o schija, o mina antipersonal, o incarcatura exploziva artizanala...un sicriu de plumb, avansare in grad, onoruri militare, sobor de preoti ! Daca tu, din diverse motive, nu mai poti intra in sistemul militar, fa-i chiar cu forta un bine copilului tau(el e minor si nu-si da seama ce bine vrei sa-i faci) si trimite-l, la 14 ani, la un liceu militar, iti sugerez Cimpulung Moldovenesc! Patru ani tu nu vei avea nicio grija .....STUPIDITATEA SI INVIDIA NE FAC VIATA AMARA .....AMARA......In rest numai de bine ...
52.
PANI HACITIN
Luni, 14 03 2011, 15:41
Ar fi foarte bine daca cei care nu sunt in cunostinta de cauza, nu ar vorbi. Singurii "nesimtiti" din tara asta sunt guvernantii nostri si lingaii lor. Dezinformarea este cea mai sigura si eficienta arma pe care o poate folosi cineva intr-un razboi psihologic. Si acum, guvernantii nostri, exact asta fac. Dezinformeaza voit pentru a-si atinge principalul scop: dezbinarea categoriilor socio-profesionale. Odata dezbinarea realizata este de la sine inteles ca reactia la masurile antisociale nu are efect. Sau altfel spus, are un efect gen "cainii latra, caravana trece". Intradevar, deja pot sa afirm cu tarie ca si pensionarii militari au fost infranti. Hai sa facem pronosticuri sa vedem cine urmeaza la sacrificare. Medicii? Ei au fost demult redusi la tacere. Dascalii, politistii, finantistii? Nuuu...ei au fost! Eu am curajul sa fac primul pronostic: urmeaza militarii activi. De ce credeti ca lor le-au marit salariile? Pentru ca li se pregateste o mare surpriza. Urmeaza si la ei reduceri masive. Iar guvernantii stiu cum gandeste romanul... nu cred ca mai este nevoie sa explic ce am vrut sa spus! Atunci o sa strige si ei in gura mare dupa ajutor, dar o sa strige degeaba, fiindca nu o sa-i auda nimeni. De ce nu o sa-i auda nimeni? E usor de inteles: doar suntem romani si suntem nepasatori la suferintele altora. Strigam doar atunci cand ne sunt afectate propriile interese. In rest, nu vedem, nu auzim nimic...
51.
PANI HACITIN
Luni, 14 03 2011, 15:23
În anii de până în 1989, să fii ofiţer în armata României, era o cinste iar cel care intra în rândurile armatei era privit, în general, cu stimă şi respect de majoritatea populaţiei. Am intrat în rândul armatei cu gândul să pot ajuta la creşterea României şi să particip, în caz de nevoie, la apărarea ei. A venit mişcarea din ’89 şi credeam, în prostia mea, că rămânând în cadrul armatei voi reuşi sa fiu văzut de ceilalti, cel puţin ca pâna atunci. Ce a urmat ? Intrarea în NATO a necesitat reducerea masivă a efectivelor armatei şi am înteles aceasta. Drept urmare, am trecut în rezervă dupa 25 de ani de activitate cu drept de pensie, pensie penalizată datorită faptului ca nu aveam, vechimea de 30 ani. Până în 2000 cadrele militare se deplasau la serviciu şi prin oraş în uniforma mândri ca fac parte din armată. Acum se strecoară anonimi pe poarta unitţtii în haine civile în care sa nu atragă atenţia, ruşinându-se parcă de apartenenţa la instituţia militară. Iar prin oraş ce să mai spun ! Ştiu că aşa cum orice pădure îşi are uscăturile ei, şi în armată au fost persoane care, din diverse motive, nu au fost exemple de urmat, dar acestea, ca procentaj, nu au depăşit procentul persoanelor cu apucături similare din populaţia României. A urmat dezastrul pornit de actuala guvernare, sub care, pensionarii militari, au ajuns asistaţi social,
50.
EM
Luni, 31 01 2011, 12:33
SINCER CRED CA TREB. SA LE TAIE PENSIA . AM FACUT SI EU ARMATA SI AM VAZUT SI EU CUM STAU TREBURILE PE ACOLO.VENEA CAMIONUL CU ALIMENTE,O DUCEAM LA DEPOZIT IAR CAND MERGEAM DUPA ALIMENTE NUMA VEDEAM CA DIFERITE ALIMENTE NUMAI ERAU.BENZINA ,MOTORINA SE FURA IN DRACI DE LA PARCUL AUTO.PE MILITARII IN TERMEN II DUCEA LA LUCRU PE ACASA CADRELE MILITARE,DE LA CULES PORUMB PANA LA PUS GRESIE ORI CE FACEAU BAIETII. DUPA CE S-A FACUT ANGAJARI AU VENIT BAIETII DESTEPTI CU ALTE SMECHERII: 5 000 EURO CA SA FII ANGAJAT(EX. POMPIIERI ARAD) SI AU FOST UNII CARE AU DAT BANII SI TOT NU AU INTRAT.IN LEGATURA CU INTERZICEREA UNEI FIRME ,EU STIU PERSONAL PE CINEVA CARE LUCREAZA IN ARMATA SI TOT ARE FIRMA.DIN 10 CADRE 9 AU SITUATIE FINANCIARA CU MULT PESTE MEDIU SI ATUNCI DE CE SA LE PLANGEM DE MILA?CE VOUA VI SE PARE NORMAL SA FURI O FIATA INTREAGA SA FACI AVERE,IAR LA PENSIE SA LE TREB. O PENSIE PESTE 1 000 EURO ACUM CAND TARA II IN ACEASTA SITUATIE?TREB. SA FI DIN SISTEM SA LE DAI DREPTATE.
49.
Anonim
Vineri, 28 01 2011, 20:19
are dreptate gusa cind s-a taiat 25% la bugetari nu au facut emisiuni nesfirsite cu tineretul care e plin de rate si copii la scoala si nu li se ofera nimic,acesti pensionari au vile si masini de pe timpurile bune si acum nu pot trai cu o pensie mai mare decit a multor bugetari
48.
Anonim
Vineri, 28 01 2011, 16:25
aveti rabdare, nu va ramane nimic din acesti lachei imperiali, Gusa a mai fost batut pe strada de revolutionari, aduceti-va aminte la acel miting a aparut si acest informator al secu Gusa Cozmin, dupa nume lumea ia dat in guse. Rusine sa-ti fie banditule! De unde ai tu milioane de euro?? nemernicule si acuzi militarii ca au furat de la popota. Ce sa fure de acolo?? toate mesele erau platite, numai soldatii nu plateau masa. Rusine sa-ti fie traseist securist si cadavru politic.
47.
Anonim
Vineri, 28 01 2011, 15:41
Am apucat sa vad looserii chiund de bucurie si strigind sloganul "Jos Securitatea" in 1989 si am vazut unde a ajuns Romania. Ma gindesc cu groaza la ziua cind ARMATA Romaniei se va desfiinta de tot prin grija celui iubit dintre paminteni escrocul national Traian Basescu si nu se va mai vedea deloc Romania. Lacheii si slugaii bisnitarului national isi fac datoria . Asa sa ii ia Dumnezeu, deoarece pe vremea regelui motoo era " NIHIL SINE DEO.
46.
vasile
Vineri, 28 01 2011, 15:37
Pe uşa vilei de la Cornu a lui Cosmin Guşă scrie "Live Fast", probabil fără nici o legătură cu scurta sa viaţă politică. Tot pe uşă e desenat şi un cap de mîţă. Vila cu trei niveluri posedă un teren de tenis cu nocturnă şi cîteva rînduri de pomi. Proprietatea lui Cosmin Guşă e cocoţată tocmai sus pe deal, de unde poate să aibă o panoramă cuprinzătoare a majorităţii proprietăţilor politice din zonă. În faţă are un Jeep Grand Cherokee, o limuzină Lexus şi un Mercedes A Classe. Lîngă vilă, un bătrîn sortează o movilă de ceapă, iar pe terasă Cosmin Guşă citeşte în linişte. Întreaga proprietate este evaluată la peste 5.000.000 de euro. Bani de furat. Toată presa îl scuipă în chelie pe lacheul lui Pazvante Chiorul Cozmin Guşă, un şobolan dresat de Serviciile Secrete: KGB, CIA, MOSSAD, SRI (I)
45.
boieru'
Vineri, 28 01 2011, 10:02
nu inteleg de ce esti acum Gigi Duru cand esti un nimeni, de ce n-ai desfiintat armata, politia, pompieri, jandarmeria cand ai fost de 2 ori la putere si in functii de conducere si la PD si la PSD....n-am nimica cu armata e treaba lor, dar mai Gusa esti mare cameleon, te schimbi cum bate vantu'........
44.
Anonim
Vineri, 28 01 2011, 08:33
Pensii si salarii mult prea mari pentru militarii care freaca menta prin cazarmi. pentru cei care si-au riscat pielea prin razboaie as mai intelege dar nu si pentru ceilalti
43.
Anonim
Vineri, 28 01 2011, 08:32
draga Anonim 42, te inteleg, dar tu arunci toata armata in comunismo-securist, pt tine numai veteranii de razboi au onoare. Apoi este un lucru care nu il intelegeti absolut deloc. Tot dati cu principiul contributivitatii. Pai oamenii astia nu au contribuit cu nimic pt ca statul a avut lege de la Cuza Voda ca armata sa nu plateasca contributii si sa fie separata datorita privatiunilor serviciului militar. Cred ca ai inteles ca nu poti aplica asta la cei ce fara vointa lor nu au putut sa faca asta. Despre privatiuni, pot spune ca in timp ce tu erai la Revelion cu sampania in fata si cu iubita goala in pat, militarul era de serviciu cu pistolul la brau si in cizme. Asta e una din sutele de privatiuni. Mai spun una, ei nu au voie sa aiba firme pe cand tu anonimule poti face firma, asta daca te duce capul
42.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 21:32
@41. Nu ai inteles nimic din esenta disputei, cum de altfel nu puteti intelege nicicare din cei care va considerati speciali. Nimeni nu a dorit sa va fie sef, dar nu intelegeti un lucru simplu: pensia este un drept constitutional cu un cuantum bazat pe baza propriei contributii din perioada activa, si nu pe masura propriei autoevaluari a respectului care vi-l datoreaza societatea. Respectul, onoarea, demnitatea sunt trasaturi de caracter care se castiga cu foarte multa munca, curaj si sacrificii in orice meserie. La nivel de breasla, categoriile cu pensii speciale, majoritatea cu legaturi directe din fostele structuri securisto-comuniste ceausiste, n-au nimic comun cu aceste trasaturi. Pacat de veteranii de razboi in viata, singurii demni de respectul societatii, sa vada gradul de decadere a acestor mii de generali si alte grade de ofiteri superiori fara o zi de razboi in cariera, care fac atata necinste Armatei Romane.
41.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 20:47
dar ce ati vrea ca in armata sa fie soldatul sef? asta in mintea lui Guse, un traseist politruc de 2 bani, un looser.
40.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 20:29
Toti barbatii acestei tari pana in jurul anului 2000, am facut armata obligatorie, unde majoritatea acestor indivizi cu functii in unitatile militare se purtau execrabil, dand dovada de lipsa de educatie si respect fata de semeni, asa ca daca e vorba de drepturi intradevar cuvenite a cetatenilor acestei tari, este considerarea perioadei de armata ca vechime in munca cu venit echivalent soldei medii de ofiter. Militarii in termen sunt singurii care au fost folositi activ in mod obligatoriu pentru diverse misiuni la cererea statului si nu cadrele armatei care in mod voluntar si-au ales aceasta cariera pentru usurinta admiterii si privilegiile obtinute fata de alte meserii civile, patrotismul cel invoca acum fiind inexistent in lipsa pericolului unei situatii de razboi
39.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 20:23
In sfarsit unul care spune lucrurilor pe nume, m-am saturat de toti comentatorii care nu fac nimic si asteapta sa le pice bani si privilegii "din cer" (psd) .. mi-e de-a dreptul scarba de Antene, REALITATI si alte programe securiste care promoveaza mediocritatea in tara asta, incearca sa puna frana cu orice pret
38.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 19:06
gusa a fost de nota 10, bravos,bravos cozmine! sunt pline birturile si bombele de cartier de apv-sti in rezerva care o freaca toata ziua-n ele.inca odata bravo.
37.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 18:49
DA DL. GUŞĂ, AVEŢI PERFECTĂ DREPTATE!, ARMATA, SECURITATEA, MILIŢIA AU FOST BINE MERSI PRIVILEGIATE PE TIMPUL DICTATURII CEAUŞISTE. NU MAI VORBIM DE TORŢIONARI CU PENSII UMFLATE. SĂ SE APLICE SISTEMUL CONTRIBUTIVITĂŢII!
36.
giury
Joi, 27 01 2011, 17:41
Nu trebuie desfiintzate armata ,polizia ,guvernul,etc dar nici sa se creada buricul pamantului si sa-si bata joc de noi(cu salarii ,pensii si alte beneficii uriase),atata timp cat pe noi cei multzi n-e trimit la lupta, ne amendeaza si i-si bat joc cu salariile pensiile etc...pe care n-i le dau.Ar trebui sa tzina cont ca traiesc din banii publici, ei sunt sclavii nostri nu noi !
35.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 17:09
rezultatul final al comentariilor, romani faceti tot posibilul si inrolati-va in armata, veti huzuri, toata ziua somn, mancare la popota, haine gratis si bani multi. Sa solicitati sa nu faceti serviciu cu arma, sa solicitati sa nu faceti instructie indiferent de timp anotimp si starea vremii, sa nu va trimita in misiuni, sa nu zburati, sa nu trageti, sa nu lucrati cu mine, explozivi, tancuri, rachete, etc. Sa solicitati post de sef la birou cu bani multi si munca ioc. Dar oare sunt atatea functii pentru toti frustratii din Romania??? pentru Guse nu s-a gasit decat la spalat de vase si planton schimbul 2, de asta uraste armata. Rusine sa-ti fie politician de carpa, de 2 bani. Bine ti-a spus LOOSER !!
34.
Tineri pensionari APV la munca
Joi, 27 01 2011, 16:56
militari restructurati datorita NATO merita o pensie IN CONCORDANTA STRICTA CU NUMARUL ANILOR LUCRATI EFECTIV! Dar acesti nesimtiti au iesit cu salarii compensatorii+pensie intreaga la 30-40 de ani, ceea ce este o gainarie. Corect ar fi fost sa primeasca pensia intreaga la implinirea varstei legale de pensionare. La o varsta de 40 ani sa puna mana pe lopata sau compas si sa lucreze daca ii duce capul! Daca nu in Corea in armata comunista
33.
In Romania pensia militara are regim special
Joi, 27 01 2011, 16:49
Militarii au pensii umflate in raport cu studiile si cu perioada activa! Un tablagiu, maistru militar principal avea 5500 lei in 1988 studii: scoala profesionala! Un colonel cu o functie oarecare 10.000. Un inginer proiectant abia ajungea la 4500. Pe ce front au luptat toti actuali tineri pensionari la 40-50 ani? Veteranii care au luptat in al doilea razboi mondial au o pensie de mizerie iar cei care au trait pe spatele soldatilor, dupa anii 50 au pensii triple fata de cat merita dupa munca si studii
32.
AnonimDomnita
Joi, 27 01 2011, 16:08
Prea multe li sa dat acestor mlitari eu am lucrat 40 de ani si nu am o pensi cit are o sotie de fost capitan pensie de urmas. Ciond eu mergeam cu copii in spate la cresa si de acolo la servici sotiile lor stateau la cafea si la birfa .Acest lucru i-i doare pe domni ofiteri ,ca mare lucru nu au facut in aceasta tara. Daca nul suport pe Gusa dar acum sunt cu totul deacoprd cu cele spuse.
31.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 16:00
Ce spuneti, desfiintam armata ? desfiiintam si politia si jandarmii...Gata ! Fiecare pe cont propriu. Dar desfiintam si conducerea tarii,nu ?
30.
marius
Joi, 27 01 2011, 15:53
BRAVO,IN SFARSIT CINEVA SPUNE ,NU AU DUS NICI UN RAZBOI,ATI FRECAT MENTA, HUUUUUUUAAAAA
29.
giury
Joi, 27 01 2011, 15:34
Anonim 25-viatza in slujba tzarii tot noi ne-o puneam cei care am fi fost trimisi la razboi in primele randuri iar cei cu salarii si pensii mari(pe care-i compatimitzi) ar fi stat ascunsi in cazemate sau cladiri blindate la cald si bine. Eu in caz ca as primi arma in dotare de acesti indivizi as scapa prima data .
28.
giury
Joi, 27 01 2011, 15:27
Sa traiesti domnul Cosmin Gusa ca mare dreptate mai avetzi.Jos putorile care traiesc pe contributzia majoritatzii.
27.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 15:14
....asta-i doar inceputul !!! in 15 - 20 de ani nu o sa mai existe bani in fondul de pensii . Se va ajunge ca si acum 100 de ani , ........ " aduna la tinerete ca sa ai la batranete " .
26.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 15:08
dezbina si stapineste [fura] asta face puterea
25.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 14:44
Numai ca, macar teoretic, isi puneau viata in slujba tarii (pe care noi o injuram frecvent) si tot merita putin respect. Eu nu pot sa-mi dau seama cum bunicul meu a fost pe front pentru a apara ROMANIA.
24.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 14:19
Medicii,profesorii,parlamentarii,militarii au fost facuti lepre.Acum pe cine o sa mai umileasca jigodia de la Cotroceni?Suntem un popor de invidiosi si de frustrati,doar sa ne intarate cineva si ne rupem singuri capetele.
23.
maria
Joi, 27 01 2011, 14:07
asa este,are dreptate gusa! si eu cunosc persoane care carau si furau mancare de la popota. nici painea nu o cumparau, veneau cu oale de mancare gata facuta acasa si crapu in timp ce romanii mureau de foame si cand au iesit in strada, BRAVANOASTRA ARMATA A TRAS IN POPOR>si acum urla ca au aparat tara? de cine au aparat ei tara?sa ne spuna!
22.
Gelu
Joi, 27 01 2011, 13:55
de data asta a avut dreptate gusa, desi in general e un prost, acum nu pot sa nu fiu de acord cu el. Si referitor la ce a spus respectivul colonel, in incheierea articolului, tot ce au facut au facut tot cu soldatii, adica noi, parintii sau bunicii nostrii, nu au pus ei mana la nimic. stateau si beau in unitati si asteptau sa primeasca bani, bautura, cadouri de la soldatii care voiau o permisie.
21.
aurica
Joi, 27 01 2011, 13:51
bravo cozmin sa vezi la aeroport la timisoara rezervistii cum se ascund prin birouri-acum sunt angajati la stat... pe niste tineri nu i-ar fi angajat acolo, dar ei din armata si serviciile secrete au pensie barosana, au luat si compensatorii, au si salariu mare si fac ce?.. o labaresc toata ziua mai baga soparlite se gudura si se simt bine.... cand pleaca odata sa nu-i mai influenteze si sa-i minta pe cei ce conduc aeroportul ?
20.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 13:07
Las-o incolo; auzi, tu, ei cu pensii de 1000 de euro si-s tot nemultumiti; am cunoscut si eu un colonel care-si dadea aere de ziceai ca-i D-zeu; sa aibe pensii si ei ca si ceilalti cetateni ai ROmaniei; e o inechitate prea mare, si-o sa ne traga la fund pe toti;
19.
Anaconda
Joi, 27 01 2011, 13:00
FELICITARI Gusa! Desi esti un oportunist si nu te pot suporta ,acum sant intru totul de acord cu tine. Bravo !
18.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 12:52
In sfarsit cineva iese si le spune adevarul in fata. Pana nu a lovit si in ei au stat linistiti, in rest ce celalalte categorii sociale mai ales cei care lucreaza in mediul privat o duc foarte greu. Trebuia sa puna si ei osul la contributie cand erau motiuni de cenzura si greve in fata parlamentului.
17.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 12:15
URAAAA!!!!!! TRAIASCA URA DIN ROMANIAAAA!!!!! SI UITE ASA CONDUCE BASE SI CU CEATA LUI TOATA TARA ASTA. SINGURA SOLUTIE DE TRAI IN TARA ASTA ESTE DE A EMIGRA. SI ASTA, CAT MAI REPEDE CU PUTINTA! P.S. TASTATURISTILOR...... SA TRAITI BINE IN ROMANICA!
16.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 12:07
TOTAL DE ACORD CU GUSA .CADRELE MILITARE AU FOST SI SUNT NISTE TALHARI CARE IAU BANII DE LA GURA POPORULUI
15.
c.guse
Joi, 27 01 2011, 12:04
bre@11,tu ai fi fost unul dintre colegii mei de scoala,vesnicul corigent si citeodata repetent ,care nu avea alta perspectiva in viata decit armata-care ti-a dat haine ,mincare ,locuinta (pe care nu ai fi fost in stare sa le cistigi altfel ) si acum ca ti-a taiat statul putin dintr-o nemeritata pensie urlii in strada si chiar ameninti alaturi de alti asemenea tie ! sa vedem cind va veni ''guvernul'' ala care ti-a dat tie pensia aia grasa de unde va scoate banii ? asa ca ciocu' mic ca va pute urat ! si nu uitati ce ati facut si ce meritati,ca lumea va tine minte !
14.
emil
Joi, 27 01 2011, 11:56
are dreptate
13.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 11:33
Daca pana si Gusa apare cu declaratii din astea...dar el uita ca tocmai PSD le-a dat pensiile de 1000 E militarilor prin tot felul de legi ca sa mai castige o buna parte din electorat ce sunt de multe ori si formatori de opinie, cel putin in grupurile lor informale. De apreciat insa ca omu isi exprima opinia public, dincolo de linia de partid, cam fara precedent.
12.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 11:10
foarte corecte afirmatiile lu gusa! pa ei , pa mama lor de bashinosi rezervistii pacii
11.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:55
ba Guse, pe unde ai fost s-a ales praful si ai pierdut mereu. Au mancat si nu ti-au dat si tie?? frustratule. Nu va inteleg, de ce nu v-ati facut militari?? a fost o profesiune libera, erau doar examene sportive, probe psiho si examene de intare. Nu era extrem de greu. Militarii merita felicitati ca au pus cu botul pe labe acest guvern incompetent si incapabil Nimeni nu sa legat de drepturile militarilor de la Cuza mostenire si acestea se regasesc in toata Europa si NATO. Gusa, gusa mica, mincator de rahat si vesnic looser !! Rade lumea de tine.
10.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:53
RECTIFIC LA RUSI A CAREI ARMATA ERA....
9.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:52
AICI ARE MARE DREPTATE GUSA COSMIN IN RUSI CARE ERA PRINTRE CELE 2 MARI PUTERI MILITARE DIN LUME, PENSIA MEDIE ACTUALA ESTE DE 270 $ LA PENSIONARII MILITARI, SI COMPARATI RUSIA CU ROMANIA. ANUL TRECUT CAND SE TAIAU SALARII SI SE RIDICA TVA, SE RECALCULAU ALTE PENSII DIN SISTEME DEFAVORIZATE CU ADEVARAT NU S-A AUZIT VREO VOCE DE MILITAR SA LE IA APARAREA, CA SI ANGAJATII DIN FINANTE , CAND LE0AU TAIAT LOR DIN STIMULENTE AU IESIT LA REVOLTA, PANA ATUNCI NICI URMA DE FINANTIST LA VREUN MITING, CA VORBA VECHE ... ASA-I ROMANU......
8.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:49
Sa ii bau dreq de frecatori de menta cu gura mare. Militarii lu' peste
7.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:46
ca sa nu mai vorbim ca primeau locuinte, ei si sotiile. Erau privilegiati, contributii la stat nu plateau, ei nici macar nu sunt platiti din fondul de pensii.
6.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:22
Domnilor rezervisti. Nu uitati ca multi dintre noi am facut armata, am stat acolo cu voi, zi si noapte, si stim exact ce a-ti facut.....adica nimica. Sa fiti bucurosi ca va da si pensiile astea nemeritate.
5.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 10:20
gura pacatosului adevar graieste! unii isi strica sanatatea pentru 600-1000 lei iar altii taie frunza la caini pe 2000-5000 si se plang ca e greu....
4.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 09:54
Desi nu-l plac in mod deosebit pe dl.Gusa ,sunt de acord cu cele afirmate .Bravo! Asocierea :haina militara = onoare a fost puternic deteriorata in ultimii 40-50 de ani.
3.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 09:52
orice persoana care a facut armata stie ce hram poarta militarii... ofiterii erau recrutati dintre muncitori, un locotent amarit avea in 1989 un salariu de 3500 lei. ofiterii au frecat menta toata viata. in germania ofiterii stasi s-au ales cu pensia minima, la noi, securistii care ne-au aparat tara de capitalismul malefic se scalda in pensii peste 5000 ron. nu stiu daca gusa a schimbat macazul sau pur si simplu acum a fost corect...
2.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 09:47
Toti care au facut armata stiu cum au trait acesti oameni. Asa viata ar vrea multi romani sa aiba si dupa aia sa ia o pensie de 1000 euro. Sunt o gramada de romani care au "participat la lucrarile din economia nationala" si au pensii sub 300 euro.
1.
Anonim
Joi, 27 01 2011, 09:36
in cazul asta boul de gusa are perfecta dreptate!!!!
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată