Personalitati ale Romaniei ii cer lui Basescu sa nu promulge legea cainilor fara stapan

Vineri, 02 12 2011, 14:46
Înscrie în Delicious Înscrie în Facebook Înscrie în Myspace Înscrie în Technorati Înscrie în Google Înscrie în Twitter Trimite articolul prin Yahoo Messenger   | Arhiva   | Foto   | Print   | Trimite unui prieten

Actori, regizori, compozitori, critici de film, ziaristi, pictori, sportivi, artisti plastici, fotografi, medici, in total 133 de personalitati ale Romaniei, i-au trimis presedintelui Traian Basescu o scrisoare prin care ii cer sa nu promulge legea cainilor fara stapan, care prevede si varianta eutanasierii animalelor culese de pe strada. Pe lista celor care fac apel la presedintele Romaniei se regasesc Radu Beligan, Florin Piersic, Claudiu Bleontz, Nicu Alifantis, Leonard Doroftei, Monica Pop, Cristian Topescu, Doina Levintza, Cristian Mungiu!

protest caini comunitari 4_b

"Facem apel la luciditatea si emotia dumneavoastra creativa. (...) Aplecati-va preocuparea si asupra rugamintii noastre de a nu promulga legea care permite eutanasierea cainilor care nu au avut sansa de-a fi mangaiati de un stapan", se arata in apelul citat de Mediafax. Niciunul dintre noi nu crede ca prezenta cainilor pe strada este un lucru normal, arata semnatarii scrisorii, dar exista si "solutii civilizate, umane si Traian Basescu k5feficiente" in privinta cainilor fara stapan!

Legea privind cainii fara stapan - neconstitutionala?

Curtea Constitutionala va discuta in 14 decembrie sesizarea de neconstitutionalitate a Legii privind cainii comunitari, care prevede ca eutanasierea animalelor fara stapan se va putea face dupa ce autoritatile locale vor consulta populatia prin sondaje de opinie, referendumuri sau adunari de cartier. Sesizarea a fost facuta in 25 noiembrie de catre 70 de deputati PSD si 54 de deputati PNL. Camera Deputatilor a adoptat recent, cu 168 de voturi pentru, 111 voturi impotriva si 14 abtineri, legea cainilor fara stapan

CITESTE SI: Au fost adoptate legile asistentei sociale si cainilor fara stapan | VIDEO

parlamentulromaniei01_bPotrivit sesizarii, prevederile Legii de modificare si completare a OUG 155/2001 incalca articolul 61 alineatul 2 din Constitutie, intrucat forma in care a fost adoptata in 22 noiembrie de Camera Deputatilor difera fundamental de proiectul aprobat la Senat. 

Totodata, legea incalca articolul 115 alineatul 4 din Constitutie, intrucat aceasta este o propunere de completare si de modificare a unei OUG si nu are la baza o lege speciala de abilitare, astfel ca nu este un caz exceptional care ar impune interventia Guvernului in adoptarea unei masuri urgente.

"Fara a o desconsidera, problema cainilor fara stapan poate fi gestionata si rezolvata prin masuri eficiente de catre serviciile comunitare, politici publice coerente si alocarea unor resurse adecvate. Eutanasierea este o masura extrema, care contravine prevederilor referitoare la drepturile animalelor recunoscute de instrumente internationale, reglementari comunitare cu caracter obligatoriu", se arata in sesizarea trimisa Curtii Constitutionale.

Ioan Oltean, PDL: Nu vad niciun argument care sa fi atras o reactie atat de dura, e o lege europeana

ioanolteank1_pr"Legea cainilor vagabonzi, in sine, nu stipuleaza un mod obligatoriu de atitudine a autoritatilor locale fata de caini, ci lasa posibilitatea acestora de a consulta comunitatile locale in raport cu realitatile zonei respective si de a identifica impreuna cu acestea solutia adoptata. Nu spune obligatoriu ca trebuie sa se eutanasieze, ci lasa libertate deplina autoritatilor locale si comunitatilor de a decide. Daca exista posibilitatea de a-i aduna in locuri speciale si de a-i ingriji, asta va fi solutia", a afirmat recent Ioan Oltean, secretarul general al PDL, partid care a aparat aceasta lege.

protest caini comunitari 5El a declarat ca, personal, este impotriva eutanasierii cainilor fara stapan, insa "nu vad niciun argument care sa fi atras o reactie atat de dura din partea opozitiei si a unor ONG-uri, e o lege europeana, care tine cont de realitatile cu care se confrunta cu Romania. Sa nu uitam cele peste un milion de semnaturi care au fost depuse in Parlament in sustinerea acestui act normativ".

Ce prevede legea privind cainii fara stapan

Consiliile locale vor avea obligatia de a infiinta, in functie de necesitati, in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a acestei legi, servicii specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan si vor trebui sa amenajeze si sa suplimenteze din fonduri proprii in functie de necesitati adaposturile publice pentru caini.

Cainii fara stapan vor fi tinuti in adaposturile infiintate de consilii timp de 30 de zile, cu exceptia celor revendicati de proprietari. In situatia in care dupa expirarea termenului de cazare cainii nu au fost revendicati sau adoptati, acestia pot fi pastrati in adaposturi, returnati in teritoriu, eutanasiati sau se poate gasi o solutie combinata, conform hotararii consiliilor locale, dupa consultarea populatiei.

CITESTE SI: Radu Mazare - cainii fara stapan ar trebui omorati

Sondaj

Crezi ca presedintele Traian Basescu va promulga legea cainilor fara stapan?

da, cu siguranta

nu cred

nu stiu / nu ma intereseaza

Citit de 3079 ori |
Arhiva Arhiva |
Foto Foto |
Print Print |
Sus Sus

Scrie parerea ta!








Security code de pe imagine

Lungimea comentariu: (min:10, max:1512 caractere!)
Aranjare: Rezultate/pagina: Ordine de listare:
Rezultate: [1 pagina]    1
77.
Alina
Miercuri, 11 01 2012, 20:07
pt 68...in primul rand stai linistit ca banii investiti de guvern in caini nu iti ajung nici sa mergi la un wc public,atata interes are guvernu in adaposturile pt caini si in al doilea rand nu s-ar fi intamplat incidentul cu cainii daca guvernul gasea o solutie desteapta inca de la inceput....sterilizarea...si construirea adaposturilor pt caini,spui ca in occident nu ai vazut caini iti dau dreptate pt ca oamenii de acolo sunt destepti si civilizati nu isi abandoneaza cainii pe strada sau in paduri au adaposturi ii sterilizeaza si toti cainii au acte!! si cu banii investiti in uciderea cainilor maidanezi mai bine i-ati investi in alceva mai omenesc....imi pare rau de cei care sunt muscati dar ganditiva cam cati oameni isi bat joc, maltrateaza si omoara cainii.
76.
Anonim
Luni, 05 12 2011, 22:36
Pt domnul anonim muscat de caine vreau sa stiti ca sunt si alte metode de a scapa de caiinii de pe strada daca. i omori sigurat nu te numesti om civilizat
75.
Anonim
Luni, 05 12 2011, 12:16
Am fost muscat de un caine maidanez in Timisoara.Cainele s-a aruncat la caruciorul fetitei mele iar eu am intors caruciorul Asa m-a prins pe mine.Am tremurat 6 luni de frica unei boli.Acesti caini trebuie eutanasiati.Sunt un pericol pentru cetateni,pentru copii.Cine este inpotriva acestei masuri, sa-i adune si sa-i tina in propria-i ograda.Este inadmisibil ca intr-un oras ca Timisoara,care se mai crede european si civilizat,sa nu poti circula pe strazi de frica acestor creaturi.
74.
claudiu
Luni, 05 12 2011, 00:17
Pt bou de la 69 ca alcumva nu ai cum sa i ziki cand. Am zis macelarie era o metafora pt macelul. care vrea sa se faca in to dar u ca un bou comunal habar nu nu ai cei o metafora chiar imi pare rau ca ma numesc roman cand vad ce specimene sunt in românia
73.
Anonim
Duminica, 04 12 2011, 12:51
Eutanasierea e necesara , e indiscutabila, unde locuiesc nu mai pot trece prin parcare, tot timpul trec cu frica,de cateva ori am am fost aproape de a fi muscat de o intreaga haita, sunt anumiti bolnavi ce le dau de mancare si asa sau ahtiat pe langa acele personaje o intreaga haita, e strigator la cer.......masuri urgente si drastice....restul comentariilor sunt can can.
72.
ALINTM
Duminica, 04 12 2011, 12:45
pt 51...cea mai mare potaie a europei si a americii (nici cu viza nu te primeste)esti tu, in tarile civilizate esti considerat o potaie , un neamt sau francez pretuieste mai mult un caine decat un roman sclav fricos si slugoi ca tine
71.
ALINTM
Duminica, 04 12 2011, 12:42
PT 68....AI DAT IN JUDECATA CONSILIUL LOCAL SI PRIMARIA CA ERA SA FI MUSCAT DE CAINI? PAI CINE PLA MEA E VINOVAT ? CAINELE? DE CE PLA MEA I AI VOTAT PE INCOMPETENTII ASTIA , VOTEAZA PE CINEVA DE LA UN ONG SI NU VEI MAI AVEA CAINI CURVA PRIMITIVA CE ESTI
70.
entru 55
Duminica, 04 12 2011, 11:47
Raspunsul meu e DA sa fac you si la animale ca tine care au mintea cit o gaina
69.
Pntru Claudiu 63
Duminica, 04 12 2011, 11:40
Pai dupa cum scrii se vede ca ai mintea bolnava ...... si asta nu se cheama macelarie...macelarie este acolo unde te duci sa cumperi carne care o consumi.........daca tu esti chinez si vrei sa o consumi carnea de ciine nai decit - pofta buna
68.
Anonim
Duminica, 04 12 2011, 11:35
hai sa zic si eu ceva.ceva real, nu vorbarie.intr-o dimineta de decembrie 2008 (nu mai retin data), in jurul orei 7, era sa fie sfasiat de o haita de aproximativ 30 de caini vagabonzi, pe campul dintr Agronomie si Calea Torontalului, cred ca acum s-au constriut blocuri acolo.norocul meu ca am fost iute de picior, aveam 23 de ani atunci.dar daca in locul meu era un batran sau un copil?!?!daca pentru voi viata unui om conteaza mai putin decat a unui caine, mi-e mila de voi.traiti din impozitul si taxele pe care eu le platesc la stat(asa mici cum sunt ele, sunt o contributie).cainii cu ce contribuie?o haita de caini sterilizati nu tot la fel musca?cu banii cheltuiti pentru caini, mai bine incercam sa integram persoanele cu pb, minoritare sau nu.ca multi fura de foame, nu de bine.sau sa investim in spiatle si scoli si apropo, spre stiinta voastra am 3 caini acasa si 2 pisici. asa ca reflectati, daca aveti cu ce.si daca in locul meu ar fi fost copilulu dumneavoastra?mama?sotia?sora?subscriu ca in occident nu am vazut caini maidanezi si stiu ce vb.cunosc bine F, L, B, D, A,NL,CH.in obtuzitatea voastra pariez ca multi nici nu stiti ce reprezinta aceste initaiale. daca tot pozati in crestini merget si donati sange, ca o operatie din 3 se amana, din lipsa.ajutativa semenii cum puteti si veniti pe urma sa discutati despre javre ucigase,oameni fatarnici si ipocriti, va meritati traiul din ro.
67.
Anonim
Duminica, 04 12 2011, 09:56
47 ! ALINTM ! Aici ai dreptate , in loc sa faca sterizari au furat o caruta de bani , zeci de mii de Euro s-au dus in buzunarele unora . Tocmai de aceea se impune eutanasierea tuturor maidanezilor , cit mai urgent , unul sa nu mai ramina si atunci nu vor mai avea pretext sa fure bani publici !
66.
Anonim
Duminica, 04 12 2011, 03:00
oltenii si soldovenii au decis ! cainii trebuie eutanasiati ! asa au ales si presedintele si parlamentul in anul 92 .din 92 ni se trag toate relele .nu din cauza ca sunt caini vagabonzi pe strada o ducem rau ,ci din cauza ca din 90 astia de ne conduc ne fura de ne rup IDIOTILOR ! de unde atata amar de avere pe excrocii de politicieni? dar boului ii arde sa eutanasieze cainii vagabonzi ,caini care daca ar fi tratati bine in adaposturi nu ar costa nimic in raport cu cat ne fura politicienii .dar boii cred ca daca s-a dat legea asta de c'acat vom scapa de caini .atata sunt de prosti !!!!!!!! BAI TAMPITILOR DACA MAINE EUATANASIAZA TOTI CAINII ,POIMAINE CEI CARE S-AU OCUPAT DE ASTA CE MAI MANANCA ? ATAT SUNTETI DE CRETINI INCAT NU VA DATI SEAMA CA SI AICI ESTE VORBA DE SUPT BANI .DAR PROBLEMA ROMANIEI NU SUNT CAINII !!!!!!!!!!!!!!!
65.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 22:00
anonim 61 nui asa e problema omului ca cainele ajjunge pe strada si baba care nu strange escrementu cainelui ca asa e intro tara civilizata cu maturita si lopata dupa ei .... nu ca imi bag ceva in caine si il las pe strada
64.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 21:59
Acest comentariu a fost moderat din cauza limbajului licentios.
63.
claudiu
Sambata, 03 12 2011, 21:56
pt anonim 2 care zike ca o noi incercam sa ajutam caini si nu oameni sa imi sp mie cati oamenii ai ajutat u ? si sa imi sp mie daca eu am o minta bolnava gandind urmatorul lucru u cum poti sa lucrezi sa faci bani asa poate sa faca si restu dar sp mie cainele cum munceste sa faca bani si sa se intretina ? si sa stii ca nui vb de cheltuiala aici e vb ca romania vrea sa se faca de rahat ca niki o tara din u.e. nu face macelarie de caine cum o facem noi si apoi ne miram de ce suntem catul europei din cauza prostiei omenesti is mandru ca is roman pentru peisajele din romania dar mie rusine ce cati sunt in ea
62.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 21:49
bravo anonim 61!
61.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 21:47
Deci in concluzie: Trebuie eutanasiati toti nebunii care vor sa tinem in continuare cainii vagabonzi pe strada, precum si cei care vor sa cheltuie banii nostri pe ingrijirea cainilor. Totodata toate babetele care ies dimineata pe strada cu dragalaseniile lor si lasa rahatul pe trotuare! Totodata trebuie neaparat eutanasiat domnul senator Marinescu, care este catzelul lui Vadim Tudor, daca tot suntem la capitolul caini...
60.
claudiu
Sambata, 03 12 2011, 21:44
pt alintm ba nebunule stii ce draq zik 240. de miii de euro ? calculeaza cat vine la un caine si apoi sp mie cat manci u adika cat cheltui la luna si apoi gandeste ca ziki ca cainele manca mai bine ca un om atunci de ce draq is in halu in care sunt ei acuma iti fac eu un calcul iti vine 200 de euro la luna pe caine ce plm de om tampit ce esti ca mai mult ma enervez cand aud oameni ca tine manca cainele ala de 200 de euro la luna zimi si mie manca in fiecare zii caviar si eu nush . omule niki u nu manci de 200 de euro si nu arati in halul ala in care arata cainele din adaposturi ... eu cum is in italia am 4 caini si cheltui la luna 40 de euro si caini de rasa ingrijiti vaccinati si mancat si nu ajung la 200 ca fura tampitii aia care zike ca au grija de caini asta alta mancare de Caine dar nu inseamna sa omoram caini ca omu fura de i sar capacele si apoi zike ca are mostenire de la matusa tamara sau nush
59.
claudiu
Sambata, 03 12 2011, 21:33
vreau sa sp un mesajpt toti dobitocii care vor sa omoare caini mai bine omorativa voi ca si cainele are un suflet indiferent ca e pe strada sau e adoptat e un suflet dat de la dumnezeu cear fii sa fi u cainele ala cum ai fii nu uita ca maine poimaine ajune sa omoare si oameni strazii si poate ca ajungi si u unu din acele persoane .eu sunt in it si intradevar nu vad caini vagabonti ca in romania dar cu siguranta nui omora au impus legi drastice pentru oameni care arunca caini pe strada sau i lovesc sau i omora ca noa noi suntem mai speciali asta e alta prostie de a noastra . ei au facut adaposturi pentru caini i ingrijesc si dejaba cum sp un primar din timisoara ca pt adapost plateste 50 de euro pentru fiecare caine sa fim seriosi 50 de euroa ajungi la luna in italia si asta e facut tratament special in fiecare zi mancare de calitate si medicina tratament.... dar cu toti stim ca se fura dar noa....asta nu inseamna sa invinuim saracele animale si sa le omoram
58.
tot eu
Sambata, 03 12 2011, 20:31
am sa urmaresc un animalist si daca va manca friptura am sa io bag pe cur
57.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 19:36
Poate ca atat bietele animale cat si România merita eutanasiate si nimeni pâna la Basescu n-a observat aceasta trebuinta istorica. Ei bine, el a reusit. Iar daca muribunda mai misca un pic, în curând îi va face de petrecanie. Contati pe el!
56.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 18:57
Bine ar fi sa o promulge, sa nu tina sema de parerea fandositilor care dau din gura dar nu le pasa ca nu sunt bani pentru orfani , pentru spitale si azile, dar pretind sa se cheltuie o caruta de bani pentru javre, pentru boschetari, si pentru tiganii care nu au chef de munca ci de program de voie , pentru infractorii din puscarii si mai ales pentru ONG-urile lor.
55.
@Anonim54
Sambata, 03 12 2011, 18:41
Sa doresti sa faci rau unui animal sau sa ii doresti moartea denota ca esti un om cat se poate de intreg la minte??? Daca raspunsul tau e da, inseamna ca esti tu ala bolnav psihic idiotule.. Marsh inapoi la tine in Moldova sau in Oltenia de unde ai venit, acolo va puteti omori intre voi cat doriti...indiferent ca sunteti oameni sau caini, tot acolo vi-s..
54.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 18:17
In loc sa va certati pentru ca nu aveti locuri de munca si ce minca va certati pentru gunoaiele alea de javre pline de purici...astia care tineti cu javrele sunteti niste bolnavi psihic aveti numa javre in cap chiar sunteti niste idioti pe acest pamint
53.
adi
Sambata, 03 12 2011, 17:40
oltenii si moldovenii au invadat banatul sa-i eutanasiem !. fara astia pe aici ,comenatriile erau impotriva eutanasierii cainilor .astea cu eutanasierea sunt apucaturi de barbari .banatenii nu sunt barbari.asa ca voi javre mar inapoi de unde ati aparut !
52.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 16:47
Ar trebui eutanasiati parlamentarii care au votat pentru....ei merita sa moara la cat fura tara asta.....sa le fie rusine ca vor sa omoare animale fara vina...cei care le-au abandonat ar trebui eutanasiati...de ce sa nu eutanasiem interlopii,hotii,criminalii,cei care duc tara in saracie....
51.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 14:46
Parerea mea ca si de o parte si de alta a baricadei numita caini vagabonzi sunt interese financiare cum bine un antecomentator a zis mai jos de aceia se bate atata moneda pe treaba asta toti si-ar trage focul sub oala lui nici unuia nui pasa de caini s-au de disparitia lor ce drac nu iau exportat pe toti in Franta? sa le faca un adpaost cat un arodisment acolo in Paris, Brigite cea iubareata de potai bonus cadou niste tigani sa le cante din acordion
50.
nepotu' lu' Hitler
Sambata, 03 12 2011, 13:57
pentru si contra...se vede doar alb -negru ! daca lu' uica-miu nu i se bagau stele in coaste poate reusa sa ne lase o lume mai curata,fara ciini dar si fara d'astia care nu vad alte nuante.
49.
ALINTM
Sambata, 03 12 2011, 12:19
PT CJ ......tu l numesti pe CIUHANDU primar? pai dute si dui cainii lui la usa ca a lui sunt , sau inmultit pe domeniul lui , pe domeniul public iar el fura impreuna cu adapostul DANIUFLOR banii de sterilizari
48.
ALINTM
Sambata, 03 12 2011, 12:18
PT CJ....VREM SA I SALVAM DAR NU PUTEM DE MATA CA MERGE SA VOTEZE PROST DE FIECARE DATA , APROPO ACASA I AI TU CU MATA SI CONSILIERUL SI PRIMARUL CU CARE AI VOTAT , VOTEAZA MA PE MINE DATA VIITOARE SI NU VEI MAI AVEA CAINI, DECI...TINETI PENSIONARA ACASA LA URMATOARELE ALEGERI SAU ARUNCO PE GEAM CA DIN CAUZA EI AVEM CAINI
47.
ALINTM
Sambata, 03 12 2011, 12:15
ADAPOSTUL DANIFLOR PRIMESTE DE LA CIUHANDU 240.000 EURO PE AN CA SA INGRIJEASCA 100 DE CAINI , DE ACESTI BANI PUTEAU FI STERILIZATI TOTI CAINII DIN OPRAS 8000 , IN LOC SA I LASE SI PE AIA 100 PE STRADA SI SA FACA STERILIZARI HOTII ASTIA BAGAU BANII IN BUZUNAR, VOI PREZENT LA DEZBATEREA PUBLICA SI AM SA LE ARAT FIECARUIA CAT AU FURAT
46.
ALINTM
Sambata, 03 12 2011, 12:13
PT ???? DAR DE CE SAU INMULTIT IN HALUL ASTA LEPRA CE ESTI? DE CE DINTR O MIE DE CAINI SA AJUNS LA 8000 ? ITI SPUN EU DE CE , DIN CAUZA LU MATA CA A FOST SA VOTEZE PROST SI DIN CAUZA CONSILIERILOR SI A PRIMARULUI PE CARE L ATI AKLES , CERETILE DEMISIA NENOROCITILOR , TREBUIA SA FACA STERILIZARI
45.
Cj
Sambata, 03 12 2011, 11:36
Vreti sa-i salvati? luati-i acaa daca nu nu semnati ca primaru petitii
44.
Unu' antieutanasiere
Sambata, 03 12 2011, 11:00
Da bah asta 43...ai dreptate...asa e... Da' hai sa eutanasiem si puscariasii... Ala ar fi farmecu', nu?? Nu de alta da' aia stau cate 20-30 de ani sau poate pa viata la bulau, si manca bani de la buget aiurea... Mananca bani de la mine, de la tine si de la restul romanilor. Ce e viata alora care stau aiurea prin puscarie, ca doara tot inchisi stau nu?? Think wide idiot... Civilizat ar fi, sa ii adune intr-un loc, sa ii sterilizeze/castreze pa toti si atunci nu s-ar mai inmulti in adapost... Stiu ca e o solutie pe termen lung, ce ar dura vreo cativa ani pana sa scapam de caini cu totul, dar e o solutie civilizata si omeneasca... nu barbara/romaneasca.. Intelegi?? Asta ii valabila si pentru restul care imi mai citesc comentariile si n-au altceva de facut decat sa ma ia la 11 metri.. Asta ii parerea mea, si daca n-o puteti respecta, abtineti-va cu jignirile care nu va fac altceva decat sa arate ce caracter infect aveti. Solutia cu eutanasierea ar fi foarte ok doar pentru cainii in varsta sau bolnavi, dar pentru cei sanatosi moartea nu e optiune.
43.
??? !!!
Sambata, 03 12 2011, 10:51
Unu' antieutanasiere ! Idiotul lui tata , foarte bine ca ai intrat , sa vada lumea cit esti de prost . Un caine traieste 12-15 ani , sunt cu miile , daca aduni cainii din Timisoara iti trebuie 2 tone de mincare / zi , idiotule care esti , si vreo 40 de ingrijitori !!! Plus ca , daca iubesti maidanezii , ce viata e aia pt . un caine sa stea 10-12 ani intr-un adapost ???!!! Cred ca nu ai mai fost de mult la un consult , s-ar putea sa ai surprize !
42.
@Anonim 41
Sambata, 03 12 2011, 10:47
Vezi ca stiu sa te bag si la mă-ta-n pizdă...ok?? :D
41.
39 . Unu 'antieutanasiere
Sambata, 03 12 2011, 10:43
Am uitat sa va mai spun ceva , va rog sa nu va suparati pe mine , tocmai am iesit din spital ,sufar rau cu capul , in curtea spitalului erau niste maidanezi , m-am atasat de ei si ii iubesc foarte mult .
40.
Unu' antieutanasiere
Sambata, 03 12 2011, 10:22
.. Singura solutie civilizata si demna de un OM (daca tot ne numim asa) e sa adune toti cainii in spatii special amenajate pentru acestia si sa le ofere hrana..pentru ca asa cum unui puscarias ce-o taiat si o transat oameni de vii, statul roman plateste lunar undeva in jurul sumei de 500-700 de euro, tot asa poa' sa plateasca si pentru un caine undeva in 50 de euro cu maxima indulgenta..dar la cata ipocrizie e in tara romaneasca (am scris intentionat cu T si R mic), nu ma astept sa se intample lucrul asta...
39.
Unu' antieutanasiere
Sambata, 03 12 2011, 10:17
Sunt total impotriva eutanasierii!!! Cainele are viata la fel ca omul...si are dreptul sa traiasca!!! Stiu ca multora le e greu sa priveasca problema cainilor vagabonzi din alt punct de vedere decat cel si l-au format, din cauza ca mai mult nu-i duce capu', dar incercati sa priviti altfel situatia... Care ii diferenta dintre un caine vagabond si un tigan hot si talhar, sau orice alt puscarias care violeaza si omoara oameni??? Sau care e diferenta intre un caine si un om al strazii??? De ce cainele trebuie sa moara pentru ca ne deranjeaza cu latratul, ca se aduna in haite si par periculosi sau ca musca o persoana in unele cazuri??? Hotii nu fura??? Criminalii nu omoara?? Violatorii nu distrug psihic o persoana pe viata??? Boschetarii nu te deranjeaza ca te agaseaza pe strada sau te lesina cu putoarea lor??? Care e diferenta intre un caine si cele ce le-am scris mai sus?? Cainele trebuie sa moara doar pentru ca nu are un cuvant de spus si pentru ca ii este inferior omului pe scara evolutiva??? Daca e asa...atunci pe langa caini, propun sa se voteze pentru eutanasierea a tot ce ne deranjeaza, indiferent ca e animal, om, sau orice alta fiinta, lucru...etc... si atunci DA...o sa fiu de acord!!! Dar pana atunci NU...pentru ca am fost si eu muscat de caine, dar NU AM NICIUN DREPT SA IAU VIATA ALTEI FIINTE!!! Cine nu e de acord cu ce-am scris, ma doare la patina, dar puneti-va voi in locul unui caine vagabond, macar pentru 5 minute...asta daca aveti suflet...
38.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 10:12
suntem singura tara din Europa care are plin de caini pe strada; si mie mi-e mila de caini, dar daca nu sunt bani sa-i tina undeva, ar trebui eutanasiati; unii striga in gura mare ca omori un caine dar de miile sau milioanele de copii omorati prin avort, acestia n-au nimic de zis; vai de crestinismul lor....
37.
@Mucksheg
Sambata, 03 12 2011, 09:54
Pai atunci, hai frate sa eutanasiem si bebelusii parasiti prin spitale de mame, sau toti aurolacii... Daca tot n-au unde sa stea, sa le dam somnu' de veci, nu?? ... ce pwla mea...
36.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 09:53
CAINII CU SAU FARA STAPAN NU TREBUIE LASATI LIBERI IN ZONELE LOCUITE! CIne este impotriva eutanasierii, sa-i ia acasa sau sa dea bani pentru ingrijirea lor in locuri special amenajate!
35.
Anonim
Sambata, 03 12 2011, 09:50
vot pro.....situatia actuala impune o masura drastica, altfel nu vom mai putea nici iesi din casa, copii nu mai sunt in siguranta,nu e placuta masura dar e necesara si cat mai urgenta, orice om normal la cap ar accepta fara sa comenteze, restul sunt povesti,....oameni de azi sau cretinizat,iubesc caini si pisicile si alte vietati mai mult decat pe propri copii,iar asta cica e normal, oameni bolnavi.....
34.
robert
Sambata, 03 12 2011, 08:52
Oameni buni este o afacere aici, De ce? sa nu exportam carcasa de ciine la chinezi ca aia minca orice nimeni nu s-a gindit la asta si am terminat si cu ciini si aducm banii la buget corect?
33.
Mucksheg
Sambata, 03 12 2011, 06:47
Parerea mea este: toti oameni care iubesc cainii vagabonzi , sa-i duca acasa la ei in apartament sau in curtea lor.....iar restul cainilor care nu mai incap in casa sau in apartamentul iubitorilor de caini, sa fie eutanasiati!
32.
hingherul
Vineri, 02 12 2011, 23:10
@30 . Stai cu foamea-n gat sau NU vrei sa intelegi.?! Eutanasierea este singura modalitate de NU MAI CONSUMA BANI si de a scapa de acest flagel pe nume caini vagabonzi. Ce tot dai cu sterilizarea. bla-bla-bla! ...sant costuri cu ingrijirea,adaposturi ,capuse(ONG uri)etc.
31.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 23:10
Anonom 30, esti singurul cu capul pe umeri, restul latra la luna ca si cainii aia vagabonzi, fara sa aibe o initiativa concreta.
30.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 22:14
Mai fratilor , de ce nu vreti sa intelegeti ca fenomenul asta cu maidanezii este scapat de sub control , sunt cu miile in toate orasele , o femela fata 3-4 catei de 2 ori / an !!! Eutanasierea este singura solutie pe moment . Dupa ce situatia va fi sub control , putem vorbi si de adoptii si de sterilizare si de adaposturi si de etc !!!
29.
ghitza
Vineri, 02 12 2011, 22:12
sandu marius...cati lei esti dispus sa donezi lunar, pe perioada de 2 ani, pentru ingrijirea cainilor din adapost? te rog sa raspunzi la aceasta intrebare p.s : si eu iubesc animalele, dar spre dosebire de tine le vad hoiturile pe drumurile patriei...si crede-ma, nu este o priveliste placuta. incearca sa-ti imginezi agonia unui astfel de caine lovit de o masina...cum te simti?hm
28.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 22:09
Observati ca niciunul dintre cei care nu accepta eutanasierea maidanezilor nu are nicio propunere concreta ! Doar latra a proasta , ca e inuman ( dar e uman ca se omoara zilnic in abatoare zeci de mii de porci , sau sute de mii de pui ? ) , sa-i sterilizam ( de parca sterilizati nu sunt tot maidanezi pe strazi ) , sa-i ducem in adaposturi ( un maidanez costa vreo 50 de Euro / luna , platesti tu vreun leu ? ) etc etc , numai aberatii !!!!
27.
NU MAI VREAU MAIDANEZI PE STRAZI !
Vineri, 02 12 2011, 22:04
In Timisoara sunt vreo 8.000 de maidanezi . Primaria cheltuie lunar 20.000 de Euro pt . 400 de maidanezi din adaposturi . Ceilalti , vreo ........7.600 sunt pe strazi . Are vreun efect cheltuirea celor 20.000 de Euro / luna ?
26.
Cata
Vineri, 02 12 2011, 21:59
Dar imi vor plati ei spitalizarea daca voi fi atacat de o haita de caini (cum gasesti din ce in ce mai des in Timisoara) ?
25.
Frank
Vineri, 02 12 2011, 21:54
Daca omul a fost ales, pe acest Pamant sa fie cel care are, Gandirea si Puterea de a mentine si controla ECHILIBRUL VIETI . Iar cand ignora acest echilibru ajunge in situatia sa aleaga, in dezechilibru format dintre Viata SA si Viata cel ameninta. In acesta situatie Gandirea si Puterea provoaca Durere si Suferinta . Daca iubesti si pretuiesti viata, gandeste mai profund sensul ei.
24.
Nedumeritul
Vineri, 02 12 2011, 21:21
@Sandru Marius ,la modul elevat de exprimare asi fi curios din ce SATRA faci parte ? Apropo`s cainii sant spalati?
23.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 21:07
'nu cainii trebuie eutanasiati ci acei oameni cretini care i-au aruncat in strada la voia soartei. ' +1 Plus cei care isi lasa cainii sa faca pui si apoi ii arunca in strada. Sau nu constientizeaza ca acel catel mic si dragut va creste si va trai 10ani+. Cainii nu au vina. Problema e cu mentalitatea oamenilor. Pe 25 septembrie am luat de pe strada 2 cateluse nou nascute aruncate pe strada. Mai mult ca sigur ca le voi pastra. In 2007 mi-a murit cainele de 14 ani care de asemenea a fost gasita pe strada. Nici ea nu a facut pui si nici cele 2 catele NU vor face pui. Daca ar fi sa aleg intre a salva viata unui om sau a unui caine, cainele ar castiga. Ignoranta, prostia rasei umane ma dezgusta. Solutiile superficiale NU vor rezolva problemele esentiale. Ma intreb de ce nu ingrijoreaza pe nimeni faptul ca anumite categorii sociale se inmultesc ca iepurii? Sansele lor de a avea o viata decenta e la fel de redusa ca si a unui caine maidanez...si poate sunt o buba mai mare pt societate decat acesti caini. Ah, ei sunt oameni, mamifere cu mai multe drepturi.
22.
Sandru Marius
Vineri, 02 12 2011, 20:32
Romania tara de tigani si de oameni fara suflet, asta va fi imaginea Romaniei! Nu pot sa cred ce citesc in comentariile voastre, daca nu iubesti un caine inseamna ca nu iubesti nimic pe lumea asta esti doar un vierme stricat!
21.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 20:08
hahaha,ce de vedete are romanica noastra :)))Auzi tu,chiar si Bleont ala de s-a dezbracat in sexul gol in fata presei ....mor de ras :( Majotitatea dintre ei sunt niste paraziti ai societatii,niste puturosi care se cred mari artisti.In realitate doar tupeul este de ei.Mor copii de frig in scoli cretinilor voi vreti adaposturi incalzite pentru caini cumva ??? Bunicii mei au muncit o viata si abia le ajung banii de o ruda de salam si ceva caldura.In alte vremuri poate,si eu iubesc animalele,chiar am doi catei in curte din care unu lmaidanez.dar nu cred ca trebuiesc pusi pe primulloc sau ca si o prioritate .Si pentru berbecul de mai jos(este prea anonim ca sa-l mai trec si cu numarul) care spunea ca omul rationeaza ,de acord.dar cu copii acestei natii ce facem ??? Cat rationeaza ???Mi-e greata,sila de toti puturosii din tara asta.Uitati-va in occident la artisti cumse adapteaza,vand ceva.Vand ceea ce vrea publicul.Ai nostrii mari artisti au stat sa ceara pomeni de la stat si s-au uitat cum ne infestam de manelarie.De ce dracu in tara asta toata lumea se ocupa de ceea ce ar trebui sa faca vecinul sau cu totul altcineva in loc sa ne vedem de treaba ???Mancati bani deamboulea cu cainii astia...parerea mea este ca daca vrei sa omori pisica omoaro nu-i taia din coada putin cate putin.
20.
Michael Detlef
Vineri, 02 12 2011, 20:04
Citesc comentariile si nu-mi vine sa cred ca si acum dupa 21 de ani mai sant romani cae doresc caini pe strazi . Nu pot sa uit vara anului 2007 cand am fost in vizita in Bucuresti si Brasovsi erau haite cu cani mari de treceam de pe o parte pe cealalta de strada de frica...Locuiesc in Dresden Deutschland,dar asa ceva este de neconceput. Aici oririce caine fara stapan care nu este recuperat in 7 zile este injectat .Sant landuri unde perioada de recuperare este de 12-15 zile. Sa spuna cineva care a fost pe teritoriul Germaniei ,localitatea sau landul unde a intalnit caini vagabonzi?
19.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 19:50
Daca persoanele astea publice ar pune mana de la mana si ar gasi ei o solutie pt cainii fara stapan sigur s-ar rezolva mai repede decat cu vorbaria!
18.
Frosa
Vineri, 02 12 2011, 19:47
Toti astia care se dau mari iubitori de caini sant ei niste jigodii ,care nu-s in stare sa lucreze si sa aiba un rost . Vor numa bani si pomeni (pentru ei )..ca de caini ii doare-n punga .
17.
dr Fox
Vineri, 02 12 2011, 19:42
@10 BIENCUTA,!!!...cand ai luat ultima data ,,catelul",sa te joci cu el? Se pare ca esti cam ...neplimbata...
16.
anaconda
Vineri, 02 12 2011, 19:37
@ 10 &14,voi santeti ONGisti sau catelari?
15.
LORD HITLER REBORN
Vineri, 02 12 2011, 18:40
SA INCEAPA HOLOCAUSTUL CAINILOR VAGABONZI ! KEIN HUND ! EIN FUHRER !
14.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 18:36
@Acidutzu pe langa ca esti prost mai esti si prost informat.
13.
charllie
Vineri, 02 12 2011, 18:31
nu cainii trebuie eutanasiati ci acei oameni cretini care i-au aruncat in strada la voia soartei.
12.
Ha Ha Ha
Vineri, 02 12 2011, 17:41
Anonim 7 tii lasam pe toti tie sa-i iei acasa si sa ii lingi in anus in fiecare dimineata pe nemincate
11.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 17:38
Anonim 4 auzi bai c..rvo eu n-am mama is facut la incubator si asa tot pe tine te eutanasiaza nu vezi ce proasta esti ai un cap plin de tarite
10.
Bianca
Vineri, 02 12 2011, 17:37
anonim 7, shtu ktzi cainii ai asha ,...luati acasa? Acidutzu9, shtu maika esti dus k pluta...Si in Austria si Germania cainii fara stapan (nerevendicati intre 7-15 zile )se EUTANASIAZA???unde locuiesti shtu in austria - germania ?
9.
Acidutzu
Vineri, 02 12 2011, 17:26
Eutanasierea singura solutie CORECTA pentru situatia actuala a Romaniei si pentru starpirea acelor plosnite numite ONG ,,iubitoare de caini " (a se citi ...Bani nemunciti) Daca colinzi toata Europa civilizata nu intalnesti caini vagabonzi si nici inconstianti care lasa cainii pe strazi . Si in Austria si Germania cainii fara stapan (nerevendicati intre 7-15 zile )se EUTANASIAZA. Asa ca domnilor anonimi ,,iubitori de animale"...LA MUNCA !
8.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 17:21
Fara MAIDANEZI in Romania !!!!
7.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 17:21
Toti istetii dau din gura dar daca va pasa asa de mult de cainii vagabonzi de ce nu luati macar cate unul acasa ?
6.
cris
Vineri, 02 12 2011, 16:24
sincer iti dovedesti singur/a prostia cu asa gandire mai bine ai tacea toti cei care sunt de acord cu eutanasierea cainilor merita ei sa fie eutanasiati ce rezolvam ca omoram niste animale fara aparare care au fost abandonate de oameni care nu au mustrare de constiinta in cativa ani vom avea aceasi situatie vor fi alti oameni care vor abandona alti caini si ce am rezolvat in loc sa ii sterilizeze si sa faca mai multe adaposturi.In legatura cu ceea ce spui despre oamenii care se zbat:oameni gandesc, nu compara situatia animalelor cu cea a oamenilor, animalele sunt fara aparare si nu au capacitatea de a gandi ca si noi,ar trebui sa le aparam nu sa le omoram noi suntem in situatia in care suntem saraci adica deoarece noi ne-am ales asemenea presedinte si asa mai departe nu poti sa te astepti sa traiesti bine cand ai un presedinte mediocru impreuna cu toti care ii canta in struna.
5.
Grivei
Vineri, 02 12 2011, 16:23
Eu le invit pe toate cele 133 de vedete ale Romaniei, si nu numai, sa ma adopte la ei in casuta, ca afara e cumplit de greu sa traiesti. Acu veni si iarna si e teribil de frig. Mai bine eutanasie decat viata de caine in Romania. P.S. varianta emigrarii e posibila?
4.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 16:18
daca tot vrei sa eutanasiezi ceva iti recomand sa o eutanasiezi pe mata sa nu mai fata un dobitoc sau dobitoaca ca tine
3.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 15:58
Acele personalitati daca nu le convine sa-i ia pe toti ciinii acasa la ei si sa faca ciorba din ei.... Ei nu merg pe jos acasa ca sa vada cum este cind te ataca o haita de ciini.....toti is fitosi si daca stau si ma gindesc ca ei le -au dat drumul la javre pe strada ..catelele care au fatat le-au dus puii prin ghetouri si i-au abandonat
2.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 15:50
O tara de prosti !!! in loc sa faca ceva pentru oameni ei se zbat sa nu le omoare javrele........bolnavi mintal!!!!!!
1.
Anonim
Vineri, 02 12 2011, 15:48
Care a mai inventat si asta ca-i neconstitutionala?????? chilariti o data javrele astea si gata nu mai atita hau hau.......
Rezultate: [1 pagina]    1
căutare personalizată