Guvernantii au stabilit deja capitalele noilor judete!

Vineri, 10 06 2011, 14:32
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Graba mare cu reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei! Se cunosc deja capitalele celor opt regiuni sau judete, cum vor guvernantii sa le numeasca, la fel ca si pe actualele forme de impartire a teritoriului Romaniei: Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova, Constanta, Iasi, Ploiesti si Bucuresti. Secretarul general al PDL, deputatul Ioan Oltean a anuntat, vineri, ca Guvernul si-ar putea asuma raspunderea pe acest proiect!

Ioan Oltean secretar general PDLIoan Oltean sustine ca formula pe care actualii guvernanti o propun este trecerea de la 41 de judete la opt, ceea ce se inscrie in parametrii europeni si raspunde si cerintelor de absorbtie a fondurilor europene: "Dorinta noastra este ca viitoarele alegeri care vor avea loc in iunie 2012 sa se realizeze pe noua formula administrativ teritoriala. Cand spun «noi» ma refer la PDL si la actuala majoritate. Vom incerca sa adoptam legea prin angajarea raspunderii Guvernului pe act normativ”, potrivit Mediafax.

Lucrurile cu noile judete nu sunt inca batute in cuie: "Nu e hotarare unanim luata. E la faza de discutie, aceea de a incerca sa adoptam pana la sfarsitul acestei luni proiectul de lege care vizeaza modificarea legii de impartire administrativ-teritoriala prin angajarea raspunderii de catre Guvern. Eu cred ca nu exista elemente care sa conduca spre blocarea initiativei actualei majoritati, dar atat timp cat nu suntem in faza unei hotarari finale putem pune si o asemenea idee in discutie”.

De ce... judete? Avem acum 41, maine am putea avea 8!

Noile forme de organizare administrativ-teritoriala se vor numi tot judete. De ce nu regiuni - ca sa nu existe o confuzie intre judetul x de ieri si cel de astazi? Pentru ca asa s-a exprimat presedintele Traian Basescu, iar pedelistii nu-i ies din cuvant: Reorganizarea administrativa se poate face, este unul din obiectivele mandatului meu, dar nu cred ca este cazul sa revenim la denumirea de regiune".

Comisia Europeana spune ca primirea fondurilor nu tine de reorganizarea teritoriala in regiuni sau judete

regiuni1"Nu este obligatoriu ca un stat membru sa fie organizat teritorial in regiuni pentru a primi fonduri europene prin intermediul Programului de Dezvoltare derulat in perioda 2013-2014" se arata intr-un raspuns trimis jurnalistilor de la Realitatea TV de catre oficialii de la Bruxelles.  Aceasta, dupa ce Emil Boc a afirmat despre noile judete - regiuni: "Daca nu facem aceasta reforma a administratiei publice in sensul reorganizarii teritoriale a tarii, Romania isi submineaza serios sansele ca, din 2013, sa aduca bani europeni, pentru ca, in Europa, banii se dau pe componenta administrativa, pe structuri apropiate de cele regionale, adica, astazi, ceea ce avem nu functioneaza pe interes national".

UPDATE 1. Traian Basescu: Exista aproape un consens cu reorganizarea

Traian Basescu p1a"Am observat puncte de vedere favorabile reorganizarii teritoriale. Exista aproape un consens, chiar daca unii vor 8 regiuni, altii 9, altii 16. Fac un apel ca acest subiect sa nu fie tratat din interese politice, pentru protejarea intereselor politice, cum ar fi invocarea costurilor. Cei care doresc sa protejeze clientela politica, mafiile locale, uita sa le spuna romanilor ca principalul obiectiv este debirocratizarea si descentralizarea Romaniei, crearea unor conditii pentru a se dezvolta proiecte de dezvoltare regionala in conditii optime, si nu mici lucrari pentru un judet sau pentru satisfacerea clientelei", a afirmat vineri dupa-amiaza presedintele Traian Basescu, in direct la Tv.

Basescu a anuntat ca invita partidele politice la dialog pe tema revizuirii Constitutiei si pe cea a reorganizarii administrative a tarii, in a treia decada a lunii iunie.

UPDATE 2. USL pastreaza judetele, dar vrea si regiunile. Apar noi institutii

USL are varianta sa proprie la planurile de modificare administrativ-teritoriala: Romania pastreaza judetele si adauga inca un nivel, regiunile - vor fi opt, pe conturul regiunilor de dezvoltare existente, precizeaza realitatea.net. Se vor infiinteaza consilii regionale, cu buget propriu. Guvernul desemneaza opt prefecti, cate unul pentru fiecare regiune. Senatul va prelua sarcina legiferarii in dezvoltarea regionala. Toate aceste modificari au loc in etape, pana in 2016.

Fii reporter www.agenda.ro! Ai fotografiat sau ai filmat ceva iesit din comun? Trimite pozele si filmele la redactia@agenda.ro

Sondaj

Esti de acord cu reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei?

da

nu

ma mai gandesc

Citit de 18812 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
130.
pdlisti poponari
Marti, 14 06 2011, 09:04
uitati-va la gunoaiele umane ce compun acest partid de poponari adica pdl-ul. uitati-va ce figuri au toti de sugaci de betivani de drogati. impuscati ar merita toti acesti parveniti aceste excremente umane. priviti-l pe acest pitic sifilitic de bocaneata cum se umfla el in pene dar uita ca o sa punem mana pe el mai devreme s-au mai tarziu. v-as sapa cu placere groapa la toti.
129.
Anonim
Marti, 14 06 2011, 00:34
Ciuhandule de ce nu lasi tu hemoroizii lui Base la locul lor...vrei tu sa-i simti pe la masele...tradatorule..au murit oamenii degeaba la revolutie...!!!!
128.
Miruna
Luni, 13 06 2011, 14:22
Pe judete sau regiuni sau ce-o mai fi,mentalitatea tot n-o va schimba nimeni si nici ura intre locuitorii aceleiasi tari,din pacate.
127.
Anonim
Luni, 13 06 2011, 13:42
Cred ca toate aceste probleme se vor rezolva usor!!!..Impuscandu-i pe Base si pe Boc..!!!...si la restul trebuie sa li se faca niste spalaturi la creier si sa li se scoata coruptia din cap!!...Vai s'amar de noi!!!..Degeaba tot comentam aiurea si ne plangem cu ce ne ajuta sau nu aceasta impartire pe regiune!!Fapte,nu vorbe!!ar trebui sa mai lasam deoparte ura asta dintre moldoveni,ardeleni,olteni si banateni si sa ne unim cu toti si sa mergem la Bucale si sa terminam cu ei!!!..o parte de vina are si poporul ptr ca nu este unit asa cum trebuie,ne place sa ne complacem in situatia asta jalnica!!!!
126.
Anonim
Duminica, 12 06 2011, 14:55
Din cate stiu eu (si stiu ce spun) singurul capitol la care e mai rasarit Aradul decat Timisoara, este infractionalitatea proportional la numarul de locuitori. Daci lasati-o mai moale cu Aradul ala civilizat si superb.Este doar un orasel micut si relativ curat.Nu poate avea pretentii de capitala de regiune. Pacat ca Timisoara a ajuuns sa fie invadata de olteni, ca nu ar fi fost nici un bai sa fie ea capitala .Dar asta e viata, suntem doar niste pioni amarati pe tabla de sah a unor ....sa nu ii numesc.
125.
Anonim
Duminica, 12 06 2011, 14:43
decat sa ascultati tampeniile si minciunile lui Boc, mai bine ati cere un plan adevarat. Domnilor, se reduc atatea mii de consilieri locali, judeteni, etc. Sa faca lege ca statul SA SUPORTE CHELTUIELILE DE PRESCHIMBARE A ACTELOR DIN TARA. Altfel eu nu cred balivernele basesciene, omul asta si cand respira, MINTE CU NERUSINARE !
124.
clantaverina
Duminica, 12 06 2011, 14:39
@123 ati zic altceva..in TM cine mai e banatean?eu ma simt ca in BUCALE:))lasai sa se oftice ca asa li speta lor..se lovesc cu caramida in piept pana se invineteste peptul!ai fura ciuhi pe fata dar ei tot mandrii raman:))timisoara numai e ce a fost candva...eu un oras jegos,aurolaci ,bosketari,trafic aglomerat ,oras poluat,lipsa de parcari,lipsa centura,lipsa EDUCATIE TOTALA!in trafic parca le este lipit degetul de claxon...sictir cu orasul de pe BEGA!vrei sa vezi o adevarata capitala EU dute la SIBIU sa vezi civilizatie si educatie...bostanilor!aveti niste capete pe trunchi zici ca aveti BOSTANE pacat ca sunt GOALE..si de aici vine si ura pe restul care sunt din provincie..nu dau ex ca nu am nimic cu nimeni!
123.
tot eu !
Duminica, 12 06 2011, 14:29
Mr. Passa ... observ eu , din multimea comentariilor pe care le-ati facut , ca aveti o maare problema ! Ce dracu aveti cu aradenii ? Nimeni nu a blamat Timisoara , in schimb dvs . tineti sa vorbiti urat despre Arad , despre aradeni si sa subliniati cat de groava este Timisoara . Stati linistit , ca mai sunt foarte multe alte orase care sunt mult superioare Timisoarei . In fine ... divide et impera ... de asta am ajuns chiriasi in propria tara . Unii au bagat zanzanie , iar prostimea s-a certat ! Credeti ca veti trai mai bine ? Eu ic ca vom trai tot asa , sau mai rau .... Psd ne-a vandut bucata cu bucata la straini (am ajuns slugi la italieni , nemti ca ne-au cumparat "agricultura " ) , PDL ne-au pus securea dupa gat cu FMI ... si chestiile astea ... cu reorganiare ... fiti seriosi oamnei buni - e mai simplu sa controlezi 8 regiuni decat 41de judete . si inca ceva dl Passa : tot 2 metri sub pamant e al nostru indiferent ca e in Arad , Timisoara sau la mitici... e la fel de "calduros" ... va da Tm mai multi bani de paine ca alte orase ? daca e asa , ma mut si eu !
122.
ardelean
Duminica, 12 06 2011, 14:17
@121 pai chiar asta e ideea ca nu v-a fi ca in germania pe LANDURI..si noi toti aea mici de ex Lugoj ..etc vom plati taxe ,impozite aferente la fel ca cei din TM!e un mijloc de a scoate bani din popor!in Germania fiecare land se gestioneaza singur si legile difera de la land la land!doar actele sa le chimbi..buleti etc..se vehiculeaza ca vor costa 700ron..deci clar o alta JAPCA pe fata!banii tot la BUCALE vor merge...noi tragem ei se lafaiesc la POIANA BRASOV,SINAIA,LITORAL ETC!mi-as dori autonomie in ardeal atunci sa ai vad pe cei din bucuresti cum se bat in piept,sa trec granita spre ei cand mi-oi vedea ceaha fara oglinda!
121.
Anonim
Duminica, 12 06 2011, 09:54
Pana la urma mi se rupe ca n-o sa mai am numere de Ar la masina si o sa am de Tm sau de Banat. Ideea e ca nu-mi convine sa scot bani din buzunarul meu ca sa-mi schimb toate actele: buletin, permis, posibil si actele imobilului, etc. Mai e o chestiune foarte importanta: pentru orice eliberare de act va trebui sa ma deplasez pana in Timisoara ? De ce nu precizeaza nimeni aceste detalii ? Toata lumea aduce in discutie Landurile din Germania. Ma intreb oare cunoaste cineva cum functioneaza administrativ aceste landuri ? Va spun eu un lucru care l-am constatat pe pielea mea: un orasel de dimensiunea Lugojului avea puterea de a elibera numere de inmatriculare pentru autovehicule. Inainte de a va bucura, sau de a va criza pe tema acestui subiect, mai bine v-ati intreba: intr-adevar o sa fie mai bine, sau nimic nu e pus la punct ? Oare de ce UE a precizat ca, defapt, pentru a atrage fonduri Europene nu e nevoie de reorganizarea teritoriala a tarii ?
120.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 23:47
@119. Eu cred ca ne-am putea salva...pe bucati, independenti si autonomi ca sa se termine odata cu ura asta intre noi Romanii....ne vom unii noi cand ne vom iubii din nou....adica la pulivara: 1. Valahia(Tara Romaneasca)......2.Banat(dar nu stiu cum va descurcati cu Sarbii sa va dea partea de Banat de la Sarbi inapoi)....3.Moldova(aici cu Basarabia si Vechea Bucovina acum in Ucraina e mai greu ca recuperarea Banatului Sarbesc )....4. Transilvania(aici lucrurile sunt mai simple).
119.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 23:37
@ 80 ! Da-mi voie sa te corectez , nu se zice " se va alege praful de tara asta " , corect este " s-a ales praful de tara asta " Putem s-o impartim si-n 8 si-n 16 si-n 5 regiuni . ! Nici dracu nu ne mai salveaza !
118.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 22:47
judetele nu se pot desfinta asa cum cred ei, peste noapte. important este sa se creeze aceste regiuni si in cadrul lor sa ramana judetele sau provinciile. este o idee gresita de a desfinta aceste judete, vor fi foarte multe probleme pe care politicienii inca nu le stiu. Ar fi bine sa se gandeasca inainte de a vorbi fara rost.
117.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 22:43
@john - adica ion. vezi Ion ce spun strainii ca trebuie sa ocolesti aradul, pentru ca podul de peste mures ce leaga aradul nou de cel vechi, construit de austro-ungari in 1912 este inchis. daca vii dinspre timisoara cu masina si vrei sa mergi doar pana la BOU ROSU, trebuie sa o iei pe la gara ARADU nou, sa intri prin centru si apoi directia sud. Sunt curios Ion cand isi va incorda muschii administratia orasului tau sa se apuce de refacut podul si in care cincinal il va termina?
116.
john
Sambata, 11 06 2011, 21:17
timisoara nu arata a capitala oricat ati umfla-o! uitati-va un pic prin oras orbetilor sa vedeti, asta-i oras care se vrea capitala??? in afara ca sunteti multi n-aveti cu ce va lauda. o spun strainii care trec prin Arad si timisoara. voi va laudati pe voi!
115.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 20:19
Ce-i dincolo de Mures sa se uneasca cu BH si sa depinda de capitala istorica a Crisanei - ORADEA!
114.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 20:13
@anonim 2: zici ca n-ai ce manca, dar bani de internet ai?
113.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 20:11
pt anonim 96. in 1918 mai bine ne-ar fi inclus in ungaria, serbia, dar nu la romania
112.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 20:04
pt john: 1.timisoara a fost intr-o vreme si capitala. ARAD mai putin. 2.Timisoara nu a fost afectata de inundatii in ultimii 250 de ani, ARADUL DA in 1971. 3. Cand la timisoara circula tramvaiul, la ARAD se construia dig. 4. 1760 – Timisoara - primul oraş al monarhiei cu străzile iluminate cu lămpi; la Arad lampă era intr-un singur loc şi era roşie. 5. timisoara e singurul oras european cu teatru de stat in 3 limbi. Din 1753 e oraş cu stagiune teatrală permanentă (al treilea oraş din monarhia habsburgică, după Viena şi Budapesta). 6. Aradul a copiat planul primariei drept linguseala la Viena, Timisoara avea populatie germana numeroasa. 7. Revolutia a inceput la Timisoara.
111.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 19:55
Principial vorbind e o idee foarte buna si avem si exemplul altor tari in care regiunile merg foarte bine. Adevarat e si ca depinde cum se va aplica toata aceasta schema dar cred ca experienta anilor de pana acum ar trebui sa fie suficienta ca aceasta descentralizare sa fie facuta cap
110.
maximilian
Sambata, 11 06 2011, 19:45
@john..care cladiri mai baiatule?pai tm are doua piete enorme..voi aveti un bulevard..atat!ce tot scoti muresul in evidenta?in oradea curge crisul..in tm curge bega..ce legatura are una cu alta?tm a fost considerata mica viena datorita cladirilor din cele doua piete adica unirii si operei..habar nam ce tot vrei sa zici..oricat te straduiesti nu ai dreptate!denumirea de mica viena vine de la tm,aici au trait SASI SI SWABI exact ca in SB!ARADUL apartine de ARDEAL habar nam ce tot indrugi tu pe N IORGA!
109.
Metropolitanul
Sambata, 11 06 2011, 19:39
Hai ca dau o bere sa nu fiti tristi , aradenilor ... Ce sa-i faci : una visezi ("cai verzi pe pereti") si alta capeti (myue ...) ! No ia sa vedem ce mai aveti voi prin Aradul ala si poate fi mutat la Timisoara (ca aeroportul "pa si pusi" , ba pardon , AN-urile alea cu doua aripi pt. stropit cu insecticid cred ca vor mai ateriza la voi) ...? Hai ma , nu fiti tristi , ca sunteti "oranjadele" de suflet al lui Base (prin finutul Falca) ! :))))
108.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 19:30
john, lasa istoria, priveste realitatea, noroc cu sunteti langa granita cu ungaria ca altfel soarta celor din CS o aveati, oricum salariile sunt mici de tot in arad, dc vrei ceva la 1000 euro nici o sansa sa gasesti.Intreaba si tu pe oricine din CS sau Hd unde vrea sa fie capitala intre ar si tm si o sa iti raspunda Timisoara ,99%.Cat priveste autostrada, tb sa fi tampit sa iti treaca pe langa oras la 150 m de blocurile de locuit.Ti-as dori sa traiesti in blocurile pe langa care trece autostrada sa te aud at cum te plangi de zgomotul infernal.Dar au gandit bine traseul , cum stiau si ei ca aradul nu are cum sa se dezvolte au puso langa el , la Timisoara e la 15 km distanta pt ca Timisoara e in plina dezvoltare iar casele in 20-30 de ani o sa ajunga probabil pana in apropierea autostrazi.
107.
paSSa
Sambata, 11 06 2011, 18:52
sa lamurim cate ceva pe aici...........ma intreb de ce se oftica aradenii de alegerea facuta de o terta parte? probabil va mananca invidia ,de cand va stiu ati fost periferici si cu cel putin un pas in urma TIMISORII da cativa ani ati mai imbujorat si voi,de la atatea "portocale" dar se va termina si cu astea ,vin alti hoti la conducere si probabil o sa-i pupati in umbra si pe aia ,k milogii.Deocamdata sunteti la parter si mai mult nu puteti iar vis-a-vis de autostrada eu stiu k trece prin centrul aradului si pe sub Mures :),cu asta mai dat gata :))) hai ciao.........
106.
john
Sambata, 11 06 2011, 17:59
tu crezi ca la curent s-a uitat N Iorga cand a spus ca Aradul e mica Viena??? S-a uitat la lucruri care le are in comun, adica, primaria este o miniatura a celei din Viena, Muresul strabate centrul orasului la fel Dunarea strabate Viena, Aradul este oras de cultura si cu istorie bogata. Nu mai spune ca timisoara e mica Viena,asta-i minciuna de timisoara, intotdeauna au furat anumite chestii care ii apartin aradului. La fel s-a intamplat si cu primul meci de fotbal jucat in Romania. Toate scrierile istorice spun ca s-a jucat la Arad numai timisorenii spun ca s-a jucat la ei. Mi-ar fi si rusine!!! cine a spus ca timisoara e mina Viena, unde apare acest lucru??? Poate vre-un reporter de la radio timisoara si au luat-o toti de buna Si inca ceva: nici autostrada nu va avea timisoara, traseul este Nadlac-Arad-Deva-Sibiu. trece pe la 16 km de timisoara, asa ca mai usurel cu orasul vostru impaiat
105.
ardelean
Sambata, 11 06 2011, 17:42
@104 nu e firesc tinere!sti de ce?pt ca un oras de 40 de mii de loc dau ex Lugoj v-a plati impozit ca cel din TM ..tie ti se pare ok?+sa platesti taxe pt noile acte..adica buletin etc etc care costa iarasi dupa cate se vehiculeaza 700ron!intrebarea mea este..DE CE NU AU FACUT CUM E IN GERMANIA PE LANDURI..ADICA FIECARE LAND ARE LEGILE LOR..NOI CEI DIN N-V lucram pe branci pe salarii de mizerie pe cand cei din BUCURESTI papa tot si au salarii de poate 5 ori mai mari ca si in N-V!eu sunt din ARDEAL si nu doresc sa am mitici in zona..mai bine ma infratesc cu ungurul de peste granita decat cu gunoaiele din SUD!@JOHN oricat ai vrea tu MICA VIENA este denumirea TIMISOAREI nu al ARADULUI!primul TRAMVAI ,primul oras iluminat electric a fost la TM,dar ai dreptate TM a decazut foarte mult din cauza unor conduceri foarte proaste..ma refer la infrastructura si nu in ultmul rand EDUCATIE SI RESPECT...
104.
RBanat31oct1918
Sambata, 11 06 2011, 15:03
Buna ziua!Am 19 ani jumate aproape,e una dintre ideile minunate din ultimii ani.Foarte bine regiunea Banat si capitala Timisoara.E si firesc..celelalte judete la un loc nu fac cat noi:)) Si putem incepe pe plan sportiv,continuand cu populatie etc..Oricum e o idee buna,urmatorul pas e ca Poli sa mearga la unguri sau la sarbi...si dupa aia sa ne rupem definitiv de Romania si sa fim Republica Banat capitala Timisoara si cu 4 limbi oficiale romana,maghiara,germana si sarba.FREE BANAT! I HAVE A DREAM...REP OF BANAT 4 EVER!HAI POLI!HAI TIMISOARA!
103.
john
Sambata, 11 06 2011, 14:57
timisoara nu are fata de capitala indiferent cat o umflati!!! Aradul are fata de capitala, primaria, palatul cultural, teatrul, gara, aeroport, lunca muresului, bulevardul revolutiei, faleza muresului, cetatea aradului, catedrala episcopala, este poarta de intrare din Unuinea Europeana, toate drumurile duc spre Arad, cel mai important punct vamal. Tot ce vrei pentru o capitala. N.Iorga cand a vizitat aradul a exclamat: Aradul este mica Viena!
102.
Metropolitanul
Sambata, 11 06 2011, 14:32
Uauuuu ce ma bucur !!!! Va pup dulce pe botic , aradeni tampiti ..., CEL MAI ORANJ MUNICIPIU DIN TARA , dar nu pt. multa vreme inca ...!!! Dar fiti linistiti , o sa deveniti CEA MAI ORANJ COMUNA DIN TARA , si daca va purtati bine , metropola Timisoara , o sa va includa , prin 2050 , ca un cartier de-al ei ... Hi , hi ! Sa traaaaiiiiti bineeeeee , fratilor ! ;)))
101.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 14:06
Asta e marea solutie a USL? Parca alaltaieri radeau de reorganizarea teritoriala si acum, tot ce scot bun e- crearea unei noi institutii-? Deci alta sugatoare de bani|?
100.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Sambata, 11 06 2011, 14:05
8 REGIUNI PT GOIMI (VITE) VETI FI CONTROLATI,CONDUSI SI FURATI MULT MAI USOR DECAT PANA ACUM
99.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 13:42
nic, bati campii cu gratie, PIB estimat pt jud Ar 12.5 miliarde 2011, pt HD 10.5 miliarde asta in conditiile in care Ar a beneficiat de o multime investitii straine pt ca e la granita si pt ca e langa Timisoara.O data cu finalizarea autostrazi ar-deva-sibiu , investitiile straine o sa treaca si in jud hd pt ca deja exista infrastructura necesara.Ca si jud ,Hd are bogatii mult mai mari fara de ar , paduri, aur, carbune, piatra , energie eletrica ( mintia) , ciment ( chiscadaga) , turism ( parcul national Retezat, castelu de la Hd) , minereu de fier ( combinatul de la Hd care o sa isi reia productia) .La fel si CS , un judet cu potential turist f bun dar lipsa investitiilor in infrastructura isi zice cuvantul.Chiar dc acum apar judete moarte ele pot renaste cu niste investitii facute cu cap.
98.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Sambata, 11 06 2011, 13:23
CICA ZONA DE VEST VA FI CONDUSA DE CIUHANDU, SPER CA E O GLUMA
97.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Sambata, 11 06 2011, 13:21
SERIAL LA OTV , IN FIECARE SEARA SUNT PREZENTATI LA DAN DIACONESCU DIRECT HOTII DIN PSD PDL PNL ....BARONII LOCAL , VA VETI INGROZII , VETI VEDEA DE CE NU AVETI VOI IN JUR DE 1000 DE EURO SALAR , CUM VA FURA ACESTI BARONI CU MILIARDELE DE EURO , PROBE,DOVEZI ...TOT , VETI VEDEA CA VA CONDUC NISTE GOLANI BISNITARI .
96.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 13:19
bai rahatzelule de banat invadat de olteni! zici ca Aradul nu are identitate precum temeshvar???? ..... uauuuu de ardeal ai auzit? sti ce e aia fraiere? sti unde s-a pregatit Unirea ardealului cu romania, banuiesc ca nu ... iti spun eu... in Arad , mai soarece de tastatura care esti tu! Aradul nu are cum sa fie sub acelasi judet ca timisul .. e impotriva firii a tot ce vrei tu!
95.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 12:47
@nic. Gandestete ca HD si CS sunt zonele de agrement pentru TM, asa ca este de preferat sa sustinem aceste judete decat sa ne trimta B banii in zonele de la BV panat la CT unde merg in Week-end miticii. Dezavantajati o sa fie Moldova si Oltenia care pana acum au fost preferate la investitii pentru voturi. 20 de ani ne-am rupt masinile pe cele mai proaste drumuri din cauza ca PSD nu lua voturi in zona, asa ca indiferent cine va fi la putere banii de investitii vor ramane in zona. Oricat de mult ne displace Basescu + PDL ar fi cea mai mare prostie sa nu sustinem public aceasta schimbare administrativ teritoriala care in scurt timp va insemna o reducere semnificativa a costurilor cu administratia pe langa posibilitatea dezvoltarii zonei fara aceptul de la centru.
94.
nic
Sambata, 11 06 2011, 11:35
nu sunt de acord cu aceste regiuni ,va fi vai si amar pt noi cei din timis ,vine la noi valea-jiului zisa mai nou a plangeri va dati seama cate fonduri vor merge de la noi acolo ,fiindca ei produc putin ,probleme au si cei din caras zona lor minere e praf si la ei ,resita cu industria ei e la pamant ,va fi mai rau si din alte puncte de vedere .
93.
ala rau
Sambata, 11 06 2011, 10:00
bah...io nu va mai suport. Prea mult va certati! Io ma mut in NV ca pare a fi mai fain.
92.
Ghiţă Argeleanu'
Sambata, 11 06 2011, 09:58
@oradean... Tu esti un nime'-n drum... n-ai sens... Deci nu te baga lumea-n seama...Corect??? ... Corect, bineinteles... ca doar era o intrebare retorica!! :D
91.
Intunericitu'
Sambata, 11 06 2011, 08:31
Aveti aici, daca nu ati avut timp sa cautati, putina istorie a judetelor: wikipedia.org/wiki/Jude%C8%9Bele_Rom%C3%A2niei ; casa-regala.blogspot.com/2009/01/impartirea-administrativ-teritoriala.html . Din punctul meu de vedere, putem fi si asa cum suntem acum, si cum vor ei, si altfel, ca oricum tot se va intimpla cum vor "ei".
90.
Ce se intampla cu Resita?
Sambata, 11 06 2011, 08:31
Si uite asa devine Resita un oras mort. Acum va intelege lumea cat de important e sa fi dinamic sa te poti muta cu serviciul usor. Degeaba ai casa pe numele tau daca nu ai ce lucra.
89.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 08:03
Pentru nevoile cetateanului existente acum la nivel de judet, se poate lucra cu filiale judetene, dar fara suprastructura de conducere existenta acum. Toate vocile contra sunt speriate nu de grija cetateanului si de pierderea locurilor caldute care se vor desfiinta din aceste suprastructuri. Ganditiva in loc de 41 de prefecturi si consilii judetene existente vor ramane doar 8. Orice afirmatie privitoare la costurile unei astfel de modificari administrative sunt false si manipulatorii, in incercarea de inducere in impresia colectiva a cetateanului ca este vorba de sume mari pe care va trebui sa le suporte. Cetateanul va fi marele castigator din aceste modificari ca va plati de cca. 4 ori mai putin posturi bugetare de conducere din structurile judetene existente, ceea ce reprezinta cateva sute de posturi cu o medie brut de 5000 lei/luna ocupate numai pe pilele celor din mediul politic. Aici este durerea celor care invoca fel si fel de motive impotriva acestei necesare schimbari.
88.
ORADEA MARE
Sambata, 11 06 2011, 08:01
SA AJUNGI SA REGRETI CA NU NE-AU LUAT MAGHIARII ARDEALUL???????? POATE ERA MAI BINE LA EI DECAT CU GUNOAIELE ASTEA DE POLITICIENI!!!!
87.
dany
Sambata, 11 06 2011, 07:26
sai ia mama dracului de hoti parlamentari acuma daca nu mai iau ce fura imparte si tara cum vor iei gunoaie si deseuri parlamentare sper sa ajungem din nou la revolutie daca nu jegosi astia fac ce vor ei
86.
Anonim
Sambata, 11 06 2011, 06:48
zicea base ca vrea sa starpeasca mafiile locale :))) parerea mea este ca vor fii 8 mafii majore asa ca din pt meu de vedere sa ramana judetele asa cum sunt oricum banii bihorului raman la cluj vb lui oradean
85.
oradean
Sambata, 11 06 2011, 06:35
nu sunt de acord cu alipirea de cluj; noi traim in crisana si nu avem nevoie de alta impartire; sa se alipeasca gunoaiele din cluj cu gunoaiele din arad si sa se pupe in fund impreuna cu chiorul toata ziua; de cand cu piticania asta pocita de cluj care se crede prim ministru, intre oradea si bucuresti a mai aparut o vama, clujul, unde raman aproape toti banii; sa-i ia dracu de tarani mediocrii coborati din deal in vale, ca aia sunt aproape toti clujenii de fapt, lipesca-se de bucuresti cretinii naibii !
84.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Sambata, 11 06 2011, 03:02
PROSTI MAI SUNT TIMISORENII , EI CRED CA PT BINELE LOR VOR FACE ,PPFFFF CATA PROSTIE , FAC REGIUNI SA VA CONTROLEZE SI SA VA FURE MAI BINE VITELOR ,PT CA TOT ACESTI CALAI VOR CONDUCE TARA , ESTE INCA O INSELATORIA A LUI TRAIAN BASESCU DUPA MINCIUNA CU ALIANTA D.A CU TEPELE , CU ARESTAREA LU VANTU ,PATRICIU SI VOICULESCU , DUPA SA TRAITI BINE SI RESTUL , ACEST MESAJ ESTE SCRIS IN 12 .06. 2011 AM SA VI L REAMINTESC PESTE 1 AN 2 ...... TOT SARACI VETI FI SI TOT SCLAVI
83.
@all
Sambata, 11 06 2011, 01:50
Desi sunt anti Basescu, reorganizarea asta pe 8 regiuni cred ca ar fi buna. Ca o face in interes propiu pentru alegerile viitoare...e clar. Asta este, cu 41 de judete sau cu 8 .. tot aceeasi hoti ne vor conduce si ne vor fura! Singurul beneficiu e ca POATE ca regiuni mai mari ne vom dezvolta mai bine. Iar la discutia despre Timisoara.. nu mai bagati in seama toti prostii care dau cu batul in balta. Timisorenii nu au nimic cu hunedorenii, oltenii sau aradenii... doar incultii au... Timisoara e un oras mare, cel mai mare din regiunea asta si are si judetul care contribuie cel mai mult la bugetul de stat dupa Bucuresti. E greu sa faci noua resedinta la Arad. Dar nu stiu ce importanta va avea ca e la Arad, Timisoara sau Hunedoara noua resedinta. Sunt curios in schimb cine va administra regiunea? Un Guvernator? Un Prefect? Cine il va pune acolo? NOI (adica noi timisoreni, aradeni, hunedoreni sau cei din caras) sau tot cei de la Bucuresti. Consiliile judetene vor disparea, se va face unul pentru toata regiunea? sau pur si simplu isi vor numi partidele de la putere oamenii la fiecare consiliu?
82.
anonimua
Sambata, 11 06 2011, 00:26
ce plm de iddee va venit in cap baa prostii naibii de conducatori ba voi vreti sa IMpatiiti romania asa cum vreti voi mai bine eram asa o singuratara transilvania si poate atunci totul era mult mai bine decat in romania si voi cei de la conducere nu sunteti intregi la cap de ce mama masii sa impartim judetele ca sa distrugem alta istorie si mai si mintim ca asa era de mult bine ca pentru aia sunt bani da pt. salariatii statului nu sau pt. a scoate tara din criza sau a termina o autostrada nyet nui asa?!
81.
Daria
Vineri, 10 06 2011, 23:55
In sfarsit vom putea sa ne autogospodarim si sper ca ostaficiuc sa ramana presedinte si in noul judet,deoarece e cel mai capabil din toate cele 4 judete,dovedind-o fara doar si poate in timis
80.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 23:50
Oameni buni haidati sa iesim in strada ....nu se mai poate asa ceva , ne manevreaza cum vrea "nimicul asta de presedinte " ....asta ne trebuie acuma pe criza asta nu suntem destul de bagati in "rahat" mai trebe sa ne bage si mai mult .....Dar Sigur Asta e o manevra de a lui pentru a asigura castigarea alegerilor de PDL-isti in turul urmator....nu se mai poate asa ceva "STOP CORUPTIEI" ....trebuie sa facem ceva cat mai repede astfel se va alege praful de tara .... ganditi-va si voi si actionati nu stati acasa.
79.
Dorin
Vineri, 10 06 2011, 23:43
O reorganizare se impunea din 90 dar nu e tarziu nici acum si cu siguranta vom avea doar de castigat.Cel putin la noi in vest,cu capitala la timisoara si cu conducerea actuala din timis am putea fi cea mai productiva zona a tarii
78.
ardelean
Vineri, 10 06 2011, 23:40
sa vina miticii cu pasaport in ardeal,iar oltenii sa fie bagati cu cei din cv ...sa vedem ce iese de acolo:))sa fie clar N-V este baza restul e plimeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
77.
Carlo
Vineri, 10 06 2011, 23:37
Este momentul sa facem si noi acest pas si cu siguranta va fi benefic tarii,din toate punctele de vedere
76.
Sebi
Vineri, 10 06 2011, 23:11
Realitatea este ca Ardealul in vremea Austro-Ungariei a fost la nivelul Elvetiei, iar Regatul Român (Tara Romaneasca + Moldova) era la nivelul Albaniei si a Bulgariei. Din pacate dupa 90 de ani de administratie Damboviteana si Ardealul a ajuns la niveleul Albaniei si Bulgariei. Iar asuprirea romanilor din Transilvania nu este o realitate istorie este doar o indoctrinare, cum am rezistat aprx.1000 de ani sub asuprirea ungureasca? Iar dupa cum stim de la bunici atat romanii cat si ungurii aveau proprietatii fara nici o restrictie, iar in Regatul Roman aveau doar boierii.
75.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 22:38
sa fie:Tara romaneasca,Moldova,Dobrogea,Ce de Jii.Banat,Si Transilvania cu capitala la Cluj,si spatiul Schengen sa se intinda pana pe creasta Carpatilor.
74.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 22:02
Transilvania trebuie sa ramana TRANSILVANIA
73.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 21:59
eu tot n`am inteles.....or sa fie 8 judete/regiuni si judetul 1 din cele 8 o sa se numeasca dupa "capitala" ? sau cum ? =))) sincer aia din parlament se plictisesc rau si n`au ce face....si vad ca pe zi ce trece revine Dictatura....macar prima Dictatura o facut din Romania o tara cu de toate....acuma e fix invers....dictatura cu nimic in mana :) vai de noi....va rog io numai mereti si votati pt un kil de zahar trazniv`ar pe toti si in mormant care faceti asa.....GANDITI IN PLM CA DAIA AVETI CAP fute-va satana....
72.
Raul
Vineri, 10 06 2011, 21:38
Tare presimt eu ca ei fac toata abrambureala asta doar pt a lua acele fonduri europene si pt a desfinta cateva consilii judetene. Le pica la tanc , mai dau cateva sute afara , ceea ce a devenit deja un obicei la ei. Sper totusi sa ramana niste birouri pt schimbari/eliberari acte in orasele care sunt sau au fost resedinta de judet . Nush cum s-ar descurca un batran de 70 de ani si bolnav sa mearga tocmai pana la timisoara sa isi schimbe buletinul. Ar fi absurd .. Tara lui Papura Voda
71.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 21:36
wooow cum arde poponetul viniturilor,se tem,se tem,de ce?Se integreaza,isi tzin fleoanca si care-i problema?Viniturile nu au dreptul sa vorbeasca in Banat.Sa se duca fiecare in regiunea lui si sa faca ordine,noi nu ii gonim,dar ei trebuie sa accepte ca sunt minoritari,deci fleoanca mica si da-ti bice,haidaaaa
70.
Vortex
Vineri, 10 06 2011, 21:29
Da pisatul asta de besescu schimba structura administrativa a tarii ca asa vrea chelia lui aia seaca?Nu ar trebui si chestia asta supusa votarii,ce mama dracului ii dictatura?
69.
john
Vineri, 10 06 2011, 21:20
Teo din hunedoara si Passa din timisoara sunt vedetele pe aici datorita volumului mare de prostii imprastiate pe net. Timisoara tot ce a realizat a realizat singuri fara ajutorul nimanui, stadionul cum l-ati facut??? Daca nu v-a ajutat nimeni cum au aparut la timisoare centrul meteo, posta, romtelecom,caile ferate, drumurile, etc, astea toate erau la Arad. Iar pentru Teo din hunedoara ce sa mai spun, daca vine asta in Arad va zice c-a ajuns in alta tara. Hunedoara la ora asta e jalnic,faci soc la cum arata cu trotuarele toate sparte Vorba lui Mihai Leu, Hunedoara e singurul oras din tara unde nu se intampla nimic
68.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 21:14
Reorganizarea administrativ-teritoriala ar trebui facuta DUPA un referendum, parerea mea. In urma reorganizarii pe 8 Judete nu cred ca va trebui sa vina Carasanul la Timisoara sa-si schimbe buletinul/nr.masina/talon/permis, cred ca vor ramane "birouri" locale care sa face treburile astea ca si pana acum.
67.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 21:08
@Dacian Nu se pot numii altfel decat "JUDETE" pentru ca altfel ar trebuii modificata Constituitia in acest sens.
66.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 21:08
Vorbim mult si vorbim prost! De ce nu ar fi buna reorganizarea asta? Sa fie fiecare cu treaba lui, cu banii lui, sa nu mai stam la mila miticilor!
65.
Dacian
Vineri, 10 06 2011, 21:06
Corect ar fi, asta in cazul ca nu se doreste revenirea la denumirea de regiune, sa le numim Tari (ca la nemti, Landuri), ca Judete ar crea o confuzie de zile mari. Adica : 1. Tara Banatului - Capitala Timisoara / Placute Auto TM 2. Tara Dacia Libera - Capitala Cluj / Placute Auto DL 3. Tara Transilvania - Capitala Brasov / Placute Auto TS 4. Tara Moldova - Capitala Iasi / Placute Auto MD 5 Tara Dobrogea - Capitala Constanta / Placute Auto DB 6. Bucuresti - Cap.Bucuresti / Placute Auto BU 7. Tara Regat - Capitala Ploiesti / Placute Auto RG 8. Tara Oltenia - Capitala Craiova / Placute Auto OT Cred ca asta ar fi varianta logica si de bun simt.
64.
boby
Vineri, 10 06 2011, 20:48
traiasca republica banat! dar fara arad si hunedoara
63.
@PaSSa
Vineri, 10 06 2011, 20:45
Mai du-te tu in spuma marii cu identitatea ta cu tot... Nu sunteti cu nimic mai speciali decat aradenii, in afara faptului ca aveti o populatie mai mare a orasului. Pana la urma toti suntem romani, si traim in acelasi rahat de tara, numai ca ne este greu sa recunoastem. Singurul fapt pe care-l sustin alaturi de tine, e cel legat de stoparea exodului oltenilor si moldovenilor inspre zona de Vest... In rest, las-o mai moale cu mandria asta de timisorean, ca nu te ajuta cu nimic, nu-ti plateste cheltuielile si nici nu iti da de mancare...
62.
@PaSSa
Vineri, 10 06 2011, 20:44
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
61.
xxl banatzel
Vineri, 10 06 2011, 20:37
paSSa asta e tipic tzaranului frustrat de la Giulvaz. Ce e in capul tau cu toata lauda asta? Tu ai construit Timisoara mai doi neuroni pane? Fac pariu ca nu sti ce-i ala ciuspais da chilarab si nici paturata pra crumpi dar te-ai trezit scriind la calculator. Ce tot injuri tote neamunrile din jurul nostru? Inchide computerul acum. Acum, am spus. V-a intrat in cap ca banatzenii trebuie sa injure pe toti. Mai calmati-va ca ma faceti de rusine. Eu sunt Banatean si iubesc si oltenii si moldovenii si toti oamenii care isi vad de treaba lor. Numai de din astia ca paSSa nu vreau sa mai aud. Ai inchis calculatorul?
60.
tot eu !
Vineri, 10 06 2011, 20:35
Dl. Passa .. cu tot respectul pe care-l merita varsta dvs , va spun un lucru : istorie stim cu totii .. .comentariile noastre nu sunt "politice " cum spuneti dvs . sunt doar puncte de vedere ale unor oameni satui de hotii , de minciuni , si de joaca de-a "care pe care " . Este evident ca aveti ceva cu oltenii (ii mentionati in fiecare comentariu ) , insa aici nu vorbim de olteni , moldoveni , banateni etc ... eu de ex sunt ardeleanca stabilita in Arad , dar asta nu are importanta . Important este faptul a din cauza unor oameni ca dvs , care cred ca totul se invarte in jururl lor , a orasului lor , a persoanei lor - am ajuns acum unde am ajuns . in loc sa fim uniti si sa spunem raspicat NU , discutam cu oameni care cred ca sunt singurii care cunosc istoria .
59.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 20:34
Hunedorenii sunt Ardeleni. Si cu ce ne ajuta pe noi chestia asta? Banii tot la bucuresti se duc.
58.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 20:30
Ha, ha,ha,ha,ha,ha,ha...vai de noi ,tara se imparte si baba se piaptana , asa va trebuie daca ati ales un chior , surd, mut, adica un pdl-ist
57.
HortyCultura
Vineri, 10 06 2011, 20:28
Aseara a fost la TVR un film artistic cu si despre familia Batory si Transilvania. Este doar o coincidenta si nu are nicio legatura cu regionalizarea, nici cu Ministrul Culturii, nici cu tehnicile de manipulare securistice.
56.
paSSa
Vineri, 10 06 2011, 20:26
aradene.......imi dai exemple despre dezvoltarea aradului dar ai uitat sa specifici k toate astea sau intamplat datorita unui partid si primarului vostru finul comandantului de vapor,TIMISOARA sa dazvoltat dealungul mai multor ani si fara ajutorul miticilor doar prin puteriile noastre ,probabil k asta nu te intereseaza sau nu ai puterea de a recunoaste si pe deasupra suntem declarati anti bucuresti,, long time ago'' ati incercat cu portocalii sa puneti mana prin metode parsive si pe aeroportul ,,TRAIAN VUIA,, daca vrei iti mai dau exemple cate vrei,lobby-ul facut de aradeni la bucuresti nu a contat si stii de ce? Diferentele sunt prea mari,niciodata nu veti ajunge deasupra nostra,pentru k voi nu aveti identitate.BANATUL si TIMSOARA au,ne mandrim k suntem BANATENI ,avem cu ce.Deocamdata --BANAT REPUBLIK only choice,ciao si poate ne intalnim sa bem o TIMISOREANA impreuna pe malul Muresului.
55.
xxl banatzel
Vineri, 10 06 2011, 20:24
Si inca ceva pentru Aradenii suparati: Banatenii nu va dispretuies ci va admira. Noi ne simtim bine la Arad, e un oras dragut, avem prieteni multi la voi in oras. Daca vor astia sa va bage langa Banat eu nu am ce sa va fac. Daca erati alipiti Crisanei capitala ar fi fost la Oradea care e mai importanta. Cum de Crisana nici vorba, ce sa-i faci? Ganditi-va unde ar vrea oamenii din Hd sa fie capitala - la AR sau la TM? sa nu mai vorbesc de cei din CS sau TM. Mie imi pare rau ca nu putem iesi din polemicile astea continue in loc sa ne vedem de treaba. E multa mizerie si in TM si in AR si mai bine am vedea cum le curatam decat unde vor sta papagalii care ne conduc. Sa ne vedem pe Strand cu bucurie.
54.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Vineri, 10 06 2011, 20:22
pt 13 ...TU ESTI TACANIT LA CAP? CE BANAT LIBER VOM AVEA? SE IMPART JUDETELE PE REGIUNI ATAT, TOT IN ROMANIA VOM FI , BANII BANATENILOR TOT LA PDL PSD PNL VOR MERGE , E BANAT LIBER IN CAPUL TAU
53.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Vineri, 10 06 2011, 20:19
ACELASI BUGET SARAC ARE TARA SI CU 8 REGIUNI, ACELEASI DATORII LE AVETI DE PLATIT LA FMI SI CU 8 REGIUNI, ACELAS SALAR VETI AVEA SI CU 8 REGIUNI , ACEASI HOTI VA VOR CONDUCE SI CU 8 REGIUNI
52.
xxl banatzel
Vineri, 10 06 2011, 20:13
Auzi Gyula? Tot ce este la sud de Mures in Arad e in Banat, tot ce este la nord e in Ardeal. Asa ca obisnuieste-te cu ideea ca jumate din orasul Arad e in Banat, toata Lipova si cate si mai cate. E adevarat ca Hunedoara nu e decat putin de tot pe teritoriul Banatului dar acolo a fost tot timpul influenta din trei parti (Banat, Ardeal, Oltenia) asa ca alipirea la oricare regiune ar duce la discutii vrei-nu vrei. Acum gandeste-te ce ar fi daca capitala regiunii ar fi Arad cu 172,824 de locuitori si nu Timisoara cu 312,113 de locuitori. Gandeste-te cum ar fi sa fie tot Banatul condus de la Arad unde o mare masa de oameni dispretuieste Banatul. Gandeste-te la o capitala care nu are scoli de traditie, nu are nici pe departe la fel de multa cultura, traditie, dezvoltare si altele si mai e si in Nordul regiunii. Cum ar ajunge oamenii de la caras la Arad? capitala Timisoara este singura viabila in acest context. Mie nu imi pasa, ba mai mult, fiind Timisoarean o sa ma sufoc si mai tare de masini venite din toata regiunea. Misto ar fi fost sa avem capitala Banatului cu sau fara Arad(nu imi pasa) la Lipova, Lugoj sau Caransebes. Problema e ca nu are bani nimeni acuma pentru a construi un centru administrativ nou in una din locatiile enumerate. Si nici Aradul nu are destula dezvoltare sa suporte un varf de sarcina administrativ. Timisoara va face fata cu greu fara investitii (care ma indoiesc ca se vor face), dar va face. Va place sau nu in Timisoara e destula infrastructura pentru asemenea proiect
51.
Marius
Vineri, 10 06 2011, 20:08
Sunt multe guri pe aici care sustin ca reorganizarea nu ar fi buna, de ce? Care ar fi dezavantajele sau cauzele pt acre nu ar trebui sa o facem? Eu zic ca daca descentralizarea va duce si la autonomie asa cum ar trebui at e foarte bine. Timisoara spre ex da multi bani, de ce nu ar ramane aici si sa ne gospodarim noi?(evident cu un om mai capabil decat Ciuhandu)
50.
Arad
Vineri, 10 06 2011, 20:07
@Passa... ai 43 de ani, dar ma ingrijorezi... Cred ca n-ai trecut demult prin Arad, sa vezi schimbarea fata de acum 10-15 ani. De atunci, Timisoara a cam stat pe loc, Aradul a recuperat mult si acum suntem cam la acelasi nivel. Singurul capitol la care stati mai bine, deocamdata, e pe plan sportiv, dar numai pe ramura cu fotbalul...asta pana va retrogradeaza in Liga a 3-a si atunci va vom conduce si din punctul asta de vedere :)) E-i fi tu mandru ca esti timisorean, si prea plin de tine, asa cum sunteti multi dintre voi, dar mai lasa jos nasul ala ca nu-ti sta bine si nu esti tu buricul Pamantului. PS: Nu vad de ce Aradul ar face parte din regiunea Banat, din moment ce marea majoritate a suprafetei actualului judet, se afla in Crisana... Aaaa, si sa nu uitam de Hunedoara, care nici ea nu se afla in Banat de fel...
49.
Lau
Vineri, 10 06 2011, 20:07
@ teo. pentru cultura ta generala, la Arad este apa calda. avem si caldura!!! unii din noi avem si rude la Hunedoara sau Deva si aveam o impresie buna despre locuitorii Hunedoarei. si avem si aeroport. chiar si Cargo international. si mai avem si alte lucruri frumoase. poate treci vreodata sa le vizitezi. Sunt convins ca majoritatea aradenilor nu vor Aradul capitala de judet, ci vor ca judetele sa ramana asa cum sunt acum. NU VAD cum ar putea sa fie mai bine oraselor din jurul "capitalelor de judet", prin noua organizare. chiar nu gasesc argumente concrete, care sa imi schimbe opinia. raspunderea de 2 lei a guvernantilor, ma lasa rece, sincer...
48.
paSSa
Vineri, 10 06 2011, 20:02
am postat doar un comm. iar acum citindu-le pe celelalte imi dau seama k pt. unii politica e totul,sunt facut incult si mai stiu eu cum ,de catre cine oare? de cativa soareci de tastatura ,asta inseamna k e democratie dar eu cea ce am relatat in comm. anterior si nu cred k am spus totul deoarece cei care gandesc si cunosc putina istorie stiu despre ce am vb.iar cei care ma injura sunt oltenii 100% sau aradeni,civilizatia este in TIMISOARA si nu in oltenia...........ma abtin, oltenilor nu va dati seama k nu va suportam? sau nu stiti sa cititi printre randuri? Deocamdata oltenii vin in TIMISOARA sa invete,sa manance sa se spele si sa primeasca o educatie mai aleasa,istoria se repeta.Nu am timp sa dau alte exemple si mai concludente,oricum va rog sa ramanet acolo intre lanurile cu praz,pofta mare. BANAT REPUBLIK only choice.
47.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 20:01
Ce-i dincolo de Mures sa se uneasca cu BH si sa depinda de capitala istorica a Crisanei - ORADEA!
46.
teo
Vineri, 10 06 2011, 19:59
Sunt din HD, dar daca nu se poate sa fie capitala de judet Deva, atunci mai bine TM decat Arad. Pai la Arad n-au nici aeroport, poate nici apa calda...
45.
Lau
Vineri, 10 06 2011, 19:54
Toata lumea discuta de reorganizare administrativa. Ati mai auzit de cine raspunde de pretul mare al autostrazilor noastre? sau de ce ungurii ne asteapta cu autostrada la granita(mai un pic si incep ei sa construiasca si la noi, ca se satura sa ne astepte)?sau de ce nu raspund "alesii" incompetenti care au pierdut milioane de euro din fonduri europene? si multe multe alte probleme pe care le ducem pe umeri zilnic si la care se adauga zilnic altele! SA NE SCUTEASCA cu raspunderea lor, ca pentru toate raspund inainte , iar dupa ce vad ca e esec, nu sunt ei de vina si mai si scapa ieftin. JENANT!!!
44.
Gyula
Vineri, 10 06 2011, 19:52
Aradul nu este in Banat, nu stiu de ce se mai face atat tam tam. ce dracu e asa de greu sa dai un search pe google sa vezi pana unde e granita Banat-Ardeal. Aradul si Hunedoara nu au ce cauta in circul ala. In schim CS sunt fericiti ca le muta capitala de la Resita, oricum nu au personalitate si Resita e pe moarte. in afara de faptul ca TM e mai mare decat Arad nu are nici un alt avantaj.
43.
Mircea
Vineri, 10 06 2011, 19:46
Ok ne reorganizam! Cine imi va plati mie taxele de schimbare a buletinului, pasaport, permis de conducere? Guvernantii???
42.
eu, Anonim
Vineri, 10 06 2011, 19:45
Fratele meu, ce idei stupide le mai vin si la astia...JUR! acuma ma uit la o stire despre cat de greu e sa adopti un copil in Romania. De ce nu se gandeste nimeni la cum sa le asiguram un viitor acestora? ne prostim cu judete mai putine si alte prostii. parca vad cum orase precum Cluj, Timisoara, Ploiesti, etc vor cunoaste o dezvoltare rapida, iar restul, orase cu potential, se vor plafona. @ paSSa: verificati ultimele statistici, va rog. chiar dc timisoara e mai sus decat Arad, in multe planuri, in ultimii ani, raportul anual arata ca Aradul a fost peste timisoara, in zona, dpdv a cresterii economice.Un lucru e clar: pentru bunul mers al lucrurilor, ar fi mai bine sa se ramana la 41 judete, dar sa se aplice legea mai atent si mai eficient, PENTRU TOTI, indiferent de culoare. Niciodata Aradul si Timisoara, Cluj si Oradea sau Iasi si Vaslui, etc, nu vor colabora bine si eficient, pentru ca exista retineri ce nu vor disparea niciodata.
41.
Andrei
Vineri, 10 06 2011, 19:40
mi se pare ok reorganizarea...
40.
tot eu !
Vineri, 10 06 2011, 19:38
"Lau" ... BRAVOOO !!! " capitala de judet " e praf in ochii prostimii ... Si dl/dna de la @38 Anonim: de ce nu explicati ? cum am ajuns din caua judetelor "multe " sa avem un aparat de stat umflat ? Nu va fi la fel de umflat ? chiar credeti ? cati disponibiliati din politic ati vazut pe drum , cersind un job ??????????????????
39.
Lau
Vineri, 10 06 2011, 19:31
Exact de asta nu aveam nevoie. sa urmareasca cineva alte subiecte care acum nu mai prezinta interes mare si sa vedem ce se intampla. Si in plus: GUVERNUL RASPUNDE???? au raspuns pana acum pentru toate esecurile? sau macar pt vreo unul? NU!!!! si inca ceva: personal, nu vreau "capitala de judet" cu mentalitate gen dl "paSSa". mi-e groaza de ce va fi daca va fi asa. Mai bine sa ramanem asa si sa se elimine coruptia si toate "pilele" prin alte metode, nu prin prostii. Sper sa auda cineva.
38.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 19:22
Ideea e buna si trebbuia facuta mai demult. Asa am ajuns sa avem un aparat de stat umflat si sa ne plangem ca totusi finantele si contributiile se duc la mitici si nu raman in ograda noastra
37.
tot eu !
Vineri, 10 06 2011, 19:21
passa ... trece da !!! dar nu asa cum crezi mataluta !!! nu o sa pricep in veac de ce timisorenii urla - n gura mare ca Timisoara in sus , Timisoara asa si pe dincolo ... noi "nis " cei mai cei !!! tara arde si baba se piaptana . Parca vad cum rad miticii de "prostia " provincialilor , care se bat pentru "capitala " cand , capitala - gaura neagra unde se duc banii nostri e tot Bucuresti ...daca va considerati asa "grozav" de ce nu ati stiut rapunde cum se asigura raspunderea ... nu baliverne ca Tm e mai mai ca si Ar ... etc
36.
john
Vineri, 10 06 2011, 19:13
o fi timisoara buricutul pamantului si nu stim noi. numai un incult poate scrie asemenea tampenii
35.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 19:09
@paSSa Cat de analfabet esti....si ai si pretentii.
34.
paSSa
Vineri, 10 06 2011, 19:00
acesta este unul dintre cele mai fericite weekenduri din viata mea (43 ani) de cel putin 18 ani incerc sa insufletesc aceasta idee acum pe cala de afi realizata,nu ma bucur de nacazul altora dar asta trebuia sa se intample mai demult,nu fac parte din nici un partid si kiar urasc masa politica romaneasca,dar totul are un inceput "REGIUNEA BANAT" cu capitala la TIMISOARA este o normalitate absoluta,k aradenilor la convine sau nu kiar nu ma intereseaza,diferenta dintre TIMISOARA si arad la orice capitol social,economic,financiar,cultural si sportiv este prea mare pentru nu a fi luata un seama,va dat seama ce lobby sa facut de arad la bucuresti pe acest subiect mai ales k au si ''pile'' dar aradul nu are nici un atu. Mai trebuie stopat un singur fenomen,exodul oltenilor in BANAT,sper k vor primi in oltenia mai mult de mancare decat acum si apa necontorizata iar sapunul sa intre in intrebuintare obligatorie,.Sloganul meu a fost si va ramane pana in ziua cand voi inkide ockii __BANAT REPUBLIK only choice__ sa auzim de bine.
33.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:59
@27,mori de grija altuia ca cainele de drum lung?ce-ti pasa de altii,tu sa fii multumit unde esti,pe altii lasa-i in potop...
32.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:57
Lasati mai,ca nici Aradului si nici Carasului nu i-a mers rau cand au fost regiunea Banat.Nu conteaza unde e capitala Banatului,important este sa nu fie la Bucuresti.Capisci?aradean,timisan,carasan,tot una,oameni harnici si gospodari,lasa-ca-i bine asa,vom trai si vom vedea.
31.
tot eu !
Vineri, 10 06 2011, 18:46
.. tot eu , cu raspunderea ... By the way ! Acum am aruncat ochii la comentarii . Bai fratilor , nu ma mai mir de nimik in lumea asta ... insa totusi gresesc ! da , ma mir ? cum vedeti dvs ca se "simplifica " lucrurile ???????? De ex ... timisoara capitala zonei X . Romanii mei , nu ati auzit de proverbul " fiecare trage foc la oala lui "? Hotii sunt aceiasi peste tot , dar daca Tm e "capitala ... cine dracu mai face ceva pentru Arad ? Tot ce se intampla e sa monopolizeze si mai mult ..."puterea" . 8 marionete sunt mai usor de controlat decat 42 ... si mai sigur ca sunt "oamenii lor " ... AM EU O UMILA PROPUNERE DACA SE POATE ! daca tot ne "unificati " asa ... puneti si un VLAD TEPES la carma tarii , ca sa scapam de lichele ... de toate culorile ! Sigur am avea o brusca crestere economica ... si o tara unificata pe care nu o imparte la masa rotunda udmr -ul .
30.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:38
Va rog !!! sa-mi exlice si mie cineva CUM DRACU ISI ASUMA GUVERNANTII RASPUNDEREA ?????? CINE ii trage la raspundere ? CE GAJ aduc ei pentru deciziile proaste luate , care se iau si care vor fi luate in continuare ????????CARE RASPUNDERE????????
29.
Romania
Vineri, 10 06 2011, 18:38
Impartirea ar trebui facuta dupa ragiunile istorice ci nu dupa interese economice sau mai stiu eu de ce fel.Astfel fiecare regiune ar avea specificul ei, traditii etc. Daca tot e sa facem o treba costisitoare ca si aceasta macar sa fie facuta bine nu dupa cum ne conduc altii din afara tarii sau cum au interese alti de pe la noi. Banat---Crisana---Maramures---Moldova---Bucovina---Dobrogea---Muntenia---Oltenia---Transilvania (parerea mea)
28.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:35
Bravo Basescu , cea mai buna idee, hai PDL.SUCCES si asa sa ramana regiunile, fara alte schimbari.
27.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:32
De Akord si suna bine!...Pai prea erau de pe vremea lui ceausescu...si parca prea multe si marunte!!...O gramada de banii se cheltuie, anual cu multii prefectii, birocratii cu miile etc..etc!!..Doar in Centru nus de akord!.Prea mare ar fi Regiunea aia Secuisca... Ca sa fie liniste si ca romanii sa nu mai invete l. romana daca vor sa lucreze acolo...le- asi alipiii(jud.Covasna si harghita)..vreo 2 judete Oltensti..ca sa fie liniste cu Autonomia aia!!....
26.
Fritz
Vineri, 10 06 2011, 18:28
De Akord si suna bine...Pai prea erau de pe vremea lui ceausescu...si parca prea multe si marunde!!...O gramada de banii se cheltuie anual cu multii prefectii, birocratii cu miile etc..etc!!..Doar in centru nus de akord.Ptea mare reginuea aia Secuisca...ca sa fie liniste si ca romanii sa nu mai invete l. romana daca vor sa lucreze acolo...le-ai alipiii(jud.Covasna si harghita)..vreo 2 judete Oltensti..ca sa fie liniste cu Autonomia aia!!....
25.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 18:27
Eu sunt bihorean si nu vreau sa mai fiu sub conducerea clujului,cel mai infect judet dupa ilfov,mai bine cu timisoara sau singuri si fara euro-regiunile lor (ca eu nu am timp sa umblu ca boul dupa actul de identitate,permis sau numere la masina sau mai stiu eu ce).Ca de exemplu ca clujul e infect:drumurile din judetul lor sunt grozave ca doar acolo e regionala,si nu de cand se intra in Romania din Ungaria prin cluj si nu prin bihor de s-a facut numai in judetul respectiv din autostrada transilvania iar in restul in centimentru de asfalt,asa e cu totii banii administrati de clujeni(miticii Ardealului), o zi buna la toata lumea!
24.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 17:55
Eu sunt dispus sa dau bani pentru infiintarea ambasadei miticilor in Banat :)))))))
23.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 17:42
In centru eu cred ca Sibiul trebuia ales resedinta,iar Brasovul mutat la sud si facut resedinta. Un oras ca Sibiul merita sa fie resedinte. E singurul oras european in toate privintele pe care il avem
22.
mda...
Vineri, 10 06 2011, 17:39
propun si sarma ghimpata la granitele cu oltenia si cu moldova...in rest numai bine ;) tzara mea...Banatul meu!
21.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 17:05
de ce se rusineaza ardeanul sa fie banatean? ha?pai sa se lipeasca de Gyula,sa fie domn de Ungaria.
20.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 17:03
Pai Hunedoara de poate lipii de Oltenia,Dane,ce zici?este o varinata acceptabila,sau...nu?
19.
arad
Vineri, 10 06 2011, 17:02
Nu, nu ne vom numi banat, pentru ca aici e si Aradul si Hunedoara, carora le-ar fi rusine sa se numeasca "banat"
18.
Dan
Vineri, 10 06 2011, 17:00
Hunedoara nu e in Banat si niciodata nu va fi, tot ardelenei vom ramane cu toate ca vom fi in regiunea de vest!
17.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:58
Daca in vest spui ca esti din Romania,se uita o clipa si nu stie exact ce sa creada despre tine,dar daca ii spui ca esti din Siebenbürgen...ehe....alta treaba,esti imediat de-al lor.Asta ce va spune?
16.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:55
Cine e contra infiintarii Banatului? Indiferent de cheltuieli,mai de pret ca toate e identitatea,si asta o vom avea.Bun asa!
15.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:53
Indiferent de numele dat de guvernati,noi il vom numii BANAT!Acum o se vada cine este banatean si cine nu,cine se simte si cine nu,cine s-a adaptat Banatului si cine nu! Treaba buna,primul pas e facut.
14.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:53
Deja ma gandesc cu bucurie cum noi cetatenii tarisoarei asteia vom sta la cozi interminabile la nenumarate UTORITATI ca sa-i indopam cu bani pentru schimbarea tuturor actelor. Si dupa aceia uni vor face si cateva sute de km sa obtina cate o hartie de la judet. Si toate astea pentru toanele unor incompetenti O sa traim atat de bine ca o sa ne iasa pe nas.
13.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:50
ATI CERUT BANAT LIBER,acum va da,si ce urlati pe aici,sunteti frati cu gica-contra?Bubura-te Banatule,iar vei avea indentitatea ta!Traiasca Banatul!
12.
Bihorean
Vineri, 10 06 2011, 16:31
din ce punct de vedere se vor simplifica? si acum sunt exact 8 regiuni de dezvoltare...si pentru ce ? era logic sa fie clujul capitala regiunii de nord vest, asa e si acum...acolo e centrul regional (parca nu ar sti prostii ca boculet e din cluj)...eu sunt BIHOREAN si BIHOREAN o sa mor....nu ma face boculet si marinarul pe mine NORD VESTIST...sau cum se zice totusi??? adica vom avea masinile inmatriculate NV (adica nevazute,cum isi bat joc astia doi de tara asta...pe nevazute) !!!
11.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:29
@ anonim 9: Pentru cei ca tine care nu stiu numara pana la 41 se simplifica: vor fi doar 8 judete, ca sa le poti numara. Alta simplificare nu va fi. In schimb vor pune o tara intreaga pe drumuri si pe cheltuit. Nu e destul ca si pana acum, pentru a rezolva anumite probleme, cei care nu stau in resedinte de judet parcurg pana la 100 km pana la resedinta de judet; de aci incolo vor trebui sa mearga chiar si 300 km. Nu mai vorbesc de costurile implicate de schimbarea documentelor. Pentru ce? Pentru ca asa a visat azi-noapte piaza rea de la Cotroceni?Stam si inghitim pe nemestecate toata aceasta bataie de joc.
10.
CANDIDATI INDEPENDENTI
Vineri, 10 06 2011, 16:27
DEGEABA DACA VOM FI CONDUSI TOT DE HOTII DIN PSD PDL PNL
9.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:17
foarte bine, lucrurile se vor simplifica mult !!
8.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 16:11
Pentru Progresist 1) Stai tu la oltenii tai. E destul caras-severinul. Oltenii la Oltenia
7.
Adi tm
Vineri, 10 06 2011, 15:46
Vest ar trebui sa fie banat
6.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 15:44
daca nu stiati, Basescu nu a facut un lucru bun in toate mandatele lui. Sunt numai inventate taxe noi, bulversarea tarii, a legislatiei, tot in tara asta e varza. Chiar nu intelegeti ca numai avem nevoie de oml acesta incompetent????? aceasta schimbare acum nu ne aduce decat taxe in plus si batai de cap la schimbarea actelor ce ne va toca nervii si mai ales BANII.
5.
Unu Mic Si Rau
Vineri, 10 06 2011, 15:38
Security code asta e o prostie care nu functioneaza corect. Sa bag de 5 ori ca sa intre odata mi se pare bataie de joc.
4.
Unu Mic Si Rau
Vineri, 10 06 2011, 15:37
Oare ce-i cu graba asta? Merge mai usor furatul pe regiuni decat pe judete? Parerea noastra nu o cere nimeni ?
3.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 15:36
Si cu numerele de inmatriculare ce se va intampla? Toata tara il schimba? Sau ce?
2.
Anonim
Vineri, 10 06 2011, 15:22
asta ne trebe noua, nu avem ce manca dar ne trebe schimbari costisitoare... vaisamar
1.
Progresist
Vineri, 10 06 2011, 14:48
... sunt prea multe. Propun:1.Vest + Sud-vest 2. Nordvest + Centru 3. Nord-est + Sud est öi 4. Sudul stat separat ! ...
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată