Au fost adoptate legile asistentei sociale si cainilor fara stapan | VIDEO

Marti, 22 11 2011, 14:50
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Camera Deputatilor a adoptat, marti, doua legi extrem de dezbatute, hulite, aparate: cea a asistentei sociale care prevede ca fondurile alocate asistentei sociale nu vor mai veni de la Guvern, ci de la consiliile judetene si locale, respectiv, cea a cainilor fara stapan, care permite eutanasierea animalelor dupa ce autoritatile locale vor consulta populatia. In ambele cazuri, Camera Deputatilor e for decizional: legile vor merge la promulgare, la Presedintie.

parlamentulromaniei01_bLegea asistentei sociale a fost adoptata de deputati cu 168 de voturi “pentru” si cinci „impotriva“, insa deputatii opozitiei nu au votat. Reprezentantii PSD si PNL s-au opus acestui proiect de lege, pe motiv ca este un pretext de diminuare in bugetul de stat pe 2012 a cheltuielilor cu asistenta sociale.

Una dintre prevederile din lege care a nemultumit USL stipuleaza ca autoritatile locale vor prelua programele de asistenta sociala. Astfel spus, prin noua lege fondurile alocate asistentei sociale nu vor mai veni de la Guvern, ci vor intra in responsabilitatea consiliilor judetene si locale. Opozitia a sutinut ca, prin acest transfer autoritatile locale, nu vor avea forta financiara pentru a sustine asistenta sociala.

Legea cainilor fara stapan a prilejuit dezbateri incinse

Si Legea cainilor fara stapan a fost adoptata, marti, de Camera Deputatilor dupa mai multe saptamani de amanari. S-au strans tot 168 de voturi "pentru", insa 111 voturi "impotriva" si 14 abtineri. Camera Deputatilor a adoptat pe 17 octombrie legea pe articole, insa votul final a fost amanat de mai multe ori din cauza dezbaterilor tensionate asupra proiectului. CITESTE SI: Eutanasierea cainilor fara stapan, la votul final: alesii se sfasie in Parlament!

Deputatii puterii au sustinut ca legea permite fiecarei primarii sa decida, in urma consultarii cetatenilor, ce solutie adopta, fie construirea de adaposturi, sterilizarea, fie eutanasierea. Puterea a mai invocat in sprijinul legii incidentele din ce in ce mai dese in care animalele infuriate care au provocat rani grave sau chiar decesul unor persoane. CITESTE: Romania, condamnata de CEDO pentru ca nu-si apara cetatenii de cainii vagabonzi!

Eutanasierea cainilor fara stapan se va putea realiza dupa ce autoritatile locale vor consulta populatia prin sondaje de opinie, referendumuri sau adunari de cartier. Proprietarii vor avea obligatia identificarii cainilor prin microcipare sau alt mijloc.

Lacrimi in Parlament in momentul adoptarii legii cainilor fara stapan

protest caini comunitari 4Opozitia a acuzat Puterea ca sprijina o lege ce va da voie primarilor sa eutanasieze in masa cainii fara stapan si care permite sub acoperamant legal tratamente brutale pentru animale. Aproximativ o suta de persoane reprezentand organizatii de protectie a animalelor au stat la lojele destinate invitatilor.

Mai multe persoane care au asistat la votul final au izbucnit in plans in momentul in care legea a fost adoptata si au strigat: "Ucigasilor!" sau "Rusine sa va fie!". CITESTE SI: Flash mob la Timisoara impotriva eutanasierii cainilor fara stapan

Sondaj

Esti de acord cu eutanasierea cainilor fara stapan?

da

nu

nu stiu cum e mai bine

Citit de 7748 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
33.
claudiu
Vineri, 25 11 2011, 15:55
anonim 1 lasa siguranta ca si daca omrori caini nu o sa fii sigur pe strazi oameni iti dau in cap nu caini ei daca te musca o fac pentru a se apara e ca si atunci cand teo muscat un caine si u ziki ca toti caini musca asa poti sa ziki si de oameni daca iti da unu in cap toti iti da in cap fratilor sa lasam prostia asta ca daca omoram caini suntem mai civilizati ca nu avem maidaneji pe strada si asa mai departe ganditiva ca voi ati fii fost in locul cainelui nu zik ca nus organizati care sp ca ingfrijesc caini si alea alea si isi baga banii in buzunar dar idea e ca nu trebuie omorata niki o finta pt ca si el are un suflet
32.
Nicușor Roabă(PeNaLu)
Joi, 24 11 2011, 01:15
Să sugă pu|a toți mu|ști portocalii care posteaza aici ! Să vă fie țărâna ușoară !!!
31.
Nedumeritul
Miercuri, 23 11 2011, 21:38
Horatiu tu esti catelar sau ONGist ?
30.
Ion din Bacainti
Miercuri, 23 11 2011, 21:36
Eu sant omleaca mai fara carte (nu ca dmnu Horatiu)si nu inteleg:..daca omoram cainii bagabonzi de ce mai trebuie sterelizati? ...sau domnii care or papat muuuultiiiii,multi bani o sa moara si ei de foame,nemaifiind caini bagabonzi? Cati bani se cheltiue ptr hrana unui caine,amenajare spatiu ,tratamente etc si cat primeste un , bolnav internat in spital ? Cati au fost mutilati si muscati numai in Timisoara.? Suferintele nu se mai calculeaza pe langa costurile cu tratamentul.... Astai baiu mai Horatiu. Totul se plateste ptr bagabonzi ca voi si din pacate din banul public.
29.
Horatiu @ Anonim 28
Miercuri, 23 11 2011, 20:34
Cocalare, limbajul tau sa-l folosesti la tine in familie. Mai citeste o data cum scriu si cum ma exprim, ai impresia ca ma apuc sa inventez eu statistici si idei despre cum se rezolva problema maidanezilor ? Ce n-ai inteles ? In localitatile in care s-a aplicat EUTANASIEREA, dupa 10 ani numarul maidanezilor s-a refacut, in localitatile in care s-a aplicat STERILIZAREA, dupa 10 ani numarul lor s-a redus cu 70-80 %! Cei care au facut studiile au explicat de ce s-a intamplat asta, iar eu am relatat aici mai departe. Daca nu crezi e problema ta, dar atunci vino cu argumente sau cu alte solutii care s-au aplicat si au dat rezultate. Si incearca sa vorbesti civilizat. Crezi ca mie imi convine sa fie maidanezi pe strada ? Sau altcuiva ? Nu stiu cum se procedeaza in acest moment in alte tari, dar daca la noi in tara s-a constatat ceea ce am scris si eu in comentariu inseamna ca trebuie gasita o solutie care sa fie cat mai eficienta. Si ptr. ca sintem oameni si nu animale acesta solutie trebuie sa fie ok. ptr. toate partile implicate, inclusiv ptr. caini. Ai inteles sau trebuie sa-ti desenez ?
28.
Anonim
Miercuri, 23 11 2011, 18:23
Horatiule tata , iar minti ca un porc , in toate tarile civilizate , orice maidanez neadoptat este EUTANASIAT , mai Horatiule , nu sterilizat , daca nu este adoptat intr-un anumit termen ( de ex . in Anglia vreo 30 de zile ) ! Ce tot dai cu macii in fasole ? Aiurezi ceva de lipsa de concurenta daca vor fi eutanasiati , mai Horatiule , dar acum , cind nu ii eutanasiaza nimeni , de ce au ajuns cu miile ? ! Mai Horatiule , eu nu mai vreau maidanezi pe strada , intelegi !
27.
Anonim
Miercuri, 23 11 2011, 16:13
la cine le trebuie javre sa-i duca acasa si sa le bag un pai in anus si sa-i umfle pina pleznesc.............ha ha ha
26.
cipito
Miercuri, 23 11 2011, 11:11
Poate e o idee buna eutanasierea, dar v-ati gandit ca fara caini o sa prolifereze sobolanii, mai ales pe langa tomberoane si punctele de colectare a gunoaielor ?
25.
Anonim
Miercuri, 23 11 2011, 10:59
Statistica. Anul trecut. Numarul copiilor ucisi de indivizi care s-au urcat beti la volan - 63 Numarul copiilor ucisi de parinti - 302 Numarul copiilor morti in spitale din neglijenta peronalului - 81 Numarul copiilor mutilati de parinti alcoolici - 156 Numarul copiilor violati de pedofili - 322 Numarul copiilor vanduti de traficantii de carne vie - 249 Numarul bebelusilor ucisi de mame - 178 Numarul copiilor UCISI de cainii fara stapan - zero.
24.
mishu
Miercuri, 23 11 2011, 10:55
Sa crapati si voi cum vor muri cainii.
23.
Diana
Miercuri, 23 11 2011, 10:50
Sunt o iubitoare de caini dar recunosc ca in situatia asta nu stiu care e cea mai buna decizie pt ca nr lor e alarmant si nu vad o solutie mai buna pt a gestiona situatia pe moment. Pe viitor cred ca s-ar putea lua masuri mai bune dar acum, care sa dea rezultate probabil gandind la rece, asta e.
22.
cutu-cutu§colt alb
Miercuri, 23 11 2011, 08:36
ONG-urile si toate capusile catere papa banii ,fara sa faca nimic ,tipa ,tipa.... raman fara obiectul muncii si ....VOR DISPAREA ! :)))
21.
hingherul
Miercuri, 23 11 2011, 08:32
Eutanasiere pentru toti maidanezii !!!
20.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 23:47
Sa dispara sacii de purici de pe strazi
19.
Horatiu @ anonim 17 si altii...
Marti, 22 11 2011, 23:27
Mai explic o data, poate nu s-a inteles: problema cainilor maidanezi a aparut cu mai multi ani in urma, la VREMEA RESPECTIVA au fost primari care au aplicat si EUTANASIEREA si STERILIZAREA. S-au constatat urmatoarele: in localitatile in care s-a aplicat EUTANASIEREA problema a fost rezolvata pe moment si in prezent numarul maidanezilor s-a refacut. Motivul ? Cei care nu au fost prinsi s-au inmultit si au supravietuit mai usor nemaiavand concurenta din partea celor prinsi. In localitatile in care s-a aplicat STERILIZAREA, in PREZENT, numarul maidanezilor s-a redus cu peste 70-80 %. In plus, numarul celor muscati a scazut foarte mult ptr. ca cei sterilizati nu sint atat de violenti. Acestea sint statistici facute de autoritatile romanesti iar STERILIZAREA a fost metoda care s-a aplicat in toate tarile normale care s-au confruntat cu astfel de probleme. Si aceasta metoda este buna de aplicat si mamelor posesoare de copii ca anonim 17, in felul asta numarul cocalarilor s-ar reduce drastic.
18.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 22:05
In Timisoara aprox . 100 de persoane se prezinta lunar la spitale muscate de maidanezi . Se aproximeaza la 8.000 nr . de maidanezi din Timisoara . In timp ce PRIMARIA Timisoara cheltuie 20.000 de Euro lunar pt . 400 de maidanezi din adaposturi , restul de ......7.600 stau pe strazi !!!!!
17.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 21:54
Mai Horatiule , esti de o prostie rara , adica nu poti prinde toti cainii ca sa-i eutanasiezi , dar poti sa-i prinzi pe toti ca sa-i sterilizezi ! Minti ca un porc ordinar , cine a studiat fenomenul de care aiurezi tu ? Mai baiatule , un maidanez eutanasiat inseamna un maidanez mai putin , dar un maidanez sterilizat inseamna tot un maidanez pe strada , pricepi ? Plus ca ritmul in care se face sterilizarea nu acopera nici rata de inmultire a celorlalti ramasi nesterilizati , pt . ca sunt cu miile , mai Horatiule tata !
16.
Traian
Marti, 22 11 2011, 20:59
Am trecut prin mai multe tari insa pot spune ca doar in tarile din lumea a 3-a se discuta inca problema eutanasierii maidanezilor. Maidanezii nu au ce cauta pe strazi pentru ca: lasa mizerie (deasemenea si caini cu stapan lasa mizerie insa sper ca intr-un viitor apropiat acesti proprietari sa devina mai responsabili in ceea ce priveste mizeria patrupedelor), sunt de multe ori focare de infectie, prezinta un pericol fata de cei ce au anumite retineri fata de caini, desigur si fata de alte persoane care nu se sperie asa usor. Solutia in toate tarile ce au ajuns la un anumit nivel ii ca dupa un termen de N zile sa fie eutanasiati si nu repusi in libertate (toata lumea stie ca STERILIZAREA nu poate rezolva problema cat timp sunt o groaza de bani la mijloc).
15.
Anonim 1
Marti, 22 11 2011, 20:53
eu sunt anonim 1, pt adi, citez 'nu vor mai fi caini maidanezi ,unii nu vor mai avea de unde sa fure .' nu inteleg care e legatura. in rest spui numai prostii pt anonim 6 citez 'de ce nu paralamentul nu face ca olanda camin de azil pentru caini?' pentru ca Romania nu are nici macar azile de batrani respectabile, de aceea! ramai tu in olanda si nu mai compara, bucura-te ca ai plecat din iad eu nu vreau autostrazi sau alte minunatii ca si in tarile dezvoltate, vreau siguranta pe strazi si asta este un pas inainte!
14.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 20:31
anonim 12 ALUPIGUS
13.
Horatiu
Marti, 22 11 2011, 20:05
Problema e ca eutanasierea nu rezolva situatia, exista oameni mai destepti care au studiat fenomenul si au explicat: nu ai cum sa prinzi toti cainii vagabonzi si in momentul in care ii eutanasiezi doar pe cei prinsi cei neprinsi se pot dezvolta mult mai usor nemaitrebuind sa imparta terenul si mancarea cu cei eutanasiati. STERILIZAREA este solutia cea mai buna, exista orase in Romania care au aplicat aceasta metoda inca de cand a inceput sa se discute despre aceasta problema si numarul cainilor vagabonzi s-a diminuat foarte tare pana in prezent. Oamenii trebuie sa se informeze, autoritatile sa se uite cum au procedat altii din alte tari care au fost in aceeasi situatie, dar in general vorbind, solutia cea mai logica, umana si cu rezultate eficiente este STERILIZAREA. Se mai poate adauga sensibilizarea populatiei in vederea adoptarii unui numar cat mai mare dintre acesti caini. Trebuie doar putina vointa si intelegere din partea tuturor, ca doar prin asta ne deosebim de animale, nu ?
12.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 18:21
sa dispara toate javrele ,mizeriile si calicii ca tine anusnimus 11
11.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 17:54
Toate javrele sa dispara de pe drumuri sa nu mai vad una si pe urma sa dispara si cei care pupa in anus javrele
10.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 17:19
Iubesc animalele , am adoptat un maidanez , l-am sterilizat si deparazitat pe banii mei , i-am facut un tarc si-i ofer toata afectiunea , drept urmare spun DA pt . eutanasierea maidanezilor , ca singura solutie pt . a scapa de maidanezii de pe strazi ! Draga Adi , in toate tarile civilizate , maidanezii care nu sunt adoptati intr-un interval foarte scurt , ( de ex . in Anglia vreo 30 de zile ) , sunt eutanasiati !
9.
adi
Marti, 22 11 2011, 17:10
si tot pt olandeza ! eu chiar daca nu sunt corupt si criminal din pacate pentru mine , cand vin la tine in olanda ,de la vama si pana la hotel , cand iti vad cartea de identitate fac mutre ,se stramba ,se uita urat ,cu suspiciune si ma asociaza cu un infractor . si doamna olandeza te sfatuiesc sa vii in romania sa te faci politician ,primar,consilier , samd si sa vezi cum castigi nu 2000 de euro ci 10.000 de euro .
8.
adi
Marti, 22 11 2011, 17:02
anonim 6 ! de ce sunt dus cu pluta? nu castigi 2000 de euro pt ca nu ai clienti poate ,eu stiu destui romani care lucreaza in italia ,germania si olanda ,care castiga 1700 de euro .am vorbit si cu patroni italieni din zona de nord a italiei si care mi-au confirmat ca printre italieni care unii ajung la 2800 de euro , au salariati romani care castiga chiar si 1800 de euro .cat despre caini maidanezi ,am adoptat si eu 6 si-i hranesc ,ingrijesc,samd .asa ca doamna olandeza schimba-ti meseria ,mergi si tu intr-o tara in care lumea se cearta ca sa ai si tu clienti .
7.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 16:43
multumiri gunoaielor din parlament! tot occidentul arata cu degetul spre noi,acum vor avea si motiv de a ne inlatura din ue.
6.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 16:32
Pt. adi esti si tu unul corup si criminal,de unde stii tu ca alte tarii nu sunt taxe sunt mai mari decat in romania.De ex. Olanda sunt t.v.a mai mari dacat salarile,aici trebuie sa platesti la toate t.v.a ,auto,casa,asigurare,etc...... Asa ca mai bine informeazate nnainte sa vorbesti,eu una nu sunt de acord cu eutanasierea cainelor,de ce sa ii omare de ce nu paralamentul nu face ca olanda camin de azil pentru caini? Eu am fost in Romania si am luat de pe strazii 6 caini si acuma au normala viata si ei au viata si trebuie sa traiasca. Si in care tarii civilizate sunt saralile de 2000 euro si pensilele de 1400 euro eu cred ca esti dus cu pluta bine a zis 4Anonim. Eu lucrez ca Avocat si nu am pe luna 2000euro ca ce dracu lucrez tu de ai banii astea? Poate ceva ilegal lucrez tu in alta tara.NU SUNT DE ACORD CU EUTANASIEREA CAINELOR!!!!!!
5.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 16:30
...nici ca se putea o alaturare mai buna!!! ciini fara stapin cu asistenta sociala.
4.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 15:54
@ adi esti cam dus cu pluta, amice!
3.
adi
Marti, 22 11 2011, 15:42
anonim 1 !!!!!!!!! enormitate care esti ! pai daca iubesti animalele ,nu poti fi de acord cu eutanasierea .manipulabilule !!!!!!!! ,vei vedea ca si peste 4 ani aceasta problema nu se va rezolva ,pentru ca daca nu vor mai fi caini maidanezi ,unii nu vor mai avea de unde sa fure .in tarile civilizate nu au eutanasiat cainii .in infecta asta de tara plina de coruptie ,frica ,lasitate ,plina de criminali ,hoti si ticalosi asta se pare ca este solutia.daca este sa comparam in tarile civilizate salariile sunt de 2000 de euro,pensiile de 1400 de euro , au sosele ,autostrazi ,nu te omoara cu taxe ,impozite si amenzi ,sistemul de sanatate este unul de elita ,samd .am gasit si noi rahatii sa ne comparam cu tarile civilizate si sa devenim o tara care nu are caini maidanezi .ASA este ! o CONDITIE VITALA pentru ca dupa ce nu vom mai avea caini maidanezi automat vom avea si sosele,spitale ,salarii ,pensii si noi romanii o vom duce ca-n occident .desigur cacesti caini ne incurca .bravo romanie de ca..at si conducatori bravi ,viteji si consecveti !!!!! desigur in relatia cu cainii .
2.
adi
Marti, 22 11 2011, 15:41
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
1.
Anonim
Marti, 22 11 2011, 15:13
e foarte bine asa, macar nu o sa mai vedem haite formate din caini mari care pot fi agresivi si imprevizibili, nu o sa ii mai vedem calcati de masini, chinuitit, infometati, infrigurati, bolnavi, murdari. in tarile civilizate nu exista caini maidanezi si e mult mai placut sa te plimbi pe acele strazi. eu iubesc animalele dar nu ii putem ajuta pe toti. cei ce au plans si au strigat 'ucigasilor', nici eu nu pot rezolva problema
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată